whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

همه چیز درباره ی جذب سرمایه گذار فارکس

1402/01/17 ساعت 02:56


همه چیز درباره ی جذب سرمایه گذار فارکس! درآمد "نان و کره" بسیاری از کارگزاران سیگنال فارکس از حجم معاملات بالا و حفظ طولانی مدت معامله گران موفق حاصل می شود. برای شما به عنوان یک کارگزار، علاقه آشکاری وجود دارد که هر طور که می توانید معامله گران را تقویت و حفظ کنید. ما اخیراً ایده‌هایی را برای کمک به معامله‌گران جدید ارز دیجیتال برجسته کرده‌ایم، بنابراین در اینجا توضیح می‌دهیم که چگونه کارگزاران می‌توانند پیشنهادات و مشوق‌ها را برای کمک و حفظ معامله‌گران با تجربه‌تر تنظیم کنند.

می‌توانید معامله‌گر «با تجربه» را با هر معیاری که برای کسب‌وکار شما منطقی‌تر است تعریف کنید. با توجه به نرخ چرخش سریع معامله گران، این مقاله معامله گران "با تجربه" را به عنوان معامله گرانی تعریف می کند که چندین سال را صرف تجارت سودآور کرده اند.

یکی از زمینه‌های قابل توجه همپوشانی بین یک معامله‌گر جدید سیگنال ارز دیجیتال و مخاطبان معامله‌گر با تجربه، کانال‌های تبلیغاتی است (جایی که می‌توان آن را در وبلاگ معامله‌گر FX جدید ما بررسی کنید). از آنجایی که تبلیغات آنلاین در مورد فارکس ممکن است به شدت در مکان عملیاتی شما تنظیم شود، ابتدا باید گزینه ها و بودجه تبلیغات را به دقت ارزیابی کنید، به خاطر داشته باشید که معامله گران باتجربه که به دنبال کارگزار هستند احتمالاً در جستجوی Google به شبکه حرفه ای یا انجمن های FX خود متکی خواهند بود.

برای اولویت های کلیدی برای جذب و حفظ معامله گران با تجربه فارکس به موارد زیر دقت می‌کنیم:

1. پیشنهادات و هزینه های محصول 

معامله‌گران باتجربه در مکان‌های معمولی مانند الزامات سپرده کم، اسپردها، نرخ‌های بهره سرمایه و غیره انتظار گزینه‌های رقابتی در گروه ارز دیجیتال را خواهند داشت. جایی که می‌توانید خود را از رقبا متمایز کنید، انگیزه‌های خلاقانه است.

هنگامی که تحقیقات بازار خود را انجام دادید و شخصیت ایده‌آل «معامله‌گر با تجربه» خود را ایجاد کردید، یک سیستم درجه‌بندی شده ایجاد کنید (و در صورت امکان تبلیغ کنید) که به موجب آن معامله‌گر به تخفیف‌های انحصاری، اسپردها یا حتی برنامه‌های ویژه MAM و PAMM بر اساس تجارت دسترسی پیدا کند. فعالیتی که می خواهید تشویق کنید برخی از کارگزاران از سیاست‌های کارمزد برای جلوگیری از حساب‌های تجاری غیرفعال یا ارائه پاداش‌ها و ایجاد رقابت‌های تجاری با قیمت ارز دیجیتال بالا استفاده می‌کنند تا فعالیت‌های بیشتری را در یک دوره معین تشویق کنند.

2. فرصت های راهنمایی 

جستجوی سریع «وبلاگ‌های فارکس» یا «مشاوره فارکس» در گوگل به شما نشان می‌دهد که محتوای آنلاین زیادی در کانال سیگنال ارز دیجیتال در مورد نحوه تجارت و استراتژی‌سازی فارکس برای کسب سود وجود دارد. در حالی که متأسفانه برخی از این محتوا مملو از نیت ناصادقانه است، معامله گرانی که به اندازه کافی در فارکس گیر کرده اند تا بازدهی ثابتی را مشاهده کنند، اغلب مشتاق و صادقانه هستند که به دیگران کمک کنند از تجربیات آنها بیاموزند و از اشتراک گذاری مشاوره از طریق وبلاگ ها یا موضوعات انجمن لذت ببرند.

ایجاد فرصت هایی برای راهنمایی صادقانه و باز در کارگزاری شما، راهی موثر برای شناسایی و پاداش دادن به معامله گران با تجربه و باهوش است. شرکت شما می تواند مسیر بازاریابی محتوا را برای جمع آوری، نام تجاری و انتشار توصیه های معامله گران با تجربه شما انتخاب کند. اگر آنها علاقه مند هستند، حتی ممکن است سعی کنید معامله گران با تجربه را با کسانی که یا بی تجربه هستند یا در کسب سود مشکل دارند، جفت کنید.

