whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال StormX

1400/11/23 ساعت 18:26


StormX یک راه سرگرم کننده و آسان و یک پلتفرم غیرمتمرکز است که در آن خریداران آنلاین می توانند ارز دیجیتال را به صورت پاداش های خرید خود به دست آورند. توکن بومی حاکم بر این پلتفرم STMX است. همچنین از STMX  برای ذخیره وجوه در طرح دبیت کارت های StormX استفاده خواهد شود.

این روزها اشخاص زیادی به دنبال رشد سریع و چشمگیر در سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی هستند. برای این افراد ارزهای دیجیتال  به معنای معاملات زود بازده و سرمایه گذاری های دوره ای پیشرو می باشند. با این حال، برای رشد و توسعه ارزهای دیجیتال واقعاً مهم است که در نظر همه نوع سلیقه ای جذابیت داشته باشند. برای رسیدن به این هدف لازم است از جدیت و خشکی دنیای کریپتو کاسته شود.

شرکت استورم ایکس در سیاتل مستقر شده است. این شرکت از طریق یک رویکرد منحصر به فرد،  دنیای ارزهای دیجیتال را به عموم جامعه معرفی کرده است. این شرکت کار خود را با معرفی مفهوم "بازگشت نقدی رمزنگاری شده" یا کریپتو کش بک، آغاز کرده است. به این ترتیب خریداران آنلاین می توانند با کسب درآمد از ارزهای دیجیتال هنگام خرید، به تدریج به دنیای ارزهای دیجیتال وارد شوند.

 

image

استورم ایکس

 

StormX با اپلیکیشنی به همین نام به فعالیت پرداخته است. با این اپلیکیشن ارزهای دیجیتال را به افرادی که قصد خرید مستقیم یا سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را ندارند، معرفی می کند.

استورم ایکس چیست؟

StormX می تواند به پلتفرم، برنامه تلفن همراه و افزونه مرورگر کروم این شرکت اطلاق شود. از نظر فنی، StormX یک پلتفرم غیرمتمرکز است که روی اتریوم اجرا می‌شود. در واقع اپلیکیشن موبایل و افزونه مرورگر دو رابط مجازی برای تعامل کاربران با پلتفرم هستند.

StormX به کاربران اجازه می دهد تا با ارزهای رمزنگاری شده محبوب کسب درآمد داشته باشند. ارزهایی مانند بیت کوین، اتریوم، استیبل کوین دای و همچنین توکن خود StormX، یعنی STMX. کاربران این ارزها را با روش خاصی به دست می آورند. ابتدا افزونه مرورگر کروم را فعال می کنند. سپس از شرکای آنلاینی که اولویت دارند مانند eBay، Microsoft، Uber، Nike و غیره خرید می کنند.

کاربران به طور بالقوه می توانند تا 80 درصد از پول نقد ارز دیجیتال را به عنوان پاداش خرید به دست آورند. آنها همچنین می‌توانند گزینه‌ ای را برای هر کدام از ارزهای دیجیتال محبوبی که بخواهند آنرا به دست آورند، انتخاب کنند.

این کار از طریق اپلیکیشن موبایل StormX انجام می شود. این اپلیکیشن به علاوه ویژگی‌های  بیشتری مانند پاداش‌های امور خرد یا micro-task را نیز ارائه می‌دهد. در این ویژگی کاربران برای کسب ارزهای دیجیتال بیشتر می‌توانند کارهایی همچون نظرسنجی‌های سریع یا سایر امورات بازاریابی ساده را انجام دهند.

 

image

نماد استورم ایکس

توکن StormX (STMX) برای چه مواردی استفاده می شود؟

توکن StormX یا به اختصار STMX یک توکن از استاندارد ERC-20 است که برای مدیریت و سهامداری پلتفرم StormX است. توکن ERC-20 بودن به این معنی است که توکن در بلاک چین اتریوم صادر شده است. در نتیجه به راحتی در کیف پول های اتریوم مانند MetaMask، Exodus یا کیف پول سخت افزاری Ledger سپرده گذاری می شود.

با این حال، برای اینکه STMX به طور کامل و طبق برنامه عمل کند، کیف پول باید به برنامه StormX متصل باشد. این امر همچنین می تواند منجر به ارتقاء آن شود که به موجب آن کاربر به طور بالقوه جوایز بیشتری کسب خواهد کرد.

