whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

همه چیز در مورد ارز دیجیتال قدرتمند بیت کوین

1400/07/04 ساعت 22:02


بیت کوین نام ارز دیجیتالی است که شاید به گوش همه رسیده باشد این ارز دیجیتال اولین و برترین ارز دیجیتال در میان تعداد بسیار زیادی از ارز های دیجیتال است. در صورتی که می‌خواهید در مورد این ارز دیجیتال که یک تحول عظیم را در زمینه دیجیتال به وجود آورده، اطلاعاتی به دست آورید، می‌توانید در ادامه مقاله با ما همراه باشید. پرشین الیت، فانوس راهنمای شما در مسیر پیچیده ارزهای دیجیتال است. با ما، به کانون سیگنال‌های دقیق و کارآمد ارز دیجیتال ورود پیدا می‌کنید. در «پرشین الیت»، هر پله به سوی موفقیت، با دقت برای شما طراحی شده است.

می‌خواهید با اطمینان و قدم‌های استوار در دنیای ارز دیجیتال حرکت کنید؟ آغاز کار با احراز هویت بایننس در «پرشین الیت» و سپس از کانال‌ سیگنال ارز دیجیتال خارجی و سیگنال فیوچرز به صورت حرفه‌ای بهره‌مند شوید.

گام برداشتن با «پرشین الیت» به معنای دسترسی به انواع سیگنال‌ فارکس پیشرو و مشاوره‌ تخصصی بازارهای مالی است. ما به منظور ارتقا و بهینه‌سازی سبد ارز دیجیتال شما با استراتژی‌های نوآورانه در کنارتان هستیم. با پشتیبانی ما، تجربه‌ رشد مداوم در دانش و سرمایه‌ خود را در بازارهای مالی خواهید داشت. به همراه ما، به قله‌های بلند موفقیت قدم بگذارید.

مروری بر گذشته ارز دیجیتال بیت کوین

داستان بیت کوین در سال ۲۰۰۸ آغاز شد و در آن زمان فرد یا گروه ناشناسی با نام مستعار ساتوشی ناکاماتو یک وایت پیپر را منتشر کرد که در آن به معرفی نسل جدیدی از ارز ها پرداخته بود. بعد از گذشت تقریبا دو سال یعنی در سال ۲۰۱۰ انقلابی در این زمینه رخ داد و شروع این انقلاب با عرضه ارز دیجیتال بیت کوین همراه بود.

پس از گذشت مدت زمان نسبتاً کوتاهی بسیاری از اقتصاددانان و افراد بزرگ در زمینه تجارت به این ارز دیجیتال ایمان آوردند و برخی از آنها بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را آینده اقتصاد دنیا و همچنین جایگزین ارز های فیزیکی یا فیات دانستند. در رابطه با قیمت این ارز دیجیتال باید بگوییم که در آن زمان این ارز قیمت بسیار ناچیزی داشت و قیمت آن چیزی در حدود زیر یک دلار بود. اما با گذشت زمان و آشنا شدن افراد بیشتر با این بازار و این ارز دیجیتال، قیمت آن رشد کرد و امروزه به قیمتی در حدود ۵۰ تا ۶۰ هزار دلار رسیده است.

 

image

بیت کوین

بررسی ارز دیجیتال بیت کوین

بیت کوین یکی از انواع ارز های دیجیتال می باشد که بر بستر شبکه بلاک چین ساخته شده است و این موضوع باعث شده است که این ارز دیجیتال از امنیت بسیار بالایی برخوردار باشد. یکی از دلایل افزایش شهرت ارز دیجیتال بیت کوین این موضوع می باشد که در سال های 2015 تا 2014 افراد خلافکار که در دارک وب فعالیت داشتند از این ارز دیجیتال برای انجام تراکنش ها و معاملات خود استفاده می کردند و دلیل آن هم این موضوع بود که این ارز دیجیتال غیر قابل ردیابی می باشد.

