whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

قیمت دستگاه ماینر

1401/12/28 ساعت 08:19


لازم است بدانید که قیمت هر تراهش ماینرهای ASIC بیش از 80 درصد از اوج خود در سال 2021 کاهش یافته است زیرا ماشین‌های استخراج بیت‌کوین همچنان در بازار هجوم می‌آورند. ماینرهای ASIC - ماشین‌هایی که تنها برای استخراج بیت‌کوین بهینه‌سازی شده‌اند - در حال حاضر با قیمت‌های پایین‌تری و فروش اندیکاتور VIP به انجام می رسد که از سال‌های 2020 و 2021 مشاهده نشده است و به عنوان نشانه‌ای دیگر از تعمیق بازار نزولی کریپتو تلقی می‌شود.

طبق آخرین داده‌های هاشرات ایندکس، کارآمدترین ماینرهای ASIC، آنهایی که حداقل یک تراهش در هر 38 ژول انرژی تولید می‌کنند، شاهد کاهش 86.82 درصدی قیمت‌های خود نسبت به ماه مه بوده‌اند. در 7، 2021 اوج 119.25 دلار به ازای هر تراهش به 15.71 دلار تا 25 دسامبر کاهش یافت. همین بیانیه در مورد دستگاه های رده متوسط نیز صادق است، به طوری که قیمت‌ها پس از افت شدید 89.36 درصدی نسبت به اوج قیمت ارز دیجیتال 96.24 دلار در ماه می، حالا به طور میانگین به 10.23 دلار نیز رسیده است.  

کاهش قیمت دستگاه ماینر

با این حال، ماشین‌هایی که کارایی کمتری هم دارند، آن ها به بیش از 68 ژول در هر تراهش نیاز دارند، حالا 4.72 دلار قیمت دارند که 91 درصد کاهش نسبت به اوج قیمتشان در 52.85 دلار است. آخرین باری که نزدیک به این قیمت شد، حدود 5 نوامبر 2020 بود.

miner machine price

در میان این موارد، بسیاری از تأسیسات معدنی مستقر در روسیه مانند BitRiver، که می‌توانند از هزینه‌های نسبتاً پایین برق استفاده کنند، با برخی سخت‌افزارهای به‌روز قادر به استخراج 1 BTC با حدود 0.07 دلار در هر کیلووات ساعت در این کشور سرشار از انرژی هستند.

در حالی که پیش‌بینی اینکه ماینرهای ASIC به چه سمت و سوی قیمتی خواهند رفت، دشوار است، نیکو اسمید از Digital Mining Solutions در توییتی در 21 دسامبر اشاره کرد که قیمت‌های ماینر ASIC در آخرین چرخه نصف شدن بیت کوین در ماه می به پایین‌ترین حد خود رسیده است. 11، 2020 و اندکی پس از آن به شدت افزایش یافت - چیزی که می تواند در چرخه نصف شدن بعدی بیت کوین که انتظار می رود در 20 آوریل 2024 اتفاق بیفتد، رخ دهد.

دستگاه های استخراج بیت کوین و ASIC (سخت افزار)

استخراج بیت کوین و سیگنال فارکس به عنوان یک سرگرمی می تواند سرگرم کننده و حتی سودآور باشد اگر برق ارزانی داشته باشید و بهترین و کارآمدترین سخت افزار استخراج بیت کوین و سیگنال ارز دیجیتال را دریافت کنید.

استخراج بیت کوین رقابتی است. اخیرا، برای یک فرد معمولی مناسب نبود که استخراج کند، زیرا برق ارزان چین به آن اجازه داده است تا بر بازار معدن تسلط پیدا کند. اما از زمانی که چین استخراج معادن در کشورشان را غیرقانونی اعلام کرد، این موضوع تغییر کرده است. حتی با این تغییر اخیر در احراز هویت بایننس، اگر بیت کوین می خواهید، بهتر است بیت کوین بخرید.

ASIC Bitcoin ماینر چیست؟

از آنجایی که اکنون استخراج سودآور بیت کوین و ارز دیجیتال با یک کامپیوتر یا لپ تاپ استاندارد غیرممکن است، به سخت افزار تخصصی به نام ASIC نیاز دارید.

یک ماینر ASIC از نزدیک چگونه به نظر می رسد:

در ابتدا، خالق بیت کوین قصد داشت بیت کوین را روی CPU ها (مانند لپ تاپ یا رایانه رومیزی شما) استخراج کند. با این حال، ماینرهای بیت کوین متوجه شدند که می توانند قدرت هش بیشتری را از کارت های گرافیک دریافت کنند. سپس کارت های گرافیک توسط ASIC ها (مدارهای مجتمع ویژه برنامه) پیشی گرفتند.

