whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال BakeryToken (BAKE)

1400/11/26 ساعت 07:00


BakeryToken بخشی از بیکری سوآپ و در واقع توکن بومی آن است که از سال 2020 راه اندازی و اجرا شده است. BakerySwap ($ BAKE) با Binance SmartChain (BSC) همکاری می کند و سه گرایش مهم در رابطه با ارزهای دیجیتال و بلاک چین یعنی کشت سود یا ییلد فارمینگ، توکن های غیرقابل تعویض (NFTs) و پیشنهادات اولیه DEX (IDO) را با یکدیگر ترکیب می کند.

مزایای BSC

بلاک چین اتریوم اخیراً با کارمزدهای بسیار بالا و تاخیر در زمان پردازش تراکنش ها مواجه شده است. این مسئله باعث شده است که کاربران تنها بتوانند خرده‌فروشی کنند یا متوسط ​​قیمت را داشته باشند. به این ترتیب آنها دیگر قادر به شرکت در فعالیت‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) یا NFT نخواهند بود. عده ای از سرمایه گذاران، توان پرداخت 15 تا 30 دلار برای هر بار انتقال و 50 تا 100 دلار برای هر بار تبدیل دارایی Uniswap را ندارند.

BSC از این فرصت به نفع خود استفاده کرده است. او برخی از این مشکلات را با شبیه‌سازی پرمصرف‌ترین DApp‌های اتریوم و پورت آن‌ها در بلاک چین خود، حل کرده است. این کار باعث می شود BSC در نظر کاربران، با کارمزد کم و زمان پردازش تراکنش نسبتا سریع خود، جایگزین جذابی برای اتریوم باشد.

 

image

توکن بیکری 

اهداف و مواضع پس زمینه

زنجیره هوشمند بایننس (BSC)، پروژه‌ایست که توسط بایننس به اجرا درآمده است. همانطور که میدانید، بایننس بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان به لحاظ حجمی و حجم ترافیک می باشد. شایان ذکر است Bakerswap  نیز روی بلاک چین BSC اجرا می‌شود. BSC یک انشعاب یا فورک از اتریوم با مکانیسم اجماع PoSA (اثبات اختیار سهام) است. به علاوه BSC توانایی ادغام با ماشین مجازی اتریوم (EVM) را نیز دارا می باشد. به تعداد 21 اعتبارسنج و تایید کننده وجود دارد که BNB و امور پردازشی زیادی را بکار می گیرند.

هویت این تایید کننده ها ناشناخته است. باورها بر این است که این تایید کنندگان و اعتبار سنج ها مورد تایید بایننس هستند. این تایید کننده ها برای اجرای Node یا گره تایید کننده، به کسب مجوز اختیار از شبکه بایننس نیاز دارند. بعلاوه، دارایی های توکن BNB توسط تیم بایننس یا بنیانگذاران آن شدیدا کنترل می شود. این شبکه، یک شبکه دارای اختیار است.

به هر حال این ویژگی مزایای خاص خود را نیز دارد. مانند اینکه پردازش تراکنش با توان بالا و کارمزد پایین برای کاربر را ضمانت می کند. در واقع یک فرصت برای کاربرانی است که در غیر از این حالت قادر به تجربه تجارت DeFi و NFT نیستند. بایننس همچنین به منظور ایجاد انگیزه و تلاش برای توسعه در شبکه BSC، برخی از کارمزدهای تراکنش را به توسعه دهندگان پس می دهد.

 

image

بیکری سوآپ

 

پروژه BakerySwap

BakerySwap یک کلون از Uniswap است که سرویس های AMM و تجارت NFT را فعال می کند. BakerySwap به طور انحصاری بر روی BSC اجرا می شود. بایننس آن را با «کارمزد پایین تر و زمان تایید سریع‌ تری نسبت به اتریوم» به بازار عرضه می‌کند. در ضمن،AMM  مخفف Orderbook-less Automated Market Maker  و به معنای سازنده بازار اتومات غیر سفارشی است.

در این روش به جای دفترچه سفارش، برای اجرای سوآپ از استخرهای نقدینگی استفاده می شود. همانند یونی سوآپ، شرکا توکن‌های استخر نقدینگی یا Liquidity Pool  را دریافت می‌کنند. سپس می‌توانند آن‌ها را برای دارایی‌ها و هزینه‌های ایجاد شده در طول نقدینگی استفاده کنند. این مربوط به سهم آنها از استخری است که از دارایی ها به دست آمده است. بر طبق اولین پیشنهاد DEX (IDO) نیز پروژه ها می توانند از آن برای افزایش سرمایه بهره بگیرند.

