whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال BTCST

1400/11/08 ساعت 19:08


استخراج بیت کوین یکی از جذاب ترین و همچنین سود ساز ترین بخش ها در بازار کریپتوکارنسی است. اما استخراج این ارز دیجیتال با ارزش کار آسانی نیست. برای ساده تر کردن این کار و همچنین از بین بردن ریسک خرید ماینر و همچنین راه اندازی فارم های استخراج بیت کوین، عهده ای تصمیم به راه اندازی هش ریت بیت کوین گرفتند. این هش ریت به کاربر خود امکان همکاری در فرآیند استخراج با ارزش ترین ارز دنیای دیجیتال را می دهد و جالب است بدانید که با داشتن این ارز دیجیتال، دیگر نیازی به هزینه های سرسام آور برای خرید ماینر نخواهید داشت. با ما همراه شوید تا با BTCST بیشتر آشنا شوید.

 

image

BTCST

بیت کوین هش ریت یا همان BTCST چیست؟

همانطور که اشاره کردیم، استخراج بیت کوین کاری بسیار سخت و هزینه بر است. اما پلتفرم و پروژه BTCST به شما کمک می کند که در این ماموریت سود ساز سهیم باشید و سود های بسیار مطمئن و بزرگ کسب نمایید.

در این پروژه هدف اصلی جذب نقدینگی موجود در بازار به سمت ارز دیجیتال بیت کوین است. عملکرد این پلتفرم باعث می شود که علاقه مندان بیت کوین با هزینه و ریسک پایین از پاداش و همچنین ماینینگ بیت کوین استفاده کنند.

در گذشته به دلیل سهولت استخراج بیت کوین، نقدینگی در بازار به خودی خود به سمت این پلتفرم و همچنین این ارز دیجیتال کشیده می شد. اما گسترش دنیای ارز های دیجیتال و همچنین سختی و هزینه بر شدن استخراج بیت کوین، باعث شد که بسیاری از ورود به این کار منصرف شوند و به دنبال معامله و یا ماینینگ دیگر رمز ارز ها باشند.

از همین رو هش ریت بیت کوین ایجاد شد تا بتوانند سرمایه و همچنین نقدینگی از دست رفته بازار این ارز دیجیتال را باز پس گیرد.

اگر تاکنون برای سرمایه گذاری در بازار ارز های دیجیتال به سراغ کانال های خارجی ارائه دهنده سیگنال می رفتید و هزینه های سرسام آوری برای دریافت سیگنال کانال خارجی پرداخت می کردید، بهتر است بدانید که ما سیگنال کانال های خارجی را با کمترین هزینه و همچنین تحلیل های مطمئن در اختیار شما قرار خواهیم داد.

 

image

BTCST

 

بنیانگذاران و تاریخچه ایجاد BTCST

هش ریت بیت کوین در دسامبر 2020 ایجاد و منتشر شد. این پلتفرم با فعالیت بر روی پلتفرم بایننس اسمارت چین، توانست امنیت بالایی برای معاملات خود ایجاد کند.

جالب است بدانید که این پلتفرم توسط عده خاصی از سازندگان و توسعه دهندگان بیت کوین طراحی و ارائه شده است.

توکن BTCST با بهره گیری از استاندارد BEP-20 توانسته بستری امن برای سرمایه گذاران ایجاد کند تا افراد بتوانند سهمی هر چند کوچک در استخراج بزرگترین رمز ارز دنیای کریپتوکارنسی داشته باشند و سود های عظیمی کسب کنند.

این پلتفرم توانست تا فوریه 2021 چیزی در حدود 12 درصد از هش ریت بیت کوین در اندازه جهانی را به نمایش بگذارد.

اگر شما نیز علاقه دارید که در پروسه استخراج بیت کوین سهمی داشته باشید و با کمترین میزان ریسک، بخشی از سود این بازار را از آن خود نمایید، ادامه مطلب را از دست ندهید تا اطلاعاتی بسیار با ارزش در رابطه با این توکن کسب نمایید.

