whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

معرفی ارز دیجیتال BNS

1401/03/06 ساعت 23:33


BNS یک توکن برای همه چیز است! ساده و مستقیم BNS این قدرت را برای شما به ارمغان می‌آورد تا وجوه ارز دیجیتال خود را برای پرداخت قبض، خرید، بانکداری و حتی حواله‌های بین المللی خرج کنید و این تازه شروع راه است. BNS یک توکن ابزار چند پروتکلی آینده است که توسط Bitbns ارائه شده و هدف آن این است که توده‌های عمومی بتوانند در تراکنش‌های روزانه از ارزهای دیجیتال درست مانند استفاده از ارز فیات استفاده کنند. BNS فراتر از پایه‌گذاری، ابزار اساسی ارز دیجیتال به عنوان پول است و می‌تواند در عملیات پیچیده مانند بانکداری، پرداخت وام، سرمایه‌گذاری در ارزرمزها و موارد دیگر مورد استفاده قرار گیرد.

توکن ابزار چند پروتکلی

توکن ابزار چند پروتکلی

BNS یک توکن ابزار چند پروتکلی است که بر اساس رویکرد چند پروتکلی بر روی یک بلاکچین عمل می‌کند. از مزایای چنین رویکردی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هولدرهای این توکن انعطاف‌پذیری دارند. 
  • می‌توان با استفاده از قابلیت همکاری، از این پروتکل‌ها و ابتکارات پیرامون آن پشتیبانی نمود.
  • مالکین این توکن قادرند تا به طور یکپارچه بین پروتکل‌های مختلف تبدیل شوند و در حقیقت، Bitbns به عنوان پلی برای تسهیل فرآیند عمل می‌کند.
  • توکن BNS به منظور ارائه اهداف زیادی مثل خرید، بانکداری، حواله‌ها و موارد دیگر ساخته می‌شود. به طور کلی،  bns می‌خواهد به منظور بهبود تولید ناخالص داخلی اینترنت، ریل‌های پرداخت را در هر جایی از تجارت ایجاد کند.

مزایای ارز دیجیتال BNS

شاید بپرسید چرا باید از BNS استفاده کرد. دلایل زیر از مزایای بارز این رمزارز هستند:

  • سرعت بالا

تراکنش‌های انجام شده از طریق BNS همیشه فوری هستند. الگوریتم‌های تبدیل درست در جای خود قرار دارند و اطمینان می‌دهند که تراکنش‌های سریع دقیقاً همان چیزی است که شما تجربه می‌کنید.

  •  آفلاین و آنلاین

اینترنت گسترده است، اما ممکن است در همه جا موجود نباشد. جدا از ابزار آنلاین، BNS می‌تواند تراکنش‌های آفلاین را نیز از طریق کارت نقدی Bitbns PAY انجام دهد.

  • همه جا

می‌توانید هر کجا که می‌روید با BNS پرداخت کنید. این ارزان‌ترین روش است و همیشه خواهد بود.

  • ایمنی

BNS برخلاف سایر توکن‌ها، امن است. امنیت در مسائل مالی مهم است.

  • جوایز مرتبط

کارت‌های اعتباری امتیازات وفاداری را برای شما به ارمغان می‌آورند که دریافت آن‌ها دشوار است BNS از تخفیف‌های فوری برای شما بهره مند میشود.

  • کارمزد کم

هیچ فایده‌ای برای ایجاد توکنی که به اندازه گزینه‌های پرداخت معمولی از شما هزینه دریافت کند، وجود ندارد. به همین دلیل است که BNS همیشه کمترین هزینه را برای هر تراکنش وعده می‌دهد.

موارد استفاده BNS  

  •  خرید آنلاین و آفلاین

 BNS به شما یک تجربه خرید آنلاین و آفلاین ارائه می‌دهد. می‌توانید BNS را به صورت آنلاین مانند پول خرج کنید. برای خرید آفلاین نیزBitbns PAY وجود دارد.

