whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

در مورد ارز دیجیتال NTVRK چه میدانید؟

1401/03/01 ساعت 19:56


معرفی و اطلاعات ارز دیجیتال نتورک

نتورک یک ارز دیجیتال (NTVRK) با تیراژ 100,000,000 100 میلیون قطعه است که از این تعداد 41,774,844 قطعه در گردش است که 41.77 درصد از کل تعداد سکه ها را به خود اختصاص داده است.

قیمت کریپتوکارنسی نتورک در 7 روز گذشته -11.32 درصد، در 30 روز گذشته -60.41 درصد و در یک سال 0.00 درصد کاهش یافته است. قیمت آن در 24 ساعت گذشته -4.41% کاهش یافته است.

بیشترین قیمت در 24 ساعت گذشته 0.652 و کمترین قیمت 0.596 است.

ارز (NTVRK) بالاترین قیمت ثبت شده نتورک در 9 آوریل 1400، 7.330 دلار بود که اختلاف 91.59- درصدی با قیمت فعلی آن داشت.

پروژه NTVRK یک بازی واقعیت مجازی بلاک چین است که در آن هر کسی، صرف نظر از دانش تکنولوژیکی، می تواند با استفاده از ویرایشگر جعبه امنیتی پیشرفته در این پروژه، دنیاها و تجربیات خود را ایجاد کند. این پروژه به هر کسی اجازه می دهد با استفاده از عینک سه بعدی دنیای مجازی خود را که وارد آن می شود بسازد و هر زمان که به کسی یا چیزی دست می زند احساس می کند که آن شخص نیز با استفاده از لباس خاصی که وجود دارد لمس می شود و راهش همین است. زندگی در دنیای مجازی را توسعه دهید.

 

NTVRK

نهایی هدف نهایی این پروژه ایجاد دنیایی منحصر به فرد و از نظر بصری جذاب است که آماده کاوش و حتی تغییر وضعیت و شکل آن با توجه به نیاز کاربران باشد. با استفاده از توکن این پروژه می توانید ملکی بخرید یا اجاره کنید و ... در این دنیای مجازی هر کاری می توان انجام داد و افراد می توانند از نقاشی گرفته تا نقاشی خانه و ابزارهای مختلف مانند ماشین و یا حتی فیلم ساختن بفروشند. ، عکس ها، موسیقی ها و چیزهایی که هم ابعادی و هم سه بعدی هستند. به پلتفرم اضافه کنید.

روش استخراج: دستگاه های استخراج ASIC

قابلیت چسبندگی: دارد

 توکنومتری NTVRK:

نماد توکن این پروژه NTVRK است و تعداد کل توکن های این پروژه 100 میلیون واحد قابل خرید و فروش در صرافی Uni Swap می باشد. تقسیم بندی آن به شرح زیر است:

 

VR

 تیم: 12%

تبلیغات: 6%

مشاوران: 4%

پیش فروش 1: 6٪

پیش فروش 2: 7٪

فروش خصوصی: 6.5%

فروش خصوصی: 7 درصد

عمومی: 4%

پاداش مسابقه: 20%

جامعه: 20٪

نقدینگی در بورس های غیرمتمرکز: 3 درصد

پس انداز: 5%

 تیم: شخصیت اول این پروژه NTVRK مایکل کات سالی نام دارد، این فرد استارتاپ های زیادی در زمینه نرم افزار ایجاد کرده است که عمدتا در زمینه شبیه سازی سه بعدی، مهندسی واقعیت افزوده و عدم فعالیت است. او همچنین بنیانگذار پروژه XMOD به مدت 7 سال است. او رهبر این پروژه و به مدت پنج سال رهبر پروژه HUMAN GANDA است که خود بنیانگذاری کرده است.این شخص به مدت 9 سال رهبری تیم مهندسی پروژه DACKLINE را بر عهده داشته است.

یکی از بنیانگذاران این پروژه Limous Chi نام دارد. او 9 سال برای خودش کار کرد و استارت آپ های زیادی ایجاد کرد. این فرد ابتدا تاجر بود و سپس به فناوری و هنر روی آورد. او همچنین به مدت دو سال به عنوان طراح در DREAM LAB کار کرد.

چند همکاری  NTVRK

🔹 همکاری با AnRkey، DesSpace، eMoney، FOMOlab

🔹 بخش اخبار (ادامه در این صفحه) همکاری ها و لیست رویدادهای جدید را نشان می دهد.

NTVRK چیست؟

نتورک یک دنیای اجتماعی مجازی مبتنی بر بلاک چین است که به کاربران این امکان را می دهد تا از خلاقیت خود کسب درآمد کنند.

NTVRK در حال حاضر با قیمت 3.09 دلار معامله می شود و در Coinmarketcap در رتبه 2715 قرار دارد که در زمان نگارش مقاله 71.86 درصد افزایش یافته است.

NTVRK در چندین ارز دیجیتال ثبت شده است و بر خلاف سایر ارزهای دیجیتال اصلی، نمی توان آن را مستقیماً با ارز فیات خریداری کرد. با این حال، هنوز هم می توانید به راحتی با خرید USDT از هر صرافی فیات، سکه را خریداری کنید تا رمزگذاری کنید و سپس آن را به صرافی که سکه را برای معامله ارائه می دهد، منتقل کنید، ما آن را به تفصیل برای شما توضیح خواهیم داد.