3. تجربه مشتری درجه یک 

معامله گران سیگنال فیوچرز باتجربه به احتمال زیاد به کارگزاری که فناوری و روابط با مشتری آن نامطلوب یا غیرقابل اعتماد است، پایبند نیستند. تجربه آنلاین معامله گران با کارگزاری شما، مهم نیست که چقدر تجربه داشته باشند، اما آنهایی که تجربه دارند، اگر از معامله با شما ناامید باشند، احساس راحتی بیشتری در ارزیابی و یافتن یک کارگزار جدید خواهند داشت. تا آنجا که ممکن است، سیستم پورتال مشتری فارکس خود را با پلتفرم های معاملاتی محبوب، ارائه دهندگان خدمات پرداخت ادغام کنید و از CRM فارکس استفاده کنید که به تیم شما کمک می کند تجارب مشتری بهتری ارائه دهد.

جذب مشتریان فارکس و احراز هویت بایننس به شرکت شما می تواند چالش برانگیز باشد. کارگزاران جدید و باتجربه در تعجب هستند که چگونه مشتریان فارکس بیشتری پیدا کنند که مایلند در سرمایه گذاری به آنها اعتماد کنند.

در آن پست ها در مورد اینکه چگونه 1) داشتن یک وب سایت خوب، 2) استفاده از استراتژی های بازاریابی محتوا، و 3) به اشتراک گذاری اطلاعات در رسانه های اجتماعی می تواند به جلب توجه معامله گران در بازار برای یک کارگزار فارکس کمک کند، صحبت کردیم.

در اینجا، ما قصد داریم در مورد نوع محتوا و اینکه چگونه به کارگزاری شما کمک می کند مشتریان جدیدی با دید بهتر پیدا کند، بررسی می کنیم. یکی از بهترین راه ها برای جذب مشتری این است که سابقه موفقیت خود را در هر کجا که ممکن است نشان دهید.

یک تحلیل بازار تکراری بنویسید.

برای انجام معاملات موفق، مشتریان شما نیاز به تجزیه و تحلیل دقیق بازار مالی دارند. به اشتراک گذاری تجزیه و تحلیل متخصص مارک تجاری خود به صورت آنلاین و/یا از طریق خبرنامه الکترونیکی به طور منظم در نظر بگیرید.

نوشتن و به اشتراک گذاری تحلیل بازار فارکس نیازی به زمان زیادی ندارد.

اگر احساس نمی‌کنید که زمان یا توانایی نوشتن یک تحلیل کامل بازار را ندارید، با یافتن سه یا چهار نویسنده شروع کنید که از خواندن آنها لذت می‌برید یا تمایل دارید نظرات محکمی در مورد آنها داشته باشید. سپس، سعی کنید تجزیه و تحلیل آنها را همراه با برخی از نظرات خود به اشتراک بگذارید.

نکته: مجموعه‌ای از چندین تحلیلگر به جای یک تحلیلگر، شما را از هدایت تصادفی ترافیک از سایت خود به منبع شما نجات می‌دهد.

اگر برای نوشتن تحلیل خود راحت‌تر هستید، با نوشتن تحلیل‌های آخر هفته شروع کنید. نوشتن یک تحلیل آخر هفته، روزهای معاملاتی شما را کاهش نخواهد داد.

همچنین به شما و مخاطبانتان یک دید کلی از بازار هدفتان ارائه می‌کند و به شما کمک می‌کند تا برنامه‌های معاملاتی خود را برای هفته تنظیم کنید.

فیلم های آموزشی تهیه و به اشتراک بگذارید.

ویدیوهای لینکدین بازدید از نمایه شما و تعامل با دیگر متخصصان را افزایش می دهد. در واقع، ویدیوهای لینکدین تقریباً 3 برابر بیشتر از پست هایی که فقط شامل متن هستند بازدید می کنند.

هر زمان که محتوا ایجاد می کنید، باید برای افرادی که به عنوان مشتری می خواهید مفید باشد، بنابراین به ساخت ویدیوهای آموزشی کوتاه برای لینکدین فکر کنید. این ویدیوها می توانند موضوعات اساسی را آموزش دهند که برای افرادی که قبلاً در بازار فارکس معامله نکرده اند جدید است. اگر مطمئن نیستید که چه موضوعاتی را باید بگنجانید، از خود بپرسید که مشتریان هدف شما در مورد چه چیزی به کمک نیاز دارند و از آنجا بروید.

