whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال SafeMoon

1400/09/13 ساعت 20:00


یکی از ارزهای دیجیتال بازار که این روزها زیاد درباره آن صحبت می شود، توکن SafeMoon است. از کمی پس از تولد این توکن که بازدهی بسیار خوبی به طرفدارانش داده و بازاریابی قدرتمندی در پشت آن قرار دارد، تا اینجای کار پروژه موفقی از آب در آمده است.

امروز قصد داریم شما را با پروژه SafeMoon آشنا کنیم، تا اگر قصد سرمایه گذاری روی این توکن را دارید، با دیدی باز این کار را انجام دهید و ببینید آیا این توکن ارزش سرمایه گذاری شما را دارد و سیگنال ارز دیجیتال مطلوبی محسوب میشود یا خیر. پس با ما همراه باشید.

در دنیای پرتلاطم مالی، زمانی که نیاز به یک نقطه مرجع دارید، انواع سیگنال‌ فیوچرز، سیگنال فارکس و سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت مانند چراغ‌هایی در تاریکی شب برایتان می‌درخشند. از کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی که با دقت برای شما طراحی شده است، خواهید توانست به افق‌های جدید موفقیت پرواز کنید.

در این جاده‌ی دیجیتالی، توصیه‌های سبد ارز دیجیتال، مشاوره‌ تخصصی بازارهای مالی و خدمات استثنایی احراز هویت بایننس و کوکوین، فصل‌های زیبا و جذابی از رمان موفقیت شما را تشکیل خواهند داد.

آشنایی با پروژه توکن SafeMoon

شرکت SafeMoon LLC یک شرکت رمزنگاری و زنجیره‌بلوک است که در مارس 2021 ایجاد شد. این شرکت یک توکن SafeMoon (SFM) دارد که در زنجیره‌بلوک BNB Chain معامله می‌شود. این توکن از تراکنش‌ها 10 درصد هزینه می‌گیرد، که 5 درصد آن به دارندگان توکن بازپخش (یا منعکس) می‌شود و 5 درصد دیگر به کیف پول‌ها با یک ارز متفاوت، Binance Coin (BNB)، که توسط نویسندگان سکه کنترل می‌شود، هدایت می‌شود.

این توکن در آوریل 2021 به بالاترین سقف بازار خود با ارزش 17 میلیارد دلار رسید. تا دسامبر 2022، ارزش آن 98.7 درصد کاهش یافته و به 223 میلیون دلار رسیده است. شرکت SafeMoon یک کیف پول رمزنگاری با قابلیت‌های کم را منتشر کرده است و نقشه‌هایی برای منتشر کردن دیگر محصولات رمزنگاری دارد. این شرکت و توکن از زمان شروع با مقایسه با یک طرح پونزی، عدم تحویل محصولات، داشتن چندین دعوای قانونی گروهی علیه خود و مواجهه با اتهامات جدی تقلب با چندین بحران مواجه شده‌ است.

  • روح SafeMoon

تصور کنید در دنیایی زندگی کنید که با هر رفتار روزمره‌یتان بتوانید… با مشکلات واقعی دنیا (earthmoonicon) مقابله و پیشگیری کنید.

  • قلب سیف مون

فرصت‌هایی برای آموزش و برابری ایجاد کنید. phoneshieldicon علم و فناوری‌های تحول‌آفرین را تسریع کنید. 

  • دنیای Web3

 نسل بعدی فناوری را آشکار کنید. آینده تجارت، محتوا و جامعه باید برای همه قابل دسترس باشد. همه چیزطراحی شده است تا یک اکوسیستم قدرتمند را پشتیبانی کند: گروه 1533 حرکت Web3 برای همه مردم را به محصولات و امکانات جدید و الهام‌بخش متصل می‌کند. سکوی Web3 برای نوآوران همکاری با مخترعان آینده، برای توسعه فناوری‌های تحول‌آفرین. سکوها و فناوری‌ها ما بهترین فناوری‌ها را پذیرفته‌ شده است تا رؤیاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید.

 

image

*پروژه SafeMoon

سیف مون (SafeMoon) چیست؟

سیف مون (SafeMoon) که در تاریخ 8 مارس 2021 پا به عرصه ارزهای دیجیتال گذاشت، یک توکن BEP-20 است که از زنجیره هوشمند بایننس (BSC) بهره می گیرد. زنجیره هوشمند بایننس (BSC)، بر خلاف بلاکچین غیرمتمرکز اتریوم (DeFi)، یک اکوسیستم مالی متمرکز (CeFi) میباشد و رقیبی سرسخت برای آن محسوب میشود. این توکن، پس از راه اندازی از لحاظ ارزش بازار به سومین توکن بزرگ بایننس تبدیل شد. 

وب سایت SafeMoon اعلام کرد که این ارز دیجیتال، دارای سه جزء اصلی است. بازتاب (reflection)، در واقع اولین جزء آن محسوب میشود. بازتاب، به کارمزد تراکنشیِ SafeMoon مربوط می شود که مبلغی است که هولدرها برای تراکنشات می پردازند و نهایتاً نیز بین هولدرهای این توکن توزیع می گردد. دومین جزء، کارمزد تراکنشی است که به استخرهای نقدینگی متفاوتی از جمله پن کیک سواپ تعلق می گیرد و نهایتاً جزء سوم نیز یک مرحله توکن سوزی است که در هر معامله اتفاق می افتد.

