whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

سیگنال ارز دیجیتال کوینکس

1402/03/07 ساعت 23:08


یکی از صرافی‌های مهم در عرصه ارزهای دیجیتال،  صرافی کوینکس است که خدمات زیادی برای تریدهای خود را فراهم کرده است. اما هر معامله‌گری برای اینکه نتیجه بهتری در معاملات خود به دست آورد، نیاز به سیگنال‌های قابل اعتماد از جمله سیگنال اسپات و سیگنال فیوچرز کوینکس دارد. در این مطلب قصد داریم به توضیح بیشتری درباره کانال‌های ارائه سیگنال کوینکس و نحوه ثبت‌نام در آنها بپردازیم.

معرفی

صرافی کوینکس CoinEx یک صرافی ارز دیجیتال مستقر در هنگ کنگ است که در سال 2017 تأسیس شد. این صرافی با بیش از 2 میلیون کاربر در سراسر جهان به یک پلتفرم محبوب تبدیل شده است. کوینکس در اکثر کشورهای جهان به استثنای ایالات متحده، چین و کانادا موجود است. کوینکس یک صرافی رابط کاربر پسند ارائه می‌دهد که هم برای مبتدیان و هم برای معامله گران با تجربه مناسب است.

CoinEx از بیش از 600 ارز دیجیتال و بیش از 350 جفت معاملاتی، از جمله موارد محبوب مانند BTC، ETH، SOL، DOT، ADA ،USDT ،USDC و بسیاری دیگر پشتیبانی می‌کند. طیف وسیعی از گزینه‌های معاملاتی، از جمله معاملات نقطه‌ای، معاملات حاشیه و معاملات آتی را ارائه می‌دهد و همچنین از معاملات از طریق برنامه‌های تلفن همراه پشتیبانی می‌کند. با رتبه قوی 4.3 ستاره بر اساس بیش از 80000 بررسی، برنامه CoinEx بیش از 1 میلیون بار دانلود شده است.

ویژگی‌ها و مزایای کلیدی CoinEx

CoinEx یک صرافی ارز دیجیتال بسیار ساده و در عین حال حرفه‌ای است که ویژگی‌هایی را که معامله‌گران روزمره و خریداران ارزهای دیجیتال به آن نیاز دارند، به خطر نمی‌اندازد. معامله‌گران CoinEx با 500 دارایی قابل معامله و همچنین معاملات آتی، گزینه‌های بیشتری برای کار با آن‌ها دارند.

شما می‌توانید هر دارایی را انتخاب کنید، نمودار آن را بررسی کنید، موقعیت خود را ارزیابی کنید و معامله کنید. به همین ترتیب، این پلتفرم گزینه‌ها و روش‌های پرداخت بی‌شماری را برای خرید ارز دیجیتال ارائه کرده است. حتی یک گزینه مبادله سریع برای کسانی که می‌خواهند یک دارایی را با دیگری بدون پرداختن به نمودارهای پیچیده مبادله کنند، وجود دارد.

یکی دیگر از مزایای خوب کوینکس این است که KYC برای سپرده گذاری ارزهای دیجیتال و معاملات الزامی نیست. این بدان معنی است که کاربران می توانند فقط با یک ایمیل ثبت نام کنند، مقداری ارز دیجیتال سپرده گذاری کنند و تجارت را در صرافی آغاز کنند. 

کوینکس علاوه بر معاملات اولیه نقطه ای، معاملات آتی و سود را با حداکثر اهرم 100 برابری نیز ارائه می دهد. این راه خوبی برای جلب نظر معامله‌گران پیشرفته‌تری است که می‌خواهند ریسک بیشتری بپذیرند. کوینکس همچنین در رقابتی نگه داشتن کارمزدهای معاملاتی خود با وجود اینکه بالاتر از بایننس و OKX است، عملکرد خوبی داشته است.

سایر مزایا و ویژگی‌های برتر کوینکس عبارتند از:

  • کریپتو با دارایی‌های فیات بخرید.
  • مبادله رمزنگاری فوری و ایمن
  • بیش از 500 ارز دیجیتال موجود است.
  • برنامه‌های موبایل اندروید و iOS
  • بازارهای معاملات آتی و لحظه‌ای
  • رابط تجاری سریع و حرفه ای
  • با Dock به پروژه‌های رمزنگاری جدید دسترسی پیدا کنید.
  • کسب درآمد غیرفعال از طریق استخراج
  • رابط کاربر پسند
  • با ارجاعات تا 40 درصد کارمزد معاملاتی دریافت کنید.

نکات منفی و معایب CoinEx

چیزهای خارق العاده زیادی در مورد CoinEx وجود دارد که باید قدردانی کرد، اما این پلتفرم دارای معایبی نیز است که می‌تواند تجربه شما را در صرافی به خطر بیندازد. موارد زیر معایب CoinEx است که باید هنگام ثبت نام در پلتفرم در نظر بگیرید:

  • پشتیبانی از چت زنده وجود ندارد.
  • خرید مستقیم ارز دیجیتال گران قیمت

سیگنال ارز دیجیتال کوینکس

پس از انتخاب صرافی موردنظر خود نیاز به استفاده از تجربیات معامله‌گران باتجربه و تحلیلگران این حوزه دارید. در این مرحله است که دسترسی به سیگنال‌های کوینکس اهمیت پیدا می‌کند.

برای دستیابی به تارگت‌های خود باید بدانید چه زمانی ارز بخرید و در چه بازه زمانی و قیمتی ارزش بفروشید تا از ضررهای احتمالی جلوگیری کرده و به سوددهی برسید.

