whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

پلتفرم و ارز دیجیتال وی چین (VeChain) را بیشتر بشناسید

1400/09/23 ساعت 17:13


ارز دیجیتال وی چین (VeChain) یکی از انواع ارز های دیجیتال می باشد که دارای یک پلتفرم نیز به همین نام می باشد که این پلتفرم بر روی فناوری بلاک چین پایه‌گذاری شده است. این پلتفرم قصد دارد تا مسئله مربوط به زنجیره تامین فرایند های تجاری را تا حد بسیار زیادی بهبود ببخشد.

در واقع این پلتفرم به همراه ارز دیجیتال خود قصد دارد تا تمامی این فرایندها را به گونه‌ای ساده‌ سازی کند که سرعت این فرایند ها تا حد زیادی افزایش پیدا کند. ما قصد داریم در ادامه ارز دیجیتال وی چین و پلتفرم آن را مورد بررسی قرار دهیم پس اگر شما می خواهید در مورد این ارز دیجیتال اطلاعاتی به دست آورید می توانید ادامه مقاله را مطالعه کنید.

کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت مسیری است به موفقیت‌های دیجیتال. با ابزارهایی چون سبد ارز دیجیتال، سیگنال‌ فیوچرز و سیگنال فارکس، همچنین مشاوره بازارهای مالی و خدمات احراز هویت بایننس در این مسیر پیشرو باشید.

 

image

ارز دیجیتال وی چین

بررسی تاریخچه ارز دیجیتال وی چین

ارز دیجیتال وی چین و پلتفرم آن دارای چهار بنیان گذار می باشد. در ابتدا این بنیانگذاران تصمیم گرفتند تا این پلتفرم و ارز دیجیتال را به کمک یکی از شرکت ‌های بلاک چین در کشور چین با نام BitSe بسازند. تیم سازنده ارز دیجیتال وی چین گسترش پیدا کرد و در آن زمان در حدود ۱۵۰ کارمند داشت که هر کدام از آنها در حوزه ارز های دیجیتال تا حد زیادی با تجربه بودند.

پس از گذشت مدت زمانی و در ماه ژوئن سال ۲۰۱۶ میلادی پلتفرم وی چین به همراه ارز دیجیتال آن به طور کامل ساخته شدند و فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کردند. نکته‌ای که باید بگوییم این می باشد که پلتفرم و ارز دیجیتال وی چین در ابتدا بر روی شبکه خود راه اندازی نشده بودند و در تاریخ ۳۰ ژوئن سال ۲۰۱۸ به پلتفرم اصلی خود انتقال پیدا کردند که این موضوع باعث افزایش امنیت شبکه و ارز دیجیتال وی چین نیز شد.

پلتفرم و ارز دیجیتال وی چین با شرکت‌ های بسیار زیادی به همکاری پرداخته‌اند که از جمله مهم ترین آنها می توان به شرکت ‌هایی مانند Microsoft، Bitocean، China Unicorn و Directed Imported Goods اشاره نمود.

بررسی ارز دیجیتال وی چین و پلتفرم آن

همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم پلتفرم و ارز دیجیتال وی چین با این هدف ساخته شده اند تا بتوانند موضوعات مربوط به زنجیره تامین و فرایند های تجاری را تا حد بسیار زیادی بهبود ببخشند و علاوه بر آن این فرایند ها را به گونه ای ساده کنند که سرعت انجام این فرایند ها تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کند.

پلتفرم وی چین دارای دو توکن می باشد که یکی از این توکن ها که معروف تر می باشد VET نام دارد که از این توکن با این عنوان استفاده می شود تا افراد بتوانند با استفاده از این توکن دارایی خود را در شبکه وی چین جا به ‌جا کنند. توکن دیگر شبکه وی چینVHTO نام دارد که این توکن به عنوان کارمزد برای انجام معاملات و قرارداد های هوشمند استفاده می‌شود.