 

نتورک

راهنمای خرید NTVRK

مرحله 1: ثبت نام در صرافی Fiat-to-Crypto

در خرید NTVRK ابتدا باید یک ارز دیجیتال اصلی، در این مورد USDT  خریداری کنید. در این مقاله، دو مورد از رایج ترین صرافی های فیات به کریپتو یعنی Uphold.com و Coinbase را به شما معرفی می کنیم. هر دو صرافی سیاست های هزینه و سایر ویژگی های خاص خود را دارند که به تفصیل به آنها خواهیم پرداخت. توصیه می شود هر دو را امتحان کنید و یکی را انتخاب کنید که مناسب شماست.

برای اطلاعات بیشتر یک صرافی فیات به کریپتو انتخاب کنید:

کوین بیس همچنین یکی از بزرگترین صرافی های ارز دیجیتال است که سپرده های فیات را می پذیرد. با استفاده از لینک زیر در Coinbase ثبت نام کنید و پس از خرید 100 دلار ارز دیجیتال، 10 دلار بیت کوین رایگان دریافت کنید.

 

NFTS in NTVRK

جزئیات مرحله

در ادامه مراحل خرید NTVRKایمیل خود را وارد کنید و روی Get Started کلیک کنید.مطمئن شوید که نام واقعی خود را وارد کنید، زیرا Coinbase برای تأیید حساب شما به آن نیاز دارد. یک رمز عبور قوی انتخاب کنید تا حساب شما در برابر هکرها در امان باشد.

شما یک ایمیل تایید دریافت خواهید کرد. آن را باز کنید و روی لینک داخل کلیک کنید. سپس برای تنظیم احراز هویت 2FA باید یک شماره تلفن همراه معتبر دریافت کنید که یک لایه امنیتی اضافی برای حساب شما است و توصیه می شود این ویژگی را روشن نگه دارید.

curl: دستور پیدا نشد

در ادامه مراحل خرید NTVRK مرحله بعدی را برای تکمیل احراز هویت خود دنبال کنید. این مراحل کمی دلهره آور هستند، به خصوص زمانی که منتظر خرید یک دارایی هستید، اما مانند سایر موسسات مالی، Coinbase در اکثر کشورها مانند ایالات متحده، بریتانیا و اتحادیه اروپا مستقر است. می توانید آن را به عنوان صرافی برای اولین خرید ارز دیجیتال خود با استفاده از یک پلت فرم قابل اعتماد در نظر بگیرید. خبر خوب این است که کل فرآیند شناخته شده به عنوان مشتری خود را بشناسید (KYC) اکنون کاملاً خودکار است و بیش از 15 دقیقه طول نمی کشد.

مرحله 2: USDT را با ارز فیات خریداری کنید

پس از تکمیل فرآیند KYC در فرآیند خرید  NTVRKاز شما خواسته می شود یک روش پرداخت اضافه کنید. برای استفاده از کارت هزینه بیشتری از شما دریافت می شود، اما بلافاصله خرید می کنید. در حالی که نقل و انتقالات بانکی بسته به کشور شما ارزان تر اما کندتر خواهد بود، برخی از کشورها سپرده های نقدی فوری را با کارمزد کم ارائه می دهند.

اکنون که همه چیز آماده است، روی دکمه "Trade" در گوشه سمت چپ بالا کلیک کنید، USDT را انتخاب کنید و تراکنش خود را تایید کنید... تبریک می‌گوییم! شما به تازگی اولین خرید رمزنگاری خود را انجام دادید.UpHold به عنوان یکی از محبوب‌ترین و راحت‌ترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال در فیات، دارای مزایای زیر است:

بیش از 50 سال و همچنان در حال رشد برای خرید و تجارت در چندین دارایی است

ما بیش از 7 میلیون کاربر در سراسر جهان داریم

شما می توانید برای کارت بدهی UpHold درخواست دهید و می توانید از دارایی های رمزنگاری شده در حساب خود مانند یک کارت معمولی استفاده کنید! (فقط ایالات متحده، اما بعداً در بریتانیا خواهد بود)

اپلیکیشن موبایل با کاربری آسان که می توانید به راحتی وجوه خود را به بانک ها یا سایر صرافی های آلتکوین برداشت کنید

بدون هزینه های پنهان و سایر هزینه های حساب

کاربران ممتاز سفارشات خرید/فروش محدودی دارند

اگر قصد دارید درازمدت رمزنگاری کنید، می توانید یک سپرده مدت دار برای میانگین هزینه دلار (DCA) تنظیم کنید.

یکی از محبوب‌ترین استیبل‌کوین‌های با پشتوانه USD، USDT است (اساساً یک ارز دیجیتال با پشتوانه فیات، بنابراین فرار کمتری دارد و عملاً به عنوان فیات قابل استفاده است). سکه‌هایی که می‌خواهید بخرید راحت‌تر است که فقط جفت معاملاتی USDT را در صرافی Altcoin داشته باشند، بنابراین لازم نیست هنگام خرید سکه به ارز دیگری تبدیل کنید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.