whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال COTI

1400/11/10 ساعت 23:54


COTI یکی از روشهای پرداخت نسل جدید است که در ازای کارمزدی ناچیز، توان عملیاتی بالایی را به شما ارائه میدهد. این روش توان عملیاتی فوق العاده خود را، از طریق ذخیره کردن تراکنشها در یک گراف جهت دار غیر مدور یا DAG، بدست می آورد. البته می توان گفت بیشتر از اینکه شبیه یک بلاک چین باشد، به یک نمودار شباهت دارد.  COTI برای ذخیره سازی اطلاعات و پردازش تراکنش های آنلاین شما، از ساختاری با کارایی بیشتر کمک میگیرد. ارز های دیگری هم مانند IOTA و Nano و Obyte با بدنه و چارچوب DAG کار میکنند. مدل DAG آن به آدرس دهی دو مرحله پردردسر تمرکززدایی و مقیاس‌پذیری در تکنولوژی بلاک چین کمک می کند.

 

image

نماد کوتی

 

روش کار COTI

COTI بدون واسطه و با روش های پرداخت مستقیم، به سرعت تراکنشهای شما را به انجام می رساند. از طرف دیگر قابلیت پردازش بیش از ۱۰۰۰۰۰ تراکنش در ثانیه را دارد. با در نظر گرفتن حفظ ثبات و امنیت در این روش، برتری قابل ملاحظه ای نسبت به بسیاری از روش های پرداخت سنتی و بلاک چین های دیگر به دست خواهد آورد. علاوه بر این با استفاده از الگوریتم زنجیره اعتماد، از خطاهای کاربر و همچنین تقلب جلوگیری می کند. برای بیشتر پروتکل ها مانند بیت کوین، اتریوم یا لایت کوین که از دفتر کل مبتنی بر بلاک چین استفاده می کنند، مقیاس پذیری بدون افزایش مصرف انرژی بسیار سخت و چالش پذیر است. اما کوتی با استفاده از DAG  این مشکل را حل کرده است. در این روش که با نام کلاستر هم شناخته می شود، هر تراکنش با امتیاز اعتماد کاربر نشانه گذاری می شود. در انجام یک تراکنش جدید، تراکنش های توکن، به دو تراکنش قبل که آستانه امتیاز اعتماد مشابهی از کاربر داشته باشند، متصل می شوند. هر چه این امتیاز بیشتر شود، سرعت انجام تراکنش و تایید آن نیز بیشتر خواهد شد. در واقع زمان تایید این تراکنش‌ها با امتیاز اعتماد کاربر نسبت مستقیم دارد. این روش تراکنش ها را به دو صورت همزمان و ناهمزمان به یکدیگر وصل کرده و به این ترتیب مشکل مقیاس‌پذیری را برطرف می سازد.

 

image

کوتی

 

در COTI، توکن بومی بر روی هر سه شبکه اصلی اجرا می شود. ابتدا در شبکه تراست چین، سپس به عنوان یک ERC-20 در شبکه اتریوم و در آخر در صرافی بایننس به عنوان توکن BEP-2 به اجرا در می آید. البته بیشتر صرافی ها از توکن کوتی ERC-20 استفاده می کنند. از طرف دیگر هم سکه بومی آن در این اکوسیستم، تنها واحد برای حساب بوده و پرداخت کارمزد تراکنش ها و دیگر وظایف اکوسیستم با این سکه انجام می شود. به علاوه مالکان می توانند توکن ها و سکه ها را در بین شبکه های اصلی با استفاده از پل COTI تبدیل کنند. این پل تعامل در بین شبکه های اصلی را برای مالکان ممکن می سازد. همانطور که گفته شد، تکنولوژی بنیادی ای که کوتی روی آن ساخته شده است، DAG می باشد. DAG  در واقع لایه ابتدایی پروتکل است و شهرت خود را به دلیل مقیاس پذیری و توان عملیاتی بالای خود به دست آورده است. این تکنولوژی را در سکه های دیگری مانند IOTA و Nano نیز می توان مشاهده کرد.

راهنمای کوتی

COTI Pay : به کمک برنامه COTI Pay، هر چیزی که به آفرهای مصرف کننده مربوط می شود، مانند کیف پول وایپر، حساب های بانکی و دبیت کارت های Visa  و Simplex را ارتقا دهید.  COTI Pay Business : محصولات تجاری همچون پردازش کارت اعتباری، دلار های بلاک چین، کیف پول الکترونیکی اولترا و … تولید کنید. زیرسازی: زنجیره اعتماد، گره‌ها، استیکینگ یا سپرده گذاری نقدینگی و … را ارتقا دهید. لایسنس ها و قانون: برای تبدیل فیات به رمز ارز از مجاری قانونی، نسبت به دریافت مجوز هایی مانند EMI اقدام کنید. DeFi : به نفع انجمن دیفای، یک کد، مانند شاخص نوسانات غیرمتمرکز کریپتو را ارتقا دهید. 

