whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

آموزش ترید فیوچرز در صرافی بینگ ایکس

1402/02/29 ساعت 19:08


با در دسترس بودن روزافزون مبادلات معاملاتی دیجیتال، انتخاب بهترین صرافی ارزهای دیجیتال گاهی اوقات می‌تواند به یک کار دشوار تبدیل شود. صرافی‌های زیادی در بازار موجود است. BingX یک شبکه تجارت اجتماعی کاربر محور است که معاملات نقطه‌ای و خدمات مشتق شده را به معامله گران ارزهای دیجیتال در سراسر جهان ارائه می دهد.

با فناوری امنیتی به‌روز و پشتیبانی قابل اعتماد مشتری، BingX قصد دارد کل صنعت ارزهای دیجیتال را با تقلید کردن و یادگیری روش‌های تجارت موفق برای معامله‌گران آسان‌تر کند. از طرفی معاملات فیوچرز ارز دیجیتال یکی از محبوب ترین ابزارهای معاملات دیجیتال امروزی است که با توجه به اینکه صرافی های ایرانی از این معاملات پشتیبانی نمی‌کنند، استفاده از صرافی bingx فرصتی خوبی برای کاربران ایرانی است که بدون محدودیت از خدمات آن استفاده کنند.

اگر به نحوه انجام معاملات فیوچرز در صرافی bingx علاقه مند هستید ، اطلاعات زیر برای درک بهتر نحوه عملکرد این ابزار برای شما مفید خواهد بود.

در پرشین الیت می‌توانید با دریافت سیگنال فارکس به سود بالایی برسید. عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال به شما کمک می‌کمد تا ضمن کسب تجربه بتوانید در زمان کم و با دقت بالا ترید کنید. با وجود بهترین گروه ارز دیجیتال قادرید از انواع سیگنال فیوچرز استفاده کنید و موفقیت خود را در حوزه تریدینگ ارتقا ببخشید.

معاملات فیوچرز کریپتو چیست؟

معاملات فیوچرز معمولاً در صرافی‌های تنظیم‌شده معامله می‌شوند که لایه‌ای از امنیت و قابلیت اطمینان را به بازار اضافه می‌کند. معاملات  فیوچرز یا ترید فیوچرز ابزارهای مالی مشتقه هستند، قراردادهایی برای خرید یا فروش یک دارایی در زمان و قیمت از پیش تعیین شده.

معامله  گران فیوچرز معمولاً فقط در مورد اینکه احتمالاً قیمت یک دارایی کریپتو در آینده چگونه خواهد بود، حدس می زنند. نتیجه گیری آنها ممکن است مبتنی بر تجزیه و تحلیل بنیادی با استفاده از برخی معیارها یا تحلیل تکنیکال باشد، گاهی اوقات هر دو، که بر اساس آن پیش بینی خود را مبنی بر اینکه دارایی در یک روز خاص به شیوه ای خاص عمل می‌کند، استوار است.

انواع معاملات فیوچرز

در دنیای ارزهای دیجیتال، دونوع فیوچرز استاندارد(standard) و دائمی(perpetual) وجود دارد. در ادامه به بررسی بیشتر هر یک از انواع معاملات فیوچرز می‌پردازیم‌.

قراردادهای فیوچرز کریپتو استاندارد

استاندارد آنهایی هستند که تاریخ اجرای آنها تعیین شده است. آنها به دو گروه تقسیم شدند:

گروه اول شامل تحویل جفت ارز در زمان مشخص و قیمت ثابت است. این قرارداد بر روی تاریخ تحویل با تثبیت قیمت متمرکز شده است. اگر فروشنده ارز را در تاریخ انقضا در اختیار خریدار قرار ندهد، صرافی باید برای فروشنده "جریمه" تعیین کند.

گروه دوم دلالت بر تسویه حساب ساده بدون تحویل دارایی پایه دارد. در این صورت صرافی یا کارگزار به سادگی تفاوت بین قیمت خرید قرارداد و قیمت اعتصاب آن را در تاریخ انقضا محاسبه می کند.

