whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

شماره کیف پول آلپاری

1402/01/08 ساعت 03:30


Alpari یکی از بزرگترین کارگزاران فارکس و CFD با 20 سال تجربه از سال 1998 است. این شرکت توسط سه شریک در روسیه تاسیس شد. اکنون، کارگزار Alpari با حدود 2 میلیون کاربر از 150 کشور، به مرور زمان مدرن شده است. آلپاری دفاتری در مکان‌های مختلف مانند روسیه، گرجستان، اوکراین، سنت وینسنت و غیره دارد.  در ادامه ی این مقاله از پرشین الیت قصد داریم بدانیم منظور از شماره کیف پول آلپاری چیست؟ با ما همراه باشید.

کیف پول آلپاری 

دو نوع کیف پول در آلپاری موجود است، کیف پول انرژی و کیف پول سرمایه. امتیازات (آلپ) به دست آمده از طریق سپرده گذاری به کیف پول سرمایه و امتیازات کسب شده از طریق سرمایه گذاری و معاملات به کیف پول انرژی منتقل می شود. هر زمان که معامله گران تصمیم گرفتند از آلپ خود برای خرید تخفیف استفاده کنند، ابتدا از آلپ در کیف پول انرژی آنها استفاده می شود. هنگامی که آلپ در کیف پول انرژی تمام می شود، آلپ در کیف پول سرمایه استفاده می شود. هر زمان که معامله گران سود خود را برداشت کنند، برخی از آلپ ها را در کیف پول سرمایه خود از دست خواهند داد.

کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت روزانه بهترین سیگنال فیوچرز و سیگنال فارکس را در اختیار کاربران خود قرار میدهد.

سپرده گذاری در آلپاری 

Alpari گزینه های مختلفی را برای واریز پول ارائه می دهد که برخی از آنها کارمزد دارند. آلپاری اینترنشنال تامین مالی و برداشت از حساب های تجاری شما را به یک فرآیند بسیار راحت تبدیل کرده است. بهبود مستمر خدمات یکی از شعارهای اصلی کارگزاری آلپاری است و آن ها به طور مداوم در تلاش هستیم تا گزینه های سپرده و برداشت بیشتری را برای بهبود تجربه تجارت آنلاین به شما ارائه دهند.

سیگنال فیوچرز به سرمایه گذاران این امکان را میدهد که بتوانند به بررسی آینده ی احتمالی ارز های دیجیتال بپردازند.

چگونه به سپرده گذاری در کیف پول آلپاری بپردازیم؟

وارد myAlpari شوید و به بخش "انتقال وجوه" - "واریز وجوه" بروید. "TC Wallet" را انتخاب کنید و ارز سپرده خود را (USD، EUR) انتخاب کنید. حسابی را که می خواهید به آن واریز کنید انتخاب کنید و روی "ادامه" کلیک کنید.سپس مبلغ مورد نظر برای انتقال را وارد کنید و سپس روی "ادامه" کلیک کنید. سپس به صفحه ارائه دهنده هدایت می شوید، جایی که برای تکمیل پرداخت باید حساب سپرده و جزئیات پرداخت را انتخاب کنید. اطلاعات مهم لطفا قبل از واریز اطلاعات زیر را مطالعه کنید:
واریزها فقط از حساب TC Wallet به نام دارنده حساب Alpari امکان پذیر است.

  • حداکثر مبلغ قابل انتقال از طریق کیف پول TC 50000 یورو (یا معادل آن) است. 
  • همه تراکنش‌های ارسال شده با ارزی متفاوت با واحد پولی حساب شما به‌طور خودکار تبدیل می‌شوند که ممکن است هزینه‌هایی برای آن اعمال شود.
  • نقل و انتقالات از اشخاص ثالث پذیرفته نمی شود.
  • وجوه رد شده به فرستنده بازگردانده می شود.

 اندیکاتورها از مهمترین ابزارها در پیش بینی قیمت ارز دیجیتال است. برای خرید اندیکاتور VIP میتوانید به متخصصان پرشین الیت مراجعه کنید.