 

image

پیش بینی رشد کوتی

 

خصوصیات منحصر به فرد COTI دفتر کل توزیع شده بر پایه DAG:

برخلاف ساختار بلاک چین، بدنه این مدل، گره هایی را که می توانند به صورت همزمان ارتقا پیدا کنند، اجرا میکند. شباهت مدل DAG  به ساختار درختی موجب کارایی بهتر آن در ذخیره داده ها و همچنین امکان اعتبارسنجی همزمان تراکنش‌های بیشتری می‌شود. در واقع هر چه شبکه بزرگتر باشد، مقیاس پذیری آن بهبود می یابد. در این مدل کاربران دیگر مجبور نیستند برای انجام یک تراکنش جدید، منتظر اتمام تراکنش قبلی باشند.  قابل اعتماد بودن: COTI با ترکیب الگوریتم اثبات کار و Trustchain، الگوریتم اثبات اعتماد که انرژی کمتری نیاز دارد را جایگزین الگوریتم اثبات کار یا PoW  کرده است.مکانیسم اجماع اثبات اعتماد COTI به پروسه ناکارآمد و انرژی بر استخراج PoW وابسته نیست. کوتی برای هر کدام از کاربران شبکه، یک امتیاز اعتماد یا Trustscore پیاده سازی کرده و برای برطرف کردن مشکلات و نواقص مقیاس پذیری از DAG استفاده می کند. به این شکل موجب کاهش هزینه ها و همچنین ارائه خدمات بهتر برای کاربران می شود. از آنجایی که هر کدام از تراکنش های جدید باید به دو تراکنش قبلی متصل باشند، به مرور یک زنجیره شکل خواهد گرفت که به آن Trustchain گفته می شود.این الگوریتم برای تعیین PoT یا مقدار اثبات اعتماد یک تراکنش از امتیاز اعتماد کاربران بهره می‌گیرد. کاربرانی که امتیاز اعتماد بیشتری داشته باشند، در زمان کمتری تاییدیه دریافت می کنند. بدین ترتیب مکانیسم اجماع PoT علاوه بر مصرف انرژی کمتر، در زمان تایید نیز صرفه جویی می کند.

 

image

تراست چین

 

توکن COTI:

توکن COTI، توکن بومی این شبکه برای معامله در DEX ها است و یک روش پرداخت کم هزینه یا بدون هزینه به حساب می آید. خرید و فروش سهام و پرداخت ها با استفاده از سکه های آن انجام می گیرند و اپراتورهای گره به انجام فعالیت های خود از طریق این سکه ها تشویق می شوند. به علاوه با استفاده از این سکه ها، قادر به پرداخت همه هزینه‌های تراکنش در شبکه نیز خواهید بود. تولید سکه های پایدار: تمام ارزهای پایدار از جمله ارزهای دارای وثیقه فیات و کریپتویی و ارزهای بدون وثیقه، از طریقCOTI MultiDAG در بالاترین سطح Trustchain ارتقا می یابند. سکه های پایدار می توانند توسط کوتی و یا حتی شخص سوم نیز تولید شوند.  این شبکه برای ارز مورد نیاز شرکتها نیز، امکان تولید سکه های اختصاصی ایشان را فراهم کرده است. این سکه‌ها عملکردی شبیه به سکه های پایدار دارند. ازینرو برای استفاده به عنوان پاداش، آفرهای ویژه، کوپن و همچنین اهداف دیگر کاربردی و مناسب هستند.

 

MultiDAG و قراردادهای هوشمند: 

اکوسیستم MultiDAG در COTI مشابه اکوسیستم اتریوم عمل می کند. توکن ها و قراردادهای هوشمند زیادی به علاوه یک کوین اصلی برای پرداخت هزینه، بر روی یک زیرساخت مشترک غیر متمرکز ساخته شده اند. هرکدام از خوشه‌های COTI می توانند توکن ها را پشتیبانی کنند. به علاوه همه اینها را می توان در بالاترین سطح یک DAG پیاده سازی و اجرا کرد. خوشه های گوناگون در COTI MultiDAG در لایه تراکنش، توسط ClusterID از یکدیگر تشخیص داده می شوند. تمام خوشه های COTI MultiDAG از استانداردهای اعتبار سنجی و KYC مشابهی تبعیت می کنند. این مسئله موجب ایجاد یک دنیای نامحدود کریپتویی با رنج وسیعی از توکن ها می شود.  شباهت قراردادهای هوشمند COTI و اتریوم در غیر متمرکز بودن آنها و ایجادشان روی زنجیره می باشد. پیش از دریافت تاییدیه کامل، تمام مراحل اجرای هوشمند در خوشه اختصاصی COTI MultiDAG مستند می‌شوند و بارها توسط گره ها یا نود های کامل متفاوتی مورد بررسی قرار گرفته و تایید می شوند. همچنین به دلیل ساختار بدون بلوک DAG شبکه نیازی به پرداخت کارمزد گس یا Gas Fee نخواهد داشت. 