یکی دیگر از راه های کسب درآمد غیر فعالی که کاربران می‌توانند با آن ارز دیجیتال درآمد کنند، سهامداری می باشد. هنوز مشخص نیست که چرا سهامداری  ضروری است. زیرا StormX روی اتریوم اجرا می شود که در حال حاضر با پروتکل توافقی اثبات کار به فعالیت می پردازد. StormX حتی ارز دیجیتال بومی بلاک چین اتریوم هم نیست.

یکی از توضیحات احتمالی این است که « سهامداری » در این زمینه در واقع فقط یک نام مستعار است. این نام احتمالا برای توصیف عمل سپرده گذاری STMX در یک سپرده است. چه این سپرده برای اهداف نقدینگی یا برای کمک به سیستم خزانه داری در توسعه تامین مالی باشد. در حال حاضر هیچ راهی برای تایید این فرضیه وجود ندارد.

 

image

خدمات استورم ایکس

 

مدیریت برنامه غیرمتمرکز StormX ساده است. کاربران باید از کروم، سافاری یا Microsoft Edge برای بازدید از rule.stormx.io استفاده کنند. بلافاصله پس از ورود به صفحه، یک پیشنهاد همراه با نمودار دایره ای نشان داده می شود که وضعیت رای گیری فعلی را نشان می دهد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این رمز ارز و همچنین دریافت خدمات مختلف در رابطه با ارزهای دیجیتال مانند احراز هویت بایننس، استعلام قیمت ارزهای دیجیتال و خرید و فروش سیگنال های مورد نیاز خود با کارشناسان پرشین الیت تماس بگیرید.

STMX چگونه توزیع می شود؟

STMX قبلاً توکن Storm با کد تایید STORM نامیده می شد. صرف نظر از تغییر نام، تنها 10 میلیارد توکن STMX عرضه شده است. این توکن در سال 2017 در یک «فروش جمعی» (کلمه دیگری برای عرضه اولیه سکه یا (ICO) فروخته شد. این فروش به جمع آوری 32 میلیون دلار آمریکا برای StormX, Inc کمک کرد.

اطلاعاتی که وب سایت رسمی StormX در مورد توزیع توکن STMX داده است، بسیار جالب است.

  • 41.74٪ به سرمایه گذاران اولیه در رویداد ICO یا Crowdsale فروخته شد.
  • 10٪ به کاربران تعلق گرفته است، احتمالا به عنوان پول نقد.
  • 25% توسط شرکت نگهداری می شود.
  • 23.26٪ "قفل" هستند، احتمالاً برای اهداف سهامداری و حکمرانی.

در ژوئن 2020، توکن‌های STORM با توکن‌های STMX که اکنون در گردش هستند، مبادله و تعویض شدند. توکن‌های STMX به توکن‌های STORM پیشرفت‌های امنیتی را اضافه کردند. مواردی مانند حذف «god mode». به این وسیله توکن های STMX تمرکززدایی را بهبود بخشیدند. توکن‌های STMX را می‌توان در جایی که STORM نمی‌توانست، برای سهامداری قفل کرد.

این مبادله تا نوامبر 2020 انجام شد. اگرچه همچنان یک پروپوزال (پروپوزال 1) پیشنهاد می کند که به دارندگان STORM اجازه داده شود تا یک مبادله دستی انجام دهند. این مبادله به آنها فرصتی برای دریافت STMX خواهد داد.

 

image

استورم ایکس

آینده و چشم انداز استورم ایکس

برای درک مسیری که StormX در حال طی کردن آن است، باید نگاهی به تیم موسس، تاریخچه شرکت و تمرکز فعلی آنها بیندازیم.

StormX توسط Simon Yu و Calvin Hsieh تاسیس شده است. از سال 2021، هر دوی آنها به ترتیب سمت مدیر عامل و مدیر ارشد فناوری را در اختیار دارند. این دو نفر در طول رشد هفت ساله خود، همان افراد سابق را در تیم اصلی قرار داده اند. 