قراردادهای فیوچرز کریپتو دائمی

 قراردادهای آتی دائمی همان قراردادهای آتی کلاسیک هستند اما بدون تاریخ انقضا. مردم می‌توانند به طور مداوم چنین قراردادهایی را معامله کنند. سود در قراردادهای معاملاتی دائمی شامل پرداخت هایی بر اساس نرخ تامین مالی، بسته به قیمت دارایی در زمان محاسبه آن است.

نرخ تامین مالی (تامین مالی) پرداخت‌های دوره‌ای به معامله‌گران دارای موقعیت‌های کوتاه و بلند بر اساس تفاوت بین قیمت دارایی در قرارداد و قیمت دارایی در بازار نقدی است. هر 8 ساعت برای تمام پوزیشن‌های باز محاسبه می‌شود.

مکانیسم تامین مالی به معامله‌گران اجازه می‌دهد تا قیمت دارایی پایه در قرارداد را نزدیک به قیمت بازار کسب کنند و نگه دارند. زمانی که قیمت ارزهای دیجیتال افزایش می‌یابد، کاربرانی که موقعیت‌های کوتاه دارند، به کاربرانی که موقعیت‌های خرید دارند، پرداخت می‌کنند. هنگامی که قیمت ها کاهش می یابد، پرداخت ها برعکس انجام می‌شود.

صرافی bingx

Bingbon یا bingx یک صرافی دیگر مستقر در سنگاپور است ، که در سال ۲۰۱۸ راه‌اندازی شده است و تاکنون به طور گسترده مورد استفاده کاربران آسیایی قرار گرفته است.

bingx امکان داد و ستد معاملات آتی و Spot را همزمان می‌دهد. شما می‌توانید هر پروفایلی را که برای عموم باز است بررسی کنید و ببینید که آنها چه نوع معاملاتی را انجام می‌دهند و آیا با طرز فکر شما در مورد نحوه تجارت مطابقت دارد و آنها بهتر از شما این کار را انجام می‌دهند، آنگاه می‌توانید معاملات آنها را دنبال کنید و همچنین با آنها ارتباط برقرار کنید.  

ویژگی‌ها و مزایا BingX

پلتفرم فراگیر: BingX یک پلتفرم کاربر محور همه جانبه را برای بیش از 100 کشور در سراسر جهان فراهم می‌کند.

امنیت: BingX فناوری امنیتی به روزی را برای اطمینان از ایمن بودن پلتفرم برای تجارت کاربران پیاده سازی کرده است.

ویژگی‌های فنی: BingX طیف وسیعی از ویژگی‌های فنی مانند مدیر حساب، دستگاه کپی تجاری، و تجزیه و تحلیل سیگنال را ارائه می دهد.

پشتیبانی مشتری: BingX پشتیبانی مشتری قابل اعتمادی را برای کاربران فراهم می‌کند تا در مورد نگرانی‌های خود جویا شوند.

خدمات بازرگانی ارائه شده: 

معاملات نقطه ای: کاربران می توانند ارزهای دیجیتال را در پلت فرم معاملات نقطه ای BingX بخرند یا بفروشند.

تجارت مشتقات: کاربران می توانند مشتقات ارزهای دیجیتال مانند معاملات آتی و اختیار معامله را در پلتفرم معاملات مشتقات BingX معامله کنند.

تجارت اجتماعی: BingX به کاربران اجازه می دهد تا از روش های معامله موفق الگوبرداری کنند و از آنها یاد بگیرند. (سایر معامله گران روی پلتفرم)

هزینه‌ها و محدودیت‌ها

گزینه‌های محدود کریپتوکارنسی: BingX تعداد محدودی ارز رمزنگاری شده برای تجارت در دسترس دارد.

کارمزد معامله: BingX برای تجارت، برداشت و سایر خدمات هزینه دریافت می کند. کارمزد معاملات در BingX به حجم معاملات کاربر بستگی دارد و می‌تواند از 0.1٪ تا 0.02٪ باشد.

هزینه‌های برداشت: هزینه‌های برداشت در BingX بسته به ارز دیجیتالی که برداشت می شود متفاوت است.

