whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

معرفی ارز دیجیتال Qredo 

1402/04/01 ساعت 18:51


ارز دیجیتال Qredo یک پروتکل ارتباطی و نگهبان غیرمتمرکز لایه 2 است. این پروتکل از محاسبات چند جانبه برای ایجاد آدرس‌های سپرده تفکیک شده استفاده می‌کند و هدف آن حذف ریسک طرف مقابل برای ارائه‌دهندگان نقدینگی، بازارسازان و معامله‌گران و در عین حال امکان ارسال پیام‌های رمزگذاری شده بین شرکت‌کنندگان شبکه است. QRDO یک توکن دارای مالکیت بومی برای شبکه Qredo است و برای تشویق مشارکت در شبکه، پاداش دادن به کاربران و دادن نظر به دارندگان در جهت پروتکل استفاده می‌شود.

شما می توانید در سایت پرشین الیت به راحتی با خرید اشتراک سیگنال ارز دیجیتال, سیگنال فارکس و سیگنال فیوچرز ترید کرده و سودهای فوق العاده ای کسب کنید. همچنین می توانید از طریق سایت ما به راحتی احراز هویت بایننس را انجام دهید.

ارز دیجیتال Qredo بر روی چه چیزی ساخته شده است؟

شبکه Qredo زیرساخت های تغییر دهنده بازی را برای دارایی های دیجیتال فراهم می کند. با توجه به اینکه امنیت دارایی در راس دستور کار بسیاری از سرمایه گذاران و سازندگان قرار گرفته است، معماری Qredo یک راه حل نگهبانی پیشرو در صنعت برای دارایی های دیجیتال، با انعطاف پذیری و قابلیت همکاری کامل بدون به خطر انداختن کنترل ارائه می دهد.

رمزگذاری پیشگامانه غیرمتمرکز محاسبات چند طرفه (MPC) Qredo با اجرای یک محاسبه غیرمتمرکز و مشترک امضا در یک تراکنش، به مسئله خطر کلید خصوصی می پردازد.

اما Qredo بر چه اساسی ساخته شده است و شبکه از کدام بلاک چین استفاده می کند؟ در ادامه این مقاله، دقیقاً توضیح می‌دهیم که Qredo روی چه شبکه ای ساخته شده است و چگونه از تکنیک‌های رمزگذاری نوآورانه برای ارائه ذخیره‌سازی امن دارایی‌های دیجیتال به مؤسسات و سرمایه‌گذاران روزمره استفاده می‌کند.

امنیت رمزارز Qredo

ارز Qredo با ارائه یک پلتفرم امن به کاربران برای حفظ دارایی های خود بدون اینکه مجبور به کنار گذاشتن کنترل کلیدهای خصوصی خود شوند، یکی از بزرگترین مشکلات در حوزه رمزنگاری را حل می کند. سایر ارائه دهندگان رمز ارزها مانند صرافی ها اساساً متمرکز هستند، بنابراین در صورت ورشکستگی یا توقف برداشت، نمی توانید به سکه های خود دسترسی داشته باشید.

چشم انداز اساسی کریپتو حول کنترل دارایی ها توسط کاربر و عدم تمرکز واقعی است. با امنیت محاسبات چند جانبه غیرمتمرکز پیشرو در صنعت Qredo، کاربران می‌توانند با حفظ کنترل کامل دارایی‌های خود را با خیال راحت در شبکه ذخیره کنند و خطر سرقت، از دست دادن یا در دسترس نبودن را به حداقل برسانند.

این امنیت با حکمرانی درجه سازمانی ترکیب می‌شود، به این معنی که تیم‌هایی با تعهدات انطباق می‌توانند کنترل‌های سفارشی را اجرا کنند تا امکان بررسی کامل و گزارش‌دهی تمام حرکات وجوه را فراهم کنند.

مدیریت دارایی دیجیتال بهتر

برای موسسات، وجود کنترل‌های حاکمیتی و انطباق قوی امری اساسی است. این مسئله باعث شده بسیاری از موسسات تا حدی که می‌خواهند درگیر رمزنگاری نشوند، اما Qredo با ارائه مجموعه‌ای از ابزارهای انطباق و گزارش‌دهی برای تسهیل مسیر ورود به DeFi، این مشکل را برطرف می‌کند.

