whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

آموزش سایت Whalestates

1401/12/15 ساعت 20:20


Whalestates پلتفرم آنلاین ارائه تجزیه و تحلیل کیف پول اتریوم است این پلتفرم چندین کیف پول، توکن و NFT اتریوم را ردیابی می کند. این یک پلتفرم مبتنی بر بلاک چین است که داده های مربوط به رمزارز و NFT را ارائه می دهد. در واقع این وب سایت ربات های محبوب نهنگ را در پلتفرم توییتر ارائه میدهد. در صفحه ی ابتدایی وب سایت whalestates با بخش های مختلفی از جمله baby whale، chains، blogs، توکن های مختلف و بخش سوالات متداول رو به رو خواهید شد. در ادامه ی این مقاله از پرشین الیت به آموزش سایت  whalestates  خواهیم پرداخت.

منظور از Babywhale چیست؟

در بخش ابتدایی نوار وب سایت whalestates در قسمت بالایی بخش  babywhale  را مشاهده خواهید کرد. BabyWhale توکن جامعه محور با تیمی فعال است که هدف آن آینده آلت کوین ها است! سایت  whale states  اذعان دارد که همراه با امیدهایمان به خیریه، هدف ما ایجاد انقلابی در شبکه BSC از طریق توکنومیک و داشتن یک انجمن پر جنب و جوش و غنی است. نهنگ های کریپتوکارنسی یا نهنگ های کریپتو، افراد یا نهادهایی هستند که دارای مقادیر زیادی از یک ارز دیجیتال خاص هستند.

به طور کلی، نهنگ کریپتو موجودیتی است که دارای ارز دیجیتالی کافی است تا با مبادله مقادیر قابل توجهی از سکه ها و توکن ها، به طور قابل توجهی بر قیمت های بازار تأثیر بگذارد.  نهنگ های ارز دیجیتال با سازندگان پروژه های مختلف هم میتوانند صحبت کنند. بچه نهنگ ها در واقع افرادی هستند که ممکن است روزی تبدیل به ارز دیجیتال شوند. در واقع سایت whalestates به کاربران خود آموزش میدهد که چگونه از نهنگ ها برای معاملات کپی کنند. 
اندیکاتورVIP عرضه شده در وب سایت ما شما را در تحلیل دقیق تر ارزهای دیجیتال همراهی خواهد کرد.

چگونه میتوان Babywhale را دریافت کرد؟

برای دریافت Babywhale  سه روش مختلف وجود دارد مه در ادامه به بررسی این روش ها خواهیم پرداخت: 

1. استفاده از اطلاعات صفحه ی whalestates در توییتر 

با دنبال کردن صفحه ی توییتری و پست های whalestates میتوانید به دریافت  babywhale بپردازید.

2. تحلیل و استفاده از داده های  whalestates

کاربران این پلتفرم میتوانند نظرات خود را در سایت به اشتراک بگذارند و یا حتی در توییتر نظرات خود را ارسال کنند. هنگامی که  comment to earn ساخته شد،کاربرانی که نظرات خود را ارسال کرده اند اولویت خواهند داشت و میتوانند سریعتر از دیگران به این بخش دسترسی پیدا میکنند و به کسب babywhale  خواهند پرداخت.

3. خرید babywhale در صرافی Uniswap
همانطور که میدانید babywhale  یک توکن  ERC-20است به همین دلیل از هر نوع کیف پولی پشتیبانی میکند و شما میتوانید به راحتی آن را خریداری کنید.

استفاده از گروه ارز دیجیتال فعالیت در دنیای دیجیتال را برای شما راحت تر میکند.

دنیای ارز دیجیتال با استفاده از ابزارهایی همچون کانال سیگنال ارز دیجیتال و استفاده از سیگنال ارز دیجیتال تبدیل به دنیایی پر سود خواهد شد.

Chains یا زنحره های وب سایت  whalestates

از دیگر بخش های نوار ابزار سایت whalestates زنجیره ها هستند که شامل بایننس اسمارت،فانتوم، چین، پالیگان، آوالانچ و اتریوم میباشد. برای اینکه بتوانید به درستی احراز هویت در بایننس را انجام دهید میتوانید به وب سایت پرشین الیت مراجعه کنید.

