whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

جشن چهل سالگی مک دونالد (McDonald) در سندباکس (Sandbox)

1402/04/31 ساعت 11:37


مک‌دونالدز به‌ شکل اولیه تجربه‌ وب۳ خود را با نام "مک‌ناگت لند" در "The Sandbox" (سندباکس)، یک دنیای مجازی معرفی می‌کند.

پرشین الیت، یک کانال سیگنال‌دهی معتبر در حوزهٔ ارز دیجیتال است که به کمک کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی، تحلیل‌های تکنیکال و بنیادی در مورد انواع سیگنال فیوچرز و سیگنال فارکس را به کاربران ارائه می‌دهد. این تحلیل‌ها به کاربران کمک می‌کنند تا بازارهای ارزهای دیجیتال را بهتر درک کنند و به طور مؤثر در معاملات خود عمل کنند.

همچنین، احراز هویت بایننس یا کوکوین، به عنوان خدمات معتبر این سایت، باعث افزایش اعتماد کاربران به بازار ارزهای دیجیتال می‌شود و به آن‌ها امکان معاملات امن‌تر در این بازارها را می‌دهد.

شعبه‌ مک‌دونالدز در هنگ کنگ، از The Sandbox برای ساخت تجربه‌ وب۳ اولیه‌اش با نام "مک‌ناگت لند" استفاده کرده است. این دنیای مجازی با بیست‌ ویژهٔ برنامه اختصاصی دیگر، چهلمین سالگرد چیکن مک‌ناگت را جشن می‌گیرد.

این تجربه، کاربران را به یک فروشگاه مجازی با یک کارخانهٔ مخفی و یک تور از تاریخچه‌ این تنقلات مرغی می‌برد. این امکان را به بازیکنان می‌دهد تا بازی کنند و چالش‌ها را به پایان برسانند و پاداش‌ کسب کنند. از جمله این پاداش‌ها، توکن اختصاصی SAND به ارزش 45 سنت دلاری است که برای خرید کالاهای مجازی و سفارشی‌سازی آواتارها در این پلتفرم استفاده می‌شود.

کاربران هنگ کنگی می‌توانند برنده کوپن‌های 365 روزهٔ رایگان چیکن مک‌ناگت برای استفاده در رستوران‌های این زنجیره شوند. کاربران برای ورود به این دنیای مجازی، تنها به یک آدرس ایمیل نیاز دارند.

تجارب متاورس که در چندین سال اخیر به عنوان یک ابزار برای استراتژی‌های ساختن برند به‌ کار گرفته شده‌اند؛ این امکان را به شرکت‌ها می‌دهد که محصولات و خدمات خود را به‌صورت بازی‌ سازی‌ شده ارائه دهند و برنامه‌های وفاداری آنلاین را ایجاد کنند.

سباستین بورژه(Sebastien Borget) موسس و مدیرعامل اجرایی The Sandbox در بیانیه‌ای به اشتراک‌ گذاشته‌ شده با "کوینتلگراف" گفت که این همکاری با مک‌دونالدز، The Sandbox را به "سطحی جدید" می‌برد و آن را "برای دست‌یابی هدف نهایی انتشار گستردهٔ متاورس" به جلو می‌کشاند.

این زنجیرهٔ سریع‌ غذا عمدهٔ ابزارهای وب۳ را برای جلب مشتریان استفاده کرده است. برای مثال در سال 2021، مک‌دونالدز چین مجموعه‌ای از 188 نماد مبادله‌ ناپذیر را برای جشن 31 سالگرد خود در بازار محلی عرضه کرد.

مک‌دونالدز نخستین برند جهانی نیست که از طریق همکاری با The Sandbox به دنیای مجازی پیوسته‌است. این شرکت وب۳ تا کنون با نزدیک به 400 شرکت، از جمله گروه موسیقی وارنر (Warner Music Group)، یوبی‌سافت (Ubisoft)، گوچی (Gucci) و آدیداس (Adidas)، و همچنین با Snoop Dogg، The Smurfs، Care Bears، The Walking Dead و Atari همکاری داشته‌است.

سباستین بورژه دربارهٔ ویژگی‌ جدیدی که اجازه‌ می‌دهد برند‌ها تجارب خود را مستقیم بر روی نقشه‌ این پلتفرم راه‌اندازی کنند، چنین گفت: "آغاز انتشار خودکار اکنون به همکاران ما اجازه می‌دهد تا پتانسیل واقعی در متاوررس به حقیقت بپیوندند و تجربه‌ مشتریانمان را برای همه به ارمغان بیاورند".


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.