بیت کوین ASIC را به عنوان رایانه های تخصصی استخراج سکه، ماشین های استخراج بیت کوین یا «مولدهای بیت کوین» را در نظر بگیرید. همچنین کیف پول های سخت افزاری بیت کوین مانند Ledger Nano X در کانال سیگنال ارز دیجیتال وجود دارد که بیت کوین ها را ایمن می کند.

بررسی سودآوری 

برای بررسی سخت افزار استخراج بالای سیگنال فیوچرز می توانید از ماشین حساب ما در زیر استفاده کنید. قیمت برق مورد انتظار خود و نرخ هش ماینر را برای تخمین وارد کنید. رقیب خود را بشناسید. ممکن است به نظر آسان باشد که یک ماینر را بچرخانید. اما باید نگاهی به این که استخراج و گروه ارز دیجیتال که چقدر جدی است بیاندازید.

چگونه می توان بهترین ماینر بیت کوین را پیدا کرد؟

هنگام تعیین اینکه کدام ASIC استخراج بیت کوین را بخرید باید به چند فاکتور مهم توجه کرد:

نرخ هش – استخراج کننده بیت کوین چند هش در ثانیه می تواند ایجاد کند؟ هش های بیشتر هزینه بیشتری دارند، به همین دلیل است که کارایی بسیار مهم است.

کارایی – شما می خواهید کارآمدترین سخت افزار استخراج بیت کوین ممکن را بخرید. در حال حاضر، این هالونگ ماینینگ Dragonmint T1 است. از آنجایی که ماینرها مقدار زیادی برق مصرف می کنند، می خواهید برقی بخرید که بیشترین مقدار برق را به بیت کوین تبدیل کند.

قیمت – ماینرهای بیت کوین چقدر هزینه دارد؟ سخت افزار های ماینینگ ارزان طبیعتا بیت کوین کمتری استخراج می کنند، به همین دلیل بهره وری و مصرف برق مهم بسیار است. سریعترین و کارآمدترین سخت افزار ماینینگ هزینه بیشتری نیز خواهد داشت.

سعی نکنید ماینر را فقط بر اساس قیمت یا فقط نرخ هش بخرید. بهترین ماینر ASIC کارآمدترین استخراج کننده بیت کوین است. ارزش را هدف بگیرید.

ماینرهای بیت کوین برای فروش در eBay یا Amazon

اگر شما یک ماینر سرگرمی هستید که می خواهید چند دکل برای خانه خود بخرید، eBay و Amazon هر دو معاملات مناسبی در مورد سخت افزار استخراج دارند.

سخت افزار استخراج بیت کوین مورد استفاده برای فروش 

هم ریگ های استخراج بیت کوین جدید و هم استفاده شده و ASIC در eBay در دسترس هستند. ممکن است کسی بخواهد سخت افزار استخراج ASIC دست دوم را در eBay بخرد زیرا می توانید قیمت های بهتری دریافت کنید.

می توانید از یک ماشین حساب سودآوری استخراج بیت کوین برای تعیین هزینه تخمینی بازگشت سخت افزار استخراج بیت کوین خود استفاده کنید.

فراموش نکنید که به تعهد مالیاتی خود در مورد سکه هایی که می خرید یا استخراج می کنید فکر کنید. چند نرم افزار مالیاتی عالی برای آسان کردن آن وجود دارد! به عنوان مثال، ما یک راهنمای عالی در مورد نحوه عملکرد آن نرم افزار برای پرداخت مالیات بر روی خریدهای Coinbase داریم.

حتما هزینه برق را در نظر بگیرید. بیشتر سخت افزارهای استخراج تا زمانی که هزینه های برق محاسبه نشود سودآور به نظر می رسند.

بهترین راه برای تعیین سود واقعی این است که هزینه برق خود را در هر هش محاسبه کنید. این واقعاً چیزی است که باعث می شود یا عملیات شما را خراب کند.

کارآمدترین ماینرهای بیت کوین 

در حالی که سخت افزار خوب استخراج بیت کوین باید دارای نرخ هش بالایی باشد، کارایی به همان اندازه مهم است.

یک ماینر کارآمد بیت کوین به این معنی است که هزینه برق کمتری به ازای هر هش پرداخت می کنید.

برای بهبود کارایی، شرکت هایی نیز وجود دارند که به شما اجازه می دهند سخت افزار را از انبار خود سفارش دهید و ماینرها را برای شما اجرا کنند.

همچنین می‌توانید بیت‌کوین‌ها را ابری استخراج کنید، اگرچه این معاملات معمولاً کلاهبرداری هستند. هر دو گزینه نیز بسیار کمتر از اجرای سخت افزار شما سرگرم کننده هستند!

شرکت های سخت افزار استخراج بیت کوین 

Bitmain – Bitmain خط AntMiner ماینرهای بیت کوین را می سازد. Bitmain در پکن، چین مستقر است و یک استخر استخراج نیز دارد.