در رابطه با حجم بازار این ارز دیجیتال باید بگوییم که این ارز دارای حجم بازاری در حدود ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار می باشد البته باید بگوییم که این ارز دیجیتال حجم بازاری در حدود ۱۱ میلیارد دلار را نیز تجربه کرده است و موضوع امید بخش این می باشد که روزی این ارز دیجیتال می تواند جزو ده ارز برتر قرار بگیرد.

همچنین به طور روزانه چیزی در حدود ۵۲۹ میلیون دلار در شبکه این ارز دیجیتال تراکنش انجام می‌شود. این ارز دیجیتال در ابتدا دارای چیزی در حدود ۸۶ میلیارد و 712 میلیون توکن بود که در حال حاضر از این تعداد چیزی در حدود ۶۴ میلیارد و ۳۱۵ میلیون توکن در چرخه بازار باقی مانده است.

 

image

ارز وی چین

بررسی ویژگی های ارز دیجیتال و پلتفرم وی چین

ارز دیجیتال و پلتفرم وی چین دارای ویژگی هایی می باشند که این ویژگی‌ها باعث شده اند تا این ارز دیجیتال در نظر بسیاری از اشخاص خوب جلوه کند. اگر شما می خواهید در رابطه با این ویژگی ها اطلاعاتی به دست آورید می توانید ادامه مقاله را مطالعه کنید.

  • برای ساخت ارز دیجیتال و پلتفرم وی چین از فناوری استفاده شده است که این فناوری تا حد بسیار زیادی شفاف می باشد، علاوه بر آن هیچ نقطه ضعف و حفره امنیتی در این فناوری وجود ندارد و این موضوع باعث شده است تا امنیت این ارز دیجیتال تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کند.
  • یکی دیگر از ویژگی ‌های ارز دیجیتال و پلتفرم وی چین شفافیت آن می باشد به گونه ای که هر شخص می تواند تمامی معاملاتی که در شبکه وی چین انجام داده است را به راحتی مشاهده کند. البته باید این نکته را بگوییم که شخص فقط می تواند آن ها را مشاهده کند و به هیچ عنوان این امکان را ندارد تا آن اطلاعات را تغییر دهد.
  • پلتفرم وی چین از سرعت بسیار بالایی برخوردار می باشد و تعداد بسیار زیادی تراکنش را در یک ثانیه انجام می دهد و علاوه بر آن برای امضای قرارداد های هوشمند نیز سرعت بسیار بالایی دارد به گونه‌ای که بسیاری از متخصصان حوزه ارز های دیجیتال این ارز دیجیتال و پلتفرم آن را از نظر سرعت در بین ارز های برتر قرار دادند.
  • یکی دیگر از ویژگی ‌های بسیار مهم ارز دیجیتال و پلتفرم آن کارمزد بسیار کم آن می ‌باشد. نکته‌ای که باید بگوییم این می باشد که پلتفرم وی چین برای انجام هر تراکنش چیزی در حدود 0.03 دلار را دریافت می کند که این رقم بسیار کم می باشد.

 

image

وی چین

چگونه بهترین کیف پول برای نگهداری از ارز دیجیتال وی چین را انتخاب کنیم؟

قبل از اینکه بخواهید ارز دیجیتال وی چین را خریداری کنید بهتر است تا بهترین کیف پول و امن ترین کیف پولی که شما برای نگهداری از آن می توانید مورد استفاده قرار دهید را پیدا کنید. ما در ادامه برخی از بهترین و امن ترین کیف پول ها برای نگهداری از وی چین را به شما معرفی می کنیم تا با خیال راحت یکی از آنها را انتخاب کنید و مورد استفاده قرار دهید.

یکی از بهترین کیف پول هایی که می توانید استفاده کنید کیف پول های سخت افزاری می باشد که این کیف پول ها دارای انواع مختلفی می باشد که بهترین آنها کیف پول لجر است. این کیف پول تا حد بسیار زیادی هم امن می باشد و هم سرعت بسیار زیادی دارد و علاوه بر آن رابط کاربری نرم افزار مربوط به آن تا حد زیادی ساده است و به گونه ای طراحی شده است که هر شخصی می تواند به راحتی با آن کار کند.

