whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

مقایسه بهترین ربات های معاملاتی کریپتو برای تجارت خودکار در سال 2022  

1401/07/23 ساعت 04:02


صنعت ارزهای دیجیتال هنوز در حال پیشرفت است. برای حرکت در منحنی این فرصت سرمایه گذاری نوظهور، معامله گران کریپتو به دنبال راه هایی برای به دست آوردن مزیت هستند. یک ربات معاملاتی کریپتو به شما کمک می کند یک استراتژی معاملاتی خودکار تنظیم کنید و یافتن بهترین ربات رمزنگاری می تواند به بهینه سازی عملکرد معاملات و به حداکثر رساندن سود کمک کند. این راهنما بهترین ربات های بیت کوین را معرفی می کند و نحوه راه اندازی هریک را توضیح می دهد.

کجا می توانم بهترین ربات معاملاتی رمزنگاری را پیدا کنم؟

پس از تجزیه و تحلیل دقیق، ما بهترین ربات های رمزنگاری موجود در بازار را شناسایی و گردآوری کرده ایم.برای اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه ربات های معاملاتی بیت کوین می توانند به شما در بهینه سازی عملکرد معاملاتی خود کمک کنند، ادامه مطلب را بخوانید.

Coinrule

Coinrule با طراحی ساده و شهودی خود، انتخاب خوبی برای کسانی است که در تجارت بیت کوین تازه کار هستند  .کاربران برای تنظیم قوانین معاملاتی خود نیازی به دانستن کد ندارند.

Coinrule مبتنی بر وب است و در چندین ارز دیجیتال کار می کند و همچنین از برخی از پرکاربردترین صرافی ها مانند BitMex و Coinbase Pro پشتیبانی می کند.

HAL

HAL به شما امکان می‌دهد صرافی خود را از طریق اتصال API وصل کنید و به مجموعه‌ای از استراتژی‌های ساخته شده توسط معامله‌گران حرفه‌ای CoinShares دسترسی داشته باشید. این اولین رباتی است که تخصص و فرآیند انتخاب در استراتژی ها را تضمین می کند. علاوه بر کار معامله گران، تیم تحقیقاتی CoinShares روی IA کار می کند تا استراتژی های مربوط به گرایش بازار را بهینه کند. برای راه‌اندازی حساب HAL خود، فقط باید یک کلید API در صرافی خود ایجاد کنید، آن را به HAL متصل کنید، سپس استراتژی‌هایی را که می‌خواهید فعال شوند انتخاب کنید و اجازه دهید اجرا شوند. HAL در FTX، Binance، Kraken و Bitfinex در دسترس است .

Oil Profit

Oil Profit یک نرم افزار معاملاتی خودکار است که برای کار با کالاها و ارزهای دیجیتال طراحی شده است. برای کاهش پیچیدگی بازارهای ارزهای دیجیتال و کالا طراحی شده است تا مبتدیان بتوانند به راحتی تجارت کنند.

 تصویر. Oil Profitبرای استفاده رایگان است و به طور خودکار معاملات را از طرف شما انجام می دهد. 

 Oil Profitبرای استفاده رایگان است و به طور خودکار معاملات را از طرف شما انجام می دهد. 

برای استفاده از این ربات تنها کاری که باید انجام دهید این است که ثبت نام کنید و حساب خود را به یکی از کارگزاران شریک آن پیوند دهید و آماده هستید.

BitIQ

BitIQ یک ربات معامله گر کریپتو است که از الگوریتم های ریاضی برای پیش بینی تغییرات در بازار کریپتو استفاده می کند. بازار را در زمان واقعی جستجو می کند تا فرصت ها را جستجو کند و سپس به طور خودکار معامله را برای شما به یک کارگزار ارسال می کند.

