whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

مرورگر Brave چیست و چگونه می توان از آن درآمد کسب کرد؟

1402/01/05 ساعت 03:09


در مورد گوگل کروم، موزیلا فایرفاکس و مایکروسافت اج شنیده اید. اگر صاحب دستگاه اپل هستید، تقریباً مطمئناً با Safari آشنا هستید. این چهار مرورگر وب به شدت بر بازار تسلط دارند و Google Chrome بسیار جلوتر از سایر مرورگرها است. و با این حال، مرورگر دیگری وجود دارد که ارزش بررسی دارد. مرورگر Brave در چندین پلتفرم در دسترس است و خود را «سه برابر سریع‌تر از Chrome» به فروش می‌رساند. در بخش حفظ حریم خصوصی به طور پیش فرض بهتر از فایرفاکس است و 35 درصد باتری کمتری در موبایل مصرف می کند. در ادامه ی این مقاله از پرشین الیت به بررسی مرورگر Brave و اینکه چگونه می توان از آن درآمد کسب کرد خواهیم پرداخت.

پرشین الیت با عرضه ی جدیدترین سیگنال فیوچرز و همچنین پیش بینی قیمت ارز دیجیتال در کسب سود قابل قبول شمارا حمایت خواهد کرد.

مرورگر Brave چیست؟

Brave که توسط Brave Software, Inc. ساخته شده است، بر اساس Chromium، یک مرورگر وب رایگان و منبع باز تحت حمایت گوگل است. این همان فناوری است که گوگل برای مرورگر کروم خود و مایکروسافت برای اج استفاده می‌کنند. کروم همچنین مغز مرورگرهای کم استفاده از جمله Amazon Silk، Opera، Vivaldi و بسیاری دیگر است.

مرورگر Brave در بسیاری از پلتفرم‌ها از جمله Windows، macOS، iOS، Android و Linux در دسترس است. با توجه به نقل قول ذکر شده در بالا، نباید تعجب کرد که مرورگر Brave به شدت بر امنیت و سرعت تمرکز دارد. این یک یا دو پانچ با مسدود کردن خودکار تبلیغات و ردیاب ها به دست می آید. حذف این ابزارهای مزاحم به این معنی است که مرورگر می تواند با سرعت بیشتری به جست و جو بپردازد.

Brave همچنین شامل یک فرصت کسب درآمد است که در آن تبلیغ‌کنندگان برای مشاهده تبلیغات به شما پول می‌دهند اما فقط زمانی که شما بخواهید.

بسیاری از کارهایی که مرورگر Brave انجام می دهد یا ارائه می دهد مشابه سایر مرورگرها است، مانند افزودن برگه ها و نشانک ها که البته اینها در اینجا مورد بحث قرار نمی گیرند. در عوض، ما روی ویژگی‌های منحصربه‌فرد این مرورگر تمرکز خواهیم کرد، که مهم‌ترین دلایلی هستند که باید هنگام تصمیم‌گیری برای استفاده از آن در نظر بگیرید.

گروه ارز دیجیتال برای استفاده  از بهترین سیگنال ارز دیجیتال و همچنین استفاده از تجربیات سرمایه گذاران ارز دیجیتال بسیار کاربردی هستند.

سیستم محفاظتی 

Shields یکی از مهم ترین ویژگی های مرورگر Brave است. با Shields، وب سایت با بدافزارها مبارزه می کند و از ردیابی جلوگیری می کند و در نتیجه اطلاعات شما را ایمن نگه می دارد.

استفاده از سیگنال فیوچرز در دنیای دیجیتال شما را در پیش بینی قیمت ارز دیجیتال کمک میکند و شما را در کسب سود بیشتر کمک خواهد کرد.

با طراحی، اکثر مرورگرهای وب، از جمله گوگل کروم، بر روی مجموعه کوکی ها تمرکز می کنند. این قطعات کوچک داده در هنگام مرور یک وب سایت در رایانه شما ذخیره می شوند و به نوبه خود، این وب سایت ها می توانند بازدیدهای گذشته شما، از جمله سابقه مرور شما را به خاطر بسپارند اما در مرورگر Brave شما یک تجربه گشت و گذار شخصی تر دارید که در آن سایت های مورد علاقه شما آنچه را که دوست دارید (و دوست ندارید)، سابقه خرید شما و موارد دیگر را به یاد می آورند. شرکت ها در نهایت از این اطلاعات برای مسدود کردن صندوق ورودی شما با تبلیغات خوب و بد، مفید و نه چندان مفید استفاده می کنند.

متاسفانه، برخی از کوکی ها و ردیاب ها فراتر از استفاده برای تبلیغات هستند. این کوکی‌ها و ردیاب‌ها می‌توانند خطرناک باشند و برای جمع‌آوری اطلاعات شما به دلایل شوم مانند سرقت هویت طراحی شده‌باشند. اینها می تواند شامل بدافزارها، ویروس ها و سایر کدهای مخرب باشد.