فیوچرز در صرافی bingx

قبل از هر کاری برای اینکه بتوانید در صرافی بینگ ایکس (Bingx ) معاملات فیوچرز انجام دهید باید حساب کاربری ایجاد کرده و سپس مراحل احراز هویت را انجام دهید. فرایند ایجاد حساب در این صرافی مانند بسیاری دیگر از صرافی ها رایگان انجام می‌شود.

پس از ایجاد حساب و افزایش موجودی حساب خود با انجام مراحل زیر می‌توانید معاملات فیوچرز انجام دهید.

نحوه معامله قراردادهای فیوچرز استاندارد

مرحله اول: ورود به پنل معاملاتی

پس از وارد کردن اطلاعات حساب خود وارد پنل کاربری شوید و از منوی قسمت بالای صفحه گزینه Derivatives را انتخاب کنید.

با این گزینه به دو نوع معاملات فیوچرز استاندارد و دائمی دسترسی دارید.

با انتخاب پنل استاندارد به صفحه مشابه زیر هدایت می‌شوید.

در این بخش به ابزارهای مختلفی دسترسی دارید البته پیش از هرکاری لازم است از طریق منوی سمت چپ گوشه بالا ، جفت ارز مورد نظر خود را انتخاب کنید.

این گزینه به صورت پیش فرض روی BTC/USDT قرار دارد.

پس از انتخاب جفت ارز مورد نظر اطلاعاتی درباره قیمت لحظه ای ارز ، کمترین و بیشترین قیمت آن در شبانه روز گذشته، حجم معاملات و... به شما نشان داده خواهد شد.

ابزارهای رایج معاملاتی به همراه نمودار تغییر قیمت در مرکز صفحه، در اختیار معامله گران قرار داده شده است.

مراحل ثبت کردن سفارش خرید و فروش در پنل فیوچرز استاندارد

در قسمت سمت راست صفحه فیوچرز صرافی می‌توانید پنل ثبت سفارش را پیدا کنید. در قسمت بالایی آن از طریق دکمه USDT account   اکانت معاملاتی مورد نظر خود را برگزینید.

این قسمت به‌طور پیش فرض روی tether account قرار دارد. پس از انتخاب اکانت باید از بین دو گزینه short  (بستن پوزیشن معاملاتی) وlong   ( بازکردن موقعیت معاملاتی) یکی را انتخاب کنید.

در مرحله بعد برای انتخاب نوع معامله در قسمت type از بین دو گزینه market order  (ثبت سفارش در محدوده قیمت لحظه‌ای بازار) و  trigger order ( ثبت سفارش با مشخص کردن حدضرر) گزینه مناسب را انتخاب کنید‌.

سپس نوبت به مشخص کردن موارد بعدی یعنی میزان margin  ولوریج می‌رسد.

Margin درواقع سرمایه‌ای که به عنوان وثیقه معامله در نظر گرفته می‌شود که این مقدار در معاملات فیوچرز استاندارد برابر با ۰.۰۰۲ می‌باشد. که اگر سرمایه کافی در اکانت خود موجود نداشته باشید، لازم است مقداری سرمایه از حساب اصلی خود به حساب فیوچرز منتقل کنید.

لوریج یا همان اهرم معاملاتی به شما این امکان را می‌دهد تا افزایش میزان سود، بیش از دارایی اصلی خود یک موقعیت جدید باز کنید. در حقیقت این مبلغ یه عنوان وام از سمت صرافی به پوزیشن شما اضافه خواهد شد.

میزان لوریج براساس نوع جفت ارز معاملاتی توسط صرافی انتخاب می‌شود که این میزان در صرافی‌های مختلف ، متفاوت است و برای صرافی بینگ ایکس حداکثر تا مقدار 150× است.

در قسمت آخر ثبت سفارش لازم است شما حد سود و حد ضرر پوزیشن معاملاتی خود را مشخص کنید.

اگر معامله از نوع Market order است ، دو گزینه taker profit و stop lossبرای تنظیم وجود  دارد. و برای معامله از نوع trigger تنها با گزینه take prifit روبرو هستید که حد ضرر مراحل قبلی با آن تعیین می‌شود.

اگر مراحل بالا را درست طی کرده باشید به عنوان آخرین قسمت به شما قیمت لیکوئید شدن نمایش داده می‌شود و این یعنی پوزیشن جدید با موفقیت ایجاد شده است.