این به ویژه برای تجارت بیت کوین مناسب است و سیگنال های ساده ای را ارائه می دهد که به شما کمک می کند این کار را با موفقیت انجام دهید. این ربات یک رابط کاربری دارد که استفاده از آن آسان است و برای همه در دسترس است و ثبت نام و شروع به کار آن ساده است

Bit Index AI

Bit Index AI یک ربات بیت کوین است که به شما کمک می کند تا تمام ارزهای دیجیتال پیشرو را معامله کنید. ادعا می کند که بازدهی بالا 60 درصد تولید می کند که یک رکورد فوق العاده است. این بدان معناست که تقریباً دو سوم معاملات شما سود ایجاد می کند.

هوش مصنوعی Bit Index بیش از یک پلت فرم معاملاتی خودکار نیز هست. این فرصت را برای تجارت دستی، با استفاده از سیگنال های هوش مصنوعی Bit Index برای کمک به تصمیم گیری در مورد زمان خرید یا فروش بیت کوین، همراه با سایر ارزهای دیجیتال مانند اتریوم، دوج کوین، شیبا اینو و بسیاری دیگر ارائه می دهد

Bitcode Prime

مانند بسیاری از روبات های بیت کوین، Bitcode Prime داده های بازار ارزهای دیجیتال را اسکن می کند تا معاملات سودآور را پیشنهاد دهد. سپس معاملات را فوراً برای شما انجام می دهد و درجه بالایی از دقت را ادعا می کند. همراه با بیت کوین، سیستم آن برای ETH، LTC و سایر سکه های رمزنگاری کار می کند. Bitcode Primeاز داده‌های قیمت تاریخی و آخرین روندهای بازار برای شناسایی فرصت‌ها استفاده می‌کند و می‌تواند آنها را بسیار سریع‌تر از یک انسان اجرا کند

تصویر Bitcode Primeاز هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برای یافتن و اجرای معاملات استفاده می کند. 

 Bitcode Prime از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برای یافتن و اجرای معاملات استفاده می کند. 

Trality

Trality پلتفرمی است که هر کسی می‌تواند از طریق ربات‌های معاملات ارز دیجیتال خودکار ایجاد و سرمایه‌گذاری کند. سازندگان می توانند ربات های پیچیده را با استفاده از دو ابزار پیشرفته بسازند:

Trality Rule Builder – یک رابط کاربری ساده و در عین حال قدرتمند کشیدن و رها کردن برای توسعه ربات های معاملاتی با کمک استراتژی های از پیش تعریف شده و شاخص های فنی. برای استفاده از Trality Rule Builder نیازی به هیچ مهارت برنامه نویسی نیست و این ابزار را برای معامله گران مبتدی و پیشرفته مناسب می کند.

Trality Code Editor – یک کنسول قدرتمند درون مرورگر برای کدنویسی ربات ها با استفاده از پایتون. این شامل تمام کتابخانه های لازم و شاخص های فنی مورد نیاز برای ایجاد الگوریتم کامل است.

این پلتفرم ، دارای یک ابزار بک تست سریع است و امکان تجارت زنده را در محبوب‌ترین صرافی‌های متصل از طریق API فراهم می‌کند.

TradeSanta

TradeSanta یک پلت فرم معاملاتی خودکار است. ویژگی متمایز آن یک رابط قدرتمند و در عین حال آسان برای استفاده است.

معامله‌گران می‌توانند ربات‌ها را از قالب‌ها یا از ابتدا راه‌اندازی کنند و آنها را با ابزارهای پیشرفته‌ای مانند استاپ ضرر یا سود عقب‌نشینی تقویت کنند.

TradeSanta چندین استراتژی تجاری را در خود جای داده است. علاوه بر این، یک پایانه معاملاتی دستی، ربات های معاملاتی مجازی و راه حلی برای خرید یا فروش مقادیر زیادی ارز ارائه می دهد.

TradeSanta از صرافی های اصلی از جمله،  بایننس پشتیبانی می کند.

