whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

سیگنال ارز دیجیتال cet

1401/08/09 ساعت 12:32


CoinEx (CET) یک صرافی جهانی سیگنال ارز دیجیتال با هدف ایجاد یک صرافی امن، پایدار و کارآمد برای کاربران جهانی است. CoinEx کوین اکس یک پلت فرم معاملات ارز دیجیتال است که هدف آن پشتیبانی از معاملات نقطه ای، مارجین، آتی و سایر مشتقات است.

هدف زنجیره کوین اکس ایجاد یک سیستم معاملاتی غیرمتمرکز (CoinEx DEX) است که توسط جامعه اداره می شود. هدف آن توسعه اکوسیستمی با 3 زنجیره عمومی است:

  • (1) زنجیره
  • DEX (2) زنجیره هوشمند
  • (3) زنجیره حریم خصوصی

این سه زنجیره به ترتیب بر تجارت، قراردادهای هوشمند و حریم خصوصی برای ایجاد یک اکوسیستم زنجیره عمومی غیر متمرکز کمک می کند.

 

اگر می خواهید بدانید کجا با نرخ فعلی کوین اکس توکن بخرید، بهترین صرافی های ارزهای دیجیتال برای معامله در سهام توکن کوین اکس در حال حاضر کوین اکس و اسند اکس (بیت مکس) هستند. شما می توانید موارد دیگر را که در وب سایت پرشین الیت پیدا کنید.

در جهان پرافراز و نشیب معاملاتی، «پرشین الیت» چون کشتی‌ای استوار به معامله‌گران کمک می‌کند تا از موج‌های ناپدید شونده بازارها جلوگیری کنند. خدمات این پلتفرم، نه تنها شامل سیگنال‌ فارکس، سیگنال فیوچرز و ارز دیجیتال است، بلکه به سمت کانال‌های بین‌المللی سیگنال‌دهی و مشاوره‌ تخصصی بازارهای مالی نیز پیشرو است. زمانی که دنیا به دنبال یک سبد ارز دیجیتال مناسب می‌گردد، «پرشین الیت» آن را در اختیار شما قرار می‌دهد.

اما معامله در بازارهای مالی فقط به دنبال یافتن بهترین فرصت‌ها نیست. امنیت و اطمینان در هر گام، از اهمیت بالایی برخوردار است. در این زمینه، «پرشین الیت» با مکانیزم‌های احراز هویت بایننس و کوکوین، معامله‌گران را از هر گونه نگرانی در مورد امنیت ورود و خروج وجوه آزاد می‌کند. با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال و انتخاب «پرشین الیت»، گامی به سمت موفقیت‌های بزرگ در بازار بردارید.

معرفی ارز دیجیتال CET

CoinEx Token (کوین اکس توکن) کت (CET) که در ژانویه 2018 صادر شده است، دارایی اصلی CoinEx Chain (کوین اکس چِین) است. CoinEx Chain یک زنجیره عمومی است که شبکه اصلی خود را در نوامبر 2019 راه اندازی کرد.  ارز دیجیتال CET را می توان در سناریوهای زیر استفاده کرد:

  • تخفیف در کارمزد معاملات و استفاده برای خرید خدمات ارزش افزوده در CoinEx.
  • برای کارمزد معاملات در زنجیره کوین اکس پرداخت کنید.
  • ابتکار و رای دادن به پیشنهادات
  • دارندگان CET می توانند در سهام در زنجیره CoinEx شرکت کنند.
  • تخفیف برای کارمزد معامله
  • کاربران کوینکس می توانند در معاملات به طور مستقیم از CET استفاده کنند تا کارمزد معادل را کاهش بدهند، همچنین از تخفیف مخصوص برای کارمزد برخوردار می شود.

خدمات و مزایای ارز دیجیتال CET

کاربران با مقدار مشخصی از توکن CET می توانند در بخش ویژه پلتفرم عضو شوند. کاربران بخش ویژه می توانند از مزایا (مثلا تخفیف کارمزد، تسریع برداشت، کارشناسان پشتیبانی) منحصر برخوردار می شود.

