whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ترید با گوشی یا کامپیوتر

1401/12/10 ساعت 05:40


چه در تجارت تازه کار باشید یا چند سالی است که در این صنعت بوده اید، احتمالاً دستگاه های تلفن همراه یا رایانه شخصی را ترجیح می دهید. در حالی که هر دو گزینه بر موفقیت شما در بازار معاملات تأثیری نمی‌گذارند، تفاوت قابل توجهی بین ترید با گوشی و کامپیوتر وجود دارد. هر گزینه دارای مزایا و معایب مختلفی است، که در این مقاله از پرشین الیت توضیح خواهیم داد که چرا معامله گران باید به دقت نیازهای خود را هنگام انتخاب بین این دو در نظر بگیرند.

پرشین الیت متخصص در حوزه ی ارز دیجیتال است که شما را در کسب سود بهتر با ابزارهایی همچون سیگنال ارز دیجیتال همراهی میکند.

منظور از ترید با گوشی چیست؟

ترید با گوشی به معامله در بازار سهام با استفاده از گوشی هوشمند اشاره دارد. این تجارت نسبت به تجارت سنتی که از طریق رایانه انجام می شد پیشرفته تر است، علاوه بر آن سریعتر و آسان تر است.

کاربر می‌تواند با استفاده از اپلیکیشن‌های متعدد، سهام خود را بخرد و بفروشد و همچنین سبد سهام خود را در تلفن همراه خود مدیریت کند. اگرچه تقریباً همه کارگزاری‌های سهام، برنامه‌های آیفون و اندروید را در اختیار کاربرانی قرار می‌دهند که می‌خواهند از طریق دستگاه‌های تلفن همراه خود معامله کنند، این روش محبوب شده است، اگرچه یک روش معمول معامله نیست.

نیای ارز دیجیتال برای کسب سود نیازمند ابزارهایی مانند اندیکاتور است، بهتر است در چنین شرایطی از اندیکاتور VIP استفاده کنید.

trade by pc

مزایای ترید با گوشی 

  1. ترید با گوشی به کاربران این امکان را می دهد تا زمانی که به اینترنت متصل باشند، که از هر کجای دنیا تجارت کنند.
  2. هنگام استفاده از دستگاه تلفن همراه، تراکنش آسان است، زیرا سفارشات می توانند به سرعت و بدون زحمت انجام شوند.
  3. مشتریان به داده‌ها به صورت زنده دسترسی دارند که به آنها کمک می کند تصمیمات سرمایه گذاری موثری اتخاذ کنند.
  4. ترید با گوشی به معامله گر کمک می کند تا کنترل کاملی بر سرمایه گذاری های خود داشته باشد و هیچ گونه دخالت خارجی مانند کارگزار را به همراه نداشته باشد.
  5. ویژگی های اضافی مختلفی در برنامه های امروزی مانند هشدارهای قیمت، تحقیقات بازار، داده ها و نمودارهای تاریخی و غیره وجود دارد که برای سرمایه گذار بسیار مفید است.
  6. ترید با گوشی به سرمایه گذار این مزیت را می دهد که سرمایه گذاری های خود را در زمان واقعی نظارت کند.

ترید در هر شرایطی نیازمند تحلیل سیگنال فیوچرز است، برای استفاده از جدیدترین سیگنال ارز دیجیتال میتوانید عضو VIP کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت شوید. برای ترید در دنیای دیجیتال لازم است که احراز هویت بایننس را به درستی انجام دهید.

معایب ترید با گوشی 

  1. سیگنال بی سیم اغلب یک مشکل است، به خصوص در مناطق دور افتاده و مناطق کوهستانی سیگنال ها دچار ضعف هستند.
  2. اندازه کوچک صفحه نمایش یک دستگاه تلفن همراه مانعی برای بسیاری از مشتریان است و از این رو اکثر معامله گران در بازار سهام ترجیح نمی دهند از این حالت استفاده کنند. باور کنید یا نه، اندازه صفحه نمایش کوچک یک محدودیت بزرگ است. اندازه صفحه‌ای که بر روی آن معامله می‌کنید تعیین می‌کند که چقدر آسان برای تجسم و تجزیه و تحلیل نمودارها است. اندازه کوچک صفحه شما می تواند باعث شود چیزهایی را ببینید که در آنجا نیستند. به عنوان مثال، یک کندل اکشن قیمت می تواند روی صفحه نمایش کوچکتر به نظر برسد و باعث شود شما یک حرکت بالقوه را از دست بدهید. اما در یک صفحه نمایش بزرگتر، می توانید قضاوت بهتری داشته باشید زیرا نمودارها را همانطور که هستند، بدون دخالت یک صفحه نمایش کوچک می بینید.
  3. سهولت معامله می‌تواند اعتیادآور باشد و سرمایه‌گذار ممکن است بیشتر از آنچه در ابتدا برنامه‌ریزی کرده بود، سرمایه‌گذاری کند.
  4. همیشه احتمال خطای انسانی وجود دارد و کلیک تصادفی روی گزینه نادرست می تواند هزینه های زیادی را برای سرمایه گذار به همراه داشته باشد.

