whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

خرید تون TON بدون احراز هویت

1402/04/30 ساعت 16:21


TON یا شبکه باز، یک بلاک چین منحصر به فرد جامعه محور است که چیزهای زیادی برای ارائه دارد. TON توسط تلگرام تأسیس شد تا میلیاردها کاربر را روی آن برده و امکان تراکنش‌های سریع، ارزان و کم‌هزینه بلاک چین را فراهم کند. تمام ویژگی های آن با در نظر گرفتن کاربران روزمره توسعه داده شده است. در این مقاله قصد داریم به موضوع خرید تون TON بدون احراز هویت بپردازیم.

شبکه باز علاوه بر ارائه تراکنش های بسیار سریع، کارمزدهای کوچک و برنامه های کاربردی آسان، به دلیل معماری انعطاف پذیر و مقیاس پذیری خود مشهور بوده و همچنین سازگار با محیط زیست هستند. قبل از سرمایه گذاری در Toncoin، توکن اصلی شبکه، از این راهنما استفاده کنید تا درباره تاریخچه TON و کاربردهای آن بیشتر بدانید.

شما می توانید در سایت پرشین الیت به راحتی با خرید اشتراک عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی و دریافت انواع سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال فارکس و سیگنال فیوچرز ترید کرده و سود های فوق العاده ای کسب کنید. همچنین می توانید از طریق سایت ما به راحتی احراز هویت بایننس را انجام دهید.

Toncoin چیست؟

Toncoin (نماد: TON) توکن بومی شبکه باز (TON)، یک شبکه بلاک چین یک لایه غیرمتمرکز است. Toncoin قبلا به عنوان Gram شناخته می شده است، از این توکن می توان برای پرداخت کارمزد تراکنش ها، تسویه پرداخت ها یا اعتبارسنجی تراکنش ها با استفاده از مدل اجماع اثبات سهام بلاک چین (PoS) استفاده کرد.

تلگرام چیست؟

شبکه باز تلگرام یک بلاک چین رها شده است که توسط تلگرام، یک سرویس پیام‌رسانی فوری مبتنی بر حافظه ابری توسعه یافته است. پس از ایجاد شدن پروژه، به جامعه منتقل شد و به شبکه اپن سورس تغییر نام داد.

تاریخچه Toncoin

در سال 2018، تلگرام یک «لایت پیپر» و همچنین یک وایت پیپر برای شبکه باز تلگرام منتشر کرد. این پروژه که در ابتدا Gram نام داشت، تا سال 2020 در حال توسعه فعال بود. TON در طول زمان توسعه خود، از طریق فروش خصوصی توکن های Gram، پول جمع آوری کرد. در آوریل 2018، Gram رکورد دومین فروش بزرگ توکن در تمام دوران را شکست و 1.7 میلیارد دلار سرمایه جذب کرد. پس از اینکه توکن تبلیغات بیشتری دریافت کرد، فروش میلیارد دلاری بیشتری به شرکت‌های سراسر جهان انجام شد.

Gram توجه های زیادی را به سمت خود جلب کرده و شروع به ایجاد چندین چالش برای شبکه کرد. قبل از عرضه اولیه توکن (ICO) چندین کلاهبرداری در توییتر وجود داشت. پاول دوروف ایجاد کننده و مدیرعامل تلگرام با عجله اعلام کرد که این شرکت یک راه رسمی برای شرکت در ICO ایجاد خواهد کرد.

گرام در ابتدا تلاش کرد تا فروش عمومی را تحت صلاحیت ایالات متحده انجام دهد، بنابراین تلگرام باید از تمام مقررات SEC (کمیسیون بورس و اوراق بهادار) پیروی می کرد. قرارداد خرید اولیه این بود که پس از راه اندازی TON به سرمایه گذاران توکن ارائه شود.

هدف این بود که SEC توکن های Gram را به عنوان اوراق بهادار نبیند. متاسفانه، SEC سرمایه‌گذاران اولیه را به شکل پذیره‌نویس می‌دید و روش تلگرام در مبادله به عنوان توزیع ثبت نشده اوراق بهادار در نظر گرفته شد.

تلگرام با SEC مبارزه کرد و در نهایت در دادگاه شکست خورد. در ماه مه 2020، پاول دوروف به مشارکت تلگرام در توسعه بلاک چین پایان بخشید و شروع به بازپرداخت سرمایه به سرمایه گذاران اولیه کرد.