  • حواله‌های بین المللی

BNS راهی برای ارسال پول در داخل یا بین‌الملل است.  BNSبر خلاف موارد معمولی، ارزان‌ترین گزینه حواله است.

  •  بانکداری

BNS کمک می‌کن تا یک سپرده پس انداز یا وام فیات یا ارز دیجیتال بگیرید. BNS اکثر ویژگی‌های مشابه بانکداری را خواهد داشت. به جز اینکه با BNS سود بیشتری در سپرده پس انداز دریافت می‌کنید.

  • سرمایه گذاری‌ها

وقتی صحبت از بازدهی بلندمدت به میان می‌آید، بیت کوین یک کلاس متفاوت است. بنابراین چندین ابزار سرمایه‌گذاری اختصاصی با در نظر گرفتن سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال طراحی شده‌ است.

اعضای تیم

اعضای تیم

تیم BNS

بدون شک، Bitbns  با استعدادترین افرادی را که می‌توانید در سرتاسر جهان پیدا کنید، داشته است که به صورت تیمی کار می‌کنند. آنها توانایی ابداع راه حل‌های پیشگامی را دارند که علی رغم هزاران چالش در درجه اول جهانی هستند،. مهارت آنها نه تنها از طریق نوآوری‌های متعدد در  Bitbns، بلکه سایر محصولاتی که این تیم ساخته و به ده‌ها میلیون کاربر تبدیل کرده است، نشان داده شده است.

تیم موسس بیش از ده سال است که یکدیگر را می‌شناسند و بیش از هشت سال در پروژه‌های مختلف با یکدیگر همکاری کرده‌اند. بنیان‌گذاران از IIT Kharagpur که یکی از موسسات مهندسی برتر در هند است و تعدادی از شگفت‌انگیزترین مهندسان، کارآفرینان و مدیران عامل جهانی، از جمله مدیر عامل گوگل آقای Sundar Pichai را تربیت کرده است.

برای مبادله در آینده چه می‌کنیم و توکن bns چگونه در آن نقش دارد؟

توکن bns به عنوان یک راه حل برای غلبه بر موانع و بر طرف کردن چالش‌های عمده در بازار  کریپتو کاربرد دارد. آشنایی توده‌ها با ارزهای دیجیتال و فناوری بلاکچین بخش عمده‌ای از اقتصاد جهانی را تشکیل می‌دهد و به عنوان قطب اصلی فناوری در نظر گرفته می‌شود.

آموزش

بیشتر سرمایه‌گذاران و توسعه‌دهندگانی که اکوسیستم ارزهای دیجیتال را در سراسر قاره شکل می‌دهند، جوان و مترقی هستند. بر اساس یک گزارش، محدوده جمعیتی بیش از 60% توده‌ها در معاملات ارزهای دیجیتال بین 25 تا 44 سال سن دارند. ابتدا باید این موضوع را حل کنیم که توده‌ها تمایلی به سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال ندارند و این امر، بیشتر به دلیل عدم آگاهی در مورد ارزهای دیجیتال و بلاکچین است. 

از این رو، یکی از اهداف اولیه bns آموزش توده‌ها در مورد ارزهای دیجیتال، ارتباط ارزهای دیجیتال در فناوری بلاکچین و آموزش آنها در استفاده از ابزارها و ویژگی‌های موجود در پلتفرم معاملاتی Bitbns است.علاوه بر این، هدایت توده‌ها از طریق فراز و نشیب‌های بازار ارزهای دیجیتال، تمایز بین سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت، و بسیاری از جنبه‌های دیگر سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال، چند جنبه دیگر چشم‌انداز bns هستند.

یکی از مهم‌ترین اهداف این پلتفرم، کمک به کاربران در ارزیابی فرصت‌های معاملاتی بوده است. از گام‌های آتی که برای کمک به معامله‌گران در جذب مفاهیم اصلی فناوری بلاکچین انجام خواهد شد، انتشار یک مخزن مرکزی است که تمام مفاهیم اصلی فناوری بلاکچین و تجارت ارزهای دیجیتال، مدیریت ریسک در تجارت ارزهای دیجیتال و موارد دیگر را توضیح می‌دهد و می‌تواند یک راهنمای جامع در حوزه بلاکچین و ارز دیجیتال باشد.