Brave Shields شامل مسدود کردن تبلیغات، جلوگیری از اثر انگشت، کنترل کوکی ها، اسکریپت های بلاک و موارد دیگر است. Brave اطلاعات شخصی شما را برای امنیت بیشتر جمع‌آوری نمی‌کند و همچنین چیزی درباره شما در سرورهای شرکت نگهداری نمی‌شود و محتوای شما را به تبلیغ‌کنندگان نمی‌فروشد.

کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت به شما این امکان را میدهد که به جدیدترین سیگنال ارز دیجیتال و جدیدترین اخبار نوسانات قیمت ارز دیجیتال دسترسی داشته باشید.

مرورگر Brave: چه چیزی را مسدود میکند؟

وقتی در یک وب سایت هستید، همیشه می توانید با کلیک بر روی Shield در سمت راست بالای مرورگر، نوع محتوایی را که Brave مسدود کرده است، مشاهده کنید..اگر می خواهید یک تجربه وب شخصی سازی شده داشته باشید چه؟ به طور پیش‌فرض، Brave مواردی را که می‌توانند به امنیت و حریم خصوصی شما آسیب برسانند، مسدود می‌کند. اما شما می توانید این تنظیمات را بر اساس هر سایت تغییر دهید. همچنین می‌توانید تنظیمات محافظ پیش‌فرض را در صورتی که فکر می‌کنید خیلی محدودکننده هستند، تنظیم کنید.

دنیای دیجیتال با استفاده از ابزارهایی همچون اندیکاتور و سیگنال ارز دیجیتال سود بهتری را نصیب شما خواهد کرد. برای خرید اندیکاتور VIP به وب سایت پرشین الیت مراجعه کنید.

سرعت و عمر باتری 

Brave ادعا می‌کند که صفحات وب آن سه برابر سریع‌تر از Google Chrome در رایانه‌ها بارگیری می‌شوند، و حتی در تلفن‌های هوشمند سریع‌تر است. افزایش سرعت بیشتر به این دلیل است که تبلیغات و ردیاب ها را به طور خودکار مسدود می کند. این بدان معناست که وقتی در وب هستید، دانلودهای کمتری لازم است. همچنین تا 66 درصد حافظه کمتر و 35 درصد باتری کمتر مصرف می کند. در اکتبر 2020، Avast به طور مستقل مرورگرهای وب را مقایسه کرد تا ببیند کدام یک از آنها سریع‌تر هستند. به این نتیجه رسید که Apple Safari پیشتاز سایرین است. با این حال، از آنجایی که دیگر نسخه ویندوزی Safari وجود ندارد، نتیجه تا حد زیادی نامربوط است. این گزارش سرعت عملکرد را در "سناریوهای استفاده روزمره" مقایسه کرد. هر چه عدد بزرگتر باشد سرعت بهتری دارد. نتایج به شرح زیر است:

  • سافاری، 133
  • مایکروسافت اج، 125.63
  • گوگل کروم، 105.17
  • ویوالدی، 104.3
  • Brave 101.43
  • اپرا، 101.3
  • موزیلا فایرفاکس، 92.1

همانطور که می بینید، سرعت Brave در میانه است. با این حال، حتی Avast اعتراف کرد که سرعت به تنهایی چیزی نیست که یک مرورگر وب عالی را می سازد. اشاره می‌کند، «سریع‌ترین سرعت دانلود مرورگر تنها چیزی نیست که یک مرورگر را خوب می‌کند.» علاوه بر سرعت، حریم خصوصی و امنیت نیز مهم است. وقتی هر سه ترکیب شوند، Brave را درخشان تر از قبل میکند. در بسیاری از نظرسنجی‌های آنلاین، Brave بالاترین رتبه را کسب کرد و "بهترین مرورگر امن همه جانبه" نامیده شد. در یک نظرسنجی مشابه از ExpressVPN، Brave مقام سوم را به خود اختصاص داد. در عین حال، PrivacySavvy گفت: این نه تنها یک مرورگر امن است که به حریم خصوصی کاربران احترام می گذارد، بلکه صفحات را سریعتر از مرورگرهای اصلی مانند کروم بارگیری می کند. صرف نظر از نظرسنجی، Brave همیشه در مجموع نزدیک به بالاترین رتبه است.

سیگنال فیوچرز برای پیش بینی قیمت ارز دیجیتال بسیار کاربردی است و میتوانید با عضویت در گروه ارز دیجیتال بهترین سیگنال ها را دریافت کنید.