در این مرحله، TON یک دنبال‌کننده اختصاصی داشت و جامعه غیر متمرکز جهان شامل علاقه‌مندان و توسعه‌دهندگان کریپتو پتانسیل بلاک چین مناسبی را در این رمزارز دیدند. از آنجایی که TON به عنوان یک پروژه منبع باز توسعه داده شد و کد به راحتی در GitHub قابل دسترسی بود، توسعه دهندگان انجمن می توانند از جایی که تلگرام متوقف شده است ادامه دهند و عملکرد جدیدی برای TON را ایجاد کنند.

Toncoin در ابتدا به عنوان یک جایگزین گرام توسعه داده شد، که ظاهراً یک سرمایه گذاری واقعی در خود تلگرام نیست (اگرچه، طبق گفته فوربز، حداقل برخی از سرمایه گذاران گرام این ادعا را به چالش کشیده اند).

سرعت یک مشکل بزرگ برای فناوری بلاک چین بود. سرعت پایین و کارمزدهای بالای تراکنش، پرداخت موثر با ارزهای دیجیتال را برای کاربران عادی دشوار کرده است. TON با در نظر گرفتن نیازهای  کاربر نهایی برای پشتیبانی از میلیون ها تراکنش در ثانیه (TPS) توسعه یافته است.

هدف Toncoin دستیابی به چیست؟

در حالی که بیت‌کوین و اتریوم به نام‌های معروف و شناخته شده‌ای تبدیل شده‌اند، اما بدون مشکل نیستند. کارمزد تراکنش‌های بسیار بالا، سرعت پایین انجام  تراکنش و منحنی یادگیری قابل توجه، استفاده از ارز دیجیتال برای خریدهای روزمره را برای مردم دشوار می‌کند. به عنوان مثال، هزینه های گاز برای استفاده از بلاک چین اتریوم به طور مکرر در نوسان است و هزینه های گاز بیش از 100 دلار، بسته به اندازه تراکنش، بی سابقه نیست.

اکوسیستم TON برای برآورده کردن نیازهای میلیون‌ها کاربر که تراکنش‌های روزانه انجام می‌دهند توسعه پیدا کرده است. برعکس بیت‌کوین و اتریوم که معمولا توسط سرمایه‌گذاران استفاده می‌شوند، TON بر روی ارائه خدمات به مصرف‌کننده معمولی تمرکز کرده است. این برنامه به گونه ای طراحی شده است که در یک برنامه کاربردی آسان ادغام شود و به کاربران امکان می دهد تا به سرعت کوین ها را خریداری، ارسال و ذخیره کنند.

یکی از بزرگترین مزایای TON معماری انعطاف‌پذیر آن است. شبکه باز به گونه‌ای طراحی شده است که بسیار کارآمد و مقیاس‌پذیر باشد و به دلیل تعاملات متقاطع آن، تراکنش‌های بسیار سریع را به رخ می‌کشد.

با پشتیبانی از شاردینگ پویا و زنجیره‌های کاری، TON می‌تواند میلیون‌ها تراکنش در ثانیه را با در صد موفقیت بالا تأیید  و پردازش کند. به عبارت دیگر، معماری انعطاف‌پذیر TON به آن اجازه می‌دهد بدون افت عملکرد به طور مداوم رشد کند.

فناوری بلاک چین به سرعت تکامل یافته است و تبادل اطلاعات حساس را در یک محیط غیرمتمرکز آسان‌تر کرده است. TON برای انطباق اصلی با Toncoin تلاش می‌کند که توسط پایگاه کاربر فعال تلگرام، رابط‌های ساده، سرعت‌های فوق‌العاده سریع و مقیاس پذیری کلی آن ممکن شده است.

خرید تون TON بدون احراز هویت

در دنیای دیجیتال و تکنولوژی‌های نوین، ارز دیجیتال تون TON به شدت مورد توجه قرار گرفت. این ارز با امکانات و قابلیت‌های منحصر به فرد خود، جذابیت زیادی برای معامله‌گران و سرمایه‌گذاران ایجاد کرد. اما چیزی که بسیاری را متعجب ساخت این بود که خرید TON بدون احراز هویت امکان‌پذیر بود.

به روزهای آخر سال، در دنیای دیجیتال و تکنولوژی‌های نوین، یک ارز دیجیتال جدید به نام TON به شدت مورد توجه قرار گرفت. این ارز با امکانات و قابلیت‌های منحصر به فرد خود، جذابیت زیادی برای معامله‌گران و سرمایه‌گذاران ایجاد کرد. اما چیزی که بسیاری را متعجب ساخت این بود که خرید TON بدون احراز هویت امکان‌پذیر بود.