برداشت از حساب آلپاری 

در myAlpari، به بخش «پول من» بروید و سپس صفحه برداشت را انتخاب کنید. در اینجا، روش پرداختی را که ترجیح می دهید انتخاب کنید و روی «برداشتن» کلیک کنید. سپس، حساب یا کیف پول myAlpari را که می‌خواهید از آن برداشت کنید، انتخاب کنید و فرم را تکمیل کنید. دلیل برداشت وجه خود را انتخاب کنید و قبل از کلیک بر روی "ارسال" کدی را که از طریق ایمیل یا پیامک برای شما ارسال شده است وارد کنید.
لطفاً توجه داشته باشید، برای درخواست برداشت باید نمایه شما کاملاً تأیید شود.

اگر می خواهید برداشت انجام دهید، باید به همان کارت، کیف پول الکترونیکی یا حساب بانکی که برای واریز استفاده شده است، منتقل شود.

برداشت ها نیز باید متناسب با سپرده ها با توجه به روش پرداخت مورد استفاده انجام شود. برای مثال :

  • سپرده اولیه – 600 تومان – کارت اعتباری *3333
  • سپرده دوم – 300 دلار  _Skrill
  • مکل واریز شده: 900 تومان
  • برداشت اولیه - 200 دلار - باید با استفاده از همان کارت اعتباری *3333 انجام شود.
  • برداشت دوم - 500 دلار - 400 دلار باید با استفاده از کارت اعتباری *3333 و 100 برداشت شود.
  • USD باید با استفاده از Skrill برداشت شود.
  • کل برداشت: 700 تومان

لطفاً توجه داشته باشید که در برخی موارد، برداشت کارت اعتباری تنها ظرف یک سال پس از واریز اولیه امکان پذیر است. 

تمامی درخواست های برداشت ظرف 24 ساعت (در ساعات کاری) توسط بک آفیس پردازش می شود. با این حال، بسته به روش پرداخت مورد استفاده، ممکن است تاخیر در زمان لازم برای رسیدن وجوه به حساب شما وجود داشته باشد.

  • سیم بانکی: بین 3 تا 5 روز کاری.
  • کارت های اعتباری / بدهی: بین 3 تا 10 روز کاری.
  • کیف پول الکترونیکی: ظرف 1 روز کاری

تحلیل درست سیگنال فارکس در کسب سود و جلوگیری از ضرر بسیاری حائز اهمیت است.

روش های برداشت در کیف پول آلپاری

وقتی صحبت از برداشت سود از Alpari می شود، گزینه های زیر در دسترس شما هستند.

حواله بانکی

Alpari امکان دریافت برداشت از حساب بانکی نیجریه را فراهم می کند. این روش کارمزد ندارد و برداشت معمولاً ظرف 24 ساعت پردازش می شود.

کارت های اعتباری / بدهی

این روش در روزهای کاری 24 ساعت کار می کند.اگر حساب خود را با کارت اعتباری یا نقدی VISA/MasterCard با یورو (€)، پوند (£) یا دلار آمریکا ($) تامین کرده‌اید، می‌توانید درخواست کنید وجه خود را از حساب خود برداشت کنید. این روش برای هر تراکنش 3 دلار کارمزد ثابت دارد که برای همه تراکنش ها اعمال می شود.

برداشت کیف پول

شما همچنین می‌توانید با استفاده از کیف پول‌های پرداخت الکترونیکی مانند Neteller (که برداشت بدون کمیسیون را ارائه می‌کند)، Skrill (که صفر درصد هزینه‌ها را دریافت می‌کند) و WebMoney (کارمزد ۲ درصد) برداشت کنید. برداشت‌هایی که از طریق این روش درخواست می‌شوند ممکن است چندین ساعت طول بکشد (تا 24 ساعت).

سیگنال فیوچرز یکی از بهترین ابزارها در پیش بینی قیمت ارز دیجیتال است که شما میتوانید برای دریافت بهترین سیگنال فیوچرز به کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت مراجعه کنید.