 

image

BTCST

 

به چه دلیل این رمز ارز منحصر به فرد است؟

مهم ترین وجه تمایز این توکن، حمایت و همچنین وابستگی آن به بیت کوین است.

این توکن به دارندگان خود در صورت استیکینگ BTCST اجازه استخراج بیت کوین را می دهد. میزان این استخراج بستگی به قدرت استخراج بیت کوین دارد و همین امر امکان استخراج بیت کوین از طریق پروژه و پلتفرم های دیفای را به کاربران می دهد.

تنها زمانی توکن BTCST واگذار می شود که کاربر تصمیم بگیرد که توکن را استاندارد سازی و همچنین توکنیزه کند.

نکته بسیار جالب در رابطه با این کوین با ارزش، عدم فروش آن در مجامع خصوصی و عمومی است و همین امر باعث شده که ارزش این کوین بسیار بالا برود.

دارندگان این کوین می توانند با استکینگ آن سود های بسیار جذابی کسب نمایند.

همانطور که اشاره کردیم، BTCST بر روی پلتفرم بایننس و با بهره گیری از استاندارد BEP-20 طراحی و ارائه شده است.

این استاندار مبنای کار خود را بر امنیت بالا قرار داده است و به همین منظور، هر روز از دارایی و همچنین موجودی کل استخر بیت کوین و همچنین کاربر عکس گرفته و ذخیره می کند.

این پلتفرم ساختاری ابری به منظور استخراج بیت کوین است که پرداخت سود خود را به صورت روزانه و بر مبنایی دارایی استخر انجام میدهد. تمامی فعالیت های این فضای ابری توسط برنامه ای غیر متمرکز با نام DApp انجام می شود.

 

image

BTCST

بیت کوین هش ریت چگونه کار می کند؟

ارز دیجیتال Bitcoin Standard Hashrate Token که با نماد BTCST شناخته می شود، توانسته با پشتوانه هش ریت استخراج بیت کوین، در مدت زمان کوتاهی از تاریخ انتشار خود، تبدیل به یکی از موفق ترین توکن ها در بازار کریپتوکارنسی شود.

پشتیبانی هش ریت به این معنا است، که فقط زمانی می توانید توکن جدید BTCST را داشته باشید که قدرت مورد نیاز به میزان هش تعریف شده برای استخراج هر توکن را داشته باشید.

دارندگان این توکن می توانند با استکینگ این توکن با ارزش، به صورت روزانه سود خود را از استخراج بیت کوین دریافت نمایند.

نکته جالب توجه در رابطه با میزان سود این عملیات، کم شدن هزینه های استخراج بیت کوین، مانند هزینه برق و همچنین استهلاک تجهیزات مورد برای استخراج بیت کوین از سود حاصل است.

این پروژه به صورت نیمه متمرکز فعالیت می کند و این بدان معنی است که عقد قرار داد ها برای ورود به این پروژه غیر متمرکز بوده اما فرآیند استخراج، انتخاب استخر مورد نیاز و دیگر فرآیند های عملیاتی متمرکز هستند.

پس می توانید با خیالی آسوده و بدون نگرانی از افشا اطلاعات خود در این پروژه پولساز و موفق سرمایه گذاری نمایید.

 

image

BTCST

امنیت این شبکه چگونه تامین می شود؟

اکنون که این پلتفرم امن و سود ساز غیر متمرکز را شناختید، می توانید برای سرمایه گذاری در آن تصمیم نهایی خود را بگیرید. اما لازم است در رابطه با امنیت این شبکه و راه های تامین آن نیز اطلاعاتی داشته باشید.

امنیت این شبکه توسط استخر بایننس که با نام Binance Pool شناخته شده است، تامین می شود. این استخر وابسته به پلتفرم بایننس بوده و با استفاده از استاندارد این شبکه، بهترین شرایط امنیتی و همچنین نظارتی در پروسه استخراج و همچنین پرداخت تامین می شود.

