whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

 معرفی ارز دیجیتال ChitCAT

1402/03/26 ساعت 02:30


چیت کت (ChitCAT) یک برنامه پیام‌رسان غیرمتمرکز مبتنی بر فناوری بلاکچین و پروتکل ارتباطات بین بلاک چینی (IBC) است. این یک راه‌حل ارتباطی بی‌اعتماد و ایمن برای کاربران فراهم می‌کند و آنها را قادر می‌سازد فقط با یک آدرس کیف پول پیام ارسال کنند، تماس‌های صوتی و تماس‌های ویدیویی برقرار کنند. این مقاله فناوری، ویژگی‌ها، توکنومیک و نقشه راه ChitCAT DApp را ارائه می‌کند.

در پرشین الیت می‌توانید با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی و داخلی به انواع سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال فیوچرز و سیگنال فارکس دست یابید، همچنین می‌توانید با کمک فرآیند احراز هویت بایننس که توسط تیم پرشین الیت به شما ارائه می‌شود، در عرصه بین‌المللی و در مشهورترین صرافی جهان ترید کنید. 

اپلیکیشن‌های پیام رسان به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره مردم تبدیل شده‌اند و پذیرش آن‌ها به سرعت در حال رشد است. با این حال، پیام رسان‌های متمرکز تهدیدی قابل توجه برای حریم خصوصی و امنیت کاربران هستند، زیرا پیام‌ها را در سرورهای متمرکز ذخیره می‌کنند و در برابر حملات و نقض آسیب پذیر هستند.

ChitCAT یک برنامه پیام رسان غیرمتمرکز است که این نگرانی‌ها را با استفاده از فناوری بلاک چین و پروتکل IBC برای ارائه یک ارتباط بی‌اعتماد و ایمن برطرف می‌کند.

ویژگی های CHITCAT

چیت کت ویژگی‌های زیر را ارائه می‌دهد:

  • بهترین امنیت فناوری بلاک چین 
  • می‌توانید برای کاربران پیام ارسال کنید.
  • فقط با داشتن آدرس کیف پول تماس بگیرید.
  • تماس های ویدیویی را امتحان کنید.
  • ChitCAT تضمین می‌کند که مقامات متمرکز به داده‌های کاربران دسترسی ندارند.    

فن آوری چیت کت 

پروتکل ارتباطات بین بلاک چینی یا IBC یک پروتکل سرتاسر اتصال گرا است. پروتکل stateful برای قابل اعتماد، سفارش داده شده و احراز هویت طراحی شده است. ارتباط بین بلاک چین‌های ناهمگن در یک توپولوژی ناشناخته و پویا مرتب شده است. این امر به بلاک چین‌ها اجازه می‌دهد تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. این فناوری در تعیین مجموعه‌ای از ساختارهای داده، انتزاعات و معنایی که می تواند توسط هر توزیع شده پیاده سازی شود، کارا عمل می‌کند. دقیقا مانند یک دفتر کل که مجموعه کوچکی از الزامات را برآورده می‌سازد.

فناوری بلاک چین CHITCAT مقاومت در برابر دستکاری، یکپارچگی و امنیت داده‌ها را تضمین می‌کند. بلاک چین چیت کت غیرمتمرکز است و هیچ مرجع متمرکزی نمی‌تواند تراکنش‌ها را تایید کند.

ما واقعاً چرا به پیام رسان مبتنی بر فناوری بلاک چین نیاز داریم؟

افراد از طریق برنامه‌های پیام رسانی با دیگران ارتباط برقرار می‌کنند. همه ما برای ارتباطات بلادرنگ، کاملاً به فناوری دیجیتال وابسته هستیم. در پیام‌رسان‌های متمرکز، پیام‌هایی که برای دیگران ارسال می‌کنید از طریق سرورهای متمرکز منتقل می‌شوند. سرورها، پیام‌ها را از فرستنده به گیرنده هدایت می‌کنند. هنگام انتقال، پیام‌های شما در سرورهای متمرکز آنها و در حافظه محلی دستگاهتان، ذخیره می‌شود. برای مثال، در برنامه پیام‌رسانی متعلق به متا، بیش از 15000 ناظر محتوا می‌توانند به پیام‌هایی که ارسال می‌کنید، دسترسی داشته باشند.