تتر ارز دیجیتالی است که توانسته است محبوبیت بسیاری در میان کاربران کسب کند برای اطلاع از قیمت خرید تتر میتوانید به وب سایت پرشین الیت مراجعه کنید.

trade by copmputer

ترید با کامپیوتر

در مورد ترید با کامپیوتر، نیز تعدادی مزایا و معایب بالقوه را برای سرمایه گذاران ارائه می دهد.

مزایای ترید با کامپیوتر

  1. لپ‌تاپ‌ها و رایانه‌های شخصی دارای نمایشگرها و اندازه‌های بزرگ‌تر هستند که به نوبه خود مشاهده نمودارهای قابل تنظیم را به طور کامل آسان‌تر می‌کند و داده‌های بصری را سریع‌تر و کارآمدتر پردازش می‌کند.
  2. با ترید با کامپیوتر، ممکن است شما همچنین قدرت ذخیره سازی و محاسباتی بسیار بیشتری داشته باشید، که در هنگام تجزیه و تحلیل اطلاعات بازار و استفاده از نهادهایی مانند ربات های فارکس در ارز خارجی به پتانسیل برتر تبدیل می شود.
  3. انجام تجزیه و تحلیل فنی معاملات خود با استفاده از یک کامپیوتر شخصی به شما امکان می دهد تا بازار را از زوایای مختلف ببینید و مناطق مقاومت/حمایتی را که می توانید یک معامله بالقوه انجام دهید، مشاهده کنید. 
  4. هنگام ترید با کامپیوتر، معاملات را می توان در عرض چند ثانیه انجام داد. از طرف دیگر، یک برنامه تلفن همراه می تواند کمی کندتر باشد، اگرچه امروزه اکثر برنامه های معاملاتی Android/iOS به خوبی بهینه شده اند. کاهش سرعت انجام معاملات به این دلیل است که اپلیکیشن‌های معاملاتی موبایل باید از صفحات مختلف عبور کرده و پارامترهای معامله را تنظیم کنند.

شرایط فعالیت در دنیای دیجیتالی به حدی پیچیده است که فقط کافی است از سیگنال فیوچرز به درستی استفاده کنید.

معایب ترید با کامپیوتر

  1. با این حال، معاملات دسکتاپ مطمئناً فاقد انعطاف پذیری و فوریت تجارت است، زیرا شما به سادگی نمی توانید دستگاه خود را با خود حمل کنید. این می‌تواند هنگام تلاش برای اجرای سفارش‌ها و سرمایه‌گذاری بر روی حرکات بی‌درنگ قیمت، مشکلاتی ایجاد کند و به طور بالقوه سبد شما را در این فرآیند تضعیف کند.
  2. برنامه‌های معاملاتی می‌توانند به شما در ترسیم نمودارهای پیشرفته کمک کنند و اطمینان حاصل کنند که همیشه نمودارهای به‌روز دریافت می‌کنید. متأسفانه، هیچ معامله‌گری نمی‌تواند 24 ساعته به صفحه دسکتاپ نگاه کند. به همین دلیل است که برنامه‌های معاملاتی موبایل مهم هستند، زیرا هر لحظه ممکن است رویدادهای غیرمنتظره رخ دهد.
  3. ترید برای مدت طولانی برای هر شرکت کارگزار اولویت دارد. خوشبختانه، آخرین پیشرفت‌های فناوری به افراد این امکان را داده است تا معاملات خود را با سرعت بسیار بالایی در آسایش خانه خود انجام دهند. با این حال، ترید با کامپیوتر مانند استفاده از یک برنامه تلفن همراه نیست، به خصوص زمانی که در نظر بگیرید چقدر طول می کشد تا سفارش باز شود.

trade by computer ot pc

کلام آخر

در نهایت، انتخاب دستگاهی که برای ترید از آن استفاده کنید یک امر ذاتاً فردی است، که ممکن است به عواملی مانند دارایی‌های انتخابی شما، استراتژی سرمایه‌گذاری شما و تعداد دفعات معامله در بازارها بستگی داشته باشد. 

با این حال، ما توصیه می‌کنیم که اسکالپرها و معامله‌گران روزانه در صورت امکان از دستگاه‌های تلفن همراه استفاده کنند، در حالی که کسانی که چشم‌انداز بلندمدت یا رویکرد مبتنی بر داده‌های بیشتری دارند، با استفاده از رایانه رومیزی یا لپ‌تاپ به کسب سود بپردازند.

وب سایت پرشین الیت مفتخر است که روزانه جدیدترین سیگنال فارکس و انواع دیگر سیگنال ارز دیجیتال را در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت منتشر کند.

همچنین میتوانید درباره مزایا و معایب ترید با گوشی موبایل را در پرشین الیت مطالعه نمائید .


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.