کاربران Qredo با قابلیت افزودن چندین امضاکننده به تراکنش‌ها، اشتراک‌گذاری داده‌های تجاری در شبکه و گزارش‌های آماده حسابرسی می‌توانند به طور یکپارچه فعالیت‌های رمزنگاری خود را در ساختارهای انطباق از قبل موجود خود ادغام کنند. Qredo همچنین یک راه حل سفارشی برای قانون سفر FATF ایجاد کرده است که ارائه دهندگان خدمات دارایی مجازی را ملزم به گزارش جزئیات تراکنش ها و کاربران می کند.

قانون سفر یک دستورالعمل بین‌المللی ضد پولشویی است که همه ارائه‌دهندگان خدمات دارایی مجازی (VASP) را ملزم می‌کند تا اطلاعات شناسایی - از جمله نام، آدرس و شماره‌های شناسه ملی - را برای مبتکران و ذینفعان انتقال دارایی‌های دیجیتال به اشتراک بگذارند.

Qredo قرار است اولین راه‌حل قانون سفر درون باند را برای شرکت‌های تحت نظارت راه‌اندازی کند و به ارائه‌دهندگان خدمات دارایی مجازی این امکان را می‌دهد تا به طور مؤثرتری از قوانین جدید پیروی کنند.

ارز دیجیتال Qredo چگونه کار می کند؟

Qredo از MPC غیرمتمرکز برای کمک به حل یکی از پیچیده‌ترین مشکلات در دارایی‌های رمزنگاری شده استفاده می‌کند: نحوه مدیریت و ذخیره امن کلیدهای خصوصی. موضوع سرقت کلید واژه خصوصی یا سوء استفاده ثابت شده است که یکی از پیچیده ترین مشکلات بازار برای رسیدگی به آن است، به ویژه برای کاربران نهادی که برای اجرای تراکنش ها برای مدیریت دارایی یا اهداف انطباق نیاز به چندین گذرواژه دارند.

با فناوری Qredo، کلیدهای خصوصی با اسرار رمزنگاری جایگزین می شوند که بین گره های MPC مستقل توزیع می شوند. این گره ها در مراکز داده Tier 4 که در مراکز مالی جهانی با استانداردهای ایمنی شناخته شده جهانی توزیع شده اند و توسط Qredochain کنترل می شوند، ذخیره می شوند.

این بدان معناست که شبکه Qredo نسبت به سایر راه حل های موجود مانند کیف پول Multisig، با تراکنش های سریع تر، کارمزد کمتر و قابلیت همکاری در اکثر انواع بلاک چین، از امنیت بیشتری برخوردار است.

Qredo از چه بلاک چینی استفاده می کند؟

Qredo بر اساس معماری Ignite (که قبلا به عنوان Tendermint شناخته می شد) ساخته شده است که امکان نهایی شدن تراکنش های فوری و تسویه سریع را فراهم می کند. از طریق ارتباط ما با MetaMask Institutional، کاربران اکنون به کل اکوسیستم دارایی رمزنگاری که در ماشین مجازی اتریوم اجرا می شود نیز دسترسی دارند.

علاوه بر این، Qredo از شبکه بلاک چین لایه ۲ خود، Qredochain، برای رسیدگی به سه‌گانه مقیاس‌پذیری بلاک چین و بهبود سهولت استفاده، هزینه و مسائل مربوط به تسویه استفاده می‌کند. این توکن همچنین در ترکیب MPC غیرمتمرکز با شبکه دو لایه خود منحصر به فرد است، که انعطاف پذیری حاکمیتی و قابلیت استفاده همه جانبه را بدون قربانی کردن هسته امن خود اضافه می کند.

MPC غیرمتمرکز چیست؟

MPC غیرمتمرکز چسبی است که شبکه Qredo را به هم متصل می کند. مفهوم اصلی MPC توسط دانشمند رایانه چینی اندرو یائو ابداع شد و شامل توزیع فرآیند امضا بین چندین رایانه است. این بدان معنی است که سیستم در محافظت در برابر خطرات کلید خصوصی در مقایسه با راه حل های دیگر مانند شبکه های Multi-Sig قوی تر است و MPC غیرمتمرکز این امنیت را بیشتر می کند.