قیمت 

یکی از مشکلات اصلی بازار ارزهای دیجیتال کنونی این است که صرافی‌های مختلف در سراسر جهان، هنگام ایجاد بازاری با قیمت‌گذاری منصفانه و معاملات بصری، یکسان عمل نمی‌کنند. به دلیل جریان گیج کننده و روابط غیر دوستانه، اغلب، برای یک مبتدی، شروع به کار با بخش معاملاتی بسیار خسته کننده است. با این حال، چالش بزرگ‌تر برای اکثر مبتدیان این است که باید از طریق مسیر ارز فیات شروع به سرمایه‌گذاری کنند، زمانی که تنها صرافی‌های معدودی در سراسر جهان، راه‌های آسان و قانونی خرید ارزهای دیجیتال را ارائه می‌دهند.

یکی دیگر از چالش‌های ناشی از ناتوانی‌های چنین صرافی‌های ارز دیجیتال این است که چند صرافی ارز دیجیتال که به کاربران امکان خرید از طریق کارت‌های نقدی یا اعتباری را می‌دهند، شارژ غیرقانونی دارند. در نتیجه، کاربران 3 تا 5 درصد بیشتر پرداخت می‎کنند که چیز خوبی نیست.

بنابراین به عنوان راه‌حل Bitbns دارای مکانیزم سپرده نقطه به نقطه فیات است که با سرعت خرید بالا و کارمزد 0٪ انجام می‌شود. سپرده گذاری کمتر از 5 ثانیه طول می کشد و هیچ هزینه‌ای هم در بر نمی‌گیرد. در مکانیزم نقطه به نقطه یا P2P، انتقال وجه به طور مستقیم بین فرستنده و گیرنده اتفاق می‌افتد. از این رو، هیچ هزینه اضافی به قیمت کل دارایی‌ که کاربر خریداری می‌کند اضافه نمی‌شود. نقدینگی بالا به کاربران اين پلتفرم اجازه می‌دهد بر خلاف سایر صرافی‌ها با بهترین قیمت خرید و فروش کنند. 

خرج کردن وجوه ارزهای دیجیتال

دنیای ارزهای دیجیتال با شتابی سریع در حال گسترش است. هرازگاهی، درباره راه اندازی یک ارز دیجیتال جدید می‌شنویم و با این حال، به ندرت پیش می‌آید که بتوانیم وجوه ارز دیجیتال خود را خرج کنیم. از طرفی، پذیرش پرداخت‌های ارز دیجیتال به دلیل نوسانات و مسائل ایمنی به اندازه کافی امکان‌پذیر نیست که بتوان به آن اعتماد کرد. ظاهراً بازار پرداخت‌ها شلوغ است، فرصت‌ها تنها در صورتی اتفاق می‌افتد که راهی برای حذف خطرات ناشی از مسائل نوسان وجود داشته باشد.

در راستای برآورده‌سازی این هدف Buyhatke به کاربران در تصمیم‌گیری بهتر امور تجارت الکترونیک کمک می‌کند و در حال حاضر Bitbns بر این تمرکز دارد که مردم را توانا ساخته تا ارزهای دیجیتال خود را برای خرید آنلاین محصولات با قیمت‌های تخفیفدار خرج کنند. تمرکز اصلی کار بیشتر بر روی کمک به مردم است تا آ‌ها را برای خرید از تمام پلتفرم‌های تجارت الکترونیکی محبوب توسط ارزهای دیجیتال توانا سازد. از مزایای آن سودآورتر کردن پرداخت‌های رمزنگاری نسبت به پرداخت‌های سنتی فیات است. بنابراین می‌توانید با استفاده از کریپتو، مک‌بوک را در آمازون با 970 دلار دریافت کنید، در حالی که یک پخش‌کننده سنتی فیات باید 1000 دلار بپردازد. این امکان تا آوریل 2020 برای بیش از 100 مقصد خرید عمده در جهان فعال خواهد شد و می‌تواند صنعت تجارت تریلیون دلاری را تغییر دهد. 