هزینه های مرتبط با Alpari چه مقدار است؟

کارمزد معاملاتی کارمزدی است که هر بار که معامله می‌کنید تحمیل می‌شود و شامل کارمزدهای یک شبه، اسپردها، کمیسیون‌ها، و هزینه‌های rollover و همچنین کارمزد تبدیل ارز، می‌شود. کارمزد خدماتی غیر از تجارت، مانند کارمزد عدم فعالیت و کارمزد پرداخت، به پوشش هزینه‌های استفاده از کارگزاران مختلف کمک می‌کند. وقتی با آلپاری معامله فارکس می کنید، ممکن است از اسپردهای شناور استفاده کنید که از 0.2 پیپ شروع می شود و افزایش می یابد. میانگین اسپرد برای جفت ارزهای بزرگ حدود 0.3 پیپ، 2.8 پیپ برای جفت ارزهای فرعی و 14.7 پیپ برای جفت ارزهای عجیب و غریب است. 

هیچ کمیسیونی برای حساب های ECN MT4/MT 5 ارائه شده توسط Alpari دریافت نمی شود. به طور معمول، این موارد ثابت هستند و با تکیه بر ارز پایه حساب شما در نوسان هستند، مانند مثال‌های زیر:

  • نرخ ارز برای فارکس و فلزات 3 دلار / لات، 2.6 یورو / لات، یا 2.35 پوند / لات در هر دور معامله است.
  • شاخص ها: 7 دلار / لات، 6 یورو / لات، 5.5 پوند / لات در هر دور معامله در بازار شاخص ها.
  • در هر دور معاملات، کالاها 4 دلار/لات، 3.5 یورو/لات و 3.15 پوند در لات ضرر کردند.

تتر یکی از آینده دار ترین ارزهای دیجیتال است که شما میتوانید به راحتی با سرمایه گذاری در آن به کسب سود بپردازید. برای اطلاع از قیمت خرید تتر به وب سایت ما مراجعه کنید.

آیا پاداش ویژه خوشامدگویی در کیف پول آلپاری در دسترس است؟

در Alpari جایزه ویژه خوش آمدگویی وجود ندارد. با این حال، این شرکت علاوه بر شرایط بسیار مطلوب معاملاتی که معامله‌گران جدید می‌توانند پس از پیوستن از آن‌ها استفاده کنند، چندین جایزه و تبلیغات مختلف ارائه می‌کند. مشوق های معرفی یک دوست نیز از طریق کارگزار در دسترس است. این مشوق ها هم برای ارجاع دهنده و هم برای فرد ارجاع شده در دسترس است و هر دو می توانند برای هر ارجاع 50 دلار دریافت کنند.

برای فعالیت در دنیای دیجیتال همچنین استفاده از کیف پول دیجیتال بسیار مهم است که احراز هویت بایننس را به درستی انجام داده باشید.

آیا کیف آلپاری قابل اعتماد است؟

این کارگزار در سیگنال فارکس به دلایل زیر قابل اعتماد است:

  • این یکی از اعضای کمیسیون مالی است که اختلافات بین معامله گران و کارگزاران آنها را حل و فصل می کند.
  • این سپرده‌های معامله‌گران را در یک حساب جداگانه نگهداری می‌کند و با چندین بانک معتبر شریک شده است.
  • از آخرین فناوری رمزگذاری دیجیتال SSL برای ایمن کردن تراکنش ها و محافظت از داده های معامله گر استفاده می کند.
  • مجوز آن توسط کمیسیون خدمات مالی بین المللی بلیز و سازمان خدمات مالی سنت وینسنت و گرنادین صادر شده است.

راهنمای ثبت یک حساب تجاری جدید

آلپاری که در 24 دسامبر 1998 راه اندازی شد، در مقیاس کوچک شروع به کار کرد، اما رشد کرد تا به یکی از محبوب ترین خدمات تجارت آنلاین در صنعت تبدیل شود.

مزایای آلپاری:

  • از چندین حساب و پلتفرم معاملاتی انتخاب کنید.
  • برنامه Cashback و مسابقات معاملاتی
  • مدرسه فارکس برای مبتدیان
  • 20 سال سابقه صنعت
  • پشتیبانی فنی از طریق چت زنده

معایب آلپاری:

  • پشتیبانی مشتری چند زبانه وجود ندارد.

