whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

بایننس امارات متحده عربی را به عنوان "نقطه کانونی" برای عملیات آینده می داند

1402/04/05 ساعت 15:10


 بایننس امارات متحده عربی را به عنوان "نقطه کانونی" برای عملیات آینده می داند
الکس چهاده، مدیرکل بایننس دبی می‌گوید دلایل خوبی وجود دارد که چرا امارات متحده عربی تبدیل به هاب بعدی ارزهای دیجیتال در جهان خواهد شد.

امارات متحده عربی در پی انبوهی از اقدامات اجرایی در ایالات متحده علیه صرافی ارزهای دیجیتال، به کانون اصلی بعدی Binance تبدیل شده است.
الکس چهاده، مدیرکل بایننس دبی در گفتگو با کوین تلگراف گفت که امارات متحده عربی مقصد اصلی کسب‌وکارهای رمزنگاری است که به دنبال مسیری روشن روبه‌جلو هستند و به موضع دوستانه خود نسبت به دارایی‌های دیجیتال اشاره کرد.
بایننس تشخیص داد که رهبری ارشد امارات می‌خواهد این منطقه را به‌عنوان یک نقطه کانونی برای Web3 ایجاد کند. آنها در تلاش برای تنوع بخشیدن به سوخت‌های فسیلی هستند و [کریپتو] را یک محرک عالی برای انجام این کار می‌دانند.
در نهایت، مقررات شفاف ارزهای دیجیتال در امارات، این منطقه را برای صرافی‌هایی مانند بایننس جذاب می‌کند که در حال حاضر با اختلافات قانونی از سوی تنظیم‌کننده‌ها در ایالات متحده از جمله کمیسیون بورس و اوراق بهادار و کمیسیون معاملات آتی کالاها دست‌وپنجه نرم می‌کند.
او توضیح داد: بایننس اینجا [در امارات متحده عربی] است؛ زیرا به ما تضمین داده شده است که می‌توانیم عملیات را راه‌اندازی کنیم و برای آینده بسازیم و افزود:
شما نمی‌خواهید محل حرکت تیرک‌های دروازه را تنظیم کنید. برای کسب‌وکارهای بزرگ، به قابلیت پیش‌بینی، برنامه‌ریزی و بودجه نیاز دارید.
چهاده به سازمان تنظیم مقررات دارایی‌های مجازی امارات متحده عربی (VARA) به‌عنوان یک نیروی محرکه کلیدی در پشت افزایش علاقه مرتبط با رمزنگاری در منطقه اشاره کرد.
او گفت: چارچوب روشنی برای تعامل افراد و کسب‌وکارها وجود دارد، درحالی‌که شما در جاهای دیگر چنین چیزی را نمی‌بینید.
فراتر از مقررات، چهاده گفت که هجوم جوانانی که به امارات متحده عربی نقل‌مکان می‌کنند می‌تواند باعث شود که این منطقه با سرعت بیشتری نسبت به سایر مراکز دارایی دیجیتال، رمزارز را بپذیرد.
در اینجا یک آمار جالب برای مصرف شما آورده شده است که نشان می‌دهد امارات متحده عربی رتبه اول را در صاحبان کریپتو در سطح جهان از نظر درصد جمعیت دارد.

 https://t. o/XZveSPRbLw

Binance MENA (@BinanceArabic) June 14, 2023

دو عامل کلیدی این است که تعداد زیادی از مهاجران از اروپا و آسیا به اینجا نقل‌مکان می‌کنند و جمعیت کلی نیز جوان‌تر است و ما می‌دانیم که افراد جوان در مورد دارایی‌های مجازی ذهنیت مطلوب‌تری دارند.
شما این را در هاب‌های رمزنگاری دیگر نمی‌بینید.
مریگانکا پاتنیک مدیرعامل Merkle Science، همچنین چشم‌انداز نظارتی در امارات متحده عربی را ستود و خاطرنشان کرد که VARA، به‌عنوان اولین تنظیم‌کننده دارایی‌های مجازی در جهان، دستورالعمل‌های انطباق بسیار دقیقی را برای شرکت‌هایی که تحت‌نظر خود کار می‌کنند ارائه می‌دهد.
پاتنیک به کوین تلگراف گفت: تعامل بیشتری با بخش خصوصی و تنظیم‌کننده‌ها وجود دارد، زیرا این اکوسیستم کوچک‌تر و در مراحل اولیه است. همچنین استخدام تیم در امارات متحده عربی یا ایجاد یک تیم 100 نفره که همگی اهل منطقه نیستند، آسان‌تر است.
در 7 فوریه، VARA مقررات محصول کامل بازار خود را منتشر کرد که شامل چهار کتاب قانون اجباری و مختص فعالیت است که قوانینی را برای ارائه‌دهندگان خدمات دارایی مجازی فعال در دبی تعیین می‌کند.
⚠️دبی نیوز
اداره تنظیم قوانین و دارایی‌های مجازی دبی قوانین کامل مارکت مورد توقع را برای ارائه‌دهندگان خدمات دارایی‌های مجازی (VASP) انتشار داد.

Irina ₿. Heaver (@IrinaHeaver) February 7, 2023

بایننس در سپتامبر 2021 اجازه کمترین محصول قابل‌دوام را از VARA تحویل گرفت.
اگر به دنبال اخبار جذاب دنیای فارکس و کریپتو هستید می‌توانید با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت از سیگنال‌های موجود در آن از قبیل: سیگنال فارکس، سیگنال فیوچرز و سیگنال ارز دیجیتال درآمدی ثابت را کسب نمایید. اما قبل از آن باید احراز هویت بایننس خود را تکمیل کنید سپس می‌توانید به‌صورت دلاری درآمد داشته باشید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.