رویداد مخصوص CET

دارندگان ارز دیجیتال CET می توانند از مزایایی برخوردار شوند. مثلاً :

  • از مزیت مخصوص برای رویداد آگهی، ایردراپ توکن، فرصت تسریع در پروژه عالی و غیره برخوردارید.
  • با دعوت از دوستان خود می توانید به صورت رایگان این ارز دیجیتال را دریافت کنید. 
  • با دعوت دوستانتان می‌توانید ارز دیجیتال CET را به صورت رایگان بگیرید.

زنجیره هوشمند کوینکس 

ارز دیجیتال CET به عنوان یک توکن مستقل در درون زنجیره هوشمند کوینکس می گرداند و این ارز دیجیتال عنوان گاز استفاده می شود. CET بر اساس گواه بر سهام ایجاد می شود، تمرکز زدایی شده و کم مصرف است، به ایجاد برنامه تمرکز زدایی خود یاری می کند.

توکن CoinEx (CET) چیست؟

کِت CET نماد CoinEx است. این ارز دیجیتال یک سرویس ارزش افزوده و طرح امتیازات مبتنی بر اکوسیستم تجاری کوین اکس CoinEx است. ارز دیجیتال CET یک توکن ERC 20 در اتریوم است که به زنجیره هوشمند CoinEx که به عنوان گاز عمل می کند، منتقل شده. کارمزد گاز، پرداختی است که توسط کاربران برای اعتبارسنجی تراکنش های بلاک چین اتریوم انجام می شود. CET کاربردهای زیر را در اکوسیستم دارد:

  • به عنوان کارمزد معاملاتی کسر می شود - CET می تواند مستقیماً به عنوان کارمزد معاملاتی با همان ارزش بازار در تخفیف های اختصاصی کسر شود.
  • خدمات و امتیازات VIP - دارندگان CET عضویت VIP را دریافت می کنند و از امتیازاتی مانند تسریع برداشت، تخفیف در هزینه ها، خدمات انحصاری مشتری و غیره برخوردار می شوند.
  • امتیازات تبلیغاتی انحصاری – دارندگان CET برای کمپین های تبلیغاتی در CoinEx، از جمله جوایز airdrop، پشتیبانی Accelerator برای پروژه های باکیفیت و غیره، مستحق صلاحیت های ویژه هستند.
  • می توانید از طریق خرید مجدد روزانه به عنوان هدیه ارزش افزوده دریافت کنید. 

تاریخچه توکن CoinEx (CET)

 CoinEx در دسامبر 2017 تاسیس شد و توکن CET در ژانویه 2018 منتشر شد.

مجموع عرضه توکن های CET 3,653,805,704 است.

سوالاتی در مورد ارز دیجیتال cet

قیمت فعلی CoinEx Token چقدر است؟

 قیمت 1 توکن CoinEx در حال حاضر 0.0436 دلار است.

ارزش بازار ارز دیجیتال cet چقدر است؟ 

ارزش بازار فعلی CoinEx Token 30.72 میلیون دلار است. ارزش بازار بالا به این معنی است که بازار دارای ارزش بالایی است.

 بالاترین رکورد CoinEx Token چقدر است؟

 بالاترین رکورد ارز دیجیتال cet 0.15 دلار است. این بالاترین قیمت تمام وقت، بالاترین قیمتی است که برای CoinEx Token از زمان راه اندازی آن پرداخت شده است.

 حجم معاملات 24 ساعته ارز دیجیتال cet چقدر است؟

 حدودا میانگین روزانه حجم معاملات کوین اکس توکن 313.62 هزار دلار بوده است.

 چه دارایی های دیگری شبیه CoinEx Token هستند؟

دارایی هایی که ارزش بازار مشابهی با ارز دیجیتال cet دارند عبارتند از Mask Network (ماصرافی ورک)، (سینتروپی) Syntropy، (بیت شیرز) BitShares و بسیاری دیگر. برای مشاهده فهرست کامل، به دارایی های ارزش بازار قابل مقایسه ما مراجعه کنید.

 چند توکن CoinEx وجود دارد؟

 عرضه فعلی کوین اکس توکن در گردش 709 میلیون است.