اگر بخواهیم در رابطه با تعداد ارز های این ارز دیجیتال صحبت کنیم باید بگوییم که عرضه کل بیت کوین دقیقاً به ۲۱ میلیون واحد می باشد ولی کوین های در گردش آن چیزی در حدود ۱۹ میلیون واحد می باشد. حجم بازار بیت کوین چیزی در حدود ۸۱۶ میلیارد دلار است که این رقم بسیار بزرگی می باشد. قیمت بیت کوین در سال 2010 زیر یک دلار بود ولی امروزه قیمت آن چیزی در حدود ۵۰ هزار دلار می باشد و حتی قیمت آن تا ۶۴ هزار دلار نیز رشد کرده است .

ارز دیجیتال بیت کوین چه مزایایی دارد؟

اگر برای شما این سوال به وجود آمده است که دلیل افزایش شهرت بیت کوین چه موضوعی می باشد؟ باید به شما بگوییم که یکی از مهمترین دلایل آن مزایای بسیار زیادی که این ارز دیجیتال دارد می باشد. در ادامه تعدادی از مهم ترین مزایای ارز دیجیتال پرطرفدار را به شما توضیح می‌دهیم.

  • یکی از مزایای ارز دیجیتال بیت کوین شفاف بودن تراکنش های آن می باشد به گونه ای که تمامی اطلاعات مربوط به تراکنش ها در دفتر کل مرکزی بلاک چین به طور امن ثبت می‌ شود و به راحتی می توان اطلاعات مربوط به تراکنش های خود را مشاهده نمود.
  • از مهم ترین مزایای ارز دیجیتال بیت‌کوین به این موضوع می توان اشاره نمود که بیت کوین از امنیت بسیار زیادی برخوردار می باشد و دلیل آن هم این می باشد که این ارز دیجیتال بر روی شبکه قدرتمند و امن بلاک چین پایه گذاری شده است.
  •  غیرمتمرکز بودن ارز دیجیتال بیت کوین و همچنین شبکه این ارز دیجیتال از مهم‌ ترین مزایای آن می باشد. این موضوع به این معنی می باشد که هیچ سازمان و یا دولتی بر روی بلاک چین و شبکه ارز دیجیتال بیت کوین نظارتی ندارد.
  • از دیگر مزایای بیت‌کوین می‌ توان به این مورد اشاره نمود که انجام شدن تمامی تراکنش های مربوط به شبکه بیت کوین تضمین می شود و به هیچ عنوان لغو نخواهد شد.

استخراج ارز دیجیتال بیت کوین

یکی از راه هایی که می توان با استفاده از آن ارز دیجیتال بیت کوین را به دست آورد استخراج ارز دیجیتال بیت کوین با استفاده از دستگاه هایی به نام ماینر می باشد. در واقع کلمه استخراج فقط یک نوع اصطلاح می باشد و به دست آوردن بیت کوین از این راه بدین معنی نمی باشد که این دستگاه ها از یک فضایی بیت‌کوین را استخراج کنند. در واقع ماینر ها بر روی تراکنش های مربوط به شبکه بیت‌کوین نظارت می کنند و در ازای هر نظارت مقداری بیت کوین را دریافت می کنند.

ماینر ها دارای انواع بسیار زیادی می باشند که هر چه قدرت آنها بیشتر باشد می توانند بر روی تراکنش های بیشتری نظارت کنند و همچنین مقدار زیاد تری بیت کوین دریافت کنند. به دلیل اینکه این دستگاه ها برق بسیار زیادی مصرف می کنند و همچنین گاهی اوقات مشکلات بسیار زیادی را به وجود می آورند پیشنهاد نمی شود که برای به دست آوردن بیت کوین از این دستگاه ها استفاده شود.

نود ها در شبکه بیت کوین

نودها کامپیوتر هایی می باشند که توسط کاربران در اختیار شبکه بلاک چین قرار گرفتند به گونه‌ای که این کامپیوترها بر روی تمامی تراکنش‌ های موجود در شبکه بلاک چین و همچنین تراکنش های مربوط به شبکه بیت کوین نظارت می‌کنند و در واقع فرایندی شبیه به فرآیندی که توسط ماینر ها انجام می شود را انجام می دهند.

پاداشی که کامپیوتر ها دریافت می‌ کنند به ازای مقدار نظارتی می باشد که بر روی تراکنش ها انجام می دهند. البته باید این نکته را بگویم که امروزه به دلیل اینکه سختی شبکه بیت کوین تا حد زیادی افزایش پیدا کرده است این کار فایده چندان زیادی ندارد و بهترین راه استفاده از ماینر ها می باشد.