نحوه دسترسی به BakerySwap از طریق MetaMask

دسترسی به BakerySwap  با استفاده از کیف پول های Web3 همچون کیف MetaMask راحت است. فقط روی دکمه MetaMask کلیک کنید و کادر محاوره ای را باز کنید. به صورت پیش فرض شبکه اصلی اتریوم به نمایش در خواهد آمد.

توکن بیکری

توکن بیکری یا BakeryToken ($BAKE)

توکن بومی Bakeryswap را BakeryToken یا BAKE می نامند. این توکن با تأمین نقدینگی برای جفت دارایی‌ها و تنظیم توکن‌های استخر نقدینگی به دست می‌آید. همچنین می تواند با تنظیم خود BAKE نیز به دست آید. موضوع و درونمایه Bakeryswap غذا است. در نتیجه می توان توکن های استخر نقدینگی آن را در استخرهای مختلفی مانند استخر دونات، وافل، رول، کروسان، لاته و ... با ROI های مختلفی ذخیره نمود.

هیچ پیش استخراج و پیش فروشی برای BakeryToken ها نبوده است. فقط 1٪ از توکن های رزرو شده برای تیم نگه داشته شده است. تیم به توزیع عادلانه توکن ها اعتقاد و اصرار دارد. نحوه توزیع توکن ها به نفع کاربرانی است که از آنها استفاده می کنند. کل عرضه نیز 731.745.000 BAKE است. توکن ها به تدریج با مشورت و توصیه انجمن آزاد می شوند.

NFT ها

BakerySwap اولین پروژه AMM plus NFT در زنجیره هوشمند بایننس است. توکن بومی BAKE را می توان برای ایجاد یک "وعده غذایی" بکار گرفت. وعده غذایی یک اصطلاح فانتزی برای یک NFT است که می تواند به منظور بازپروری و تولید مجدد BAKE استفاده شود.

هر وعده غذایی دارای یک ضریب سهام متفاوت است و پاداش های متناسبی به دست می آورد. همچنین، می توان آن را با دیگر NFT ها معامله کرد و برای دریافت BakeryToken سوزاند.

بعلاوه این پلتفرم یک سوپرمارکت NFT نیز دارد. در این سوپرمارکت هنرمندان می‌توانند آثار هنری خود را به NFT تبدیل کنند. سپس می توانند آنها را در طی پروسه ابداع سکه‌ ها به حراج بگذارند. کاربران در سوپرمارکت می توانند این آثار را با توکن های BAKE بخرند.

 

image

BAKE توکن بومی بیکری سوآپ

 

بنیانگذاران BakeryToken BAKE Coin چه کسانی هستند؟

تیم بنیانگذار BakeryToken گروهی ناشناس از توسعه دهندگانی هستند که باور دارند تشکیلات غیر متمرکز خودمختار یا DAOs آینده روشنی خواهند داشت.

ویژگی هایی مخصوص BakeryToken Coin

BakerySwap بر روی زنجیره هوشمند بایننس اجرا می شود. لذا پیش بینی می شود استخر BAKE BNB در قیاس با دیگر استخرها حدود ده برابر پاداش بیشتری ارائه دهد.

همانطور که گفته شد BakerySwap، یک AMM مبتنی بر زنجیره هوشمند بایننس است. استخرهای نقدینگی را برای آلت کوین‌هایی مانند LINK، DOT و موارد دیگر ارائه می‌کند. بیکری سوآپ کار خود را با استخرهای اولیه نقدینگی انجام می دهد. BakerySwap دو مدل استخر نقدینگی دارد: با حق بیمه BAKE و بدون حق بیمه BAKE. این امر برای اینست که جامعه را برای ایجاد استخرهای جدید نقدینگی آماده کند.

تنها استخرهای انتخاب شده، پاداش های BakeryToken را دریافت می کنند. ضریب پاداش هر کدام از این استخرها بر اساس قیمتی که به سهامداران BAKE ارائه می‌دهند، مشخص می شود.

BakerySwap به اندازه 0.30٪ کارمزدی را برای همه سوآپ ها و معاملات دریافت می کند. از این مقدار 0.25٪ آن به ارائه دهندگان نقدینگی می رسد. 0.05٪ نیز به توکن های BAKE تبدیل شده و به عنوان پاداش بیشتر به سهامداران BAKE داده می شود.