با توجه به اهمیت حفظ حریم خصوصی کاربران و معامله‌گران ارزهای دیجیتال، صرافی‌های برخی تصمیم گرفتند که خرید TON بدون نیاز به احراز هویت ارائه دهند. این اقدام نه تنها امکان معامله برای کاربران حرفه‌ای را فراهم می‌کند، بلکه این امکان را برای کاربران مبتدی نیز به صورت آسان فراهم می‌سازد. با خرید TON بدون احراز هویت، کاربران می‌توانند به صورت آنونیم و بدون فراهم کردن اطلاعات شخصی‌شان، ارزهای دیجیتال خود را معامله کنند.

البته به علت خطرات امنیتی و محدودیت‌های قوانین مرتبط با ارزهای دیجیتال در برخی کشورها، همچنان برخی از صرافی‌ها از کاربران خود خواسته‌اند که هویت خود را احراز کنند. اما تعدادی از صرافی‌ها تصمیم گرفته‌اند که به روش‌هایی کاربران را از این مسئله معاف کنند و خرید TON بدون احراز هویت را ارائه دهند.

در نهایت، با توجه به انتخاب‌های مختلفی که در دنیای ارزهای دیجیتال وجود دارد، کاربران می‌توانند تصمیم بگیرند که آیا می‌خواهند هویت خود را احراز کنند و از خدمات امنتری بهره‌مند شوند یا از خرید TON بدون احراز هویت استفاده کنند و این امکان را برای خود رقم بزنند. همچنین، در انتخاب صرافی‌ها، به مواردی مانند اعتبار و امنیت اطلاعات شخصی توجه کنند تا از معامله‌گری امن و مطمئن در دنیای ارزهای دیجیتال بهره‌مند شوند.

Toncoin چگونه کار می کند؟

Toncoin به عنوان توکن اصلی بلاک چین خود، طیف وسیعی از کاربردها را در شبکه TON دارد، همچنین به عنوان نوعی پرداخت در برنامه های غیرمتمرکز (DApps) شناخته می‌شود.

برخلاف سایر اکوسیستم های بلاک چین، TON برای پشتیبانی از میلیاردها کاربر بصورت همزمان و با سرعت زیاد طراحی شده است. این کار را با استفاده از اشتراک گذاری بلاک چین انجام می دهد، که شامل استفاده از چندین زیرشبکه یا خرده واحدها در یک بلاک چین برای انجام سریع وظایف است. هر قطعه هدف خاص خود را دارد و برای جلوگیری از انباشته شدن بزرگ بلوک های تایید نشده کار می کند.

TON یک شبکه اثبات سهام (PoS) است. هر تراکنش با استفاده از Toncoin اعتبار سنجی می شود که برای پاداش دادن به اعتبارسنجی ها نیز استفاده می شود. این شبکه همچنین به نامزدها اجازه می‌دهد تا توکن‌های خود را به اعتبارسنجی‌ها قرض دهند تا جوایزی کسب کنند.

 برای قرض دادن توکن‌ها، یک نامزد باید به یک استخر دارایی بپیوندد و دارایی‌های خود را به اشتراک بگذارد. هم نامزدها و هم اعتبار سنجی ها با استفاده از قراردادهای هوشمند مدیریت می شوند و یک لایه امنیتی به سیستم اضافه می کنند.

موارد استفاده خاص برای Toncoin در TON

کاربران می توانند با استفاده از ربات @wallet در اپلیکیشن تلگرام، تون کوین را خریداری یا ارسال کنند. پس از راه اندازی کیف پول خود و افزودن کیف پول من به پیوست های خود، کاربران می توانند به سرعت به Toncoin خود در هر پنجره چت دسترسی داشته باشند.

 کاربران همچنین می توانند Toncoin را با استفاده از همان ربات خریداری کنند. آنها نیازی به پرداخت هزینه تراکنش برای ارسال Toncoin با استفاده از برنامه تلگرام ندارند و به آنها امکان می دهد به سرعت و به راحتی وجوه غیر متمرکز را به سایر کاربران موجود در لیست تماس خود منتقل کنند.

در حالی که کاربرانی که قصد فروش ارزهای دیجیتال را دارند مشمول کارمزد 0.9٪ کمیسیون هستند، خریداران نیازی به پرداخت هیچ هزینه تراکنش ندارند. این باعث می شود کیف پول برای استفاده روزمره کاربردی باشد.

