whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

اتفاقات امروز ارز دیجیتال (1 جولای 2023)

1402/04/10 ساعت 14:17


باید بدانید امروز در کریپتو چه اتفاقی افتاده است؟ در اینجا آخرین اخبار در مورد روندها و رویدادهای روزانه تأثیرگذار بر قیمت بیت کوین، بلاک چین، DeFi، NFTs، Web3  و مقررات ارز دیجیتال آورده شده است.

این چیزی است که امروز در کریپتو اتفاق افتاد. کره جنوبی لایحه کریپتو را برای مقابله با تجارت ناعادلانه تصویب کرد. دولت کره جنوبی با تصویب یک لایحه جدید کریپتو، در حال انجام اقداماتی برای محافظت از سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال در برابر انفجارهایی مانند اکوسیستم Do Kwon’s Terra است.

رئیس کیم دو اوپ در جلسه عمومی کمیته قضایی قانون‌گذاری که در صبح روز 29 در مجلس ملی برگزار شد. بر اساس بیانیه‌ها، این قانون 19 فاکتور مرتبط با رمزنگاری را ترکیب می‌کند و یک لایحه قابل اطمینان به منظور تعریف سرمایه‌های دیجیتال و اعمال مجازات‌هایی به جهت فعالیت‌های تجارت غیرقانونی مانند استفاده از اطلاعات افشا نشده، دست‌کاری بازار و سایر شیوه‌های تجاری ناعادلانه در کریپتو اعمال می‌کند.

انجمن کریپتو استرالیا خواستار تلاش یکپارچه برای مبارزه با کلاهبرداری است. مدیرعامل جدید بلاک چین استرالیا، بدنه اوج رمزنگاری کشور، خواستار همکاری نزدیک‌تر بین بانک‌ها و دولت برای مقابله با کلاهبرداری‌های مربوط به رمزارزها شده است.

صرافی‌های ارزهای دیجیتال و مشتریان استرالیایی آن‌ها چند ماه پس از اعمال بلوک‌ها، محدودیت‌ها و تأخیر در پرداخت‌ها به صرافی‌های رمزنگاری شده توسط دو بانک بزرگ، با استناد به نیاز به محافظت از مصرف‌کننده در برابر کلاهبرداری، مشکلاتی را پشت سر گذاشتند.

Simon Callaghan که اکنون گروه لابی بلاک چین 111 عضوی استرالیا را رهبری می‌کند، می‌گوید تمرکز انجمن اکنون به سمت راه‌هایی معطوف خواهد شد که صنعت کریپتو به این مبارزه کمک کند.

بر اساس بیانیه SEC   ایالات متحده، پرونده‌های ETF بیت کوین را ناکافی تشخیص می‌دهد. کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) پرونده‌های اخیر ETF از  BlackRock، ARK Invest،  Fidelity  و دیگران را به دلیل اسناد ناقص متوقف کرد.
به گفته کمیسیون بورس و اوراق بهادار، صرافی‌ها نتوانستند افشای کافی در مورد اینکه کدام شریک مبادله و توافق‌های اشتراک نظارت ارائه می‌کنند.

بنابراین SEC از پیشنهادهای ETF می‌خواهد که مبادله نقطه‌ای را مشخص کند که با آن توافق نامه اشتراک‌گذاری اطلاعات ایجاد شده است که اکنون گم شده است. این صفحه 42 پروپوزال بلک راک است. من حدس می‌زنم در حال حاضر یک معامله شکن نیست. اما گاو نر بدون توجه به مکث می‌دود.

درحالی‌که این تأخیر باعث ایجاد ناراحتی در بین جامعه شده است، بسیاری از آنها صبر می‌کنند زیرا SEC به ‌وضوح نشان داده است که شرکت‌ها پس از به روز رسانی مدارک خود از درخواست مجدد استقبال می‌کنند.

خدمات پرشین الیت

اگر به دنبال خبرهای روز دنیای ارزهای دیجیتال و فارکس می گردید می توانید با ورود به کانال پرشین الیت از به روزترین خبرها مطلع گردید و با احراز هویت بایننس خود قادر خواهید بود از کانال سیگنال ارز دیجیتال که شامل: سیگنال فارکس، سیگنال فیوچرز و سیگنال ارز دیجیتال است بهره مند شوید و برای خود یک دآمد دلاری را داشته باشید.

 این تیم با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی جامعه موقعیتی را فراهم کرده است تا با پرداخت مبلغی ناچیز افراد بتوانند در کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی عضو شوند. پس این فرصت ویژه را از دست ندهید و جهت ثبت‌نام در این کانال اقدام کنید. 


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.