 

image

نگهداری از ارز دیجیتال وی چین

همچنین اگر شما می‌خواهید تا از کیف پول های نرم افزاری استفاده کنید بهترین کیف پولی که می توانید انتخاب کنید کیف پول تراست ولت می باشد. این کیف پول یکی از زیرمجموعه ‌های صرافی قدرتمند بایننس می باشد. این کیف پول در بین کیف پول های نرم افزاری از امنیت و سرعت بسیار بیشتری برخوردار می باشد و همچنین قابلیت های زیادی را در خود جای داده است. کیف پول تراست ولت برای پلتفرم های اندروید و ios به صورت رایگان منتشر شده است.

یکی دیگر از کیف پول هایی که می توانید مورد استفاده قرار دهید کیف پول اتمیک ولت می باشد. این کیف پول برای اندروید و ios و همچنین رایانه‌ های شخصی نرم افزار منتشر کرده است، بدین صورت اگر شما می خواهید کیف پول خود را بر روی کامپیوترتان راه اندازی کنید می توانید کیف پول اتمیک ولت را مد نظر قرار دهید.

یکی دیگر از کیف پول هایی که می تواند مورد استفاده قرار دهید کیف پول سیف پال (SafePal) می‌باشد. این کیف پول نیز مانند کیف پول هایی که تاکنون به شما معرفی کردیم یک کیف پول غیر متمرکز است. البته این کیف پول با سایر کیف پول هایی که به شما معرفی کردیم یک تفاوت دارد و آن این می باشد که علاوه بر اینکه شما از آن می‌توانید به عنوان یک کیف پول استفاده کنید.

 به عنوان یک صرافی غیرمتمرکز نیز می توانید استفاده کنید و از جمله مهم ترین ویژگی‌های صرافی آن این می باشد که تا حد بسیار زیادی به صرافی بایننس شباهت دارد و همان امکانات بایننس را در خود جای داده است و علاوه بر آن سرعت و امنیت بسیار عالی دارد و دلیل امنیت بسیار بالای آن این می باشد که کاملاً غیر متمرکز است.

سیگنال برای خرید ارز دیجیتال وی چین

پس از اینکه شما کیف پول مورد نظرتان را پیدا کردید، وقت خرید ارز دیجیتال مورد نظرتان فرارسیده است اما قبل از اینکه بخواهید اقدام به خرید کنید بهتر است تا با استفاده از خدمات سیگنال دهی که توسط گروه‌ های بسیار زیادی ارائه می‌شود. بهترین زمان برای خرید ارز دیجیتال موردنظرتان را تخمین بزنید.

یکی از بهترین گروه هایی که خدمات سیگنال دهی ارائه می‌ کنند گروه پرشین الیت (نخبگان پارسی) می باشد که این گروه تا حد بسیار زیادی دقیق و پیشرفته هستند و سیگنال هایی که به شما ارائه می کنند به شما کمک می کند تا بتوانید در زمانی نسبتا مناسب سود بسیار عالی را کسب کنید.

 

image

خرید ارز دیجیتال وی چین

بهترین صرافی ها برای خرید ارز دیجیتال وی چین

پس از اینکه شما با استفاده از سیگنال توانستید زمان بسیار مناسب برای خرید ارز دیجیتال وی چین را تخمین بزنید وقت آن فرا می ‌رسد تا از یک صرافی بسیار مطمئن و امن استفاده کنید و ارز دیجیتال بیت کوین را خریداری کنید. بهترین صرافی هایی که شما می توانید برای خرید ارز دیجیتال مورد استفاده قرار دهید، صرافی هایی همچون بایننس کوین و هیوبی می‌باشد این صرافی ها هم امن هستند و هم سرعت بسیار بالایی دارند و علاوه بر آن از سابقه بسیار مناسبی برخوردار هستند و تعداد زیادی از کاربران از خدمات آنها راضی می باشند.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.