چندین سرویس و اپلیکیشن در حال اجرا بر روی بلاک چین TON نیز پرداخت را به تون کوین می پذیرند. اکوسیستم TON از ایجاد DApp های جدید پشتیبانی می کند و آن را بسیار سازگار می‌کند.

Toncoin همچنین می تواند برای تاثیرگذاری بر نحوه توسعه شبکه در آینده استفاده شود. شبکه باز یک سازمان مستقل غیرمتمرکز (DAO) است، بنابراین کاربرانی که توکن بومی بلاک چین را در اختیار دارند می‌توانند به هر تغییر پیشنهادی در بلاک چین یا اکوسیستم رای دهند.

این اتفاق به ارتقاء حس جامعه و تشویق رشد و نوآوری مداوم کمک می کند. برنامه حاکمیت فعلی TON از یک سیستم رای گیری ساده استفاده می کند که شنیده شدن صدا و نظر هر کاربر  را تضمین می‌کند.

در واقعیت، توکن TON یا همان Telegram Open Network که توسط تلگرام طراحی شده بود، به عنوان یک پروژه بزرگ ارزی دیجیتال توسعه یافته بود. اما پروژه TON به دلیل برخی از مشکلات قانونی و نقض‌های حقوقی از طرف اس‌ام‌سی به تعویق افتاد و بعداً لغو شد. به همین دلیل، این توکن بیشتر به عنوان یک پروژه ناکام مشهور شده است.

در حال حاضر و به علت اینکه پروژه TON متوقف شده است، خرید TON بدون احراز هویت امکان‌پذیر نیست. اگر شما به خرید توکن‌های دیجیتال علاقه‌مند هستید، باید به توکن‌های دیگری که در بازار وجود دارند، نظیر بیتکوین، اتریوم، ریپل و غیره نگاه کنید و در صرافی‌های معتبر و با اعتبار از آن‌ها خرید کنید.

در هر صورت، برای خرید توکن‌ها و انجام معاملات ارزهای دیجیتال، همواره توصیه می‌شود از صرافی‌ها و بورس‌های قابل اعتماد و مورد تأیید استفاده کنید تا از مشکلات امنیتی و قانونی جلوگیری کنید و تجربه معامله‌گری امن و مطمئنی داشته باشید. همچنین، موارد مرتبط با قوانین محلی کشور خود درباره معاملات ارزهای دیجیتال را هم در نظر داشته باشید.

ویژگی های Toncoin

Toncoin به دلیل کاربردی بودن شناخته شده است و به شدت بر کارایی تمرکز دارد. هدف نهایی این است که استفاده از توکن را تا حد ممکن برای کاربران ساده کنیم. جامعه توسعه TON همچنین برای افزودن بسیاری از ویژگی‌های پیشرفته که توکن را از سایر ارزهای دیجیتال متمایز می‌کند، سخت کار کرده است.

اثبات مکانیزم اجماع سهام

مکانیسم‌های اجماع اثبات سهام در شبکه‌های بلاک چین رایج بوده که برای تکمیل تراکنش‌ها به اعتبارسنجی نیاز دارند. این مکانیسم کارآمد انرژی به دریافت کنندگان اعتبار اجازه می دهد تا بر اساس میزان سهامی که دارند، پاداش دریافت کنند. به جای دریافت بلوک جدید در بلاک چین، بخشی از کارمزد تراکنش به آنها تعلق می گیرد.

توجه به این نکته مهم است که TON دیگر نمی تواند با استفاده از الگوریتم اجماع اثبات کار (PoW) استخراج شود. در تاریخ ژوئن 2022، آخرین تونکوین استخراج شد و کل عرضه این توکن  تنها می تواند هر سال درصد کمی افزایش یابد. الگوریتم اجماع PoS TON باعث می شود بلاک چین به طور موثر حرکت کند.

ذخیره سازی TON

ذخیره سازی اطلاعات در یک بلاک چین مفهوم تازه ای نیست، اما TON Storage آن را یک قدم به جلو می برد. این فضا بسیار شبیه Dropbox عمل می کند اما مزایای رمزگذاری خصوصی را با استفاده از کلید خصوصی کیف پول مالک ارائه داده همچنین یک لایه امنیتی اضافی به فضای ذخیره سازی خصوصی و عمومی آنلاین اضافه می کند. 

