whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

بیانیه‌های گمراه‌ کننده‌ SEC در خصوص دارایی‌های صرافی

1402/04/01 ساعت 22:22


بایننس، بایننس.ام‌اس و سی‌زد ادعا می‌کنند که کمیسیون اوراق بهادار و مبادلات آمریکا (SEC) در خصوص دارایی‌های صرافی، بیانیه‌های گمراه‌کننده‌ای ارائه داده است.

درخواست قانونی به بیانیه عمومی کمیسیون اوراق بهادار و مبادلات آمریکا (SEC) اشاره داشت که سی‌زد و بایننس می‌توانند "دارایی‌های مشتری را تلفیق کنند یا دارایی‌های مشتری را منحرف کنند"، با وجود اینکه تصدیقیه دادگاه نشان می‌دهد موضوع برعکس است.

وکلای نمایندگی از صرافی کریپتویی  United States-based Binance.US، صرافی جهانی Binance Holdings Limited  و مدیر عامل بایننس  Changpeng "CZ" Zhao، درخواستی را به دادگاه فدرال منطقه کلمبیا ایالات متحده آمریکا ارائه داده‌اند که در آن ادعا می‌شود کمیسیون اوراق بهادار و مبادلات آمریکا (SEC) در بیانیه‌هایی که درباره یک دعوای اوراق بهادار پیگیری می‌شود، عموم را گمراه کرده است.

در یک پرونده دادگاهی در تاریخ 21 ژوئن در دادگاه فدرال منطقه کلمبیا، تیم حقوقی بایننس، Binance.US  و CZ ادعا کردند که SEC در یک بیانیه در تاریخ 17 ژوئن یک سری بیانیه‌های گمراه‌کننده داده است و یک درخواست وارد کرده است که قوانین مربوطه را رعایت کند. درخواستی که به اظهارات مدیریت SEC به نام Gurbir Grewal درباره اینکه CZ و Binance می‌توانند "دارایی‌های مشتری را تلفیق کنند یا دارایی‌های مشتری را به دلخواه خود منحرف کنند" اشاره داشت. همچنین درخواست شده بود که همه طرفین درگیر در دعوای حقوقی، به ایالات متحده باز گردند.

"SEC هیچ شواهدی ندارد که دارایی‌های مشتریان BAM (Binance.US) به هر نحوی پراکنده، تلفیق شده یا سوء استفاده شده باشد." درخواستی که در تاریخ 21 ژوئن ارائه شده است، ادامه دارد: 

"بیانیه SEC همچنین به نظر می‌رسد برای وارد کردن ابهام غیرضروری در بازار طراحی شده است که ممکن است دارای اثرات ضرر آوری برای مشتریان BAM باشد. این همچنین خطر فساد های دادگاه را با شرح گمراه ‌کننده شواهد مورد نظر درباره متهمین افزایش دهد."

گفت و گویی که بین SEC و دادگاه را باهم بررسی کنیم.

- دادگاه: "من می‌خواهم بدانم، آیا دارایی‌های بام (BAM) به سواحل خارجی منتقل می‌شوند؟ آیا این اتفاق می‌افتد یا نه؟ برای من شگفت‌آور است که این سوال را تاکنون پنج بار از هر یک از وکلای SEC پرسیده‌ام."

- SEC: "در حال حاضر دارایی‌ها به سواحل خارجی منتقل نمی‌شوند"

اگر دستورالعمل توسط یک قاضی فدرال تصویب شود، می‌تواند از SEC جلوگیری کند که در طول مدت پرونده برخی بیانیه‌های عمومی در مورد دادخواست بایننس را صادر کند که "ممکن است بر روند دادگاه تاثیر موثری بگذارد".

تیم حقوقی بایننس قسمتی از یک ترانسکریپت جلسه 13 ژوئن را ارائه داد که در آن وکیل SEC اقرار کرد که شواهدی برای نشان دادن اینکه دارایی‌های Binance.US  به سواحل خارجی منتقل شده‌اند، وجود ندارد. آن ها همچنین افزودند که:

"بیانیه مطبوعاتی SEC گمراه‌کننده است، شامل اظهاراتی است که SEC می‌داند که با مدرک پشتیبانی ارائه نشده‌اند و با قوانین رفتار حرفه‌ای سازگار نیست."

این فایل دادگاه بخشی از دادخواست مدعیان SEC در تاریخ 5 ژوئن در برابر Binance، Binance.US و CZ است که به ارائه اوراق بهادار غیرثبت شده و عدم ثبت بایننس به عنوان یک صرافی یا معامله‌گر اوراق بهادار می‌پردازد. در آن زمان، رئیس SEC گری جنسلر اظهار کرد که CZ و Binance برای کنترل خطرات خود، سرمایه‌گذاران گمراهی را وارد چرخه ی کاری خود کرده اند و این اعمال، در پی بازگشت اختلاس و جریمه دیگری است.

SEC یک حرکت را برای فریز کردن تمام دارایی‌های Binance.US در دادگاه انجام داد، اما در نهایت به توافقی دست یافت که تنها کارکنان این صرافی در طول داوری به موجودی کاربران دسترسی خواهند داشت. در میان روند قضایی در آمریکا، Binance، راه‌اندازی یک پلتفرم رمزارز منظم شده در قزاقستان را اعلام کرد.

با تیم پرشین الیت همیشه یک قدم جلوتر باشید!

اگر به دنبال یک راه حل مطمئن و کارآمد برای خرید و فروش ارز دیجیتال و فارکس هستید، پلن های پرشین الیت را از دست ندهید. با بیش از 180 کانال سیگنال ارز دیجیتال، شما به راحتی می‌توانید در زمان های مناسب و به موقع، سیگنال‌ فارکس و سیگنال ارز دیجیتال را دریافت کنید. با استفاده از پلن های پرشین الیت، شما می‌توانید به سرعت و با ریسک کمتر، سود خود را افزایش دهید. برای خرید پلن‌های سیگنال فیوچرز پرشین الیت، به وب‌سایت ما مراجعه کنید و با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.