این اطلاعات در قالب سیگنال در اختیار شما قرار خواهد گرفت که در واقع پیشنهاد شده از طرف صرافی کوینکس است‌ و شامل سیگنال‌های اسپات و فیوچرز  بر مبنای تحلیل بازار ارز دیجیتال است.

اما برای یافتن سیگنال مورد اعتماد نیاز به منبع معتبر که صرفا یه کپی کردن سیگنال‌های ارائه شده توسط تحلیلگران برجسته نپردازند چون اینگونه سیگنال‌ها معمولا در زمان درست در دسترس قرار نمی‌گیرند و پس از استفاده منقضی خواهند شد.

سیگنال رایگان کوینکس

پشت سیگنال‌های معتبر و برجسته تیمی حرفه‌ای قرار دارد که وقت و هزینه لازم را صرف تحلیل نمودارها ، داده‌ها و وضعیت بازار کرده است بنابراین طبیعی است که برای دسترسی به آنها نیاز به صرف هزینه خرید است. و مشخصا برای ادامه روند فعالیت‌های خود نیاز به کسب درآمد هرچند از جزئی از ارائه خدمات خود خواهند داشت. بنابراین توصیه می‌شود بدنبال سیگنال رایگان نباشید.

کانال سیگنال کوینکس

یک کانال سیگنال ارز دیجیتال مناسب باید درکنار قابل اعتماد بودن و داشتن امنیت لازم ، به روزترین سیگنال‌ها را در زمان درست خود در اختیار شما قرار دهد. برخی از این کانال‌ها نه تنها سیگنال در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند برای اثبات درستی تحلیل‌های فاندامنتال و تکنیکال خود ، اطلاعات مربوط به سیگنال‌ها را نیز ارائه می‌دهند. بنابراین توجه به اطلاعات دیگر این کانال‌ها بجز سیگنال‌ها نیز برای تشخیص قابل اعتماد بودن سیگنال‌ها لازم است. پس از عضویت در کانال انتخابی نوبت به گزینش سیگنال مناسب برای ترید سودآور می‌رسد‌.

انواع سیگنال کوینکس

به طور کلی سیگنال‌های کوینکس در دو دسته اسپات و فیوچرز تقسیم می‌شوند.

سیگنال کوینکس فیوچرز

سیگنال مورد استفاده در معاملات فیوچرز در صرافی کوینکس است که نشان‌دهنده ارزش یک ارز دیجیتال مشخص است. به عبارت دقیق‌تر وقتی شما در جایگاه کاربر کوینکس یک قرارداد آتی خریداری می‌کنید مالک آن ارز نیستید فقط قرارداد توافق خرید و فروش یک ارز دیجیتال در آینده را دارید.

سیگنال اسپات کوینکس

این سیگنال دربر دارنده معاملات نقدی و آنی ارز دیجیتال است که می‌توانید با آن ارز دیجیتال را بخرید و در حساب خود نگه دارید. به این ترتیب شما مالک آن ارز دیجیتال  هستید و می‌توانید از طریق فروش آن سود دریافت کنید‌.

نحوه استفاده از سیگنال کوینکس

پس از ثبت نام در صرافی کوینکس و یک کانال مناسب سیگنال ارز دیجیتال کوینکس را در اختیار دارید. و براساس سیگنال‌های ارائه شده می‌توانید در این صرافی ترید کنید. به این منظور از صفحه اصلی در منوی سمت چپ بالا در قسمت exchange، لیست ارزهای پشتیبانی کوینکس را مشاهده کنید.

به عنوان مثال می‌توانید از انبوه ارزهای مورد معامله تتر را انتخاب کنید. پس از انتخاب جفت ارز ، می‌توانید نمودارها و اندیکاتورهای لازم برای تحلیل تکنیکال و فاندامنتال ارز را مشاهده کرده و از آنها در صورت لزوم استفاده کنید.

اما اگر قصد استفاده از سیگنال‌ها در تریدها را دارید از قسمت پایین نمودار لیمیت و مارکت استفاده کنید و با استفاده از داده‌های ارائه شده ترید خود را انجام دهید.

کلام آخر

کوینکس در خاتمه، کوینکس یک صرافی مناسب و کوچکتر است که برای کسانی که به دنبال خرید و فروش طیف گسترده ای از آلت کوین های دشوار است، عالی است.

همانطور که اشاره شد  سیگنال های ارز دیجیتال کوینکس و سایر سیگنال‌ها یک ابزار کاربردی در ترید و راهنمایی مناسب برای معامله‌گران اعم از مبتدی و حرفه‌ای است که توسط برجسته‌ترین تریدورها و تحلیلگران ارائه می شود. این سیگنال‌ها برگرفته از تحلیل‌های تکنیکال و فاندامنتال است که می‌تواند توصیه‌های راهبردی در اختیار کاربران قرار دهد.

همچینین برای عضویت در صرافی کوینکس نیاز به احراز هویت نیست و این خصوصیت در کنار سایر خدمات ارائه شده توسط کوینکس برای کاربران خصوصا ایرانی‌ها یک مزیت ویژه به شمار می‌رود. بنابراین به نظر می‌رسد استفاده از سیگنال‌های کوینکس و هزینه برای آنها راهی منطقی و سودآور باشد.

در پرشین الیت می‌توانید علاوه بر دریافت انواع سیگنال ارز دیجیتال و سیگنال فارکس از خدماتی چون احراز هویت بایننس بهره‌مند شوید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.