بررسی ارز دیجیتال cet

 CoinEx نامی قوی در صنعت ارزهای دیجیتال است که اغلب مترادف با دسترسی محوری حریم خصوصی به مجموعه گسترده ای از استیبل کوین ها در نظر گرفته می شود. با ارائه دسترسی به بازارهای لحظه ای و دائمی، و همچنین معاملات حاشیه، همه با کارمزدهای پایین و امنیت عالی، این یک فروشگاه یکپارچه برای اکثر معامله گران ارزهای دیجیتال است. برای بسیاری از کاربران، بزرگترین نقطه فروش ناموجود بودن KYC اجباری است، اما صرافی مقدار بسیار بیشتر ارائه می دهد.

ویژگی های ارز دیجیتال Cet

 CoinEx شامل تمام ویژگی های لازم برای سرمایه گذاران، معامله گران و کاربران ارزهای دیجیتال جدید و نسبتاً با تجربه است. حتی معامله گران کهنه کار با الزامات بالا که حریم خصوصی را ترجیح می دهند، همه آنچه را که نیاز دارند در CoinEx پیدا می کنند. برخی از برجسته ترین ویژگی های آن عبارتند از:

  • انتخاب بزرگی از آلتکوین ها. CoinEx نه تنها طیف گسترده ای از آلتکوین های مختلف را ارائه می دهد، حتی از جمله پروتکل های مختلفی که در دسترس هستند، بلکه دائماً پروژه های جدید هیجان انگیزی را اضافه می کنند که فرآیند بررسی آنها را طی می کنند.
  • هزینه های کم نه تنها کارمزدهای آنها به صورت رقابتی پایین است، بلکه اگر CET، توکن بومی آنها را نگه دارید، یا آن را برای پرداخت هزینه های خود انتخاب کنید، می تواند بیشتر کاهش یابد. این دو تخفیف مختلف را می توان انباشته کرد. 
  • امنیت سطح بالا. صرافی از فضای ذخیره سازی کیف پول سرد استفاده می کند، اما آنها همچنین هر زمان که اتفاقی در حساب شما رخ دهد به شما اطلاع می دهند، فقط در صورتی که شما نباشید.
  •  بدون KYC اجباری. تنها چیزی که برای ثبت نام در CoinEx باید وارد کنید یک آدرس ایمیل، یک رمز عبور قوی و 2FA است، اما اگر می خواهید سقف برداشت روزانه خود را از 10000 دلار به 1 میلیون دلار افزایش دهید، می توانید تأیید کنید.
  •  واریز و برداشت رایگان. سپرده ها رایگان هستند، در حالی که برداشت ها مستلزم کارمزد ماینر است که بستگی به بلاک چین مورد نظر دارد.
  •  مرکز راهنمایی دقیق صفحه پشتیبانی صرافی تقریباً برای همه چیزهایی که ممکن است با آنها مشکل داشته باشید، راهنماهای دقیقی دارد و اگر پاسخ رضایت بخشی پیدا نکردید، می توانید مستقیماً با آنها تماس بگیرید.

 در مجموع، CoinEx یک انتخاب عالی برای سرمایه گذاران حریم خصوصی در تمام سطوح تجربه است. در این بررسی، می توانید هر آنچه را که باید قبل از ثبت نام در آن بدانید، بیاموزید.

تاریخچه و پیشینه CoinEx

 CoinEx در دسامبر 2017 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در هنگ کنگ است. تحت گروه ViaBTC معامله می شود. در حال حاضر، آنها می گویند که بیش از دو میلیون مشتری در بیش از 100 کشور و منطقه دارند. این تبادل به 15 زبان از جمله چینی، انگلیسی، ژاپنی، کره ای، روسی و غیره در دسترس است.

هایپو یانگ موسس و مدیر عامل CoinEx است. تجربه قبلی او شامل کار در Tencent TEG/Weibo تنسنت و Futu Securities فوتو سکیورتی است. او که دارای یک پیشینه ریاضی قوی و مطمئن است، به طور مستقل تمام کدهای موجود در استخر استخراج ViaBTC و یا بی تی سی را در سال 2016 تکمیل کرد که ظرف دو ماه بعد راه اندازی شد. پس از آن، او به ایجاد صرافی CoinEx ادامه داد. بقیه اعضای تیم در سایه هستند، اما وب سایت صرافی بیان می کند که اعضای اصلی تیم CoinEx از شرکت های اینترنتی و مالی پیشرو در جهان هستند، از جمله اولین پذیرندگان و متخصصان ارزهای دیجیتال که دارای تجربه غنی در عملیات و خدمات جهانی هستند. صنعت.