 

image

ارز بیت کوین

سیگنال برای خرید ارز دیجیتال بیت کوین

گروه پرشین الیت (نخبگان پارسی) جزو قدرتمندترین و دقیق ترین گروه ها در بین گروه های سیگنال دهی می باشند. این گروه خدمات بسیار پیشرفته و دقیقی را به کاربران خود ارائه می کنند. اگر شما می خواهید وارد بازار ارز های دیجیتال شوید و ارز دیجیتال بیت کوین را خریداری کنید بهتر است که قبل از وارد شدن به این بازار حتماً با استفاده از یک سیگنال ارز دیجیتال بسیار دقیق زمان وارد شدن به بازار را تخمین بزنید.

زیرا اگر در زمان نامناسب وارد بازار شوید ممکن است ضرر بسیار زیادی کنید. گروه پرشین الیت (نخبگان پارسی) برای اینکه کاربران از خدمات آنها مطمئن شوند یک اشتراک سه روزه رایگان ارائه می‌کند. پس از اینکه شما با استفاده از این اشتراک ۳ روزه از خدمات این گروه مطمئن شدید می توانید اشتراک ویژه گروه پرشین الیت را خریداری کنید و از خدمات آنها بهره ببرید.

 

image

سیگنال خرید بیت کوین

چگونگی خرید ارز بیت کوین

همانطور که گفتیم یکی از راه های بدست آوردن ارز بیت کوین استفاده از ماینر ها می باشد که امروزه به دلیل اینکه این دستگاه ها مشکلات بسیار زیادی به همراه دارند پیشنهاد نمی شود که از آنها استفاده شود. راه حل جایگزین برای اینکه بتوانیم ارز بیت کوین را به دست آوریم سرمایه گذاری بر روی آن و خرید آن می باشد.

برای این کار شما می توانید وارد یکی از صرافی های معتبر خارجی مانند بایننس یا کوینکس شوید و در آنجا یک حساب کاربری بسازید و حساب خود را احراز هویت کنید تا بدین صورت بتوانید در آن صرافی فعالیت کنید. هنگامی که شما حساب کاربری خود را در صرافی مورد نظر ساختید می توانید با استفاده از ارز های فیزیکی مانند دلار حساب خود را شارژ کنید و به مقداری که می خواهید بیت‌کوین خریداری کنید.

اگر شما می خواهید از صرافی های دیگری غیر از دو صرافی که نام برده شد استفاده کنید باید این نکته را به شما بگوییم که قبل از خرید حتما از اصالت و مورد اعتماد بودن صرافی مورد نظر مطمئن شوید زیرا برخی از صرافی ها که مورد اعتماد نیستند و پس از اینکه شما حساب خود را شارژ کردید حساب شما را می بندد و از شما کلاهبرداری می‌کنند، پس حتما قبل از خرید، از صرافی مورد نظر مطمئن شوید.

 

image

خرید بیت کوین

بهترین کیف پول ها برای نگهداری از ارز دیجیتال بیت کوین

پس از اینکه شما ارز دیجیتال بیت کوین را خریداری کردید نیاز دارید تا این ارز دیجیتال را در یک جای امن نگهداری کنید تا از دستبرد هکرها در امان باشد. شما برای این کار می توانید از چند نوع کیف پول استفاده کنید. یکی از این کیف پول ها کیف پول سخت افزاری لجر و یا کیف پول سخت افزاری ترزور می باشد.

این دو نوع کیف پول به دلیل سخت افزاری بودنشان از امنیت و قدرت بسیار زیادی برخوردار می باشند و می توانند تا حد بسیار زیادی از حمله هکر ها جلوگیری کنند. اگر شما نمی خواهید که هزینه کنید می توانید از کیف پول های نرم افزاری استفاده کنید. یکی از این کیف پول ها، کیف پول قدرتمند و امن تراست ولت می باشد که از امنیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و همچنین رابط کاربری بسیار آسانی دارد.

یکی دیگر از کیف پول های نرم افزاری که شما می توانید از آن استفاده کنید کیف پول اتمیک ولت می باشد این کیف پول نیز مانند تراست ولت از رابط کاربری ساده ای برخوردار است اما از تعداد کوین های کمتری نسبت به تراست ولت پشتیبانی می کند.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.