MicroBT – MicroBT یکی دیگر از تولیدکنندگان ماینرهای ASIC چینی است که در شنژن مستقر است. این سری WhatsMiner یک رقیب اصلی خط در AntMiner Bitmain است.

Canaan – Canaan اولین ماینر تجاری بیت کوین ASIC را وارد بازار کرد. Canaan علاوه بر ساخت ماشین های استخراج بیت کوین، مجموعه ای از ابزارهای بلاک چین و راه حل های تجاری نیز دارد.

تجهیزات استخراج بیت کوین 

علاوه بر ASIC استخراج بیت کوین، به تجهیزات استخراج بیت کوین دیگری نیز نیاز دارید:

منبع تغذیه – دکل های دستگاه های بیت کوین برای قیف و استفاده کارآمد از برق به منابع تغذیه ویژه ای احتیاج دارند.

فن های خنک کننده – سخت افزار دستگاه بیت کوین به راحتی می تواند بیش از حد گرم شود و از کار بیفتد. مقدار کافی فن خنک کننده بخرید تا سخت افزار شما بتواند کار کند.

ژنراتورهای پشتیبان – در صورتی که منبع اصلی برق شما قطع شود، ممکن است ژنراتورها را به عنوان پشتیبان بخواهید.

استخراج بیت کوین بدون سخت افزار امکان پذیر است؟

استخراج بیت کوین بدون سخت افزار ماینینگ اختصاصی همچنان از نظر فنی امکان پذیر است. با این حال، شما کمتر از یک پنی در ماه درآمد خواهید داشت. استخراج بیت کوین در رایانه شما آسیب بیشتری به رایانه شما وارد می کند و سودی به همراه نخواهد داشت.

بنابراین، ارزش آن را ندارد مگر اینکه فقط علاقه مند به دیدن نحوه عملکرد فرآیند استخراج باشید. بهترین گزینه خرید تتر و سخت افزار اختصاصی مانند Antminer S19 است.

تاثیر ASIC بر ارزهای دیجیتال 

بیت کوین مبتنی بر فناوری بلاک چین است، یک پلت فرم غیرمتمرکز که قدرت را از یک مرجع مرکزی می گیرد و آن را در اختیار افراد عادی قرار می دهد. اطلاعات حساس به جای مراکز داده بزرگ بر روی بلاک چین ذخیره می شود و از نظر رمزنگاری ایمن است. تعداد زیادی از مردم، که به عنوان ماینرها شناخته می شوند، همه با هم کار می کنند تا به جای یک شخص یا دولت، شبکه را تأیید کنند.

در ابتدا، از CPU ها برای حل توابع هش رمزنگاری استفاده می شد، تا زمانی که ماینرها متوجه شدند که GPU ها برای استخراج بسیار مجهزتر هستند. با افزایش سختی بلاک، ماینرها عمدتاً به GPU روی آوردند.

برخی از GPU ها فقط برای استخراج بیت کوین ساخته شده اند.

GTX1060 خروجی ندارد زیرا یک GPU است که صرفاً برای ماینینگ طراحی شده است و به نوعی در نیمه راه یک ASIC است زیرا در حالی که از نظر فنی یک کارت گرافیک است، سخت افزار ماینینگ اختصاصی است.

با این حال، ASIC (مدارهای مجتمع ویژه برنامه) بسیار قدرتمندتر هستند. آنها از بالا به پایین توسعه داده شدند تا فقط برای استخراج استفاده شوند. نرخ هش آنها به طور قابل توجهی بالاتر از هر چیزی است که GPU ها قادر به انجام آن هستند.

با عملکرد فوق‌العاده، قیمت بالایی دارد - بهترین تراشه‌های ASIC هر کدام چند هزار دلار برای شما کار می‌کنند. پس از ایجاد، بلاک‌های بیت‌کوین توسط افراد معمولی که از دسکتاپ خود استفاده می‌کنند تأیید می‌شوند – زمانی که ASIC به بازار آمد، همه چیز تغییر کرد.

miner price 2023

چگونه؟

ASIC ها GPU ها را بی استفاده می کنند. توسعه دهندگان ASIC، از جمله Bitmain، به جای افراد معمولی، دسترسی زودهنگام به کارتل های بزرگ استخراج را اعطا کردند.

هزاران ASIC همه به طور همزمان در یک مزرعه ماینینگ (انبار بزرگ) استخراج می کنند. بدیهی است که اکثر مردم نمی‌توانند حتی یک یا دو ASIC را بپردازند، بنابراین هزاران مورد از آنها خارج از ذهن است.