CoinEx یکی از صرافی های پیشرو برای دارایی های قیمت بیت کوین کش (BCH) است که دسترسی قابل اعتمادی را برای میلیون ها مشتری در سراسر جهان فراهم می کند. در حال حاضر، آنها تخمین می زنند که 85٪ از کل پایگاه مشتریان آنها بین المللی است، و تنها 15٪ از چین، که در زمان راه اندازی دامنه اصلی آنها بود.

در آگوست 2020، این صرافی یک برنامه ماینینگ مبتنی بر تجارت را راه اندازی کرد که بسیار محبوب بود و برای مدت کوتاهی آنها را به بزرگترین صرافی جهان با حجم معاملات 24 ساعته تبدیل کرد. امروزه، آنها در میان بیش از 500 صرافی ارزهای دیجیتال فهرست شده در جمع آوری داده CoinMarketCap، در رتبه 40 قرار دارند.

 آنها تحت قانون استونی تنظیم می شوند، زیرا مجوز تجارت دارایی دیجیتال استونی را دارند. با این حال، هیچ اطلاعاتی مبنی بر بیمه شدن وجوه موجود در بورس وجود ندارد. آنها همچنین در سطح جهانی در دسترس هستند، به استثنای همه کشورهایی که تجارت ارزهای دیجیتال در آنها ممنوع است، و آنها این حق را برای خود محفوظ می دارند که از مشتریان آن حوزه های قضایی خودداری کنند.

 CoinEx چک های شناخت مشتری (KYC) را اجباری نمی کند، اما آن دسته از مشتریانی که تصمیم به انجام آن می گیرند، محدودیت های برداشت بسیار بالاتری دارند و به تمام فعالیت های تبلیغاتی روی پلتفرم دسترسی دارند. افرادی که تمایلی به تایید حساب خود ندارند کافی است که آدرس ایمیل خود را ارسال کنند و یک رمز عبور تنظیم کنند (همچنین گزینه احراز هویت دو مرحله ای بسیار توصیه می شود).

برای باز کردن قفل امتیازات برای کاربران تأیید شده، آنها باید یک سند شناسایی ارائه دهند و فرآیند تأیید چهره را با وب کم طی کنند. پیشنهاد دیگر آپلود یک سلفی از آنها در حالی که مدرک شناسایی خود و یک یادداشت دست نوشته را در دست داشته باشید، است.

 CoinEx همچنین بر اساس تعداد توکن های CET، توکن بومی صرافی، تخفیف های کارمزدی را ارائه می دهد، که کاربر در بخش Fees در بررسی، آن را بیشتر نگه می دارد.

هزینه های CoinEx

 CoinEx کارمزدهای نسبتاً کمی دارد که می توان با استفاده از ارز دیجیتال CET حتی بیشتر کاهش داد. درصد کل کارمزدی که یک کاربر می پردازد به دو عامل اصلی بستگی دارد: میزان ارز دیجیتال CET موجود شما (هم در صرافی و هم در کیف پولی که می توانید به صرافی متصل کنید) و اینکه آیا انتخاب می کنید کارمزد تراکنش ها را با CET بپردازید، که 30 درصد تخفیف برای شما به همراه دارد. مبلغ بدهی دو تخفیف احتمالی حتی می توانند روی هم قرار گیرند، جایی که کل مبلغ در جدول زیر در ستون «هزینه های نقطه ای با کسر» نشان داده شده است.

اگر CET بیشتری نسبت به آنچه در کیف پول صرافی خود دارید، دارید، همیشه عاقلانه است که وجوه خود را از هر صرافی و به جای آن در یک کیف پول خصوصی نگه دارید. این امکان وجود دارد که آدرس یک کیف پول را به حساب CoinEx خود متصل کنید. وجوه شما هنوز کاملاً امن است. تنها چیزی که صرافی به آن دسترسی دارد، داده های مربوط به تعداد توکن های ارز دیجیتال CET است که در اختیار دارید و هیچ چیز دیگری. این می تواند شما را از نظر سطوح VIP بالا ببرد، بنابراین ممکن است ارزش بررسی را داشته باشد.