 

 

image

ارز اینترنتی کوتی

 

COTI Pay یا پرداخت از طریق COTI:

COTI Pay یک سرویس پرداخت به صورت آنلاین و آفلاین است که پرداخت های هر دو ارز دیجیتال و فیات را پردازش می کند. این سرویس به علاوه به کاربران خود آپشن هایی مانند ایجاد کارت های اعتباری و سکه های تجاری اختصاصی را ارائه می کند. همچنین ممکن است کاربران شرایط دریافت وام های تجاری و سود سپرده را به دست آورند. ویزا کارت COTI از یکپارچه شدن کارت اعتباری فیزیکی کریپتویی و خدمات حساب بانکی با سرویس COTI Pay ایجاد شده است. با استفاده از این کارت، پرداخت های سریع و ایمن، پاداشهای وفاداری، خرید با ارز فیات-کریپتو و خدمات عودت وجه برای کاربران COTI Pay ممکن شده است. شبکه COTI Pay در واقع یک درگاه پرداخت برای خرید خدمات و کالا می باشد که مشکلات زیر ساختی پرداخت را کاهش داده، آن را ارتقاء می دهد و موجب حذف پرداخت هزینه‌های اضافی به واسطه ها می شود. با فراهم شدن امکان خرید و فروش اینترنتی با ارز دیجیتال، تجارت وارد عرصه جدیدی خواهد شد.

 

image

ویزا کارت کوتی

 

نگاهی به آینده و پیش بینی ارزش COTI

بسیاری از کارشناسان در زمینه رمز ارز ها بر این باورند که COTI  همچنان به ارزش واقعی خود دست نیافته و پتانسیل بسیاری برای رشد دارد. این ارز اینترنتی تنها در یک سال ۹۰۰ درصد رشد داشته است.  پرداخت از طریق پردازش غیر متمرکز همچنان یک بازار دست نخورده در دنیای رمز ارزهاست. کارشناسان کریپتویی باور دارند که در آینده ای نزدیک، میلیاردها دلار سرمایه به این سمت سرازیر خواهد شد. زمانی که این مهم برآورده شود، COTI Pay به عنوان یکی از شاخص ترین محصولات پلتفرم COTI با یک انفجار اقتصادی مواجه می‌شود. در نتیجه قیمت این توکن به پیک جدیدی خواهد رسید. هدف بعدی این پلتفرم رسیدن به یک دلار و سپس رقابت با دیگر پلتفرم‌های مشابه می باشد. برخورداری از خصوصیاتی مانند وجود برنامه های وفاداری، تامین مالی، دیفای و سهام تنها برخی از ویژگی های قابل توجه این توکن هستند که موجب تبدیل COTI به پایگاهی پر قدرت برای سرمایه گذاران اصلی می شوند. همانطور که قبلا گفته شد، کوتی یک توکن ERC-20 می باشد. با به‌روزرسانی اتریوم ۲ در آینده، احتمال رشد صعودی بی نهایت برای تمام توکن های اصلی در پلتفرم اتریوم وجود دارد. اگر بعد از رسیدن کوتی به یک دلار این اتفاق بیفتد، هدف بعدی این سکه دو دلار و بیشتر خواهد بود.

 

image

آینده کوتی از دید کارشناسان

 

کلام آخر

از آنجاییکه نوسانات در بازار رمز ارزها قابل پیش‌بینی نیستند، لازم است سرمایه‌گذاری خود را با تحقیق و عاقلانه انجام دهید. همکاران ما، شما را در زمینه های گوناگون از قبیل آشنایی و دریافت زودبازده ترین سیگنال ارز دیجیتال و سیگنال فیوچرز و یا استعلام قیمت ارزهای دیجیتال و فروش اندیکاتور یاری خواهند کرد. شما می توانید برای داشتن دقیق ترین تحلیل های سیگنال ارز دیجیتال خود و همچنین احراز هویت بایننس با ما در سایت پرشین الیت همراه باشید. پرداخت هزینه های سرسام آور برای دریافت سیگنال کانال خارجی را کنار بگذارید. پرشین الیت پرسود ترین سیگنال های روز را با کمترین هزینه ممکن به شما معرفی خواهد کرد.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.