پروکسی TON

حفظ حریم خصوصی همیشه برای کاربران بلاک چین اولویت است. TON Proxy کاربران را قادر می سازد تا با استفاده از VPN های غیر متمرکز و شبکه های مشابه TOR به بلاک چین TON دسترسی داشته باشند. این به کاربران امکان می دهد از سانسور اجتناب کنند و به راحتی به DApps دسترسی داشته باشند.

قراردادهای هوشمند

مانند بسیاری دیگر از اکوسیستم های بلاک چین، TON برای پردازش سریع تراکنش های درون زنجیره ای به قراردادهای هوشمند متکی است. همه قراردادهای هوشمند در بلاک چین با استفاده از TVM یا ماشین مجازی TON خود اجرا می‌شوند. TVM امکان استقرار قراردادهای هوشمند بسیار پیچیده را فراهم می کند.

TON DNS

TON DNS یا سرویس نام دامنه TON، تلاش می‌کند کیف پول‌های رمزنگاری، حساب‌ها، قراردادهای هوشمند و سایر ویژگی‌ها را کمی کاربر پسندتر کند. TON DNS نام هایی را به کاربران ارائه می دهد که به راحتی می توانند به خاطر بسپارند که فقط رشته ای از اعداد و حروف نیستند.

TON DNS بسیار شبیه یک دسته رسانه های اجتماعی عمل می کند و برای دسترسی آسان در نام های دامنه مختلف گنجانده شده است. کاربران می توانند نام دامنه و نام کاربری خود را در بلاک چین ثبت کنند. چندین برنامه با کاربری آسان وجود دارد که از TON DNS پشتیبانی می کنند، از جمله کیف پول های ارزهای دیجیتال.

برنامه ها و خدمات TON

بلاک چین TON خانه چندین برنامه و سرویس است که از قراردادهای هوشمند استفاده می کنند. TON Services به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا برنامه های جدید را در بلاک چین ایجاد کنند. کاربران می توانند با یک رابط کاربر پسند به این برنامه های شخص ثالث دسترسی داشته باشند. TON همچنین یک رجیستری قابل جستجو از همه برنامه‌ها و سرویس‌های موجود در بلاک چین ارائه می‌کند.

یکی از موفق ترین برنامه ها در TON، StickerFace است که به شما امکان می دهد آواتار NFT خود را برای استفاده در شبکه ایجاد کنید. این آواتار را می توان در طیف گسترده ای از بازی ها و برنامه ها در TON استفاده کرد. علاوه بر افزودن طیف گسترده ای از لوازم جانبی پوشیدنی برای آواتار شما، StickerFace روی افزودن انیمیشن ها و جلوه های سه بعدی کار کرده است.

StickerFace تنها پروژه NFT محبوب در TON نیست. TON Diamonds یک بازار غیرمتمرکز در بلاک چین است که به شما امکان می دهد به راحتی NFT ها را از هنرمندان دیجیتال خریداری کنید. سایر پروژه های هنری NFT موجود مفاهیم ساده ای مانند TON CATS و TON Hamsters را ارائه می‌دهند.

کیف پول TON

راه‌های متفاوتی برای ذخیره رمز ارز تون کوین و سایر دارایی های دیجیتال از بلاک چین TON وجود دارد، با بیش از 743000 کیف پول منحصر به فرد TON که در حال حاضر هزاران تراکنش را در روز انجام می دهند.

TON خدمات کیف پول نگهبانی را ارائه می دهد و با چندین کیف پول غیر قابل دسترسی برای شخص ثالث کار می کند. کیف پول های نگهبانی انتخاب خوبی برای کاربرانی است که راه حل های ساده می خواهند. کیف پول های بدون نگهبانی برای کاربرانی که خواهان کنترل بیشتر بر دارایی های خود هستند، انتخاب خوبی است.

دو کیف پول مختلف TON وجود دارد. اگر می خواهید تراکنش ها را از طریق تلگرام انجام دهید، باید از کیف پول استفاده کنید. کاربران تلگرام همچنین می توانند از cryptobot@ برای ذخیره، انتقال یا مبادله تون کوین به راحتی استفاده کنند.

کسب درآمد غیرفعال با Toncoin

راه های متفاوت و زیادی برای کسب درآمد با استفاده از بلاک چین TON وجود دارد. ساده ترین راه برای کسب درآمد در شبکه TON، تبدیل شدن به یک اعتبارسنجی است.

با این حال، این نیاز به مقدار زیادی Toncoin، یک اتصال قوی و سخت افزار پیشرفته دارد. اکثر کاربرانی که می‌خواهند با استفاده از TON درآمد غیرفعالی کسب کنند، نامزد می‌شوند و توکن‌های خود را از طریق یک استخر نامزد به اعتبار دهندگان قرض می‌دهند.