در اینجا چند واقعیت جالب در مورد این شرکت وجود دارد:

قراردادهای حمایت مالی با باشگاه وستهم یونایتد، تیم ملی بیاتلون روسیه، سون سامیتز، نیوجرسی نتس، اف سی اسپارتاک مسکو و بسیاری دیگر امضا کرده است. این یک صندوق خیریه برای کودکان معلول جسمی و خانواده های آنها اداره می کند.

Alpari Research & Analysis Limited متخصص در تحقیقات تحلیلی بازار مالی است. این شرکت یک برنامه شریک پاداش ارائه می دهد.

آیا Alpari قابل اعتماد است؟

این کارگزار FX به دلایل زیر قابل اعتماد است:

امنیت وجوه 

این یکی از اعضای کمیسیون مالی است که اختلافات بین معامله گران و کارگزاران آنها را حل و فصل می کند. 

این سپرده‌های معامله‌گران را در یک حساب جداگانه نگهداری می‌کند و با احراز هویت بایننس و چندین بانک معتبر شریک شده است.

از آخرین فناوری رمزگذاری دیجیتال SSL برای ایمن کردن تراکنش ها و محافظت از داده های معامله گر استفاده می کند. مجوز آن توسط کمیسیون خدمات مالی بین المللی بلیز و سازمان خدمات مالی سنت وینسنت و گرنادین صادر شده است.

راهنمای ثبت یک حساب تجاری جدید 

اگر تمایلی به معامله با پول واقعی ندارید، می توانید با یک حساب آزمایشی شروع کنید. روی پیوند "باز کردن یک حساب آزمایشی" کلیک کنید تا یک فرم ثبت نام آنلاین باز شود که می تواند در چند دقیقه پر شود.

حساب‌های آزمایشی Alpari روش‌های بدون ریسک برای یادگیری معاملات هستند. کارگزار فارکس به طور خودکار دارندگان حساب های آزمایشی را در برنامه بازگشت نقدی خود قرار می دهد و همچنین یک حساب پول واقعی برای آنها ایجاد می کند. معامله گران می توانند به حساب های معاملاتی زنده خود مهاجرت کنند و هر زمان که بخواهند با پول واقعی معامله کنند.

جوایز و پیشنهادات ALPARI

خدمات تجارت آنلاین چندین پیشنهاد و تبلیغات ویژه را طراحی کرده است که می تواند تجربه معاملات را ادویه کند.

Alpari Cashback

برنامه وفاداری در پلت فرم معاملات آنلاین Alpari Cashback نام دارد. هر زمان که کاربران ثبت نام شده سرمایه گذاری کنند، معاملات بخرند و وجوه سپرده گذاری کنند، امتیازاتی دریافت خواهند کرد که می توانند با پول واقعی بازخرید شوند. برای پیوستن به برنامه وفاداری، معامله گران فقط باید یک حساب معاملاتی آنلاین ایجاد کنند.

امتیازهای وفاداری که معامله گران می توانند به عنوان اعضای این برنامه وفاداری کسب کنند، آلپ نامیده می شوند. معامله‌گران می‌توانند بعداً آلپ خود را با پول واقعی مبادله کنند، از آن‌ها برای خرید تتر و بسته‌های تخفیف استفاده کنند، یا بازپرداخت کمیسیون و اسپرد را دریافت کنند. آنها همچنین می توانند از Alps برای تجارت در Fix Contracts استفاده کنند و تا 100٪ سود کسب کنند.

مشتری ممتاز

معامله‌گران می‌توانند زمانی که مبلغ کل سپرده‌شان به مرز 50000 دلار برسد، به مشتریان ممتاز تبدیل شوند. به عنوان مشتریان ممتاز، معامله‌گران می‌توانند از مزایایی مانند پیشنهادات ویژه پاداش، 100% غرامت در کمیسیون سپرده و مشاوران و مدیران سرمایه‌گذاری شخصی برخوردار شوند.