حالا باید متوجه شده باشید که چرا ما واقعاً به پیام‌رسان مبتنی بر فناوری بلاک چین نیاز داریم؟ اگرچه آنها ادعا می‌کنند که رمزگذاری سرتاسری ارائه می‌دهند، ولی گزارش نشان می‌دهد که ناظران می‌توانند اطلاعات مهمی مثل آنچه شما ارسال کرده‌اید، زمان که آن را ارسال کرده‌اید و این که برای چه کسی ارسال کرده‌اید را ببینند. بلاک چین CHITCAT یک فناوری نوآورانه است که بر این تهدیدها غلبه می‌کند و اجازه می‌دهد تا عملیات حساس را غیرمتمرکز کند و در عین حال سطح بالایی از امنیت را حفظ کند. همچنین نیاز به واسطه‌های قابل اعتماد را از بین می‌برد.

ChitCAT یک ساختار مالیات منفی منحصر به فرد را پیاده سازی می‌کند که به دارندگان سود می‌رساند. به عبارتی دارندگان جدید را برای خرید و نگهداری توکن ترغیب می‌کند. توکونومیک چیت کت به صورتی است که سیستم مالیاتی پیاده سازی شده در 0% خرید این ارز و 3% فروش آن است. سپس این مالیات فروش به طور مساوی به دو بخش بازپرداخت (1.5%) و بازاریابی (1.5%) تقسیم می‌شود.

 

DApp چگونه کار می کند؟

IBC یک پروتکل قابلیت همکاری برای ارتباط داده‌های دلخواه بین ماشین‌های حالت دلخواه است. لایه کاربردی IBC را می‌توان برای ساخت طیف وسیعی از برنامه‌های کاربردی زنجیره‌ای، اما نه محدود به انتقال توکن، بلکه شامل حساب‌های بین زنجیره‌ای (تماس‌های نمایندگی بین دو زنجیره)، انتقال توکن‌های غیرقابل تعویض و خوراک داده‌های اوراکل استفاده کرد.

برای استفاده از DApp، فقط باید کیف پول خود را متصل کنید و هیچ نیازی به ارائه اطلاعات شخصی برای ثبت نام وجود ندارد. به این معنی که کاربران می‌توانند بدون نیاز به طی کردن یک فرآیند طولانی ثبت نام تا زمانی که یک کیف پول سازگار برای اتصال داشته باشند، از مزایای DApp لذت ببرند.

توجه به این نکته مهم است که کاربران هرگز نباید عبارت اولیه خود از جمله DApp را در اختیار کسی قرار دهند. اگر از شما خواسته شود عبارت اولیه خود را ارائه دهید، احتمالاً این یک تلاش فیشینگ توسط یک شخص ثالث مخرب و نه از طرف تیم اصلی DApp است. عبارت seed خود را ایمن نگه دارید و هرگز آن را با کسی به اشتراک نگذارید تا از ایمنی و امنیت کیف پول و وجوه خود اطمینان حاصل کنید.

سیستم چیت کت به کاربران امکان می دهد از مزایای dApp بهره مند شوند و از سرمایه‌گذاری خود در توکن بومی درآمد خوبی کسب کنند. در حقیقت به دارندگان انگیزه می‌دهد تا توکن‌های بیشتری را نگه دارند و خریداری کنند، زیرا به آنها پاداش می دهد و دیگران را برای سرمایه گذاری ترغیب می‌کند.

چگونه ChitCAT را به کیف پول متامسک (MetaMask) اضافه کنیم؟

افزودن CHITCAT به MetaMask به شما امکان می‌دهد تا دارایی‌های توکن خود را مشاهده کنید، در صرافی‌های غیرمتمرکز معامله کنید و موارد دیگر.

برای اضافه کردن، باید CHITCAT را به عنوان توکن وارد کنید. می‌توانید آدرس قرارداد CHITCAT را کپی کرده و به‌ صورت دستی وارد کنید یا اگر افزونه کروم MetaMask را نصب کرده‌اید، CHITCAT را با یک کلیک به MetaMask اضافه کنید.