سپس ارائه دهندگان، نقدینگی توکن های استخر نقدینگی را دریافت می کنند. مقدار آن متناسب با سهم آنها از هر استخر است. ایشان می‌توانند از طریق این توکن‌ها، بخشی از مبالغی که در زمان حذف نقدینگی در استخرها واریز می شود را داشته باشند. آنگاه ارائه دهندگان نقدینگی می توانند برای کسب پاداش توکن BAKE از توکن های Bakery LP بهره بگیرند.

 

image

بیکری توکن

 

سکه BakeryToken (BAKE) در گردش

موجودی در گردش BakeryToken (BAKE) به میزان 155.683.389 توکن است. 

تیم حامی پروژه بخشی از جوایز BAKE را دریافت خواهد کرد. مانند جایزه یک BAKE به ازای هر 100 BAKE رشد کرده در دوره کشاورزی.

امنیت شبکه BakeryToken 

شبکه BakeryToken از طریق استفاده از مانیتورهای امنیتی بی وقفه و سیستم های پیام رسانی ایمن می شود. مانیتورینگ و نظارت آن درون زنجیره ای می باشد و بسیاری از بررسی های امنیتی را پشت سر می گذارد.

از کجا می توانید BakeryToken (BAKE) بخرید؟

BakeryToken (BAKE) را می توان در صرافی های Gate.io، بایننس، Hotbit و ... خرید و فروش کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع ارز دیجیتال مانند استعلام قیمت ارزهای دیجیتال، خرید سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال فیوچرز و ... میتوانید با کارشناسان پرشین الیت ارتباط برقرار کنید.

برنامه های آینده

همانگونه که مشاهده شد، حتی با تلاقی دو حوزه در حال رشد در تکنولوژی بلاک چین، از سرعت نوآوری های BakerySwap کاسته نشده است. به همین واسطه، این تیم اعلام کرده است که نحوه مشارکت خود در عملکردهای NFT کشاورزی مانند MEME را معرفی خواهد کرد. یک سیستم مناقصه و مزایده جدید نیز توسعه خواهد یافت.

در DeFi و NFT ها، گیمیفیکیشن یا بازی سازی کلید جذب کاربران است. BakerySwap رقابت ها و جوایزی را برای تکمیل وظایف BAKE در نظر گرفته است. تجزیه و تحلیل داده های AMM / NFT و نمودارهای قیمت توکن نیز در حال رشد هستند. پس از مدتی، معاملات حاشیه ای و دیگر امور فرعی نیز در BSC استفاده خواهند شد.

 

image

خرید توکن BAKE

BakerySwap اتریوم 2.0

مانند هر پروتکل غیر مرسوم DeFi نو ظهور، BakerySwap سهم عادلانه ای در افزایش و مدیریت نقدینگی اتریوم 2.0 دارد. گزارش شده است اتر در حال کار روی ترکیب خدمات ankr staking است. aETH یک دارایی مصنوعی است که نشان‌دهنده توکن‌های اتر سپرده‌ گذاری شده است که برای ایجاد استخرهای کشاورزی جدید استفاده می‌شود.

همچنین BakerySwap با همکاری بایننس توکن Eth2 BETH خود را راه اندازی کرده است.

BakerySwap قصد ایجاد یک تجربه جذاب و علاقه مند کردن کاربرانی را دارد که به دلیل هزینه های بالای شبکه اتریوم کنار کشیده اند. با هزینه ای جزئی و با پردازش سریع تراکنش، کاربران جزء می‌توانند از ویژگی‌های تبادل دارایی و سکه NFT بدون خالی کردن کیف پول خود برای پرداخت کارمزد بهره مند شوند.

این پروژه یک گام فراتر رفته و NFT و بازی سازی را اضافه کرده است. همچنین، توکنومیک ها افزایش قیمت و پاداش را برای کاربران تضمین می کنند. این مسئله انگیزه خوبی برای نگه داشتن توکن خواهد بود. به نظر نمی رسد BakerySwap در سراشیبی قرار گرفته باشد. می توان وقوع رخداد های قابل توجهی را در آینده انتظار داشت.

 

image

بیکری توکن

کلام آخر

اطلاعات ارائه شده در این مقاله فقط برای راهنمایی و دادن آگاهی های اولیه است. به شما پیشنهاد می کنیم که قبل از هر اقدامی تحقیقات خود را کامل کنید. شما میتوانید با مراجعه با سایت پرشین الیت و تماس با کارشناسان ماهر و با تجربه آن نسبت به رفع تمام نیاز های خود از قبیل احراز هویت بایننس، خرید سیگنال کانال خارجی و یا فروش اندیکاتور اقدام نمایید. کارشناسان و مشاوران پرشین الیت شما را برای داشتن تجربه یک تجارت پرسود و لذت بخش همراهی خواهند کرد.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.