whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

کانال سیگنال ارز دیجیتال آبان تتر

1402/02/28 ساعت 03:12


بسیاری از کاربران ایران ترجیح می‌دهند برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال از صرافی‌های قانونی در داخل کشور استفاده کنند. آبان تتر یکی از پیشروترین صرافی‌های کاردرست داخلی، در سال 1397 راه‌اندازی شد. جمعی از نوابغ دانشگاه شریف گردهم آمدند و با خلاقیت و پشتکار خود این صرافی را ارتقا دادند.

آبان تتر به عنوان یکی از فعال‌ترین صرافی‌های ایرانی با خرید و فروش تتر آغاز به کار کرد و چیزی نگذشت که تبدیل به بستری از پرمعامله‌ترین پلتفرم‌های ایرانی شد. در سال 1402 در این صرافی ایرانی چیزی بیش از 300 ارز دیجیتال متنوع خرید و فروش می‌شود. یکی از جذاب‌ترین خدمات آبان تتر امکان درخواست رمزارز مورد نیاز است تا به سرعت در پلتفرم موجود شود.

دلایل محبوبیت صرافی آبان تتر

به دلیل این که صرافی آبان تتر بیش از شش هزار کاربر قانونی دارد، دارای ایمنی مناسبی است و روزانه معاملات فراوانی در بستر آن انجام می‌شود، سرعت بالا و قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد و همچنین هیچ محدودیت معاملاتی از نظر قیمت ندارد، کاربرانش روز به روز افزوده می‌شوند.

یکی از بهترین مزایای آبان تتر تبدیل راحت دارایی به تتر و یا پول رایج کشور است. در این صورت نیازی به پرداخت کارمزد نیست و حتی می‌توانید به راحتی حساب خود را به حساب دیگری جابه‌جا کنید. تمامی تراکنش‌ها قابلیت انجام به صورت مجازی و حتی حضوری را دارند.

در پلتفرم آبان تتر امکانات مناسبی چون سفارش در قیمت تعیین شده و یا مشخص کردن حد ضرر تعبیه شده است. خدمات این صرافی ارز دیجیتال به صورت شبانه‌روزی و هر روز هفته ارائه می‌گردد. در روزهای کاری و غیرتعطیل می‌توانید به صورت حضوری به صرافی مراجعه فرمایید و در صورت لزوم، تیمی قدرتمند شما را به صورت تکست و یا از طریق تماس تلفنی پشتیبانی می‌کنند.

فرآیند احراز هویت در آبان تتر

برای ورود به صرافی آبان تتر کافی است در این پلتفرم ثبت نام کرده و احراز هویت شوید. با ورود به پنل کاربری می‌توانید از امکانات متنوع این صرافی ایرانی به صورت ایمن استفاده کنید. مدیرت حساب کاربری‌تان را به عهده بگیرید.

برای ثبت نام در این پلتفرم می‌توانید با یکی از دو روش ورود شماره موبایل یا ایمیل اقدام کنید. پس از اعتبارسنجی از طریق پیام می‌توانید برای مرحله احراز هویت دست به کار شوید. در این گام باید مدارکی مثل تصویر کد ملی، اطلاعات شناسنامه‌ای، شماره حساب فعال و آدرس خود را وارد کنید. سپس نیاز است تا نسبت به تأیید تعهد در قبال این صرافی اقدام کنید.

در مراحل آخر باید به کمک برنامه تشخیص چهره و ارسال عکس سلفی، مراحل ثبت نام خود را در این صرافی نهایی کنید. بارگزاری عکی باید به همراه کارت بانکی‌تان در سامانه بارگذاری شود. برای شروع فعالیت سرمایه‌گذاری در آبان تتر لازم است حساب کاربری خود را شارژ کنید.

دریافت سیگنال آبان تتر

به دلیل کاربری گسترده و قانونی صرافی آبان تتر در ایران، معاملات فراوانی در بستر آن انجام می‌شود. افراد زیادی در ایران جذب این صرافی می‌شوند و نیاز است به صرف زمان و یادگیری مشغول شوند. یعنی در ترید خود به تحلیل مستمر بپردازند. ممکن است این افراد فرصت کافی برای این کار نداشته باشند و یا به دلیل بی‌تجربگی، نگران از دست رفتن دارایی‌های خود باشند. به همین دلیل نیاز است تا به موقع سیگنال‌های معاملاتی این پلتفرم را دریافت کنند.

خدمات پرشین الیت در ارائه سیگنال آبان تتر

پرشین الیت آماده است تا با ارائه بهنگام سیگنال ارز دیجیتال در این بستر قانونی شما را بدون نگرانی به نتیجه سودآوری برساند. به علاوه پرشین الیت با مهیا ساختن کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی امکان تریدینگ شما را در بازارهای متنوع خارجی میسر می‌سازد. حتی می‌توانید برای دریافت سیگنال فیوچرز پلتفرم‌های معاملاتی دیگر از انواع سیگنال ارز دیجیتال و سیگنال فارکس آن استفاده کنید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.