مشتریان ممتاز همچنین می توانند از کارگزار درخواست کنند که تا 10000 دلار به آنها پیش پرداخت بدهد. آنها همچنین می توانند تعداد نامحدودی سفارش دهند، مزیتی که می تواند سود معاملاتی آنها را تا حد زیادی افزایش دهد.

کمیسیون سپرده صفر

اگر معامله گران از طریق China UnionPay سپرده گذاری کنند، غرامت کامل کمیسیون سپرده را دریافت خواهند کرد.

دو نوع کیف پول

آلپاری خانه دو نوع کیف پول است - کیف پول انرژی و کیف پول سرمایه. امتیازات (آلپ) به دست آمده از طریق سپرده گذاری به کیف پول سرمایه و امتیازات کسب شده از طریق سرمایه گذاری و معاملات به کیف پول انرژی اعتبار می شود.

هر زمان که معامله گران تصمیم گرفتند از آلپ خود برای خرید و فروش اندیکاتور VIP تخفیف استفاده کنند، ابتدا از آلپ در کیف پول انرژی آنها استفاده می شود. هنگامی که آلپ در کیف پول انرژی تمام می شود، آلپ در کیف پول سرمایه استفاده می شود. هر زمان که معامله گران سود خود را برداشت کنند، برخی از آلپ ها را در کیف پول سرمایه خود از دست خواهند داد.

تجارت فارکس در آلپاری چگونه کار می کند؟

این شرکت به معامله گران اجازه می دهد تا بر روی فلزات نقطه ای، CFD ها و جفت ارز دیجیتال معامله کنند و تجربه معاملاتی را با ارائه تا 50 درصد غرامت برای وجوه سرمایه گذاری شده در اسپردها و کمیسیون ها، حداکثر اهرم 1:1000 و دسترسی به نقدینگی بین بانکی با شروع 0.01 لات.
در اینجا برخی از ویژگی های برتر آن سیگنال فیوچرز وجود دارد…

بازرگانی مستقل 

معامله گران می توانند آگاهانه و مستقل تصمیم بگیرند زیرا آلپاری انواع ابزارهای معاملاتی، خدمات کاربر پسند، چندین نوع حساب، برگشت نقدی و روش های بانکی بدون دردسر را ارائه می دهد.

معامله‌گران همچنین می‌توانند مقالات فارکس را بخوانند، از ماشین‌حساب‌های معامله‌گر استفاده کنند، در مسابقات معامله‌گران شرکت کنند، برای بررسی تحلیلی بازار به صورت رایگان ثبت‌نام کنند، و از خدمات تحلیلی مانند تجزیه و تحلیل فنی Autochartist، اخبار معاملاتی از FxWirePro و تقویم‌های معاملاتی از FXStreet استفاده کنند.

مدیریت صندوق 

معامله گران با تجربه می توانند با ایجاد یک حساب PAMM، سرمایه گذاران را جذب کنند. هنگامی که آنها از این حساب استفاده می کنند، نه تنها از سرمایه گذاری خود سود می برند، بلکه از سود حاصل از سرمایه گذارانی که جذب می کنند، کمیسیون نیز دریافت می کنند.

سیگنال های تجاری 

معامله گران می توانند معاملات سایر معامله گران را که به عنوان فرستنده سیگنال نیز شناخته می شوند، در حساب تجاری شخصی خود کپی کنند. آنها همچنین می توانند با ارسال سیگنال درآمد اضافی کسب کنند.

از آنجایی که Alpari این سرویس را در پلت فرم معاملاتی MT خود ادغام کرده است، معامله گران می توانند از طریق انواع حساب ها به آن دسترسی داشته باشند. برای بهره مندی از این سرویس، معامله گران تنها باید هزینه ای ثابت بپردازند. آنها لازم نیست نگران کمیسیون یا هزینه های پنهان باشند.

هنگامی که شما یک فرستنده سیگنال می شوید یا به معامله گران دیگر اجازه می دهید معاملات شما را کپی کنند، نه تنها به معامله گران دیگر کمک می کنید تا در تجارت فارکس تجربه کسب کنند، بلکه درآمد بیشتری نیز کسب خواهید کرد. به دلیل انتقال فوری داده، فرستنده های سیگنال به سختی با تاخیر در کپی معاملات مواجه خواهند شد.

