whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

فعال شدن افزونه ChatGPT برای شبکه Hedera

1402/04/04 ساعت 20:36


افزونه ChatGPT برای شبکه Hedera فعال می شود
کاربران می‌توانند موجودی حساب‌ها را از طریق اکسپلورر شبکه مشاهده کنند یا از طریق Mirror Node Rest API که افزونه از آن استفاده می‌کند، آن‌ها را به‌صورت برنامه‌نویسی بازیابی کنند.

همگرایی بلاک‌چین و AI بین ChatGPT و Hedera اتفاق افتاده است. ارز دیجیتال بومی شبکه Hedera با استفاده از ویژگی‌های غیرمتمرکز شبکه‌های بلاک‌چین، ChatGPT  می‌تواند تعاملات امنی با شبکه Hedera برقرار کند و دسترسی به ابزارهای آن مانند سرویس اجماع Hedera ، سرویس Hedera Token و خدمات قرارداد هوشمند داشته باشد.
در توییتر، توسعه‌دهنده Ed Marquez دستورالعمل‌هایی را در مورد ایجاد این افزونه با تمرکز بر موجودی توکن حساب‌های Hedera ارائه کرد. به گفته مارکز، کاربران قادر هستند موجودی حساب‌ها را به‌واسطه اکسپلورر شبکه رویت نمایند یا به‌وسیله رابط برنامه‌نویسی برنامه Mirror Node Rest (API) که افزونه از آن استفاده می‌کند، آنها را به‌صورت برنامه‌نویسی بازیابی کنند. اطلاعات HBAR در نوارهای کوچک (tℏ) بازگردانده می‌شود که در آن 100,000,000 tℏ نشان‌دهنده یک ℏ است.
حساب‌های موجود در Hedera در دفترکل دارای نشانه‌ها از جمله HBAR، توکن‌های قابل‌تعویض و توکن‌های غیرقابل‌تعویض ایجاد شده در Hedera ذخیره می‌شوند.
آیا کاربران و علاقه‌مندان به #ChatGPT در خانه هستند؟ ‍♂️
در اینجا یک راهنمای گام‌به‌گام در مورد نحوه ایجاد #افزونه #ChatGPT که با @hedera در تعامل است آورده شده است.
این برای کسانی که می‌خواهند با #بلاک‌چین از قدرت #AI بهره ببرند مفید خواهد بود.

Happy codinghttps://t.co/yhdWqSkG24
Ed (@ed__marquez) June 23, 2023—

با استفاده از یک افزونه، ادغام ChatGPT با شبکه Hedera امکان بازیابی موجودی HBAR و توکن را از حساب‌های Hedera فراهم می‌کند. این یکپارچه‌سازی تعامل بین ChatGPT و بلاک‌چین را ساده می‌کند و کنترل و مدیریت دارایی را برای کاربران آسان می‌گردد.
پس از توسعه افزونه و عملیاتی‌شدن API، کاربران می‌توانند آن را در رابط کاربری ChatGPT نصب کنند. سپس کاربران می‌توانند با ChatGPT تعامل کنند تا در مورد HBAR و موجودی توکن مرتبط با حساب‌های Hedera پرس‌وجو کنند. این افزونه از Hedera mirror node Rest API درخواست می‌کند تا اطلاعات لازم را بازیابی کند.
تکنولوژی بلاک‌چین توانایی تأیید و یکپارچگی محتوای تولید شده به‌وسیله هوش مصنوعی را تضمین می‌نماید. کاربران می‌توانند بدون نگرانی در مورد کارمزدهای بالا یا تأخیر در معاملات خرد شرکت کنند، دسترسی به محتوای ممتاز داشته باشند و در اقتصادهای توکن شده شرکت نمایند.
همچنین راه را برای توسعه برنامه‌های غیرمتمرکز باز می‌کند. این برنامه‌ها می‌توانند از نقاط قوت هر دو فناوری استفاده کنند، بازارهای غیرمتمرکز، پلتفرم‌های مشارکتی و مشارکت‌های کاربران را به ارمغان بیاورند.
با عضویت در پلن‌های پرشین الیت از به‌روزترین اخبار دنیای رمزارزها باخبر شوید و درآمد دلاری داشته باشید. شما می‌توانید با استفاده از سیگنال فارکس، سیگنال فیوچرز و سیگنال ارز دیجیتال از کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت پس از احراز هویت بایننس از سودهای دلاری خود لذت ببرید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.