whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

تست ‌نت دو لایه ای در زنجیره BNB از بایننس

1402/03/31 ساعت 14:39


زنجیره BNB از بایننس تست ‌نت دو لایه ای را با قدرت بهینگی (Optimism) معرفی می‌کند. بلاکچینی که توسط بایننس تأسیس شده، یک لایه تست نت دوم جدید با نام opBNB را معرفی کرده است، اگرچه برخی معتقدند که راه‌های دیگری برای ارتقای شبکه وجود دارد.

بلاکچین لایه یک تأسیس شده توسط بایننس با نام  BNB Chain، یک لایه دوم جدید را معرفی کرده است که امیدوار است به چالش قابلیت ارتقاء پذیری آن پاسخ دهد.

در تاریخ 19 ژوئن، BNB Chain  نسخه تست opBNB را معرفی کرد. این راه حل مقیاس‌پذیری لایه دوم جدید بر پایه Optimism OP Stack است که ادعا می‌کند امنیت و قابلیت ارتقایی بیشتری را به شبکه بلاکچین بایننس اضافه خواهد کرد.

این سیستم یک لایه دوم سازگار با Ethereum Virtual Machine (EVM) است، به این معنی که با قراردادهای هوشمند، شبکه‌ها و استانداردهای توکن ERC-20 مبتنی بر Ethereum کار می‌کند.

در زمان‌های افزایش تقاضای شبکه، بلاکچین‌ها اغلب با مشکلات ترافیک شبکه و کارمزد بالا مواجه می‌شوند. در حال حاضر این ابتکار جدید بلاکچین، ادعا می‌کند دارای حدود 2000 تراکنش در ثانیه با کارمزد تقریبی 10 سنت است.

به گفته اعلامیه، opBNB  قادر به پشتیبانی از بیش از 4000 تراکنش انتقال در ثانیه با کارمزد میانگین کمتر از 0.005 دلار است.
شرکت اوپن بی ان بی در این باره گفته است که: "همانطور که فناوری بلاکچین به رشد خود ادامه می‌دهد، قابلیت ارتقای آن، همچنان چالشی بحرانی است. اما نگران نباشید opBNB  وارد بازی شده است. ما یک راه حل مقیاس‌پذیر لایه دوم که طراحی کرده ایم تا محدودیت‌های شبکه لایه یک (L1) را برطرف کند."

علاوه بر این، opBNB  همچنین با بهینه‌سازی دسترسی به داده‌ها، لایه کشینگ و تنظیم الگوریتم فرآیند ارسال برای اجازه عملیات همزمان را در جریان قرار می‌دهد. این اجازه می‌دهد تا حداکثر حجم را در هر بلوک به 100 میلیون افزایش دهد، در حالی که حداکثر مقدار قابل قبول برای Optimismتنها 30 میلیون است.

در یک بیانیه، بایننس opBNB را اینگونه نامید: " opBNB پاسخ خود به چالش اندازه‌گیری است که به پذیرش جمعی فناوری بلاکچین محدودیت ایجاد کرده است"

اوپتیمیسم از رولاپ های افزایشی (Optimistic Rollups) برای اندازه گیری معاملات با فرض خودکار داده های معامله که از زنجیره اصلی پردازش می‌شوند، تا زمانی که درستی آنها ثابت شود، استفاده می‌کند.

به علاوه، لایه خدمات RPC (remote procedure call) فرآیند یکپارچه سازی را با ارائه یک رابط کاربری، ساده تر می‌کند. این اجازه می‌دهد که توسعه دهندگان "به ساخت برنامه ها تمرکز کنند، بدون اینکه نگران پیچیدگی های مقیاس بندی لایه 2 باشند"، آنها را اضافه کرد.

آن ها گفتند که: " OpBNB توسعه اولیه خود را دارد - بعدی چه کسی است؟"

آدام کاکران شریک Cinneamhain Ventures از جمله برخی افراد شکاک درباره این توسعه بود و گفت که BNB Chain با مشکلات اسکیلینگ روبرو است زیرا آن‌ها یک فورک Ethereum را متمرکز کردند و حداکثر حجم را به سطح نامأمن افزایش دادند.

او اضافه کرد که راه‌اندازی یک فورک Optimism "هیچ معنی ای ندارد" زیرا گزینه‌های دیگری وجود دارند، مانند پیوستن به Optimism به عنوان یک "اسوندرچین"، یا تبدیل شدن به لایه ۲ مستقیماً در Ethereum، یا حتی لایه ۳ در Optimism یا  Arbitrum.

به گزارش  DefiLlama، BNB Chain  با توجه به ارزش کل بسته شده  DeFi، سومین بزرگترین زنجیره بلوکی است و پشت Ethereum و Tron قرار دارد. آن یک مقدار TVL برابر با 3.38 میلیارد دلار، حجم ۲۴ ساعتهٔ 264 میلیون دلار و حدود یک میلیون کاربر فعال روزانه دارد.

پرشین الیت به عنوان بزرگ ترین مرجع سیگنال ارز دیجیتال و فارکس، در خدمت شماست.  در بازار ارز دیجیتال، برای موفقیت در سرمایه گذاری، اطلاعات کافی و دقیق درباره عوامل مختلف بازار بسیار حائز اهمیت است. به همین دلیل، استفاده از منابع مختلفی مانند کانال سیگنال فیوچرز، سیگنال فارکس و کانال سیگنال ارز دیجیتال بسیار مفید است. این منابع با ارائه پیشنهادهای خرید و فروش، می‌توانند به شما در تصمیم‌گیری بهتر و کاهش ریسک کمک کنند.

همچنین، در صورتی که قصد دارید در بازار ارزهای رمزنگاری شده بازی کنید، حتما باید احراز هویت بایننس را انجام دهید. این اقدام می‌تواند به شما کمک کند تا از جرایم مالیاتی و امنیتی در آینده جلوگیری کنید و بازدهی بهتری از سرمایه خود حاصل کنید. در نهایت، باید توجه داشت که بازار ارز دیجیتال یک بازار پر ریسک است و سرمایه گذاران باید قبل از هر تصمیمی به دقت تحلیل های خود را انجام دهند.

پرشین الیت همواره تلاش کرده است تا خدمات خود را در حوزه ارسال سیگنال ارز دیجیتال و سیگنال فارکس، به بهترین شکل ممکن ارائه دهد. 


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.