 کاربرانی که حجم معاملات بسیار بالایی در ماه دارند (از 10 میلیون دلار شروع می شود) می توانند از تخفیف های اضافی تحت سطوح مختلف بازاریابی نقطه ای برخوردار شوند. سازندگان کارمزد معاملاتی به میزان قابل توجهی کمتر از گیرندگان دارند. این به این دلیل است که آنها به قول صرافی "بنزین" را برای بازار فراهم می کنند. به عبارت دیگر، همانطور که سفارش می دهند و منتظر می مانند تا شرایط صحیح قبل از اجرا فراهم شود، وجوه آنها نقدینگی بورس را فراهم می کند. از سوی دیگر، گیرندگان، کسانی هستند که سفارش هایی را که سازندگان داده اند، قبول می کنند و عمق بازار را کاهش می دهند.

 تمام سپرده گذاری ارزهای دیجیتال در کوین اکس رایگان است. با این حال، هر توکن دارای حداقل مبلغ سپرده و برداشت است که بین صدها توکن موجود بسیار متفاوت است، برخی از آنها نیز در شبکه های اصلی مختلف موجود هستند. برداشت ها مستلزم هزینه هستند، اما این نیز به صورت موردی تغییر می کند. کاربران می توانند فهرست کامل صرافی از همه توکن های موجود و هزینه های آنها را در اینجا مشاهده کنند.

 CoinEx همچنین تخفیف های ویژه ای را برای ارائه دهندگان نقدینگی در عملکردهای بازارسازی خودکار خود ارائه می کند. بازار AMM کارمزدها و قوانین خاص خود را دارد و رتبه بندی VIP و تخفیف های CET برای این درصدهای کارمزد اعمال نمی شود.

همه کاربران می توانند ارائه دهندگان نقدینگی شوند و 100٪ کارمزد تراکنش در تمام بازارهای CET و همچنین 50٪ کارمزد تراکنش در سایر بازارها به آنها تعلق می گیرد.

طراحی و قابلیت استفاده CoinEx

 CoinEx یک طراحی نسبتاً ساده و رابط کاربری آسان ارائه می دهد. بین نمایش تمام اطلاعات مرتبط و تعداد زیاد کاربران با اعداد بسیار زیاد، خط باریکی وجود دارد، اما CoinEx آن را به صورت حرفه ای دنبال می کند. سایت فرود آن ها لیست های جدید، تمام کوین های برتر در برگه های مختلف، و حجم معاملات فعلی و همچنین چند اطلاعات مرتبط دیگر را بدون به هم ریختگی نشان می دهد.

فرآیند نصب بسیار ساده و آسان است. در گوشه سمت راست بالای سایت، دکمه ثبت نام وجود دارد. با کلیک بر روی آن به صفحه ای انتقال داده می شوید که تنها چیزی که باید وارد کنید آدرس ایمیل و رمز عبور شما است. هنگامی که آدرس ایمیل خود را تأیید کردید، تقریباً آماده حرکت هستید! در حالی که مجبور نیستید احراز هویت دو مرحله ای را تنظیم کنید، به شدت تشویق می شوید که این کار را انجام دهید تا حساب خود را تا حد امکان ایمن نگه دارید.

پس از آن، تنها کاری که باید انجام دهید این است که وجوه را به حساب خود واریز کنید و می توانید تجارت را شروع کنید.

از سوی دیگر، همانطور که قبلا ذکر شد، CoinEx یک فرآیند KYC دارد که کاملاً داوطلبانه است و محدودیت برداشت روزانه کاربران را از 10000 دلار به یک میلیون دلار برای کاربران تأیید شده افزایش می دهد.

تجارت روی پلتفرم بسیار ساده است. در زمان نگارش این مقاله (اکتبر 2021)، این پلتفرم از بیش از 60 ارز فیات و 6 شریک پرداخت شخص ثالث پشتیبانی می کند که پرداخت از طریق Visa ویزا یا Mastercard مستر کارد را نیز می پذیرند. مهم نیست که کاربران کدام گزینه پرداخت را انتخاب می کنند، خرید یک ارز دیجیتال تنها با چند کلیک انجام می شود.