مسابقات آلپاری 

این کارگزار چندین مسابقه تجاری را برگزار می کند که به معامله گران فرصت هایی می دهد تا سود خود را افزایش دهند. برخی از محبوب ترین رقابت ها عبارتند از جنگ های معامله گر، پادشاه تپه، سرمایه گذار موفق و واقعیت مجازی و غیره.

مدرسه فارکس 

می‌توانید نحوه تجارت فارکس را در مدرسه فارکس آلپاری، که شامل واژه‌نامه، فیلم‌های آموزشی، مقالات فارکس با کیفیت بالا و کتاب‌های الکترونیکی در فارکس است، بیاموزید. مدرسه فارکس وبینارهایی را به پنج زبان ارائه می دهد و معامله گران را قادر می سازد تا از طریق چت زنده با معلمان در تماس باشند. علاوه بر این، معامله گران می توانند استراتژی های معاملاتی را به صورت آنلاین از هر نقطه از جهان بیاموزند.

انواع حساب ها - استاندارد، ECN و PAMM

معامله گران می توانند با افتتاح شش نوع حساب معاملاتی مستقل در فارکس سرمایه گذاری کنند. 

Nano.MT4

برای افتتاح این نوع حساب هیچ حداقل سپرده ای لازم نیست. معامله گران می توانند بدون به خطر انداختن پولی که به سختی به دست آورده اند، همه چیز را در مورد تجارت در یک حساب کاربری زنده یاد بگیرند. Alpari به آنها امکان دسترسی به 34 ابزار شامل 2 فلز و 33 جفت گروه ارز دیجیتال را می دهد.

Standard.MT4

حساب استاندارد در میان معامله گران باتجربه و همچنین جدید بسیار محبوب است. آنها می توانند با حداقل سپرده 20 دلار آمریکا شروع کنند.

Standard.MT5

این نوع حساب به معامله گران این فرصت را می دهد تا با پلتفرم پیچیده MT5 آشنا شوند.

ECN.MT4 

این حساب با دسترسی نقدینگی بین بانکی و بیش از 60 ابزار از جمله قیمت ارز دیجیتال، کالاها و شاخص ها ارائه می شود. حداقل سپرده 300 دلار آمریکا است و سفارشات به گونه ای اجرا می شوند که کمیسیون کارگزار در اسپرد یکپارچه شود.

Pro.ECN.MT4

این حساب معامله گران را قادر می سازد تا تنظیمات اجرای سفارش خود را مطابق با استراتژی هایی که می خواهند اجرا کنند سفارشی کنند. حداقل سپرده 500 دلار آمریکا است.

ECN.MT5 

این یک حساب ECN است که می تواند بر روی پلت فرم MT5 کار کند.

همانطور که در بالا ذکر شد، کارگزار همچنین به معامله گران باتجربه اجازه می دهد تا حساب های PAMM را باز کنند تا بتوانند وجوه سرمایه گذاران دیگر را در ازای دریافت کارمزد مدیریت کنند. حساب های PAMM می توانند ECN یا استاندارد در پلتفرم های MT4 و MT5 باشند.

اطلاعات بانکی - نحوه سپرده گذاری و برداشت 

معامله گران می توانند به سه روش زیر سپرده گذاری کنند:

بانک وایر

معامله گران می توانند وجوه را مستقیماً از حساب بانکی خود به حساب تجاری خود انتقال دهند. آنها باید به بانک کارمزد پرداخت کنند و در مدت 2 تا 3 روز کاری به حساب آنها واریز می شود.

کارت‌های اعتباری/دبیت 

معامله‌گران می‌توانند از Visa، MasterCard و China UnionPay برای سپرده‌گذاری استفاده کنند. آنها باید برای سپرده های ویزا و مسترکارت 2.5 درصد کمیسیون بپردازند، اما سپرده های UnionPay چین بدون کمیسیون است. سپرده های کارت اعتباری/دبیت چندین ساعت طول می کشد تا به حساب های تجاری برسد.