به دلیل لغو پروژه TON (Telegram Open Network) و عدم عرضه عمومی توکن TON، خرید TON بدون احراز هویت در حال حاضر امکان‌پذیر نیست و از امتیازات خرید بدون احراز هویت بهره‌مند نمی‌شود.

احراز هویت در صرافی‌ها و بازارهای ارزهای دیجیتال به منظور افزایش امنیت و پیشگیری از فعالیت‌های غیرقانونی مورد استفاده قرار می‌گیرد. با احراز هویت، صرافی‌ها می‌توانند هویت و شناسه کاربران را تأیید کنند و به اطمینان از صحت و معتبر بودن آن‌ها برسند. این امر می‌تواند از جلوگیری از پول‌شویی، تروریسم مالی و فعالیت‌های غیرقانونی دیگر در بازار ارزهای دیجیتال کمک کند.

به همین دلیل، برای خرید هر گونه توکن یا ارز دیجیتال از صرافی‌ها و بازارهای قابل اعتماد و با اعتبار استفاده کردن توصیه می‌شود. این صرافی‌ها معمولاً معتبر هستند و اطلاعات و احراز هویت کاربران را به صورت محرمانه و امنیتی نگه می‌دارند.

همچنین، مراقب بودن از امکانات امنیتی ارائه شده توسط صرافی‌ها، نظیر وجود تأیید دوم (Two-Factor Authentication) و شناسه‌های امن (API Key)، نقطه‌ای مهم در انتخاب صرافی مناسب برای معاملات ارزهای دیجیتال است.

در نهایت، برای خرید ارزهای دیجیتال، به ویژه در صورتی که قصد خرید ارز‌هایی با ارزش بالا مانند TON داشته باشید، همواره به دقت معامله کنید و با صرافی‌ها و بازارهای معتبر همکاری کنید تا از امنیت و اعتماد به خرید خود اطمینان حاصل کنید.

استخر TON

استخرهای نام‌گذار به کاربران اجازه می‌دهند تا گرد هم آیند و دارایی‌هایی را که به یک اعتباردهنده وام می‌دهند ترکیب کنند، و آنها را قادر می‌سازد تا به راحتی پاداش دریافت کنند. هنگامی که یک پاداش توسط بلاک چین اعطا می شود، به طور مساوی بین اعضای استخر توزیع می شود.

TON از یک سیستم استخر غیرمتمرکز منبع باز استفاده می کند. این نه تنها به اشتراک گذاری ارزهای دیجیتال را برای کاربر معمولی آسان تر می کند، بلکه تضمین های قرارداد هوشمند را نیز فراهم می کند. قراردادهای هوشمند تضمین می‌کنند که هر توکنی که توسط اعتبارسنجی‌ها قرض گرفته می‌شود، صرفاً برای اعتبارسنجی استفاده می‌شود و به طور دقیق توزیع می‌شود.

در حال حاضر بیش از 23 میلیون تن سهام توسط نامزدها در استخرها وجود دارد. پیدا کردن یک استخر نامزد یک فرایند ساده است.

اعتبار سنجی TON

اعتبار سنجی TON با اعتبارسنجی تراکنش ها به حفظ شبکه کمک می کند. همانطور که بلاک ها را تایید می کنند، با استفاده از الگوریتم اجماع PoS بلاک چین، پاداش های Toncoin دریافت می کنند.

برای تبدیل شدن به یک اعتبارسنجی TON، ابتدا باید مقدار زیادی Toncoin را برای سهام بدست آورید، معمولاً حدود 600000 تن. علاوه بر این سرمایه گذاری، شما همچنین به یک اتصال اینترنتی سریع و سیستمی نیاز دارید که بتواند به راحتی MyTonCtrl، ابزار منبع باز مورد استفاده توسط اعتبارسنجی ها را اجرا کند.

موارد استفاده Toncoin

اکوسیستم TON به طور مداوم در حال گسترش است و Toncoin را همه کاره تر می کند. معمول ترین و بیشترین  استفاده از توکن به عنوان نوعی پرداخت کمیسیون برای پردازش تراکنش ها در بلاک چین است.

به دلیل ویژگی اشتراک‌گذاری شبکه TON، این توکن ممکن است برای کارمزد تراکنش‌های زنجیره‌ای متقابل یا به عنوان پرداخت برای ایجاد زنجیره‌های کاری جدید نیز استفاده شود.