آیا توکن ChitCAT یک سرمایه گذاری خوب است؟

این بستگی به میزان تحمل ریسک شخصی و اهداف سرمایه گذاری شما دارد. ChitCAT یک ارز دیجیتال بسیار پرنوسان است و بنابراین ممکن است برای همه سرمایه گذاران مناسب نباشد. قبل از سرمایه‌گذاری، لطفاً درباره ارزهای دیجیتال، کیف پول‌های رمزنگاری، مبادلات ارزهای دیجیتال و قراردادهای هوشمند تحقیق کنید و درک خطرات و مزایای بالقوه سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال بسیار مهم است. اگر تصمیم به مشارکت در سرمایه‌گذاری ChitCAT دارید، باید کاغذ سفید پروژه ChitCAT، پیشینه تیم، توکنومیک و محیط کلی بازار را نیز بدانید.

راه‌های اصلی مشارکت در سرمایه‌گذاری ChitCAT، شرکت در معاملات Spot یا تعهد به کسب سود است. معاملات دائمی و ETF/Leveraged بسیار پر ریسک هستند و برای افراد غیر حرفه ای توصیه نمی‌شود.

 

ChitCAT را از کجا می توان خریداری کرد؟

توکن‌های CHITCAT را می‌توان در صرافی‌های غیرمتمرکز و صرافی‌های متمرکز ارز دیجیتال معامله کرد. محبوب‌ترین صرافی برای خرید و معامله چیت کت (ChitCAT) یونی سواپ ورژن دو بر روی اتریوم (Uniswap V2) است که فعال‌ترین جفت معاملاتی CHITCAT/WETH  را داشته است. همچنین قادرید تا ChitCAT را از یک صرافی ارزهای دیجیتال (CEX یا DEX) یا برخی کیف‌پول‌های ارزهای دیجیتال خریداری کنید.

معمولاً ما صرافی‌های ارز دیجیتال را برای خرید انتخاب می‌کنیم، اکثر صرافی‌ها از شما می‌خواهند قبل از خرید ChitCAT یک حساب کاربری ایجاد کرده و هویت خود را تأیید کنید. صرافی‌های ارزهای دیجیتال که در حال حاضر از معاملات ChitCAT پشتیبانی می‌کنند عبارتند از:

  • MEXC Global
  • پنکیک سواپ نسخه دو
  • LBank
  • NovaDAX

ممکن است در مبادلات ذکر شده در بالا خطاهایی وجود داشته باشد. لطفا قبل از معامله نام، لوگو و آدرس قرارداد را بررسی کنید تا ضرر نکنید.

برای استفاده از DApp کافیست کیف پول خود را متصل کنید و هیچ نیازی به ارائه اطلاعات شخصی برای ثبت نام وجود ندارد. این به این معنی است که کاربران می‌توانند بدون نیاز به طی کردن یک فرآیند طولانی ثبت نام، تا زمانی که یک کیف پول سازگار برای اتصال داشته باشند، از مزایای DApp لذت ببرند.

ارزش توکن ChitCAT پنج سال دیگر چقدر خواهد بود؟

پیش بینی اینکه ChitCAT در پنج سال آینده چقدر خواهد بود غیرممکن است. بازار کریپتوکارنسی بسیار بی ثبات است و می تواند تحت تأثیر عوامل مختلفی مانند سیاست دلار آمریکا، مقررات دولتی، پیشرفت فناوری، احساسات بازار، عرضه در گردش ChitCAT و توسعه اکولوژی پروژه قرار گیرد. بنابراین، پیش بینی دقیق قیمت ChitCAT 5 سال بعد غیرممکن است.

اطلاعات توکن 

در ذیل اطلاعات مربوط به توکن چیت کت ChitCAT را مشاهده می‌کنید:

تیم چیت کت (ChitCAT) چنین گفته است. « ما چند خبر هیجان انگیز برای به اشتراک گذاشتن با جامعه باورنکردنی خود داریم. ما با خیلی چیزهای بزرگ سر و کار داریم. که شما را شاد می کند!

اول از همه، ما خوشحالیم که اعلام کنیم که ویژگی سهامداری زنجیره ای ETH به زودی فعال خواهد شد. ظرف 48 ساعت آینده، می‌توانید توکن‌های خود را به اشتراک بگذارید و درآمد بیشتری کسب کنید. برای استفاده از این فرصت پیشگامانه آماده شوید!