شما در مورد معاملات فارکس آگاه هستید – در نهایت، شما متخصصی هستید که می توانید به آنها در درک این موضوع کمک کنید. شما یک فرد واقعی هستید، کسی که می توانند با او ارتباط برقرار کنند که ظاهری حرفه ای دارد و رفتار می کند.

شما به موفقیت معامله گران اهمیت می دهید، به اندازه ای که آزادانه دانش خود را به اشتراک بگذارید.

ایجاد محتوا چالش برانگیز است، اما این سه نوع محتوا باید به شما کمک کند مشتریان فارکس بیشتری جذب کنید. ارزش زمان و انرژی لازم برای ایجاد آنها را دارد.

اگر به دنبال راه های دیگری برای جذاب تر کردن کارگزاری خود برای معامله گران هستید، در نظر بگیرید که آیا وب سایت شما برای مشتریان بین المللی آماده است یا خیر. راهنمای ما برای بومی سازی وب سایت برای کارگزاران فارکس را بررسی کنید.

معاملات فارکس بسیاری از معامله گران و سرمایه گذاران را با سطوح پایین سرمایه به دلیل اهرم بزرگ ارائه شده همراه با حداقل سپرده های پایینی که اکثر کارگزاران ارائه می دهند، جذب می کند. به همین دلیل، وقتی معامله‌گران در نهایت به آن نقطه عطف سودآور می‌رسند، بیشتر معامله‌گران فارکس به دنبال جذب سرمایه اضافی هستند تا بتوانند از طریق هنر خود امرار معاش کنند.

بهترین راه برای جذب سرمایه گذاران برای تجارت فارکس یا از طریق یافتن سرمایه گذاران خصوصی به صورت شخصی یا استفاده از منابع مالی شرکتی برای افزایش سریع سرمایه است. سرمایه‌گذاران خصوصی می‌توانند در بلندمدت بهتر عمل کنند، اما یافتن سرمایه‌گذاری شرکتی بسیار آسان‌تر و سریع‌تر است. بیایید بیشتر بدانیم.

مراحل جذب سرمایه گذار برای تجارت فارکس 

قبل از اینکه سرمایه گذاران را برای کاری به ریسکی مانند معاملات فارکس بپذیریم، باید به چیزهای زیادی توجه کنیم. همانطور که مطمئنم می‌دانید، 75 تا 90 درصد از تمام معامله‌گران با ‌فروش اندیکاتور VIP ضرر می‌کنند، که باعث می‌شود بازار بسیار سختی باشد که به طور مداوم سودآور باشد. بسیاری از معامله گران نتایجی دارند که کمی شبیه به این هستند…

بسیاری از معامله گران، از جمله من 5 سال پیش، یک برد بسیار کوچک دارند و شروع به فکر می کنند که چیزی که آنها را عقب می اندازد کمبود سرمایه است. اگر 100000 پوند داشتم به راحتی می توانستم ماهیانه 5000 پوند درآمد داشته باشم. واقعیت این است که این واقعاً درست نیست و منجر به زیان‌های هنگفت برای معامله‌گران می‌شود، زیرا آنها فاقد مهارت اساسی برای مدیریت سرمایه بزرگ هستند.

معامله یک حساب 100 پوندی باید دقیقاً مانند یک حساب 100000 پوندی باشد - اگر نتوانید یکی را مدیریت کنید، نمی توانید دیگری را مدیریت کنید. به طور خلاصه، اگر بیش از 6 تا 12 ماه به طور مداوم سودآور نبوده اید، به شما توصیه می کنم که هنوز ارزشی ندارد که سرمایه گذار پیدا کنید، زیرا به احتمال زیاد فقط برای خود هزینه و زمان خواهید داشت.

جذب سرمایه گذاران بزرگ برای فارکس -  گزینه 2 شما

اکنون نگاهی کوتاه به پیش نیازهای جمع آوری سرمایه و خرید تتر در معاملات فارکس داشته ایم، بیایید نگاهی به دو روش رایج برای دستیابی به سرمایه داشته باشیم.

1. حساب های PAMM و سوابق پیگیری 

تا همین اواخر، رایج ترین راه برای جذب سرمایه گذار برای معاملات فارکس این بود که خودتان بروید و سرمایه گذاران خصوصی را پیدا کنید. این معمولاً یا از طریق دوستان، خانواده، آشنایان یا حتی از طریق سرمایه گذاری و تالارهای تجاری باز می شود. در یک برگه جدید باز می شود.