آیا Qredo به dApps امکان ساخته شدن می دهد؟

همچنین اغلب از ما سوال می شود که آیا می توانید dApps را در شبکه Qredo بسازید یا خیر. پاسخ یک بله چشمگیر است. Qredo یک شبکه باز خواهد بود و کتابخانه های رمزنگاری اصلی در حال حاضر از طریق Apache Milagro منبع باز هستند.

آپاچی میلاگرو – که توسط بنیانگذار Qredo برایان اسپکتور در سال 2016 راه اندازی شد – مجموعه ای از زیرساخت های امنیتی اصلی و کتابخانه های رمزنگاری است که به طور هدفمند برای شبکه های غیرمتمرکز و سیستم های توزیع شده ساخته شده است.

Qredo زیر چتر بنیاد آپاچی فعالیت می کند. این پروژه راه ما را به روی شبکه وسیعی از مشارکت‌کنندگان باز می‌کند و به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تحت حفاظت IP تثبیت‌شده و پرکاربرد مجوز آپاچی مجوز بگیرند.

داده های زنده قیمت Qredo

قیمت زنده Qredo امروز 0.098689 دلار با حجم معاملات 24 ساعته 805800 دلار است. Qredo در 24 ساعت گذشته 3.99 درصد رشد داشته است. رتبه فعلی CoinMarketCap #430 است و ارزش بازار واقعی آن 34,002,761 دلار است. دارای عرضه در گردش 344,544,625 سکه QRDO و حداکثر. عرضه 2,000,000,000 سکه QRDO.

اگر می‌خواهید بدانید که Qredo را با نرخ فعلی از کجا بخرید، بهترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال برای معامله در سهام Qredo در حال حاضر Bitget، BingX، DigiFinex، KuCoin و Huobi هستند. می‌توانید موارد دیگری را که در صفحه مبادلات رمزنگاری ما فهرست شده‌اند پیدا کنید.

سوالات متداول

بنیانگذاران Qredo چه کسانی هستند؟

داستان در اواخر سال 2018 شروع می شود، زمانی که Qredo به عنوان یک سرمایه گذاری جدید بلاک چین توسط آنتونی فوی و برایان اسپکتور تأسیس شد.

Qredo در کجا قرار دارد؟

Qredo Ltd یک شرکت بین المللی است که در جزایر ویرجین بریتانیا ثبت شده است، با دو دفتر منطقه ای در لندن و صوفیه و کارمندان پراکنده در سراسر جهان. شبکه Qredo در حال تبدیل شدن به یک پروتکل بدون مجوز منبع باز است که فراتر از مرزهای جغرافیایی عمل می کند.

تیم Qredo چقدر بزرگ است؟

تیم Qredo بیش از 100 کارمند دارد و در حال رشد است. 

Qredo چه مشکلاتی را حل می کند؟

ریشه مشکلات پیش روی بازار کریپتو روش های متمرکز مدیریت کلید خصوصی است. با پرداختن به این موضوع، Qredo چندین مشکل را برای دارایی های دیجیتال، از جمله امنیت، تسویه حساب و مدیریت عملیات در مقیاس برای موسسات حل می کند. برای فهرست کامل، لطفاً به موارد استفاده Qredo در White Paper یا Lite Paper مراجعه کنید.

کلام آخر

QRDO توکن اصلی شبکه Qredo است که بر روی بلاک چین دو لایه اجرا می شود. این دارایی به کاربران شبکه انگیزه ای برای تراکنش، ذخیره و به اشتراک گذاری دارایی ها در اکوسیستم ارائه می دهد. این ویژگی‌های توکن‌های حاکمیتی و ابزاری را با هم ترکیب می‌کند که روش‌های مختلفی برای کسب پاداش ارائه می‌دهد و به توزیع ارزش ایجاد شده در بین همه شرکت‌کنندگان در شبکه کمک می‌کند - نه فقط اعتبارسنجی‌های شبکه. QRDO برای خرید در صرافی های متمرکز و غیرمتمرکز با استفاده از بیت کوین، اتریوم یا USDT در دسترس است.

پیشنهاد ویژه ما به شما کاربر عزیز این است که به کانال سیگنال ارز دیجیتال ما بپیوندید و درآمد دلاری داشته باشید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.