whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال کاو (CAW) رویای شکارچیان (A HUNTERS DREAM)

1401/03/23 ساعت 19:20


در این مقاله می‌خواهیم ببینیم ارز دیجیتال کاو (CAW) و توکن رویای شکارچیان چیست که جامعه ارزهای دیجیتال را دیوانه می‌کند؟ ارز کاو یا CAW (رویای شکارچیان) یک شبکه پرداخت مالی غیرمتمرکز است که سیستم پرداخت سنتی را بر روی بلاکچین بازسازی می‌کند. این شبکه مالی برای تسهیل پرداخت‌های قابل برنامه‌ریزی و توسعه زیرساخت‌های مالی باز مورد استفاده قرار می‌گیرد و از سبدی از استیبل‌کوین‌های ثابت فیات استفاده می‌کند که به صورت الگوریتمی توسط ارز ذخیره کاو تثبیت شده‌اند.

CAW (A HUNTERS DREAM)

ارز دیجیتال کاو یا قارقار (CAW

در حال حاضر هیچ کانال اجتماعی رسمی و هیچ وب سایت رسمی پشت این پروژه وجود ندارد. اما با وجود این، چندین صرافی متمرکز لیست‌ شدن توکن را در روزهای اولیه خود تضمین کردند. همچنین، شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه پروژه کاو، توسط همان افراد موفقیت شیبا اینو (Shiba Inu) و توکن (SHIB) ایجاد شده است. 

نکته قابل تأمل پیرامون معاملات ارز دیجیتال کاو (CAW)

در اوایل معرفی ارز دیجیتال (Shiba Inu) و توکن (Shib) نیز اطلاعاتی مربوط به نتایج پامپ و دامپ قیمت وجود داشت و حتی این احتمال می‌رفت که از این توکن برای سوء استفاده سرمایه‌گذاران کوچک و ناشی استفاده شود. شیبا از یک نژاد مشهور ژاپنی سگ الهام گرفته شده است و یکی از توکن‌هایی است که با استاندارد ERC-20 در بستر اتریوم خلق شده است. البته، این امکان برای هر شخصی وجود دارد تا توکن خود را در بلاکچین‌های میزبان خلق کند.

به طور خلاصه، توکن‌ها نشان‌دهنده دارایی‌هایی هستند که برای اخذ خدمات، سهام پروژه‌ها و مواردی از این دست مورد استفاده قرار می‌گیرند. توانایی فنی زیادی برای تولید توکن‌ها مورد نیاز نیست و تنها با کمی برنامه‌نویسی در زمانی کوتاه تولید می‌شوند. اگر به خاطر داشته باشید، توییت ایلان ماسک سبب شد تا ارز شیبا اونو، رشد بالایی داشته باشد. بنابراین، باید دقت کرد که تبلیغات این نوع توکن‌های ناشناخته، موجب فریب سرمایه‌گذاران و سود افراد ذی‌نفع نگردد. پس باید مراقب کلاهبرداری‌هایی که در قالب ایجاد توکن شکل می‌گیرد، باشید!

اطلاعات قیمت کاو (رویای شکارچیان)

اطلاعات قیمت ارز کاو در سایت کوین مارکت کپ

در حال حاضر 666,666,666,666,666 ارز دیجیتال کاو (CAW) و توکن رویای شکارچیان عرضه شده است. آخرین قیمت شناخته شده ارز کاو و توکن (A Hunters Dream)  0.0000001282 دلار بوده که در بیست و چهار ساعت گذشته حدود 30 درصد نوسان داشته است. در حال حاضر این ارز در شبانه‌ روز گذشته در یازده بازار فعال با 76,454,779.85 دلار معامله می‌شود.

 

آدرس قرارداد ارز دیجتال کاو (CAW) و توکن رویای شکارچیان (A HUNTERS DREAM)
اتریوم: 0xf3b9569f82b18aef890de263b84189bd33ebe452

 

چگونه کاو (CAW) بخریم؟

در حال حاضر، صرافی‌های برتر برای تجارت کاو (CAW) و توکن رویای شکارچیان (A HUNTERS DREAM) عبارت‌اند از :

  • بینگ ایکس (BingX)
  • هیوبی گلوبال (Huobi Global)
  • بیتری (Bitrue)
  • ام ای ایکس سی (MEXC)
  • پولونیکس (Poloniex)

ارز CAW (رویای شکارچیان) در وبسایت معتبر کوین‌مارکت‎‌کپ (Coinmarketcap) فهرست شده است. همیشه، اولین گام، خرید BTC/ETH/USDT/BNB با کارت اعتباری خواهد بود. سپس می‌توانید این توکن‌ها را به توکن‌های کاو (CAW) تبدیل کنید. پس هر یک از توکن‌های BTC/ETH/USDT/BNB را به صرافی‌ای که توکن کاو را پشتیبانی می‌کند، انتقال دهید و در نهایت آن را با توکن CAW مبادله کنید. 