برخی از موارد استفاده اضافی عبارتند از:

  • پرداخت برای ذخیره سازی غیر متمرکز داده   
  • پرداخت برای استفاده از TON Proxy
  • پرداخت برای TON DNS
  • پرداخت در DApps در بلاک چین
  • جوایز اعتبار سنجی برای حفظ بلاک چین
  • رای گیری در برنامه حاکمیت زنجیره ای TON

نقشه راه Toncoin

نقشه راه فعلی Toncoin جزئیات پروژه هایی را که توسعه دهندگان TON در طول سال 2022 و 2023 روی آنها کار می کنند، ارائه می دهد. نقشه راه علاوه بر ایجاد معماری انعطاف پذیرتر، بر معرفی ویژگی های جدید برای کارآمدتر، ایمن و همه کاره تر کردن بلاک چین تمرکز دارد.

در سال 2022، برنامه توسعه دهندگان TON معرفی شد. چندین ویژگی نوآورانه از جمله TON DeFi، TON DNS، TON Payments، TON Proxy و TON Sites به بلاک چین اضافه شد.

تنها دو مورد در نقشه راه هنوز در حال توسعه هستند. در سه ماهه چهارم سال 2022، TON Storage باید در دسترس باشد. در سال 2023، زنجیره‌های کاری بیت‌کوین و EVM به شبکه معرفی خواهند شد.

از آنجایی که شبکه منبع باز است، جامعه توسعه دهندگان می توانند پیشرفت های دائمی داشته باشند. توسعه دهندگان فعال می توانند از طریق TON Dev Chat در تلگرام متصل شوند یا از آخرین پروژه های تیم در GitHub مطلع شوند.

TON پیش بینی قیمت

بیشتر پیش‌بینی‌های قیمت TON نسبتاً خوش‌بینانه هستند و انتظار می‌رود که قیمت آن در طول زمان رشد کند، زیرا شبکه بیشتر با NFTs و DApps درگیر می‌شود. Coin Statistics تخمین محافظه کارانه ای دارد و بیان می کند که برخی کارشناسان معتقدند قیمت ها تا سال 2030 به 3.61 دلار می رسد.

سایر پیش بینی ها رشد سریعتری را انتظار دارند. Swap Space پیش‌بینی قیمت 2.38 دلار را تا پایان سال 2022 منتشر کرد که پتانسیل آن را دارد که تا پایان سال 2023 به 3.15 دلار برسد. در همین حال، WalletInvestor روند مخالف را پیش‌بینی می‌کند که نشان می‌دهد سکه ممکن است تا پایان سال 2023 به 0.371 دلار سقوط کند.

آیا Toncoin ایمن است؟

به دلیل مشکلاتی که در طول ICO Toncoin رخ داد، برخی از سرمایه‌گذاران ممکن است این توکن را سرمایه‌گذاری کمی ریسک‌تر ببینند. در حالی که همه ارزهای دیجیتال برخی از خطرات مرتبط با خود را دارند، TON چالش‌های منحصر به فردی داشت که باید بر آن غلبه کرد.

از نظر عملی، Toncoin به هدف خود عمل می کند و هنوز در حال تکامل است. میلیون‌ها کاربر روزانه با این کوین درگیر هستند، توسعه‌دهندگان فعالی برای بهبود بلاک چین تلاش می‌کنند، و اعتبارسنجی‌ها و نام‌گذاران اختصاصی که بلاک چین PoS را کار می‌کنند.

همچنین مهم است که توجه داشته باشید که TON برای امنیت ارزش قائل است. در حالی که TON چندین ویژگی را برای دسترسی بیشتر به شبکه و ویژگی های آن ارائه می دهد، مانند TON DNS و TON Proxy، فعالانه برای ارتقای ایمنی و یکپارچگی هر تراکنش کار می کند. به عنوان مثال، TON به هر کسی که آسیب‌پذیری‌هایی را در بلاک چین پیدا می‌کند، جایزه باگ امنیتی ارائه می‌کند.

آینده TON

TON از حمایت بسیاری از جامعه خود برخوردار است و باید در چند سال آینده به رشد خود ادامه دهد. در حالی که فناوری بلاک چین به طور مداوم در حال تکامل است، Toncoin می تواند راهی عملی برای مردم در همه جا برای انتقال وجوه به یکدیگر شود.

