whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

بهترین روش اسکالپ طلا چیست؟

1401/05/24 ساعت 03:33


استراتژی اسکالپ طلا نوعی معامله بر روی کالاهای فلزی مانند طلا است. در بازار نقدی فارکس، طلا به دلیل میانگین متحرک و بالای قیمت روزانه، یکی از سودآورترین دارایی‌های معاملاتی است. باتوجه به نوسانات زیاد قیمت، بسیاری از معامله گران پس از آن سبک معاملاتی اسکالپینگ را ایجاد می‌کنند تا از معاملات کوتاه مدت طلا سود ببرند.

معامله طلا در بازار فارکس، اگرچه ریسکی است، اما پتانسیل آن را دارد که سود بیشتری نسبت به خرید طلای فیزیکی داشته باشد. از این رو اگر شما هم قصد انجام این معامله را دارید، بهتر است در ادامه مطلب نیز همراه ما بمانید تا اطلاعات بیشتری به دست آورید.

اسکالپینگ طلا چیست؟

اسکالپینگ طلا یک سبک معاملاتی کوتاه مدت است که در آن معامله‌گر یک موقعیت را باز می‌کند و سپس آن را تنها در چند دقیقه می‌بندد یا منتظر می‌ماند تا به یک هدف کم سود برسد. دقت داشته باشید به طور کلی انواع مختلفی از استراتژی اسکالپ طلا وجود دارد، اما این مسئله به چارچوب زمانی برای تعیین یک برنامه معاملاتی بستگی دارد. 

بهترین زمان برای انجام معامله

اگرچه برای اسکالپ طلا، بهتر است از معاملات در هنگام اخبار پر تاثیر خودداری شود، اما می‌توان زمانی که اخبار سودآورند ، معامله کرد، اما ریسک نوسانات و حرکات تصادفی اغلب بافث در دام افتادن معامله‌گران خواهد شد.

image

بهترین اندیکاتور برای نوسان‌گیری طلا

بهترین اندیکاتور برای نوسان گیری طلا

اگر بخواهیم بیشتر توضیح دهیم، در واقع شاخص های زیادی وجود دارد که می توان برای  نوسان گیری طلا از آنها استفاده کرد.

• نوسانگر تصادفی

این اندیکاتور یک اندیکاتور پیشرو است که قبل از شکل گیری روند سیگنال می دهد.  سیگنال کاذب این اندیکاتور برای اسکالپینگ نسبتاً زیاد است، برخی از معامله گران از اندیکاتورهای همراه مانند MA یا EMA برای سیگنال های تایید استفاده می کنند.

• میانگین متحرک

معامله گران می توانند ازSMA  یا EMA برای اسکالپینگ با استفاده از تایم فریم های M5 یاM15  استفاده کنند. می‌تواند از دو میانگین متحرک با تنظیمات مختلف استفاده کند. اما این اغلب کمی دیر است زیرا میانگین متحرک یک شاخص عقب مانده است.

• باند بولینگر

استفاده از نوارهای بولینگر برای اسکالپ طلا به دنبال حرکت در شرایط جانبی است. در آن زمان، خطوط باند بالا و باند پایین به خوبی برای حمایت از مقاومت کار می کنند.

• شاخص قدرت نسبی (RSI)

استفاده از RSI برای اسکالپ طلا ممکن است بهترین گزینه نباشد. زیرا این نشانگر سیگنال های خرید و فروش بیش از حد را می دهد. با این حال، معامله گران ترجیح می دهند از RSI به عنوان تجزیه و تحلیل فیلتر با ترکیب آن با سایر اندیکاتورها استفاده کنند.

• ADX

ADX  یا میانگین جهت شاخص شاخصی برای اندازه گیری قدرت روند است. استفاده از ADX برای اسکالپ طلا برای زمانی است که روند قوی وجود دارد.

الگوی شمعدان اکشن قیمت

این روش به عنوان بهترین استراتژی اسکالپ طلا بدون استفاده از اندیکاتور شناخته شده است. معامله گران فقط الگوهای قیمتی را مطالعه می کنند که اغلب تاریخچه خودشان را تکرار می‌کنند. ماهیت این استراتژی این است که هنگام ترند به دنبال اصلاحات باشید. یا زمانی که روند بیش از حد پیش رفته است به دنبال تغییر روند باشید.

image

نشانگر اسکالپ تریدینگ ویو

نشانگراسکالپ طلا Tradingview

پلتفرم نمودار Tradingview یک پلتفرم بسیار محبوب است و ابزارهای معاملاتی زیادی وجود دارد که برای تجزیه و تحلیل تغییرات قیمت در خدمت هستند

تعیین بهترین اندیکاتور اسکالپ طلا مستلزم اندازه گیری آزمون و خطای دقت اندیکاتور برای یافتن بهترین آن است.در این حالت، معامله‌گران می‌توانند با گرفتن داده‌های قیمت گذشته و سپس آزمایش شاخص‌ها یک به یک، از تستر استراتژی استفاده کنند. این روش برای غربالگری اولیه تست اندیکاتور است. برای آزمایش شاخص‌ها در تستر استراتژی، باید شاخص‌ها را انتخاب کنید نه مشاوران متخصص.

اگر آزمایش را انجام داده باشید و نتایج را با هم مقایسه کنید، نتیجه گیری از بهترین شاخص در آزمایش اولیه به دست خواهید آورد. علاوه بر این به خاطر داشته باشید که این فقط یک آزمایش اولیه با استفاده از داده های قیمت گذشته است و نمایشی از قیمت‌های آینده نیست.

بهترین استراتژی اسکالپ طلا

تایم فریم 5 دقیقه ای بازه زمانی است که اکثر معامله گران برای اسکالپینگ از آن استفاده می کنند. با این حال، این بازه زمانی تنها مبنای تحلیل نیست، برای تحلیل روند اصلی به بازه زمانی H1 نیاز دارد.

image

سیگنال اسکالپینگ طلا

سیگنال اسکالپینگ طلا 

کانال های بسیاری توسط معامله گران برای ایجاد سیگنال معاملاتی فارکس از جمله برای طلا استفاده شده است. اما از آن‌ جا که فضای اینترنت باعث ایجاد انگیزه فعالیت برای کلاهبرداران شده بهتر است از بستری مطمئن مانند پرشین الیت برای پیدا کردن سیگنال ارز دیجیتال استفاده کنید.

کلام آخر

نکته مهم این است که این امر به ویژه برای معامله گران بی تجربه می تواند خطرآفرین باشد. بنابراین در عمل باید از مدیریت ریسک دقیق و حوصله مضاعف استفاده کرد. در واقع با انتخاب بهترین اندیکاتور برای نوسان گیری طلا می‌توانید خیلی راحت معامله کنید و به سود برسید. استراتژی اسکالپ طلا به دلیل نوسانات بالایی که دارد به آینده نگری و مهارت های خاصی نیاز دارد. به دست آوردن پتانسیل سود بالا امکان پذیر است، اما برای جلوگیری از ضررهای بزرگ در یک معامله، باید ریسک را نیز اندازه گیری کرد. 

برای دریافت نتیجه بهتر و سریع‌تر می‌توانید با اشتراک VIP از بهترین سیگنال‌های ارز دیجیتال و فارکس استفاده کنید. پرشین الیت به شما این امکان را می‌دهد که در معاملات خود موفق عمل کنید. در صورت نیا می‌توانید اندیکاتورهای حرفه‌ای را از این سایت خریداری فرمایید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.