هنگامی که ASIC ها به بازار آمدند، فرآیند اعتبارسنجی بلاک چین متمرکزتر شد زیرا قدرت هش بیشتر و بیشتر در تعداد انگشت شماری از شرکت های ماینینگ ادغام شد، نه اینکه بین بسیاری از ماینرها پخش شود. متأسفانه بیت کوین دیگر آنطور که قبلاً در نظر گرفته شده بود غیرمتمرکز نیست.

مزایای این دستگاه ماینر

  • هش پیشرو در بازار تا 115 TH/s و کارآمد در ~30 ژول در TH/s
  • قیمت مناسب 440 دلار جدید (به اضافه حمل و نقل)
  • ماینر محبوب با راهنماها و قطعات فراوان موجود

معایب این دستگاه ماینر

  • Bitmain موجود نیست و یافتن آن در جای دیگری دشوار است.
  • مصرف برق بسیار بالا 3250W
  • بسیار نویز در 81.4 دسی بل 

AntMiner S7 بیت مین از زمان عرضه اش در اواسط سال 2015 چنان محبوب شد که به 19 دسته تولید رسید.

منبع تغذیه 

S19 آنتماینر ها به 3250 وات انرژی، 5 ± نیاز دارد. واحدهای هر منبع تغذیه (PSU) با خود ماینرها همراه است، به این معنی که شما  دیگر به یک قطعه سخت افزار جداگانه نیاز نخواهید داشت.

مصرف برق 

S19 به طور متوسط 3250 وات در دمای اتاق 25^C / 77^F می کشد. طبیعتاً هر چه محیط گرمتر باشد، فن (ها) انرژی بیشتری برای خنک کردن دستگاه مصرف می کنند.

راه اندازی 

راه اندازی S19 از طریق رابط کاربری گرافیکی MinerLink یک فرآیند ساده است و برای شروع ماینینگ فقط به اعتبار استخر ماینینگ نیاز دارد.

پس از روشن شدن، واحدها به طور خودکار شروع به هش می کنند که در صورت قطع برق می تواند مفید باشد. اتصال S19 فقط از طریق اترنت امکان پذیر است.

درجه حرارت 

ماینرهای سری S19 در محدوده دمایی 5-40 درجه سانتیگراد (40-105 فارنهایت) بهترین عملکرد را دارند.

خنک و خشک نگه داشتن اتاقی که در آن قرار می گیرند، عمر این ماینرها را افزایش می دهد. یک زیرزمین خشک یک مکان ایده آل است.

قیمت 

توجه: قبل از خرید Antminer S19 مطمئن شوید که از قبل نرم افزار استخراج بیت کوین و یک استخر استخراج بیت کوین دارید.

در وب‌سایت Bitmain از ژانویه 2022، S19j Pro 104TH/s به صورت سفارشی در دسترس است و S19 XP 140TH/s در حال حاضر ارسال از جولای 2022 در دسترس است. هر دو مدل بین 11000 تا 12000 دلار فهرست شده‌اند.

جدیدترین Antminer، Antminer S19XP و L7، در سال 2022 عرضه شد. با عرضه این مدل‌های جدید و ارتقای ماینرهای تجاری، می‌توانید انتظار کاهش قیمت سری S19 را داشته باشید.

کلام آخر

دشواری استخراج در شبکه بیت کوین به طور پیوسته با نرخ تقریباً 0.5 درصد در روز در حال افزایش است. این را با این واقعیت ترکیب کنید که پاداش بلاک در می 2020 به نصف کاهش یافت، و می‌توانید ببینید که چرا رقابت شدیدی بین ماینرها برای تأیید موفقیت‌آمیز بلاک‌ها و سوددهی وجود دارد.

بیایید نگاهی بیندازیم به اینکه چقدر می‌توانید انتظار داشته باشید استخراج خود از AntMiner S19 سودآور باشد.

ما از دقیق ترین ماشین حساب استخراج بیت کوین استفاده خواهیم کرد که تعدادی متغیر پویا (مانند سختی استخراج) را در نظر می گیرد تا بهترین ایده را از بازده پیش بینی شده ارائه دهد.

ما میانگین هزینه برق خانوار را 12c به ازای هر کیلووات ساعت، هزینه استخر 2.5% (که توسط AntPool دریافت می شود) و پاداش بلوک 6.25 BTC برای هر بلوک استخراج شده فرض می کنیم.

پیشنهاد می‌کنیم تا برای دریافت انواع سیگنال فیوچرز، سیگنال فارکس و سیگنال ارز دیجیتال به کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی پرشین الیت بپیوندید. همچنین با پرشین الیت می‌توانید از خدمات فوق‌العاده‌ای چون رصد قیمت ارز دیجیتال به صورت لحظه‌ای، عضویت در بهترین گروه ارز دیجیتال، خرید تتر، فروش اندیکاتور vip و احراز هویت بایننس برخوردار شوید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.