whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

سفارش اندیکاتور و استراتژی و ربات تریدینگ ویو

سایت تریدینگ ویو یکی از بهترین سایت های تحلیلی در زمینه بازار های مالی می باشد که چندین سال اخیر با استقبال فراوان از طرف معامله گران بازار سرمایه رو به رو شده و جز محبوب ترین سایتها تحلیلی در بازار های بدل گردیده است.

یکی از ویژگی هایی که اهمیت سایت تریدینگ ویو را افزایش داده امکان طراحی اندیکاتور های اختصاصی با استفاده از زبان پاین اسکریپت می باشد پاین اسکریپت مختص سایت تریدینگ ویو است و این سایت آن را توسعه می دهد.

پاین اسکریپت این امکان را به کاربران میدهد که هر نوع استراتژی معاملاتی و ایده های تحلیلی را به راحتی پیاده سازی کنند و آن را توسعه دهند.

چون طراحی اندیکاتور و ربات های معامله گر با زبان پاین اسکریپت نیاز به دانش برنامه نویسی دارد معامله گرانی که با این دانش آشنایی ندارند، نمی توانند از این امکان ویژه سایت تریدینگ ویو استفاده کنند. اما این موضوع زیاد جای نگرانی ندارد چون سایت پرشین الیت می تواند ایده های شما را با استفاده از زبان پاین اسکریپت به واقعیت بدل کند.

ما در سایت پرشین الیت ایده شما برای طراحی استراتژی، اندیکاتور یا ربات دریافت می کنیم و سپس آن را از لحاظ امکان سنجی مورد بررسی قرار می دهیم در صورتی که امکان طراحی آن وجود داشت مدت زمان و هزینه طراحی به شما اعلام می گردد.

کاربران محترم جهت سفارش اندیکاتور تریدینگ ویو می توانند با استفاده از خطوط ارتباطی زیر با ما تماس بگیرند.

جهت شروع سفارش فیلتر شکن خود را روشن کرده و بر روی دکمه پایین کلیک کنید.
توجه: شماره موبایل وارد شده در وب سایت نمایش داده نمیشود
توجه: ایمیل وارد شده در وب سایت نمایش داده نمیشود