آموزش فیوچرز دائمی در بینگ ایکس

برای ورود به این قسمت پس از ورود به پنل کاربری از طریق منوی بالای صفحه و گزینه Derivatives در منوی کشویی روی دومین گزینه یعنی perpetual futures کلیک کنید.

پس از انتخاب این گزینه همانند تصویر به پنل معاملات دائمی بینگ ایکس منتقل می‌شوید. این صفحه نیز همانند بخش قبلی دارای قسمت ها و ابزارهای مختلفی است. 

مرحله اول انتخاب جفت ارز موردنظر از قسمت گوشه بالا سمت چپ است پس از انتخاب این مرحله نمودار قسمت جفت ارز ، به شما نشان داده می‌شود.

در سمت راست صفحه، دو لیست order book (دفتر سفارش باز) و trades  (آخرین معامله انجام شده توسط شما ) برای شما نشان داده می‌شود.

در قسمت انتهایی صفحه لیست موقعیت‌های ایجاد شده ، تاریخچه سفارش‌ها ، سفارش‌های باز ، و تاریخچه تراکنش‌هه نمایش داده می‌شود. این بخش با پنل معاملاتی استاندارد مشترک است.

در مرحله بعد برای ایجاد موقعیت جدید، به سمت راست صفحه بروید و طبق استراتژی معاملاتی خود از بین دو گزینه Cross margin و Isolated Margin یکی را انتخاب کنید.

Cross margin : با انتخاب این گزینه تمام موجودی معامله شما براس جلوگیری از لیکوئید شدن پوزیشن، درگیر معامله می‌شود.

Isolated Margin : با انتخاب این گزینه تنها بخش مشخصی از سرمایه مربوط به جفت ارز انتخابی درگیر معامله خواهند شد. در گام بعد نوبت به مشخص کردن لوریج یا همان اهرم معاملاتی می‌رسد. برای تعیین آن به گزینه کن Cross margin مراجعه کنید.

همانند قسمت فیوچرز استاندارد که گفته شد در اینجا هم براساس جفت ارز انتخابی خود شما مقدار لوریج متفاوت خواهد بود. و حداکثر مقدار آن در صرافی بینگ ایکس 150× است. البته تعیین لوریج های معاملاتی long و short در قسمت جداگانه انجام می‌شود.

سپس لازم است نوع سفارش معاملاتی خود را از بین گزینه های limit order (تعیین قیمت معامله توسط کاربر)، market order ( تعیین قیمت براساس قیمت لحظه‌ای بازار) وtrigger (حد ضرر پوزیشن) را نیز تعیین کنید.

سپس در مرحله بعد میزان سرمایه مورد نیاز ثبت سفارش را مشخص کنید. اگر نیاز است که حد ضرر و حد سود معاملاتی خود را نیز تعیین کنید، می توانید بوسیله گزینه TP/SL ( take profit/Stop Loss)این کار را انجام دهید. در آخر اگر تمامی مراحل به درستی انجام شود پوزیشن معاملاتی شما با موفقیت ایجاد خواهد شد.

مزایا و معایب معاملات فیوچرز در صرافی Bingx

مزایا

فاقد ریسک نگهداری کوین

در این نوع از معاملات ارز دیجیتال نیاز به خرید و فروش مستقیم کوین ها نیست زیرا در معاملات فیوچرز معامله‌گر به جای خرید و یا فروش مستقیم کوین به خرید و فروش قراردادهای آتی می‌پردازد. و درواقع بر سر قیمت آینده یک کوین شرط بسته می‌شود.

امکان استفاده از لوریح و اهرم معاملاتی 

با امکان اضافه کردن اهرم معاملاتی ، حجم سود معاملات به میزان لوریج انتخابی افزایش پیدا می‌کند‌. البته این اقدام به همان اندازه ریسک معامله را نیز افزایش خواهد داد.

امکان رشد بالا در سرمایه‌گذاری

یکی دیگر از مزیت های وجود اهرم معاملاتی در این نوع معاملات در مقایسه با سایر روش های معاملاتی،  امکان بالای، افزایش و رشد معاملات است که به این ترتیب پس از مدتی میزان سرمایه معامله گران افزایش خواهد یافت.