اتوتریدینگ چیست؟

به زبان ساده، نرم افزار معاملات خودکار برای انجام معاملات از طرف شما طراحی شده است. شما می توانید یک ربات معامله گر خودکار راه اندازی کنید تا بدون هیچ دخالتی معامله کند و نرم افزار از شاخص های تحلیل تکنیکال برای تعیین بهترین زمان ها و ترکیبات معاملاتی استفاده می کند. در تئوری، یک ربات معامله گر باید به شما کمک کند تا سود را به حداکثر برسانید. 

ربات های رمزنگاری معامله گر خودکار چیست؟

ربات‌های رمزنگاری (معروف به نرم‌افزار معاملات خودکار، مشاوران متخصص (EA)، ربات‌های معاملاتی، ربات‌های بیت‌کوین) معاملات خودکار را با استفاده از الگوریتم‌های مختلف، نظارت مداوم بر الگوهای نمودار و اخبار بازار، از جمله شاخص‌های دیگر انجام می‌دهند. پس از تجزیه و تحلیل اطلاعات موجود، آنها می توانند یک دستور معاملاتی را در عرض چند ثانیه اجرا کنند.

دسترسی به پایانه معاملاتی بلومبرگ هزاران هزینه دارد، اما ماهیت شفاف رمزنگاری به کاربر اجازه می‌دهد مستقیماً به دفترچه سفارش صرافی دسترسی داشته باشد

 در حالی که ربات های معامله گر برای چندین دهه در سایر بازارهای مالی در دسترس بوده اند، آنها نسبتاً جدید برای ارزهای دیجیتال هستند. آنها همچنین بسیار مقرون به صرفه هستند.

 در حالی که ربات های معامله گر برای چندین دهه در سایر بازارهای مالی در دسترس بوده اند، آنها نسبتاً جدید برای ارزهای دیجیتال هستند. آنها همچنین بسیار مقرون به صرفه هستند.

نحوه کارکرد ربات های بیت کوین

به طور اساسی، ربات های بیت کوین (همچنین به عنوان ربات های معامله گر خودکار شناخته می شوند) با بازیابی داده ها از یک صرافی کار می کنند. صرافی‌های ارزهای دیجیتال به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهند تا برنامه معاملات خودکار خود را از طریق استفاده از یک API متصل کنند و API داده‌های بازار را به ربات ارسال می‌کند. ربات با استفاده از اندیکاتورهای فنی و الگوریتم از پیش تعریف شده خود، یک معامله را محاسبه کرده و جزئیات اجرا را به API ارسال می کند. در نهایت، همان رابط سفارش معامله را ارسال می کند که سپس به طور خودکار توسط حساب صرافی کاربر اجرا می شود.

ربات ها همچنین می توانند برای انجام معاملات بر اساس قوانین شما با وارد کردن شرایط از پیش تعریف شده استفاده شوند. این به ویژه برای بازارهای رمزنگاری مفید است زیرا آنها در تمام طول سال فعال هستند. به عنوان مثال، یک کاربر ممکن است شرط اجرای یک موقعیت خرید را به محض اینکه قیمت 1 بیت کوین از 8000 دلار عبور کرد، در حالی که حد ضرر را تا 4 درصد نوسان حفظ می کند، وارد کند. این ربات BTC را قادر می سازد تا به محض برآورده شدن شرایط، معامله را به صورت خودکار انجام دهد.

آیا روبات ها قانونی هستند؟ 

بله، بسیاری از ربات‌های محبوب کاملاً قانونی هستند و برای به حداکثر رساندن پتانسیل تجارت کریپتو طراحی شده‌اند. با این حال، مانند تقریباً در هر بازاری، کلاهبرداری‌ها غیرمعمول نیستند، بنابراین یک درجه احتیاط معقول توصیه می‌شود. 

ربات بیت کوین می تواند به عنوان ابزاری برای کمک به توسعه و اجرای استراتژی معاملاتی شما در نظر گرفته شود. ربات های معامله گر نیز ملاحظات عاطفی و روانی را از معادله خارج می کنند.