توکن ها و ارزهای دیجیتال Whalestates

بخش بعدی در نوار ابزار سایت Whalestates ارز دیجیتال یا توکن ها هستند. از جمله توکن های این وب سایت میتوان به دوج کوین،بیبی دوج، شیبا اینو،kishu، fantom xcad،verasity، floki-inu،yooshi،audius،network،telcoin، saitama-inu، quant اشاره کرد.

بلاگ وب سایت whalestates

در بخش آخر نوار ابزار whalestates بلاگی وجود دارد که جدیدترین اخبار و اطلاعات را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. سیگنال فیوچرز به شما در تخمین قیمت ارز دیجیتال کمک خواهد کرد.

آخرین اخبار سایت whalestates

طبق آمار WhaleStats، نهمین نهنگ بزرگ اتریوم به تازگی میلیون ها دلار شیبا اینو (SHIB) خریداری کرده است. 

علاوه بر این، کیف پول اتریوم "Tsunade" 72,266,047,517.25 Shib Inu دریافت می کند. که البته از یک آدرس ناشناخته اتریوم در روز شنبه بیش از 2.57 میلیون دلار ارزش دارد. بنابراین، این اطلاعات از وب سایت نظارت بر نهنگ WhaleStats است. بر اساس Etherscan، در حال حاضر، این کیف پول عظیم در مجموع دارای 1,831,517,309,563.27 SHIB به ارزش بیش از 69.1 میلیون دلار است. همچنین، آدرس دارای 347 دارایی رمزنگاری به ارزش بیش از 286.11 میلیون دلار استعلاوه بر این، WhaleStats توییت می‌کند که تعداد دارندگان شیبا اینو در آخر هفته به موفقیت جدیدی دست می‌یابد.

یکی از بهترین ارزهای ارائه شده در دنیای دیجیتال تتر است برای اطلاع از قیمت خرید تتر میتوانید به وب سایت پرشین الیت مراجعه کنید.

رقبای Whalestats

رقبای Whalestats عبارتند از TokenInsight، Kaiko، Covalent، Amberdata. Whalestats در بین 365 رقیب فعال در رتبه 40 قرار دارد.

بخش های مختلف سایت whalestates

سیگنال فیوچرز در کنار اندیکاتور VIP به شما در کسب سود قابل قبول کمک خواهد کرد. همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید وب سایت whalestates بخش های مختلفی را در سایت خود به اجرا گذاشته است که در ادامه به بررسی هرکدام از این بخش ها خواهیم پرداخت.

  1. بخش اول شما را با توکنی که بیشترین معامله را داشته است رو به رو میکند.
  2. بخش دوم بیشترین میزان استفاده از استیل کوین ها را برای شما قرار داده است.
  3. در بخش سوم میتوانید بیشترین NFT های معامله شده را مشاهده کنید.
  4. رایج ترین توکن معرفی شده در بخش چهارم یعنی جدول سمت راست وب سایت whalestates دیده میشود.
  5. موقعیت توکنی که براساس دلار بیشترین ارزش را داشته است در بخش پنجم نمایش داده میشود.
  6. در جدول ششم، 10 تا از برترین دارایی ها معرفی خواهند شد.

کلام آخر

همانطور که در این مقاله از پرشین الیت خواندید Whalestats عمدتاً در بازارهای FinTech و فناوری بلاک چین فعالیت می کند. Whalestats همچنین در بخش های گسترده بازار بلاک چین، فناوری، مصرف کننده فعالیت می کند و به شما کمک میکند که با استفاده از babywhaleها به کسب سود بهتری دست پیدا کنید. در واقع این پلتفرم آنلاین به تجزیه و تحلیل کیف پول اتریوم خواهد پرداخت و کیف پول ها و توکن ها و NFT های مختلف را ردیابی میکند. این وب سایت مبتنی بر بلاک چین داده ها و اطلاعات مرتبط با بلاک چین و NFT را در اختیار شما قرار خواهد داد.

وب سایت پرشین الیت برای کاربران ایرانی بهترین خدمات و بهترین سیگنال ارز دیجیتال از جمله سیگنال فارکس را ارائه میدهد، برای اطلاعات بیشتر میتوانید به وب سایت ما سر بزنید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.