معایب معاملات فیوچرز

نوسان زیاد بازار

بازار ارزهای دیجیتال یک بازار پرنوسان و غیرقابل پیش‌بینی است به همین علت پیش‌بینی قیمت آینده یک کوین می‌تواند امری دشوار باشد.

ریسک بالا در معاملات 

وجود اهرم معاملاتی در کنار مزیت‌های خود که می‌تواند سبب کسب سودهای بالا شود ، دارای ریسک زیاد نیز هست. به همین دلیل معاملات فیوچرز برای معامله‌گران حرفه‌ای و افراد با توانایی مدیریت ریسک مناسب است.

مزایا و معایب نسخه استاندارد و دائمی فیوچرز در صرافی بینگ ایکس

نسخه استاندارد

مزایا

  • پشتیبانی از کپی تریدها و تعداد پوزیشن های روزانه 
  • پشتیبانی از پول مجازی VST
  • پشتیبانی از حد ضرر متحرک (training stop)
  • داشتن تنها یک کارمزد ۰.۰۴۵٪ هنگام بسته شدن پوزیشن
  • امکان اتصال به trading view
  • پشتیبانی از فارکس، شاخص‌ها ، طلا و نقره 

معایب

  • محدودیت در حداکثر سود دریافتی ۲۰۰۰٪ برای BTC-ETH- FOREX و ۱۰۰۰٪ برای آلت کوین‌ها دارد.
  •  عدم پشتیبانی از سفارشات لیمیت باعث می‌شود موقعیت با قیمت متفاوتی نسبت به آنچه تعیین شده باز شود‌.

مزایا و معایب فیوچرز حرفه ای یا دائمی

مزایا

  • پشتیبانی بدون محدودیت از کپی ترید
  • پشتیبانی از کم کردن میانگین، یعنی پس از باز کردن یک پوزیشن سفارش در یک جهت به صورت خودکار انجام می‌شود.
  • عدم محدودیت برای حداکثر سود
  • پشتیبانی از سفارشات لیمیت 

معایب 

  • عدم پشتیبانی از فارکس و شاخص‌ها
  • امکانات بهتر نسخه وب نسبت به اپلیکیشن
  • کارمزد بیشتر نسبت به نسخه استاندارد 

سایر امکانات صرافی Bingx

خرید کریپتو

این صرافی سیستم مبادله فوری ارائه می دهند که در آن هر کسی که می خواهد بدون نیاز به بازار معامله کرده و بلافاصله رمزنگاری خود را به فیات یا فیات به ارز دیجیتال (یا استیبل کوین) تبدیل کند. 

تبادل نقطه‌ای

همانطور که در هر صرافی معمول است، بینگ ایکس معاملات نقطه ای را نیز ارائه می‌دهد، حتی اگر آنها به دلیل مبادله نقدی خود شناخته شده نیستند، اما هنوز یکی از بازارهای رمزنگاری با حجم بالا از زمان معاملات نقدی آن است. 

تجارت کپی یا کپی ترید

تجارت کپی به این معنی است که می‌توانید ایمان رمزنگاری خود را به دست شخص دیگری بسپارید، کسی که بارها و بارها ثابت کرده است که می داند چه کاری انجام می دهد. این ویژگی مطمئناً، مورد علاقه تازه‌کارها است، زیرا به آن‌ها اجازه می‌دهد تا همان معاملاتی را انجام دهند که یک معامله‌گر کهنه کار انجام می‌دهد.

تنوع ارزهای پشتیبانی شده توسط BingX

از جفت ارزهای فارکس گرفته تا دارایی هایی مانند نفت و طلا، از SP500 تا سایر بازارهای سهام در سراسر جهان، بینگ ایکس به افراد این امکان را می دهد که در صورت تمایل فقط با استفاده از رمزارز در بسیاری از دارایی های دیگر سرمایه گذاری کنند.