درصد سوختن تراکنشات در هیچ کجای سایت و یا وایت پیپر SafeMoon مشخص نشده است. فقط عنوان شده است که 10% کارمزد تراکنشات بابت مالیات هستند که به دو صورت تقسیم می گردند. در واقع، ایده کلی این است که 5% درصد این مالیات به عنوان پاداش بازتاب باشد و 5 درصد باقی مانده به استخرهای نقدینگی تعلق گیرد. از 5 درصدی که به استخرها تعلق میگیرد نیز نیمی (2.5%) به کوین بایننس (BNB) تبدیل میشود تا تضمینی برای نقدینگی جفت ارز SafeMoon و بایننس باشد. 

سیف مون چه سرویس هایی ارائه می دهد؟

 

image

*Mooncraft، بازی پروژه سیف مون 

سیف مون (SafeMoon)، محصولات متنوعی را به کاربران خود ارائه می دهد. این محصولات شامل صرافی، کیف پول دیجیتالی سخت افزاری و نرم افزاری میشوند که البته هنوز پروژه های نیمه تمامی هستند که به عرضه عموم نرسیده اند. تنها محصولی که می توانید در حال حاضر از سیف مون دریافت کنید، همان کیف پول نرم افزاری آن است که از طریق اپل استور و یا گوگل پلی استور قابل نصب است.

البته سایت روی یک سری محصولات جانبی دیگر، از جمله پیراهن، کلاه و بازی های ویدئویی با لوگوی این ارز دیجیتال نیز فعالیت می کند، اما این سه محصول که در ابتدا نام بردیم، در حال حاضر اصلی ترین محصولات این پروژه هستند. در بخش Mooncraft سایت نیز میتوانید به بازی SafeMoon دسترسی پیدا کنید. 

 

آیا روی SafeMoon سرمایه گذاری کنم؟

 

image

*شعار این پروژه "رفتن به ماه" است.

برای خرید این ارز دیجیتال، کافی است کیف پول سیف مون را تهیه کنید، BNB بخرید و بعد بایننس کوین های خود را با سیف مون معاوضه کنید، سپس توکن های سیف مون خود را هولد کنید. 

مثل هر سرمایه گذاری دیگری در بازار ارزهای دیجیتال، تصمیم اول و آخر برای سرمایه گذاری روی یک ارز دیجیتال فقط با شخص خود شماست و شمایید که باید میزان ریسک پذیری خود را بسنجید. باید بدانید موفقیت SafeMoon، ارتباط مستقیم و تنگاتنگی با موفقیت بایننس، تیم SafeMoon و هر پروژه ای که با آن مرتبط است، دارد.

یکی از ریسک هایی که سرمایه گذاری روی این ارز دیجیتالی را تهدید می کنند، نوسانات شدید آن است. این ارز دیجیتال از روزی که پا به بازار ارزهای دیجیتال گذاشت، نوسانات بسیار شدیدی را پشت سر گذاشته است. برای مثال اخیراً 80 درصد افت قیمت داشته است و یا قبل تر از آن 20000 درصد صعود و بازدهی برای سرمایه گذارانش به همراه داشته است. اما اینها ربطی به ارزش ذاتی این توکن ندارد، بلکه فقط و فقط بحث عرضه و تقاضای طرفداران آن در میان است.  

یکی دیگر از ریسک های بالقوه آن این است که این پروژه نه تنها ادعا می کند امن است، بلکه شعار "رفتن به ماه" هم میدهد. این به این معنی است که هدفی واقع گرایانه پشت این پروژه نیست و شاید فقط برای سفته بازی پا به عرصه وجود گذاشته است. تیم سازنده این پروژه نیز موفقیت های کمی در رابطه با ارزهای دیجیتال در سابقه خود دارند. به هر حال ریسک های زیادی متوجه سرمایه گذاری شما روی رمزارز SafeMoon است.

در واقع اینطور میتوان گفت که در حال حاضر آینده این ارز دیجیتال در هاله ای از حدس و گمان محض است و پروژه در بسیاری از زمینه ها هنوز اثبات شده محسوب نمی شود و عوامل زیادی در رشد و پیشرفت آن دخیل اند. برای همین، فقط میتوان به تاثیر بیت کوین روی رشد اینگونه ارزهای دیجیتال امید بست. زیرا تا وقتی بیت کوین رشد داشته باشد، میتوان به رشد چنین ارزهایی نیز امیدوار بود.

کلام آخر

ارز دیجیتال SafeMoon برای تشویق هولدرهای بلندمدت و جلوگیری از فروش طراحی شده است. اما همانطور که میدانید مانند بسیاری از دارایی های رمزارزی دیگر بسیار ریسکی، ناپایدار و بدون ارزش ذاتی است و برای سرمایه گذاری روی آن باید جوانب زیادی را سنجید تا بعدها اگر هم دچار ضرر و زیان شدید یا حتی کل سرمایه خود را از دست دادید، آمادگی آن را از قبل داشته باشید. 

همین حالا عضو کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی شوید و به جامعه‌ پرشین الیت بپیوندید! فرصت‌های منحصر به فرد را در انتظار نگذارید و تجربه‌‌ای بی‌نظیرداشته باشید!


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.