از سال 2014، StormX، محصولات دیگری را آزمایش کرده است که منجر به موفقیت مفهوم فعلی پلتفرم StormX شده است. StormX به عنوان یک پلتفرم برای تمرکز بر بازاریابی تعاملی استفاده می شود.

کسب‌وکارها و سرمایه گذاران می‌توانند با این پلتفرم شریک شوند تا با نصب برنامه‌ها، و انجام کارهای خرد دیگر کاربران را به امتحان محصولات و بازی‌های جدید تشویق کنند. کارهایی مانند تکمیل نظرسنجی، اشتراک‌گذاری برنامه‌ها و گذاشتن نظر. به عنوان تشویق و دادن انگیزه به کاربران، آنها Bolts را دریافت می کنند. Bolts یک سیستم امتیاز پاداش است که به هیچ دارایی رمزنگاری مربوط نمی شود.

پس از آن، StormX افزونه مرورگر StormShop را معرفی کرد، که آغازی بود برای بازگشت نقدی ارزهای دیجیتال. از سال 2014، هر دو پلتفرم بیش از 13 میلیون توکن STMX، 249 بیت کوین و 570 اتر پاداش داده اند.

 

image

سرمایه گذاری پرسود و موفق با استورم ایکس

 

تعداد تجارت ها و فعالیت های اقتصادی الکترونیک و شرکای تجاری به طور مداوم افزایش یافت. در سال 2020، StormX کارت نقدی StormX را با پیروی از روند محبوب ذخیره ارزش در STMX، و تبدیل آنها به پول نقد در محل خرید به روشی یکپارچه، به کار گرفت. این امر کارایی توکن STMX را نسبت به قبل افزایش می دهد.

اتفاقاً این باعث شد که قیمت STMX به طرز باورنکردنی و چشمگیری افزایش یابد. حتی در یک برهه، قیمت آن تنها در یک روز 500٪ افزایش یافت. متاسفانه، این اتفاق تنها یکی از اثرات شوک تقاضا با دلایل روانشناسی جمعیت بود. این نوع رشد پایدار نیست. توقعات عملی و نگاه منطقی در مورد چگونگی رشد دارایی های رمزنگاری شده هنگام سرمایه گذاری بسیار مهم است.

توکن‌های StormX ارزش خاص خود را به خاطر افزایش کاربردشان به دست آورده اند. استفاده گسترده از StormX به طور بالقوه می تواند بیت کوین را شکست دهد زیرا این شبکه بسیار سریع و چابک است. با این حال، StormX رقبای زیادی مانند Stellar، XRP و بسیاری دیگر از شبکه‌های متمرکز بر پرداخت را نیز دارد.

آیا برای سرمایه گذاری در StormX (STMX) مصر هستید؟

اگر از استراتژی بازاریابی StormX, Inc.  و موارد استفاده گسترده STMX اطمینان دارید، می توانید تجارت در دنیای رمز ارز ها را به راحتی و با روشی کاملا ایمن از طریق ارتباط با کارشناسان پرشین الیت شروع کنید. با پرشین الیت میتوانید قیمت ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه ای دریافت کنید و پس از کسب آگاهی های لازم نسبت به خرید آنها اقدام نمایید.

 

image

تجارت در دنیای وسیع ارزهای دیجیتال با پرشین الیت

کلام آخر

تا حدودی با پلتفرم StormX و توکن آن یعنی STMX آشنایی پیدا کردید. اکنون زمان بسیار مناسبی برای تصمیم گیری درباره سرمایه گذاری روی این ارز دیجیتال می باشد. با توجه به فراز و نشیب های سرمایه گذاری در دنیای کریپتو میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و تکمیل تحقیقات خود، با کارشناسان و مشاوران پرشین الیت تماس بگیرید.

همچنین به منظور بهره مندی از خدمات گوناگون دنیای ارز دیجیتال میتوانید به سایت اینترنتی پرشین الیت مراجعه نمایید. شما میتوانید با آسودگی و اطمینان خاطر، از خدماتی همچون خرید سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال کانال خارجی، سیگنال فیوچرز و یا فروش اندیکاتور با هزینه ای فوق العاده و بسیار مناسب بهره مند شوید.

کارشناسان ما هر لحظه آماده ارائه مشاوره در زمینه تجارت ارز دیجیتال و پاسخگویی به سوالات شما می باشند.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.