در این پلتفرم دارایی های هش ریتی بیت کوین تبدیل به داده های دیفای می شوند و از طریق پلتفرم های دیفای به حساب کاربران واریز خواهند شد.

علاوه بر این، این داده های می توانند بهترین ابزار و سند برای دریافت وام و یا اهدا وام به کاربران باشند.

با توجه به اینکه پلتفرم BTCST توسط سازمانی غیر متمرکز با نام دائو اداره می شود، به دارندگان این توکن اجازه شرکت در تصمیم گیری ها و همچنین رای گیری های در خصوص پروژه داده می شود.

اکنون که صحبت از بایننس و صرافی قدرتمند این پلتفرم شد، بهتر است نکته ای با ارزش را به شما متذکر شویم.

همانطور که میدانید دسترسی به صرافی بایننس برای کاربران ایرانی غیر ممکن است و همین امر سبب شده که انجام معاملات با امنیت بالا برای کاربران ایرانی غیر ممکن شود.

برای رفع این مشکل، ما می توانیم احراز هویت بایننس را برای شما از بهترین و مطمئن ترین راه انجام دهیم.

حتی اگر به حساب کاربری گذشته خود در این صرافی نیاز دارید، کافیست با ما در ارتباط باشید تا احراز هویت بایننس شما را انجام دهیم و دسترسی شما به این صرافی را از بهترین روش ممکن سازیم.

 

image

BTCST

بهترین صرافی و کیف پول ها برای خرید و فروش و همچنین نگهداری از BTCST

شناخت کامل پلتفرم BTCST به شما این امکان را می دهد که با کمترین ریسک و صرف هزینه های بسیار پایین، بخشی از جامعه استخراج کنندگان بیت کوین شوید.

شما می تواند با داشتن این توکن، علاوه بر شرکت در فرایند استخراج بیت کوین، سود های قابل توجهی نیز دریافت کنید.

برای خرید توکن BTCST می توانید از طریق صرافی های زیر اقدام کنید.

●      بایننس

●      وی سی سی اکسچنج

●      دبلیو بی اف اکسچنج

●      پنکک سواپ

برای نگهداری این ارز دیجیتال، می توانید به سراغ کیف پول هایی بروید که از پلتفرم بایننس پشتیبانی می کنند. از مهم ترین و امن ترین کیف پول های نرم افزاری و سخت افزاری، می توان به موارد زیر اشاره کرد.

●      تراست ولت

●      کیف پول رسمی بایننس

●      متامسک

برای سرمایه گذاری بر روی ارز های دیجیتال، تنها گذشته و مسیر راه تعیین کننده نیست و شما باید فاکتور های بسیاری از قبیل سرمایه گذاران پروژه، پروژه ها و اهداف آینده، میزان قدرتی که برای رسیدن به اهداف صرف می کنید و همچنین تحلیل تکنیکال و فاندامنتال پروژه را در نظر داشته باشید.

کلام آخر

اکنون که با پلتفرم نوظهور اما قدرتمند BTCST آشنا شدید، می توانید با انجام تحلیل های صحیح بر روی روند این ارز دیجیتال، آینده آن را به بهترین شکل پیش بینی نمایید.

برای انجام تحلیل های دقیق تر، ما با فروش اندیکاتور و همچنین راهنمایی شما در این زمینه، همراهتان خواهیم بود.

پس دیگر هزینه های گزاف برای دریافت سیگنال کانال خارجی پرداخت نکنید.

با ما همراه باشید تا بهترین سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال فیوچرز و همچنین سیگنال کانال های خارجی را با کمترین هزینه و همچنین کمترین ریسک در اختیار شما قرار دهیم. 


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

محسن جعفری
محسن جعفری 1401/09/13
سلام ارز btcst تو صرافی شما هست ؟