پیش از این، تنها 200000 کیف پول TON در ژانویه 2022 وجود داشت و این تعداد تا ماه می به سرعت به بیش از 600000 رسید. اکنون این عدد به 743000 رسیده است که ثابت می کند افراد بیشتری در حال ایجاد کیف پول در بلاک چین TON هستند و پذیرش انبوه Toncoin می تواند در آینده نزدیک به واقعیت تبدیل شود.

TON همچنین از نظر سرعت تراکنش و تطبیق پذیری از سایر بلاک چین های یک لایه جلوتر است. بلاک چین علاوه بر داشتن زمان اعتبارسنجی سریع بلوک، چندین ویژگی پیشرفته را ارائه می دهد که مقیاس پذیری را ارتقا می دهد، مانند پشتیبانی از اشتراک گذاری.

البته، Toncoin تا زمانی که برخی دیگر از بلاک چین های اصلی تک لایه مورد استفاده قرار نگرفته است. هنوز در حال رشد و تکامل است و دیدن نوآوری هایی که TON در چند سال آینده به ارمغان می آورد هیجان انگیز خواهد بود.

سوالات متداول

آیا سکه TON آینده ای دارد؟

با افزایش پذیرش ارزهای دیجیتال، Toncoin در چند سال آینده پتانسیل شگفت انگیزی دارد. پیش‌بینی بازار ما نشان می‌دهد که تا سال 2030، TON می‌تواند به بالاترین حد خود یعنی 13.70 دلار برسد.

چه چیزی TON را منحصر به فرد می کند؟

TON ساختاری چند سطحی دارد که بر اساس اصل تقسیم‌بندی یا تقسیم‌بندی ("بلاک چین در یک بلاک چین") ساخته شده است. یک ویژگی اشتراک گذاری شامل استفاده از چندین زیر شبکه (شارد) در یک بلاک چین است که در آن هر ریز واحد هدف خاصی دارد.

چه کسی توکن TON را ایجاد کرد؟

Toncoin یک ارز دیجیتال است که در ابتدا در سال ۲۰۱۸ توسط بنیانگذاران اپلیکیشن پیام‌رسانی فوری تلگرام ایجاد شد. پاول دوروف و نیکولای دوروف پروژه را آغاز کردند، اما توسط آناتولی ماکوسف دوباره احیا شد.

کلام آخر

Toncoin چندین کاربرد عملی در اکوسیستم TON داد که به عنوان نوعی پرداخت غیرمتمرکز است. استفاده از این توکن آسان است و شبکه دارای تراکنش های فوق سریع است. همانطور که توسعه دهندگان به گسترش ویژگی ها ادامه می دهند، توکن همچنان برای مخاطبان اصلی مفیدتر و جذاب تر می شود.

خرید TON (Telegram Open Network) یا هر ارز دیجیتال دیگر بدون احراز هویت توصیه نمی‌شود به دلیل چند دلیل مهم که در زیر ذکر می‌شود:

  1. ریسک امنیتی: خرید بدون احراز هویت معمولاً باعث افزایش ریسک امنیتی می‌شود. بدون احراز هویت، هویت و شناسه کاربران تأیید نمی‌شود و افراد می‌توانند به راحتی با هویت‌های جعلی یا ناشناس از صرافی‌ها خرید کنند. این ممکن است باعث افزایش فرصت‌های کلاهبرداری، پول‌شویی و فعالیت‌های غیرقانونی دیگر شود.

  2. محدودیت‌های قانونی: در برخی کشورها، صرافی‌ها ملزم به انجام احراز هویت مشتریان هستند تا از تروریسم مالی، پول‌شویی و سایر فعالیت‌های غیرقانونی جلوگیری کنند. عدم احراز هویت می‌تواند منجر به مشکلات قانونی و مسائل مرتبط با پیگرد‌های حقوقی شود.

  3. امنیت و اعتماد: با احراز هویت، صرافی‌ها می‌توانند اطمینان حاصل کنند که مشتریان آن‌ها هویت واقعی دارند و به صورت قانونی عمل می‌کنند. این امر باعث افزایش اعتماد مشتریان به صرافی می‌شود و اطمینان می‌دهد که تراکنش‌ها به صورت امن و قانونی انجام می‌شود.

در نتیجه، به دلیل ریسک‌های امنیتی، محدودیت‌های قانونی و نیاز به اعتماد در معاملات ارزهای دیجیتال، خرید TON یا هر ارز دیجیتال دیگر بدون احراز هویت توصیه نمی‌شود. بهترین راه برای انجام معاملات امن و قانونی با ارزهای دیجیتال، استفاده از صرافی‌ها و بازارهای معتبر و با اعتبار با احراز هویت مناسب است.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.