با این حال، در حالی که انجام معاملات با استفاده از ربات ها مزایایی دارد، به خصوص در صنعت ارزهای دیجیتال، آنها تضمینی برای سود ندارند. از طرف دیگر، اگر این کار را خیلی پیچیده   می‌دانید، می‌توانید به کارگزاران رمزنگاری نگاهی بیندازید .

آیا روبات ها ایمن و ایمن هستند؟

بله، بهترین ربات‌های معامله گر کریپتو پروتکل‌های امنیتی مناسبی برای جلوگیری از هک شدن شما دارند. بدبینی نسبت به آنها قابل درک است زیرا آنها از برنامه های API شخص ثالث برای ارتباط با حساب های کاربری استفاده می کنند، اما دسترسی را می توان در هر زمان با حذف کلیدهای API در صرافی لغو کرد. 

در اینجا چند استراتژی وجود دارد که باید به تضمین امنیت کمک کند:

کلیدهای API ربات بیت کوین خود را ایمن نگه دارید و اطلاعات را در اختیار کسی قرار ندهید. از کلیدهای خصوصی کیف پول رمزنگاری خود محافظت کنید. اگرچه ناخوشایند است، اما بهتر است برداشت های خودکار را خاموش کنید و به صورت دستی انجام دهید. قبل از انتخاب یک ربات رمزنگاری، تحقیقات خود را به طور کامل انجام دهید. 

چگونه ربات ارز دیجیتال عالی خود انتخاب را کنید؟

ما فهرستی از عواملی را گردآوری کرده‌ایم که به شما کمک می‌کنند تا یک ربات بیت‌کوین را متناسب با نیازهایتان انتخاب کنید. این می تواند به شما کمک کند بهترین ربات بیت کوین را انتخاب کنید و سیستم معاملاتی عالی را ایجاد کنید.

بهترین روبات های بیت کوین به شما این امکان را می دهند که ایده یا استراتژی تجاری فعلی خود را در برابر داده های تاریخی آزمایش کنید. 

بهترین روبات های بیت کوین به شما این امکان را می دهند که ایده یا استراتژی تجاری فعلی خود را در برابر داده های تاریخی آزمایش کنید. 

هزینه 

کارمزد و هزینه هر روباتی را که قصد استفاده از آن را دارید قبل از ثبت نام مطالعه کنید. اکثر آنها بیش از یک طرح دارند، از جمله بسته های اولیه تا پیشرفته. ساختار هزینه از حدود 20 دلار در ماه تا 100 دلار برای بسته های پیشرفته یا حرفه ای متغیر است. 

صرافی های سازگار - بررسی کنید که آیا ربات انتخابی شما با صرافی که معمولاً در آن معامله می کنید سازگار است یا خیر. محبوب ترین ربات ها معمولا از صرافی های برجسته مانند Binance، Bitfinex، Bitstamp، Bittrex و Kraken پشتیبانی می کنند. 

 روش‌های پرداخت چندگانه 

 اکثر ارائه‌دهندگان خدمات ربات روش‌های پرداخت رایجی از جمله انتقال سیمی، کارت اعتباری و پی پال را ارائه می‌کنند. علاوه بر روش های سنتی، بسیاری از ارائه دهندگان نرم افزار نیز شروع به ارائه بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال به عنوان گزینه های پرداخت کرده اند. 

محدودیت های سپرده و برداشت 

محدودیت های سپرده ممکن است بین ارائه دهندگان خدمات متفاوت باشد. ربات های بیت کوین از شما می خواهند که حساب خود را با حداقل سرمایه گذاری تامین کنید. ربات هایی مانند کد بیت کوین نیاز به 250 دلار در ماه دارند.

شهرت خوب 

قبل از اینکه ربات بیت کوین خود را انتخاب کنید، به هر گونه توصیفات آنلاینی که می توانید پیدا کنید نگاهی دقیق بیندازید و بررسی کنید که آیا مشتریان کاملاً راضی هستند یا خیر. ما همچنین بررسی های واقعی را ارائه می دهیم که باید به شما کمک کند تا تصمیمی آگاهانه بگیرید.

