whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

راه اندازی خدمات ابری بایننس علیرغم سخت گیری های سک (SEC)

1402/03/25 ساعت 20:56


 بایننس، در میان سخت گیری‌های سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا SEC، خدمات ابری استخراج بیتکوین را راه‌اندازی می‌کند. صرافی رمز ارز بایننس در حال حاضر 1 تراهش در ثانیه (Th/s) را با قیمت 10.7280 دلار به فروش می‌رساند. این مبلغ بین هزینه استخراج (1.17 دلار) و هزینه برق (9.558 دلار) تقسیم می‌شود.

صرافی رمزارز بایننس اعلام کرده است که به لانچ محصولات جدید استخراج ابری مبتنی بر اشتراک مربوط به بیتکوین (BTC) پرداخته است.

با توجه به روند نزولی، قیمت بیتکوین در حال حاضر 24,922 دلار است. از تاریخ 15 ژوئن به بعد، کاربرانی که علاقه‌مند به استخراج بیتکوین هستند اما از تجهیزات مورد نیاز برخوردار نیستند، می‌توانند به خدمات استخراج ابری بایننس اشتراک بگیرند و هش ریت‌ها را خریداری کنند. هش ریت، قدرت محاسباتی مورد نیاز برای تأیید و اعتبارسنجی تراکنش‌های بیتکوین روی بلاکچین است.

بایننس در حال حاضر 1 تراهش در ثانیه (Th/s) را با قیمت 10.7280 دلار به فروش می‌رساند. این مبلغ بین هزینه هش ریت و هزینه برق به ترتیب به اندازه 1.17 دلار و 9.558 دلار تقسیم می‌شود. تعداد بیشتر هشریت‌ها احتمال دریافت درآمد بیشتری به ازای بیتکوینی که از طریق استخراج به دست می‌آید را افزایش می‌دهد.

خدمات اشتراک استخراج بیتکوین (BTC) بایننس به مدت 180 روز یا تقریباً شش ماه فعال خواهد بود. برای هر TH/s خریداری شده، کاربران قادر خواهند بود در طول این بازه زمانی 0.0004338 بیتکوین کسب کنند.

از آنجایی که محصول بر روی وبسایت جهانی بایننس راه‌اندازی شده است، خدمات این محصول برای سرمایه‌گذاران رمزارزی ساکن در ایالات متحده در دسترس نمی‌باشد. در یک بیانیه قبلی به Cointelegraph درباره سخت گیری اخیر کمیسیون بورس و اوراق بهادار در ایالات متحده، بایننس بیان کرده است که "Binance.com یک موجودیت مجزا است و کاربران ما تحت تأثیر مسائل مربوط به Binance.US قرار نخواهند گرفت."

به منظور مقابله با اتهامات کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC)، Binance.US، جورج کانلوس، معاون سابق بخش اجرایی SEC را به عنوان بخشی از تیم حقوقی خود استخدام کرد.

با واکنش به این توسعه ادعا شده، جان رید استارک، رئیس سابق اجرایی اینترنتی SEC، در توییتر اظهار داشت:

"بایننس به طور واضح برای یک اقدام قضایی آماده‌سازی می‌کند و همچنان در حال استخدام بهترین وکلای دفاعی در جهان است."

مراجعه قانونی آغاز شد زمانی که SEC ادعا کرد که شاخه آمریکایی بایننس به عنوان یک صرافی ثبت‌نشده، کارگزار و سازمان پاک کننده عمل می‌کرد. پس از اقدامات SEC، در تاریخ 9 ژوئن، Binance.US اعلام کرد که واریزهای دلار آمریکا را متوقف می‌کند و احتمالاً از تاریخ 13 ژوئن برخی از برداشت‌های فیات را متوقف می‌کند.

به نقل از کوینتلگراف


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.