این روش می تواند برای یافتن سرمایه گذار واقعاً موفق باشد، اما این روزها قطعا طولانی ترین روش است و بیشترین کار را از شما می طلبد. در مرحله اول، به حداقل سابقه سابقه MyFxbookOpens در یک تب جدید یا FxBlueOpens در یک تب جدید 12 ماه نیاز دارید.

هنگامی که سابقه ای برای تولید با آمار دقیق عملکرد معاملات خود دارید، معمولاً یک حساب PAMM را با یک کارگزار فارکس تنظیم شده تنظیم می کنید که در یک برگه جدید باز می شود. پس از اینکه آنها بررسی های لازم را روی کارگزار مورد نظر انجام دادند، می توانید وجوه آنها را در اینجا مدیریت کنید بدون اینکه واقعاً مجوز تجارت وجوه افراد دیگر را دریافت کنید.
در ازای مدیریت وجوه سرمایه گذاران، یا به صورت سه ماهه هزینه مدیریتی به شما پرداخت می شود یا درصدی از سود حاصل از تلاش های تجاری خود را دریافت خواهید کرد. با این حال، در جستجوی به دست آوردن سرمایه از این طریق چند مشکل وجود دارد.

این یک روش بسیار قدیمی برای جذب سرمایه گذاران است و برای اکثر معامله گران واقعاً چندان موفق نیست. سرمایه گذاران سطح بالا با سرمایه زیاد واقعاً حتی به شما نگاه نمی کنند مگر اینکه سال ها سابقه کاری و نتایج تجارت باورنکردنی داشته باشید. سرمایه گذاران سطح پایین سرمایه یا انتظارات واقع بینانه ای از معامله ندارند تا ترتیبات شما را ارزشمند کنند.

2. حمایت از سرمایه شرکت

شرکت های حمایتی شکاف بین معامله گران خرده فروشی و سطوح نهادی سرمایه گذاری را پر می کنند. قبل از روزهایی که FTMOO در یک برگه جدید باز می‌شود و 5ers در یک برگه جدید باز می‌شود، دریافت بودجه نسبتاً دشوار بود و سال‌ها طول می‌کشید تا مورد توجه قرار گیرد. با این حال، بازی توپ در حال حاضر تغییر کرده است!

اگر با نحوه کار این شرکت ها آشنا نیستید، به جای داشتن سابقه ای برای اثبات اینکه می توانید تجارت کنید، آنها شما را وادار می کنند برای اثبات مهارت های خود در یک چالش/آزمون شرکت کنید. این معمولاً 30 تا 60 روز طول می کشد و در طول فرآیند، باید قوانین معاملاتی را در مورد کاهش، سود، زیان روزانه و حداکثر ضرر رعایت کنید. در صورت رسیدن به اهداف و ماندن در قوانین، بودجه دریافت خواهید کرد و تا 80 درصد از سرمایه سود دریافت خواهید کرد!

تعداد زیادی از شرکت‌های حمایتی وجود دارد و هر شرکت بسته به ترجیحات و سبک تجارت شما، نیازمندی‌های معاملاتی و گزینه‌های تامین مالی متفاوتی دارد. اگر واقعاً نمی دانید از کجا شروع کنید، من یک راهنمای کامل در مورد چگونگی پیدا کردن بهترین شرکت لوازم جانبی متناسب با سبک شما دارم. در یک برگه جدید باز می شود.

شرکت‌های پروپ تا حد زیادی محبوب‌ترین راه برای مقیاس‌بندی حساب معاملاتی هستند و ایده یافتن سرمایه‌گذار را کاملاً جایگزین کرده‌اند. امنیت و سهولت کار با یک شرکت بیشتر از مزایای بالقوه داشتن چند سرمایه گذار خصوصی این روزها است.

کلام پایانی

معامله گران باتجربه فارکس می توانند مشتریان همه ستاره برای کارگزاری شما باشند، که نه تنها منبع ثابتی از کسب و کار، بلکه همچنین راهنمایی برای معامله گران جدید و محتوای مشاوره قابل فروش هستند. کارگزاری‌هایی که می‌خواهند معامله‌گران باتجربه را جذب و حفظ کنند، ابتدا باید شخصیتی را برای «تاجر باتجربه» ایده‌آل خود تعریف کنند، سپس مشوق‌هایی مانند برنامه‌های تخفیف فارغ‌التحصیلی یا فرصت‌های مربیگری پیرامون علایق آن معامله‌گر ایجاد کنند.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.