 امنیت 

ربات به حساب صرافی شما متصل می شود، بنابراین مطمئن شوید که از یک API امن برای انتقال معاملات شما استفاده می کند. بهترین ربات های بیت کوین دارای آموزش ها و راهنماهای ویدیویی برای کمک به شما هستند. مراقب هر پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتالی باشید که فقط از شما پول می خواهند و هیچ راهنمایی در مورد نحوه ایمن ماندن ارائه نمی دهند.

طراحی و سهولت استفاده 

رابط کاربری و طراحی ربات‌های معاملاتی خودکار انتخابی شما باید بستری آسان برای پیمایش باشد. برای آشنایی با نرم افزار قبل از واریز پول، یک حساب دمو ثبت نام کنید. معاملات نسخه ی نمایشی یک راه عالی برای آزمایش یک ربات بیت کوین قبل از اینکه پول خود را به خطر بیندازید.

آیا به یک حساب صرافی آنلاین نیز نیاز دارم؟

قطعا یک ربات معامله گر بیت کوین فرصت های معاملاتی را پیدا می کند اما خود معاملات را انجام نمی دهد. سیگنال های معاملاتی را به یک صرافی ارسال می کند، جایی که سفارش در آنجا اجرا می شود. شما می توانید یک ربات بیت کوین را از طریق یک API به صرافی متصل کنید.

یکی از بهترین صرافی های رمزنگاری را انتخاب کنید و یک حساب کاربری راه اندازی کنید. سپس به تنظیمات حساب خود بروید، جایی که می توانید جزئیات مربوط به نحوه اتصال به حساب را از طریق یک API پیدا کنید. شما باید کلید API را پیدا کنید، سپس آن را در ربات بیت کوین خود وارد کنید تا حساب ها به یکدیگر متصل شوند.

آیا باید از ربات بیت کوین استفاده کنم؟

این به شما بستگی دارد که مزایای ربات های بیت کوین را بسنجید. شکی نیست که یک ربات معامله گر خوب این پتانسیل را دارد که به طور جدی قابلیت های معاملاتی شما را ارتقا دهد، اما مهم است که به خاطر داشته باشید که ربات ها سود را تضمین نمی کنند. در حالی که یک ربات بیت کوین می تواند سرعت، دقت و انضباط را به معاملات شما اضافه کند، شما باید آن را به عنوان ابزاری برای استقرار هوشمندانه در نظر بگیرید تا راه حلی برای رفع مشکل.

اگر قبلاً از یک ربات معاملاتی خودکار استفاده نکرده اید، باید قبل از ثبت نام در هر چیزی وقت خود را صرف تحقیق در مورد بازار و خواندن نظرات آنلاین کنید. به دنبال وب‌سایت‌هایی باشید که حرفه‌ای به نظر می‌رسند و می‌توانید عملکرد نرم‌افزار را در برابر داده‌های تاریخی بازار آزمایش کنید.

 که در یک پلتفرم معاملاتی مستقر می شوید، ایده خوبی است که قبل از شروع معامله، یک حساب آزمایشی راه اندازی کنید. حتی بهترین ربات های بیت کوین نیز مدتی طول می کشد تا به آن عادت کنند و بازار ارزهای دیجیتال به سرعت حرکت می کند. قبل از اینکه وارد معامله واقعی شوید، باید نوسانات قیمت و روند بازار را درک کنید.

مزایا و خطرات استفاده از ربات بیت کوین چیست؟

دلایل زیادی برای انتخاب یک ربات بیت کوین وجود دارد، اما بدبین بودن طبیعی است، زیرا چند کلاهبرداری وجود دارد. در اینجا خلاصه ای سریع از مزایا و معایب استفاده از ربات بیت کوین آورده شده است.