ارتباط بین ریوشی توکن (RYOSHI) و توکن رویای شکارچیان (CAW)

ترجمه ژاپنی رویای یک شکارچی، رویای ریوشیس است. یعنی در زبان ژاپنی شکارچی = ریوشی می‌باشد. پیرامون توسعه‌دهنده شیبا (SHIB) خبر جدیدی وجود دارد. « اتصال توسعه‌دهنده شیب (Shib Deployer) در اتراسکن (etherscan) مورد تأیید قرار گرفت، زیرا 0X81 توسط SHIBA Deployer تامین مالی شده است. » این اولین تعامل بین کیف پول‌ها در زمانی است که ریوشی به تنهایی کار می‌کرد. یکی از اهداف ریوشی توکن، تمرکز زدایی است. بنابراین این سوال پیش می‌آید که آیا می‌خواهد در ابتدای کار به منظور تمرکز زدایی به جامعه فشار بیاورد؟ 

پیرامون لیست شدن در تبادلات ارز دیجیتال باید گفت توکن رویای شکارچیان (CAW) در یک پروژه دو روزه در 9 صرافی از جمله T1 فهرست شده است. در حالی‌که هیچ پروژه‌ای تا زمانی که به اندازه کافی معتبر نباشد، این ریسک را نمی‌پذیرد. رویای شکارچیان از نظر زیان از کلمات جالب توجهی استفاده می‌کند. به این ارز دیجیتال چشمانی برای دیدن پرتاب مس  لقب داده‌اند.

تحلیل ارز دیجیتال کاو (CAW) و توکن رویای شکارچیان (A HUNTERS DREAM)

با توجه به نتایج موجود در سایت کوین مارکت کپ (Coinmarketcap) یا به اختصار (CMC) باید دید چه تحلیلی پیرامون ارز کاو (caw) وجود دارد. در حالی که خیلی از افراد این ارز را یک اسکم می‌دانند، چرا این ارز دیجیتال را یک سیگنال سرمایه‌گذاری معرفی می‌کنیم؟ 
این ارز توسط ریوشی (ryoshi) خالق توکن شیبا ایجاد شده است، یک سند مهم این است که کیف پول یا ولت سازنده این ارز همان ولت اولیه دولوپ شیبا می‌باشد. زیرا ریوشی کاملا به این نکته واقف است که غیرمتمرکز بودن به معنای ایجاد شدن توسط جامعه می‌باشد و این امر سبب می‌شود تا این ارز قدرتممندتر شود. زیرا بالارفتن قدرت تمرکز سبب ضعف، وابستگی در اثر تمرکز است. به‌ همین دلیل این ارز در حالی که حتی سایت و یا شبکه اجتماعی به آن اختصاص داده نشده، ساخته شده و در ده صرافی یا اکسچینج معتبر موجود در بازار مانند پلونیکس (ploniex)، ام ایکس سی (mxc)، هوبی (huobi) و موارد دیگر لیست شده است.  

ارز دیجیتال کاو (CAW) اولین ارزی است که بدون سایت و شبکه اجتماعی در سایت مشهور کوین مارکت کپ لیست شده است. این امر نشان از اهمیت این ارز برای این پلتفرم و سازنده معتبرش دارد تا جایی که حتی توییتر ارز دیجیتال کاو نیز توسط طرفداران و یا فن‌ها ساخته شده است. همه چیز در رابطه با توکن رویای شکارچیان (A HUNTERS DREAM) از صفر شروع می‌شود، چون این جامعه و کامیونیتی است که همه چیز را به جلو پیش می‌برد. از ایده‌پردازی پروژه تا پروپوزال کنونی که یک شبکه اجتماعی محبوب در وب سه (web3) است، همه چیز توسط جامعه انجام شده است. توسعه‎دهدگان و خود ریوشی به توسعه این جامعه کمک می‌کنند. به شکلی که همه توکن‌های این ارز در گردش هستند. بنابراین، این پروژه به تمام معنا یک پروژه جامعه محور است. طبق نظر کارشناسان ارز دیجیتال کاو نسخه بهتری نسبت به شیبا محسوب می‌شود.
پیش بینی و حرکت قیمت ارز دیجیتال کاو (CAW)

کمتر از سه ماه است که ارز دیجیتال کاو (CAW) اضافه شده و دارای رتبه پایینی در کوین‌ مارکت کپ (Coinmarketcap) است. (رتبه 2853) پیش‌بینی می‌کنیم که هم قیمت و هم ارزش بازار این سکه بسیار نوسان خواهد داشت و معامله‌گران باید هنگام سرمایه‌گذاری در این ارز بسیار محتاط باشند.

این امکان وجود دارد که این سکه به شدت افزایش یابد، در حالی که به همان اندازه احتمال دارد که به شدت کاهش یابد. پس مراقب باشید و فقط روی دارایی‌هایی سرمایه‌گذاری کنید که حاضرید از دست بدهید. لطفاً توجه داشته باشید که این تحلیل صرفاً بر اساس مشاهدات تاریخی قیمت ارز دیجیتال کاو (CAW) است و به هیچ وجه توصیه مالی ما نیست. معامله‌گران باید همیشه تحقیقات خود را انجام دهند و در هنگام سرمایه‌گذاری بر روی ارزهای دیجیتال مراقب باشند. پیشنهاد ما به شما عضویت و اشتراک در کانال VIP پرشین الیت است.

social caw

ما به دنبال توسعه دهنده هایی هستیم که به ارتش ما بپیوندند!