امنیت کوین اکس 

 کوین اکس برای اطمینان از ایمنی وجوه کاربران خود، از ذخیره سازی کیف پول سرد چند علامتی استفاده می کند، اگرچه آنها مشخص نمی کنند که چه درصدی از وجوه واریز شده نزد آنها آفلاین نگه داشته می شود. آنها همچنین می افزایند که همکاری با تیم امنیتی درجه یک جهان محافظت کامل را ارائه می کند، اما هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه چه کسی آن تیم امنیتی را تشکیل می دهد وجود ندارد. این صرافی در طول عمر 4 ساله خود هرگز هک نشده است.

صرافی بنیانگذار ارز دیجیتال cet دارای مجوز تجارت دارایی دیجیتال استونی است، به این معنی که تمام وجوه شما در صرافی 100٪ ذخیره می شود. به عبارت دیگر، آنها را نمی توان برای اهداف دیگری استفاده کرد، که برداشت را سریع و کارآمد می کند و تضمین می کند که لازم نیست منتظر بمانید تا آنها برای هر چیزی که در جاهای دیگر استفاده کرده اند، بمانید.

 یکی دیگر از جنبه های امنیتی مهم برنامه Bug Bounty آن است که کاربران باهوش فناوری را که اشکالات یا سایر مسائل موجود در صرافی را تشخیص می دهند تشویق می کند تا تهدید را گزارش کنند و در ازای آن تا 10000 USDT پاداش دریافت کنند. حداقل پاداش 200 USDT است، به این معنی که حتی کوچکترین اشکالات قابل بهره برداری که وارد می شوند، پاداش خواهند گرفت.

سپرده ها و برداشت های صرافی ارز دیجیتال cet

 تامین مالی حساب CoinEx شما ساده است. سپرده ها کاملا رایگان هستند و برای دریافت ارزهای رمزنگاری شده در حساب خود، باید روی دارایی ها کلیک کرده و در منوی کشویی گزینه ی Deposit را انتخاب کنید، توکنی را که می خواهید واریز کنید جست و جو کنید (فراموش نشود که در صورت وجود، نوع پروتکل را انتخاب کنید). و آدرس CoinEx خود در کیف پول خود کپی شود. حداقل محدودیت مبلغ سپرده ای برای توکن های موجود در پلتفرم وجود دارد که همه آنها در اینجا ذکر شده اند. همچنین حداکثر محدودیت سپرده وجود ندارد.

هم اکنون که احتمالا امکان واریز وجوه فیات به حساب شما در صرافی های دیگر وجود ندارد، می توانید از فیات برای خرید مستقیم رمزنگاری در پلتفرم CoinEx استفاده کنید. همانطور که در بالا ذکر شد، شش ارائه دهنده پرداخت شخص ثالث وجود دارد که پذیرفته می شوند: Simplex (سیمپلکس)، (ژان پل) XanPool، (مرکوری) Mercury، (پکس فول) Paxful، (مون پی) Moonpay و (ای دی وی کش) AdvCash.

برداشت و انتقال توکن ها از حساب نیز ساده است. پس از وارد کردن مبلغ مورد نظر برای برداشت و آدرسی که می خواهید توکن های خود را ارسال کنید، باید درخواست برداشت خود را از طریق ایمیل تأیید کنید و سپس تا 15 دقیقه (تا 30 دقیقه برای مبالغ زیاد) منتظر بمانید تا درخواست به از طریق ممیزی داخلی بروید.

کلام آخر

کوینکس موسس و ابداع کننده ارز دیجیتال cet یک صرافی ارز دیجیتال قدرتمند و عالی برای افرادی است که به دنبال بازار معاملات نقطه ای قوی با امکان انتخاب معاملات آتی دائمی و مارجین برای سرمایه گذاران با تجربه تر هستند. تعداد توکن های پشتیبانی شده بسیار زیاد است و همچنان به طور پیوسته در حال افزایش است، به این معنی که شما می توانید مجموعه ای عالی از آلت کوین های با ارزش پایین را در اینجا پیدا کنید. این تبادل به ویژه برای کاربرانی که حریم خصوصی خود را ترجیح می دهند مناسب است.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.