جوایز مرورگر Brave

همانطور که قبلا ذکر شد، یکی از مهمترین اهداف Brave حذف تبلیغات و ردیاب ها است. اینها همان مزاحمت هایی است که شرکت هایی مانند گوگل از آنها برای کسب میلیاردها دلار برای سهامداران خود استفاده کرده اند. با پاداش‌های brave  این پویایی‌ها بهبود می‌یابد. همانطور که تبلیغات مربوط به حریم خصوصی را مشاهده می کنید، می توانید آن را برای حمایت از سازندگان محتوایی که قبلاً دوستشان دارید، پرداخت کنید .تبلیغات Brave اطلاعات شخصی را جمع‌آوری نمی‌کند، اما همچنان عادات جشت و جوی شما را مطابق با علایق شما در نظر می‌گیرد. این اطلاعات می گوید در دستگاه شما ذخیره شده است. بهتر از این، تبلیغات مزاحم نیستند. در عوض، آنها به عنوان اعلان های سیستم بومی یا تصاویر پس زمینه در یک برگه جداگانه نشان داده می شوند. هر ماه، نشانه‌های توجه اولیه یا BAT کسب می‌کنید. هنگام مشاهده Brave Ads، 70 درصد از درآمد تبلیغات را دریافت می‌کنید، که Brave امیدوار است آن را به سازندگان محتوای وب مورد علاقه خود منتقل کنید. همچنین می‌توانید مستقیماً به سازندگان به‌عنوان جایزه برای ساخت محتوای ویدیویی عالی انعام دهید. Brave Rewards، مانند خود مرورگر Brave، ردپای کوچکی در جهان دارد و با این حال، این چیزی است که می تواند با توجه به نگرانی مردم در مورد حفظ حریم خصوصی آنلاین استفاده شود و تشخیص دهد که شرکت ها برای ادامه کار نیاز به کسب درآمد دارنداینکه آیا چنین چیزی شرکت هایی مانند گوگل را مجبور می کند به دنبال راه های دیگری برای کسب درآمدهای کلان باشند یا خیر، باید دید.

احراز هویت بایننس برای فعالیت در دنیای دیجیتال بسیار مهم است پس لازم است که آن را به درستی انجام دهید.

چگونه با مرورگر Brave درآمد کسب کنیم؟

با استفاده از تبلیغات مرورگرbrave،  BAT کسب کنید.

به‌عنوان یک کاربر Brave، می‌توانید برای دریافت BAT رایگان برای دریافت اعلان‌های تبلیغاتی و گشت و گذار در وب، Brave Ads را روشن کنید. اینها اعلان های تبلیغاتی خواهند بود و تجربه مرورگر شما را خراب نمی کنند یا شما را آزار نمی دهند. شما بر تعداد تبلیغاتی که می خواهید مشاهده کنید کنترل خواهید داشت و در هر زمان آن را خاموش می کنید. شما ثروتمند نخواهید شد، اما باز هم بهتر از دریافت چیزی در ازای آن است. در اینجا نحوه فعال کردن تبلیغات در Brave آورده شده است:

مراحل فعال کردن Brave Ads

مرحله 1: Brave را باز کنید و به تنظیمات بروید.
مرحله 2: به Brave Rewards بروید.

مرحله 3: تبلیغات خصوصی brave را روشن کنید.  

مرحله 4: تعداد تبلیغاتی را که می خواهید در ساعت دریافت کنید انتخاب کنید.

توکن های BAT را که در طول ماه به دست آورده اید در ابتدای هر ماه دریافت خواهید کرد.

تتر ارز دیجیتالی است که به تازگی توانسته است محبوبیت کسب کند برای اطلاع از قیمت خرید تتر میتوانید به وب سایت پرشین الیت مراجعه کنید.

چقدر می توانید با تبلیغات brave درآمد کسب کنید؟

به عنوان یک کاربر متوسط، می توانید انتظار داشته باشید که هر ماه 3-4 توکن BAT کسب کنید. زیاد نیستند اما از هیچی بهترند. اگر تقریباً به طور منظم از Brave برای 8 ساعت استفاده کنید، می توانید انتظار داشته باشید که هر ماه 5-7 BAT کسب کنید. می‌توانید روی نماد مثلث BAT در سمت راست نوار آدرس کلیک کنید تا ببینید چه تعداد توکن BAT به دست آورده‌اید و ارزش آن‌ها به USD چقدر است.

کلام پایانی

همانطور که در این مقاله از پرشین الیت خواندید، Brave یک مرورگر متمرکز بر حریم خصوصی است که به طور خودکار تبلیغات آنلاین و ردیاب های وب سایت را در تنظیمات پیش فرض خود مسدود می کند. همچنین این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که تبلیغات اختیاری را فعال کنند که کاربران ارز دیجیتال Basic Attention Tokens (BAT) را کسب کنند. پرشین الیت یکی از بهترین وب سایت ها در ارائه سیگنال ارز دیجیتال است شما میتوانید با عضویت VIP در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت به بهترین سیگنال فارکس و جدیدترین اخبار قیمت ارز دیجیتال دسترسی داشته باشید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.