فواید

نرم افزار معاملات خودکار معاملات را طبق دستورالعمل شما به طور خودکار انجام می دهد.ربات های بیت کوین به صورت شبانه روزی معامله می کنند تا بتوانید به طور مداوم معامله کنیدنرم افزار ابزارهایی را برای آزمایش یک استراتژی معاملاتی ارائه می دهد که به معامله گران اجازه می دهد ایده های خود را دقیق تر تنظیم کنند

ربات‌ها با سرعت بالا عمل می‌کنند و می‌توانند با زمان‌بندی دقیق وارد معامله شوند و از آن خارج شوندبهترین ربات‌های بیت‌کوین دارای یک اپلیکیشن موبایل هستند، بنابراین می‌توانید استراتژی معاملاتی خود را از هرجایی تنظیم کنید

هزینه استفاده از نرم افزارهای خودکار چقدر است؟

هر ربات رمزنگاری ساختار قیمت گذاری خاص خود را دارد اما معمولاً برای استفاده از آن باید یک اشتراک بپردازید. بسته به اینکه چه تعداد استراتژی معاملاتی مختلف می خواهید اجرا کنید، اغلب بسته های متعددی در دسترس هستند. اینها می توانند از 10 تا 100 دلار یا بیشتر برای پیشرفته ترین بسته متغیر باشند.

همچنین ممکن است هزینه های پنهان دیگری نیز وجود داشته باشد. همراه با اشتراک ممکن است مجبور شوید کارمزد یا کمیسیون معاملات را بپردازید. اینها می توانند به سرعت بالا بیایند و اجرای یک ربات بیت کوین را بسیار گران کنند. اگر قصد دارید معاملات زیادی ارسال کنید، مطمئن شوید که یک صرافی با کارمزد معاملاتی پایین انتخاب می کنید.

برخی از پلتفرم های معاملاتی تصمیم می گیرند به طور کلی از پرداخت هزینه اشتراک اجتناب کنند. در عوض، ممکن است از شما خواسته شود قبل از شروع معامله، حداقل 250 دلار سپرده بگذارید. اینگونه است که بیت کوین پرایم ساختار کارمزد خود را مشخص می کند و همین امر در مورد بسیاری از ربات های معامله گر دیگر نیز صادق است.

چگونه بهترین روبات های بیت کوین را انتخاب کنیم؟

ربات های معامله گر رمزنگاری لیست شده در این صفحه انتخاب و بررسی شده اند. هر ربات بیت کوین به طور گسترده مورد آزمایش قرار گرفته تا مشخص شود که مراحل ثبت نام و ثبت نام، پرداخت، اتصال به صرافی و انجام معامله چقدر آسان است. 

سوالات متداول
 آیا با روبات های بیت کوین درآمد کسب خواهم کرد؟

این کاملاً به توانایی معاملاتی شما بستگی دارد. اگر بستگی دارد. اگر یک معامله گر با تجربه هستید، ربات بیت کوین می تواند ابزار مفیدی برای تقویت مهارت های شما باشد. به همین ترتیب، اگر به تازگی شروع به کار کرده اید، یک پلت فرم معاملاتی می تواند خدماتی را برای کمک به شما در بهبود مهارت های معاملاتی ارائه دهد. اما به خاطر داشته باشید که روبات های بیت کوین سود را تضمین نمی کنند.

 آیا روبات هایی برای سرمایه گذاری های دیگر نیز وجود دارد؟

بله، ربات های معاملاتی خودکار برای بازارهای مالی مختلف از جمله بازارهای فارکس استفاده می شوند.

 آیا استفاده از روبات های رمزنگاری آسان است؟

بله، استفاده از اکثر ربات های برتر بیت کوین بسیار ساده است. شما باید بتوانید با ثبت نام برای یک حساب آزمایشی در یک ربات بیت کوین مورد علاقه خود، رابط کاربری را بررسی کنید.

 کدام ارزهای دیجیتال را می توان با استفاده از ربات ها معامله کرد؟

ارزهای رمزپایه محبوب از جمله بیت کوین ، اتریوم ، ریپل، EOS و لایت کوین را می توان با استفاده از ربات بیت کوین معامله کرد.