پرداخت های الکترونیکی 

آلپاری روش های پرداخت الکترونیکی مانند بیت پی، وب مانی، نتلر، فاسا پی و بانکداری آنلاین را ارائه می دهد. معامله گران همچنین می توانند از سیگنال ارز دیجیتال رمزنگاری شده مانند اتریوم، زی کش و لایت کوین استفاده کنند. 

کمیسیون بر اساس کانال سیگنال ارز دیجیتال ترجیحی و روش پرداخت متفاوت است. شبکه های بیت کوین، زی کش و اتریوم هیچ کارمزدی دریافت نمی کنند، اما کمیسیون برای بانکداری آنلاین 3 درصد و برای FasaPay 0.5 درصد است.

معامله گران می توانند از روش های زیر برای برداشت سود خود استفاده کنند:

حواله بانکی

اگر معامله گران حداقل 13 دلار تا حداکثر 30 دلار آمریکا برداشت کنند، باید 0.1٪ کمیسیون پرداخت کنند و پول خود را در 2 تا 3 روز کاری دریافت خواهند کرد.

کارت‌های اعتباری/دبیت 

انتقال‌ها می‌توانند سود خود را از طریق China UnionPay یا MasterCard برداشت کنند. مزیت استفاده از China UnionPay این است که با کمیسیون صفر ارائه می شود. در صورت مسترکارت، معامله گران باید کمیسیون 1.2% به اضافه 2 یورو را بپردازند. وجوه دو روز کاری طول می کشد تا به حساب معامله گران برسد.

پرداخت های الکترونیکی 

آلپاری به معامله گران اجازه می دهد تا سود خود را از طریق Skrill، WebMoney، بانکداری آنلاین، FasaPay و Neteller برداشت کنند. کارمزد به روش برداشت ترجیحی بستگی دارد، اما نتلر یک روش بدون کمیسیون است و FasaPay دارای کمیسیون پایین 0.5٪ است. وجوه در یک روز کاری برای همه روش‌ها به جز بانکداری آنلاین که 2 روز کاری طول می‌کشد به حساب معامله‌گران می‌رسد.

نقل و انتقالات داخلی 

کارگزار گزینه انتقال حساب به حساب را به دلار، GLD و یورو ارائه می دهد. پردازش نقل و انتقالات داخلی چندین ساعت طول می کشد، اما روش بدون کمیسیون است.

کلام آخر

از آنجایی که آلپاری چندین سال است که در این صنعت فعالیت می کند، این شرکت مورد احترام و حسن نیت تجار از نقاط مختلف جهان قرار گرفته است. مجموعه بزرگ محصولات و خدمات مالی آن، آن را برای همه دسته‌های معامله‌گران - مبتدیان و همچنین معامله‌گران متخصص ایده‌آل می‌کند. در حالی که مبتدیان می توانند با حساب های آزمایشی شروع کنند، معامله گران باتجربه می توانند حساب های PRAIM را باز کرده و درآمد اضافی کسب کنند.

Alpari انواع گزینه های برداشت راحت را ارائه می دهد. اگر بخواهید درخواست برداشت را لغو کنید چه اتفاقی می افتد؟ برای متوقف کردن سفارش برداشت در myAlpari، به گزینه "انتقالات من" در بخش "پول من" بروید و "لغو" را انتخاب کنید. درخواست برداشت لغو خواهد شد. برخی از حساب های معاملاتی در آلپاری مشمول پورسانت هستند. اکانت های روی پلت فرم های ECN MT5 و ECN MT4 گنجانده شده است. بسیار مهم است که به یاد داشته باشید که اهرم ممکن است در هر زمان تغییر کند. دلایل مختلفی وجود دارد که چرا اهرم ممکن است در گذشته تغییر کرده باشد. آنها شامل اهرم شناور هستند که طبیعتاً در نوسان است. 
کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت یکی از بهترین کانال در عرضه ی سیگنال فارکس و سیگنال فیوچرز است. برای اطلاع از شرایط عضویت VIP میتوانید به وب سایت پرشین الیت مراجعه کنید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.