مدیریت ریسک در معاملات ارزهای دیجیتال

همه معامله‌گران باید بدانند که چگونه بازار ارزهای دیجیتال تحت تأثیر عوامل داخلی و خارجی حرکت می‌کند. با این حال، اطلاعات کمی در مورد این موضوع وجود دارد که باعث می‌شود معاملات ارزهای دیجیتال یک امر پرخطر به نظر برسد و وقتی صحبت از پول می‌شود، ریسک آن برای برخی ترسناک‌‌تر می‌شود.

همیشه در این مورد در دسترس بودن ابزارهای معاملاتی که به معامله گران امکان ارزیابی و کاهش ریسک را می‌دهد، الزام دارد. Bitbns دارای دستورات توقف محدود و براکت است که به طور موثر به معامله گران اجازه می‌دهد با اطمینان بیشتری معامله کنند و از تصمیماتی که در شرایط وحشتناک گرفته می‌شود، کاملاً اجتناب می‌شود. 

دستورهای توقف حد به معامله‌گران اجازه می‌دهد تا زمانی که حرکت مناسب است وارد یا خارج شوند، همچنین سفارش براکت در محدود کردن حداکثر ریسکی که فرد می‌تواند تحمل کند، مؤثر است. سفارش‌های حد مجاز به‌گونه‌ای عمل می‌کنند که تنها زمانی یک سفارش تجاری را در دفتر سفارش باز، منتشر می‌کنند که قیمت ارز دیجیتال از یک محرک قیمتی خاص عبور کند. سفارشات براکت، رویکرد متفاوتی در کمک به معامله گران دارد و به آنها برای رفع نقاط ورود، خروج و ضرر در یک معامله مجوز می‌دهد.

نقدینگی

نقدینگی نقش مستقیمی در اجرای به موقع سفارش‌ها دارد. هر چه صرافی نقدینگی بیشتری داشته باشد، روند تطبیق آن بهتر است. جدای از آن، میزان نقدینگی نیز به صرافی کمک می‌کند تا در بازار جهانی رقابت کند و قیمت‌گذاری منصفانه‌ای را برای کاربران خود فراهم کند. متأسفانه، به جز تعداد معدودی از صرافی‌ها در سراسر جهان، بقیه از نقدینگی بالایی برخوردار نیستند.

به عنوان یک راه‌کار، تجارت حاشیه در بیت‌بی‌ن‌ها ویژگی‌ای است که خیلی به ندرت در صرافی‌های ارز دیجیتال یافت می‌شود. Bitbns با کمک حاشیه معاملات قادر است نقدینگی بالایی را برای کاربران خود حفظ کند .در نتیجه، سفارش‌های تجاری در Bitbns همیشه به موقع اجرا می‌شوند و به معامله‌گران اجازه می‌دهد تا از فرصت‌های معاملاتی مناسب در زمان مناسب استفاده کنند.

مزایای bns

مزایای BNS 

کلام آخر

در این مقاله با BNS آشنا شدیم و گفتیم که یک توکن ابزار چند پروتکلی است که بر اساس رویکرد چند پروتکلی بر روی یک بلاکچین عمل می‌کند. BNS در تجارت الکترونیک، بانکداری، حواله‌ها و بسیاری از بخش‌های دیگر، در هر مقیاسی در نوع خود اولین خواهد بود. در ادامه به مزایا و موارد استفاده از این ارز دیجیتال اشاره کردیم. با تیم این رمز ارز آشنا شدیم. سپس این پرسش را مطرح کردیم که برای مبادله در آینده چه می‌کنیم و توکن bns چگونه در آن نقش دارد؟


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.