 آیا می توانم از ربات بیت کوین در هر صرافی استفاده کنم؟

بله، می‌توانید از یکی با صرافی‌های برجسته از جمله Binance ، Kraken و Bittrex استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که ربات بیت کوین انتخابی شما با صرافی مورد علاقه شما سازگار است و صرافی از معاملات ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کند.

 آیا روبات‌ها بک تست می‌شوند؟

بله، یا حداقل باید باشند. بهترین روبات‌های بیت‌کوین مورد آزمایش مجدد قرار می‌گیرند و به شما امکان می‌دهند نتایج را قبل از واریز وجه تجزیه و تحلیل کنید.

مراقب ربات‌های معاملاتی باشید که داده‌های خود را پنهان می‌کنند یا به شما اجازه آزمایش آن را قبل از شروع نمی‌دهند. در حالی که بسیاری از ربات‌های معاملاتی خودکار قانونی هستند، برخی وجود دارند که فقط برای فریب شما برای انتقال پول به آنها وجود دارند.

 آیا استفاده از ربات های معامله گر کریپتو قانونی است؟

ربات های بیت کوین در کشورهایی که تجارت ارزهای دیجیتال را مجاز می دانند، قانونی هستند.  تنها کاری که ممکن است از شما خواسته شود این است که هنگام ثبت نام برای یک حساب تجاری، یک شناسه ارائه دهید. این به این دلیل است که پلت فرم معاملاتی بتواند با مقررات KYC مطابقت داشته باشد.

 آیا ربات من به صورت ناشناس با من معامله می کند؟

یک ربات بیت کوین با حساب صرافی شما مرتبط می شود که معمولاً هویت دیجیتال شما را ذخیره می کند. زمانی که از ربات بیت کوین استفاده می کنید، ناشناس ماندن بسیار دشوار است.

پلتفرم‌های معاملاتی که ناشناس بودن را ارائه می‌کنند معمولاً به دلیلی این کار را انجام می‌دهند و این دلیل می‌تواند مخرب باشد. هر پلتفرم تجاری تنظیم شده باید با مقررات KYC مطابقت داشته باشد و بنابراین هنگام ایجاد یک حساب تجاری باید فرمی از شناسه درخواست کند. اگر این اطلاعات را نمی خواهد، باید مراقب انتقال هر گونه پولی باشید.

 از کجا می توانم به تاریخچه معاملات کامل خود دسترسی داشته باشم؟

تاریخچه معاملات شما را می توانید در حساب معاملاتی صرافی خود پیدا کنید. ربات بیت کوین شما تمام معاملات را به یک صرافی می فرستد تا انجام شود، بنابراین اطلاعات همه در حساب صرافی ذخیره می شود.

اگر پلتفرم صرافی شما دارای یک برنامه تلفن همراه است، می‌توانید از طریق تنظیمات حساب روی گوشی خود یک رکورد کامل از تمام معاملات گوشی خود را پیدا کنید.

کلام پایانی 

یک ربات معامله گر بیت کوین هرگز نمی تواند به طور کامل جایگزین یک معامله گر انسانی شود، اما اگر به درستی استفاده شود، می تواند برخی از خطرات را کاهش دهد و به شما کمک کند تا کارآمدتر و موثرتر معامله کنید.

با وجود تعداد زیادی ربات در حال حاضر، یافتن ابزارهایی که برای خودکارسازی معاملات خود با توجه به ترجیحات شخصی و سطح تجربه خود نیاز دارید، آسان تر از همیشه است.

با ابن وجود عملکرد گذشته نشان دهنده نتایج آینده نیست. سرمایه گذاری شامل ریسک از جمله از دست دادن احتمالی اصل سرمایه است. بنابراین اگر مایل هستید پس از بررسی بازار نهایتا خودتان وارد معامله شوید می توانید با عضویت در کانال سیگنال دیجیتال پرشین الیت دسترسی به بروزترین و معتبرترین سیگنال‌ ارز دیجیتال داشته باشید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.