ارز دیجیتال کاو (CAW) آینده رسانه‌های اجتماعی غیرمتمرکز است. در حقیقت CAW یک توکن مرموز است که در شبکه اتریوم به عنوان یک توکن ERC20 گنج‌یاب راه‌اندازی شده است.

مرکز تهاتر اجتماعی غیرمتمرکز کاو (CAW) به نام (AKA) 

شاید برخی از ما با گذشت زمان، مفهوم تمرکززدایی را فراموش کرده باشیم. این که چه چیز باعث خلق بیت‌کوین شد و این که قرار است چه مسائل و مشکلاتی توسط بلاکچین و ارز دیجیتال حل شوند. در یک تعریف غیرمتمرکز بودن یعنی هیچ شخص، نهاد و یا گروهی روی یک سیستم کنترل نهایی ندارد و همچنین از آن سودی هم نمی‌برد.

به عبارتی در یک سیستم غیرمتمرکز اصلا شخصی وجود ندارد که از روی تمایل و یا اجبار بتواند به هر به سیستم آسیب جدی و معناداری برساند. از نظر فنی یعنی این که توسعه‌دهنده‌ای هست که بتواند با استفاده از قراردادهای هوشمند، تراکنش را متوقف کرده و یا پروتکل را غیرفعال کند و یا از نظر مالی یک ارز دیجیتال را دامپ کند، ولی هرگز این کار را نمی‌کند. زیرا هدف و معنا در تمرکززدایی است. البته همیشه نهنگ‌ها می‌توانند حتی در یک سیستم غیرمتمرکز به دلیل بی‌نظمی درونی و یا حتی تلاش خودشان تأثیر بزرگتری بر یک شبکه داشته باشند.

پروژه ارز دیجیتال CAW از صفر و با هیچ شروع شد. یعنی نه توسعه‌دهنده‌ای بود، نه اطلاعاتی، نه رسانه‌ای از جامعه و هر چه بود فقط یک قرارداد نامیده می‌شد. بنابراین به مردم این آزادی داده شد تا معنای کاو CAW را خوشان کشف کنند و این مرحله به خوبی پیش رفت.

developer caw project

فاز دوم ارز دیجیتال کاو (CAW)

پیش از ورود به جزئیات فاز دوم CAW لازم است مطالبی گفته شود. گسترش پروتکل بر عهده‌ جامعه است و توصیه می‌شود گروهی همتا برای توسعه و بازبینی قراردادهای هوشمند تشکیل شود. البته، از آن‌جایی که این فرآیند هیچ رهبری ندارد ممکن است هر طیفی تلاش ادعای مالکیت فرآیند را بکنند. 

افرادی نیز هستند که ادعا می‌کنند می‌توانند «هر کاری انجام دهند» ولی بهترین کد را با بهترین راه‌ مخفی خواهند نوشت. تنها قراردادی که در یک گیتاب (github) عمومی قابل پذیرش باشد، از سوی جامعه بازبینی و قبول می‌شود. پس از راه‌اندازی نیز، توسعه‌دهنده باید مالکیت هر کلیدی را که از قرارداد دارد، واگذار کند. هیچ پروکسی قابل ارتقا یا چند امضایی وجود ندارد. پس این اهمیتی ندارد که چه کسی پلتفرم را توسعه داده، زیرا با همه برابر است و هیچ منفعت و یا مزیتی ندارد.

قرار است ارز دیجیتال کاو CAW شبیه توییتر باشد، همراه با عشق و همانند کسی که هنوز رویا دارد. در ابتدا کاو CAW بدون شمای اولیه، طراحی شده است و به جامعه‌ بستگی دارد که چه شکلی به آن بدهند. تنها با ارائه‌ی دیدگاه به شما و دیدن آن‌چه در ادامه اتفاق می‌افتد یک سیستم آزاد و غیرمتمرکز خواهیم داشت. برای این کار پیشنهاداتی به توسعه‌دهندگان داده شده است که می‌توانید در سایت رسمی ببینید. فراموش نکنید که در پروژه منتظر توسعه‌دهنده‌ها هستیم تا به ارتش کاو بپیوندند!


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

علی جهانی
علی جهانی 1401/05/30
واقعاً کامل و عالی بود
علیرضا آتش زبان
علیرضا آتش زبان 1401/07/07
باسلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان و تشکر بابت توضیحات کامل و جامع تون .جسارتا یه سوال داشتم که این ارز CAWکه از صرافی خرید میکنیم باید بر چه بستری باشه چون میخوام انتقال بدم به کیف پول تراست والت ممنون میشم راهنمایی کنید🌹🌹🌹🌹🌹