اما این همه چیز نیست. ما همچنین خوشحالیم که به شما اطلاع دهیم که نشانه های جدیدی را به پل خود اضافه خواهیم کرد. این بدان معنی است که همه می توانند در هر دو طرف پل بزنند.

علاوه بر آن، ما برنامه های هیجان انگیزی برای افزایش تعداد دارندگان زنجیره ETH داریم. و خیلی زود انجام خواهد شد. از اینکه بخشی از جامعه باورنکردنی ما هستید متشکریم. حمایت و اشتیاق بی دریغ شما ما را به سمت ارتفاعات جدید سوق می دهد. برای سفر پیش رو آماده شوید، زیرا بهترین ها هنوز در راه است! منتظر بروزرسانی های بیشتر باشید🔔 »

مخاطبین ارز دیجیتال چیت کت (ChitCAT) میتوانند از راه‌های ارتباطی زیر با پلتفرم ارتباط برقرار کنند. در زیر به این راه‌های ارتباطی اشاره شده است.

🌐 وب سایت (https://chitcat.io/) 
 ادمین (admin@chitcat.iohttps://t.me/Chitcat_chat)   
🐦 توییتر (https://twitter.com/Chitcat_)
 ✈️ تلگرام (https://t.me/Chitcat_chat)  
📰 مدیوم (https://medium.com/@ chitcat) 
🐱 Dapp (https://www.chitcat.xyz/)

توزیع توکن چیت کت (ChitCAT)

  • قفل شده 0.61٪
  • فهرست CEX 3.93٪
  • نقدینگی 15.15٪
  • سرمایه گذاران 30.31٪
  • سوخته 50%

نقشه راه چیت کت (ChitCAT)

نقشه راه 2.0 شامل چهار فار مختلف است:

فاز 1

( روند CMC، AVE و Crypto.com، فهرست شدن در P2B Exchange، دارای بیش از 5000 عضو انجمن TG و ساختمان جامعه CMC که بر روی پلتفرم Babydoge قرار می‌گیرد، فهرست شدن در بورس جهانی MEXC، فضاهای توییتری و ایجاد مشارکت با تأثیرگذاران بزرگ)

فاز 2 

(ادغام کیف پول OKX، توانایی‌هایی مانند این که در OKX DEX راه اندازی کنید و یا ChitCAT را در شبکه اتریوم گسترش دهید.(ETH fairlaunch)، همچنین پروژه کمپین بازاریابی برای ETH Fairlaunch و راه اندازی ETH، لیست شدن در 10 لیست برتر Cex و توانایی پل کردن ETH به BSC، مشارکت با BabyDoge

فاز 3 

(افزایش Lp و استخر Lp staking، راه‌اندازی قابلیت تماس در Dapp، لیست در سطح 1 CEX، قابلیت تماس تصویری در Dapp، ادغام حق بیمه در Dapp و ادامه کمپین بازاریابی CEX)

فاز 4 

(همکاری با اینفلوئنسرهای بزرگ یوتیوب، فهرست شدن در چند CEX دیگر)

کلام آخر

در این مقاله پیرامون ارز دیجیتال چیت کت ChitCAT و پیام رسان غیرمتمرکز Dapp صحبت کردیم. ChitCAT یک Dapp یا پیام رسان غیرمتمرکز است که از فناوری بلاک چین و پروتکل IBC برای ارائه راه حل‌های ارتباطی امن استفاده می‌کند. از آنجایی که فناوری دیجیتال در حال حاضر ابزار اصلی ارتباطات بلادرنگ است، مردم برای ارتباط با دیگران به برنامه های پیام رسانی متکی هستند. کاربران  با ChitCAT، می‌توانند در یک محیط امن و غیر متمرکز با دیگران ارتباط برقرار کنند.

در پرشین الیت می‌توانید تمام سیگنال‌های لحظه‌ای از جمله سیگنال  ارز دیجیتال ChitCAT را در کم‌تر از یک دقیقه دریافت کنید. تنها کافی است با پرداخت حق اشتراک عضویت در کانال VIP سیگنال ارز دیجیتال از این موهبت فوق‌العاده استفاده کنید. علاوه بر این قادرید تا با دریافت سیگنال فارکس در بزرگ‌ترین پلتفرم معاملاتی دنیا پیروزمندانه ترید کنید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.