واریز و برداشت BingX

حداقل مبلغی برای سپرده گذاری وجود دارد مانند بیت کوین 0.0002 یا برای ETH  ، 0.01  و برای USDT/USDC فقط 1 دلار است. بنابراین مبلغ بسیار کمی است و همچنین گزینه.های کارت اعتباری و کارت نقدی نیز موجود است. این بدان معناست که اگر بخواهید می‌توانید مستقیماً با کارت‌های خود رمزارز بخرید. هر صاحب حساب بانکی متصل به SEPA می‌تواند فیات را برای خرید رمزارز نیز انتقال دهد. این به مردم اجازه می دهد تا رمزنگاری را واریز نکنند، بلکه ارزهای دیجیتال را نیز با فیات خریداری کنند.

Bingxیکی از ارزان‌ترین کارمزدهای برداشت بازار را در حال حاضر دارد که برای برداشت ETH دارای کارمزد 0.007 و برای واریز کارمزد BTC 0.0005 است.

سوالات متداول

آیا BingX  احراز هویت اجباری دارد؟

در حالی که ثبت نام و دنبال کردن دیگران اجباری نیست، برای اینکه بتوانید معامله کنید باید فرم KYC را پر کنید. در غیر این صورت، BingX به شما اجازه معامله برای هر مقدار را نمی دهد. 

آیا BingX یک حساب تجاری دمو دارد؟

هنگامی که برای اولین بار در BingX ثبت نام می‌کنید، یک توکن "جعلی" به نام VSD را اعتبار داده‌اید. به این ترتیب، برای امتحان و آزمایش نحوه عملکرد سیستم، به هیچ وجه لازم نیست واریز کنید. شما می‌توانید معاملات نقطه‌ای انجام دهید، می توانید معاملات دائمی، فیدچرز و کپی انجام دهید. هر کاری که می‌خواهید انجام دهید، می‌توانید با VSD انجام دهید.

این بدان معناست که شما می‌توانید مبتدی باشید، و هر چقدر که می‌خواهید شکست بخورید تا زمانی که بهتر شوید و یاد بگیرید. پس از آن، می توانید رمزنگاری واقعی را با کارت اعتباری خود خریداری کنید و شروع به معامله واقعی کنید. 

آیا BingX قانونی و امن است؟

صرافی بینگ ایکس 100% قانونی است با این حال، ایمنی یک نگرانی است زیرا اطلاعات کافی در مورد روش‌های ایمنی آنها وجود ندارد. با این حال، هرگز هیچ مشکلی ایجاد نشده و یا هرگز هک نشده است، به این معنی که تا کنون امن به نظر می رسند. 

آیا Bingbon یک صرافی خوب است؟

بستگی به کاری دارد که می‌خواهید انجام دهید. آیا شما یک معامله گر نقطه‌ای هستید که هر روز 100 جفت مختلف را برای یافتن نقطه معاملاتی بهینه جستجو می‌کند؟  یا شما یک تازه کار هستید که مایل به انجام معاملات دائمی بر اساس معامله گران بسیار موفق هستید؟ به طور کلی اگر تازه‌کار هستید استفاده از بینگ ایکس ممکن است برای شما سردرگم‌کننده و دشوار باشد ولی برای معامله‌گران حرفه‌ای انتخاب معقولی به نظر می‌رسد.

کلام آخر 

در خاتمه، BingX یک پلتفرم معاملات ارز دیجیتال قابل اعتماد و راحت است که به کاربران اجازه می‌دهد تا دارایی های دیجیتال مختلف و بازارهای سنتی را به راحتی معامله کنند. ویژگی منحصر به فرد این پلتفرم در تجارت اجتماعی کاربران را به خود جذب می کند و آنها را قادر می‌سازد تا معامله گران حرفه‌ای را تنها با یک کلیک کپی کنند و معاملات خود را خودکار کنند.

با بیش از 1000 معامله گر فعال برای انتخاب، BingX تنوع کافی را برای کاربران فراهم می‌کند تا از سبک معاملاتی مورد علاقه خود الگوبرداری کنند. کاربران می‌توانند محدودیت‌هایی را برای میزان سرمایه‌گذاری در هر معامله تعیین کنند و از این رو ریسک‌ها را به حداقل برسانند. به طور کلی، BingX یک پلتفرم معاملات ارز دیجیتال قابل اعتماد است که راه‌های کارآمد و ایمن را برای تجارت در بازارهای ارزهای دیجیتال به کاربران خود ارائه می‌دهد.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.