whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال fone

1401/10/24 ساعت 22:21


Fone ارز دیجیتال یک پروژه زیست محیطی است که توسط یک گروه کانادایی توسعه یافته است. هدف این تیم،  جهانی سبزتر با انتشار گاز کربن پایین است. در انرژی های تجدیدپذیر سبز سرمایه گذاری می کند. در این مقاله با ارز دیجیتال فون آشنا می‌شویم. به خاطر داشته باشید پرشین الیت با ارائه خدمات سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال فارکس و سیگنال فیوچرز سعی دارد به مشتریانش رضایت و سودآوری هدیه کند.

تاریخچه تشکیل ارز دیجیتال fone

Fone واحد جدید اپلیکیشن ماینینگ تلفن همراه Phoneum است که بسیاری از علاقه مندان به ارزهای دیجیتال حداقل یک بار آن را دیده اند. واحد پول قدیمی Phoneum با نام کوتاه pht tron در شبکه توسعه یافت، اما مانند بسیاری از پروژه‌های اکوسیستم ترون، از تورم خارج شد و سپس ارز دوم، phtg، نتوانست موفقیت و توجهی را ببیند. اگرچه پروژه های nft و با موضوع بازی زیادی در سیستم PHT وجود دارد، اما این شرکت در ابتدای سال 2022 کل سیستم و نقشه راه خود را به دلیل عرضه زیاد و استفاده کم جامعه از آن تمدید کرد.

اول از همه، یک توکن جدید از شبکه SOL به جای ارزهای PHT و PHTG ایجاد شد. عرضه این ارز که آنها آن را FONE می نامیدند نسبت به PHT و PHTG کمتر انتخاب شد.

FONE اولین بار در 6 فوریه 2022 قابل معامله بود. مجموع عرضه آن 10,000,000,000 است. در حال حاضر FONE دارای ارزش بازار 175693.64 دلار است. 

Fone چیست؟

FONE یک ارز رمزنگاری شده فقط برای موبایل است که هدف آن ارائه یک تجربه کاربری ساده و پلتفرم است که به هر کسی، صرف نظر از توانایی فنی، اجازه می دهد تا به طور کامل در اقتصاد دیجیتال جدید مشارکت کند. FONE یک توکن مبتنی بر ارز دیجیتال Solana (SOL) است. FONE یک ارز دیجیتال بلاک چین است که مانند بیت کوین و بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر، تراکنش های همتا به همتا را تسهیل می کند. این بیشتر در اکوسیستم Fone برای انجام بازی، تبادل NFT، جبران انتشار کربن و حمایت از سایر عوامل محیطی استفاده می شود.

FONE را از کجا بخریم؟

بر اساس اطلاعات فعلی جمع آوری شده توسط CoinCarp، شما نمی توانید FONE را مستقیماً با فیات با روش های مالی سنتی (مانند Paypal یا کارت های بانکی) خریداری کنید.

برای خرید FONE، ابتدا باید ارز دیجیتال دیگری را خریداری کنید که می تواند به راحتی توسط فیات خریداری شود، مانند ( USDT، BTC، ETH، یا BNB) و سپس آنها را به صرافی های رمزنگاری یا کیف پول رمزنگاری که از معاملات FONE پشتیبانی می کند ارسال کنید.

بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال یا کیف پول‌های رمزنگاری خدمات معاملاتی USDT خارج از بورس (OTC) را ارائه می‌کنند و از خرید USDT با ارز فیات پشتیبانی می‌کنند. در این صورت، انتخاب یک صرافی یا کیف پول ارز دیجیتال برای خرید، فروش و تجارت USDT با ارزهای فیات محلی خود، مانند USD، EUR، TRY، PHP و غیره برای شما آسان است.

هنگامی که وجوه به کیف پول شما رسید، می توانید آنها را با FONE معامله کنید.

چگونه FONE را از CEX بخریم؟

از آنجایی که رویه‌های عملیات در CEX مختلف متفاوت است، نمی‌توانیم راهنمای گام به گام در مورد نحوه خرید در تمام صرافی‌های متمرکز مختلف (CEX) به شما ارائه دهیم، اما می‌توانیم برخی از روش‌های کلی را در اختیار شما قرار دهیم.

مرحله 1: یک حساب کاربری در وب سایت یا برنامه رسمی صرافی های متمرکز (CEX) ثبت کنید. (رتبه بندی تبادل را بررسی کنید)، اگر CEX از ثبت نام یک مرحله ای با حساب اجتماعی خود (به عنوان مثال بایننس) پشتیبانی می کند، می توانید مستقیماً با حساب اجتماعی خود ثبت نام کنید.

مرحله 2: هویت خود را تأیید کنید و حساب صرافی های متمرکز (CEX) خود را ایمن کنید. شما معمولاً باید یک مدرک شناسایی صادر شده توسط دولت داشته باشید. برای امنیت دارایی، بهتر است تأیید صحت دو مرحله‌ای را فعال کنید.

مرحله 3: از فیات برای خرید USDT، ETH، یا BNB استفاده کنید. می توانید از خدمات ارائه شده توسط CEX استفاده کنید که از معاملات OTC پشتیبانی می کند .

مرحله 4: انتقال USDT، ETH یا BNB و غیره خریداری شده توسط fiat به CEX که از معاملات FONE در بازار نقدی پشتیبانی می کند. اگر CEX که هر دو استفاده می‌کنید از خرید USDT، ETH، یا BNB از طریق fiat، و FONE-USDT، FONE-ETH، یا FONE-BNB و غیره از جفت معاملاتی پشتیبانی می‌کند، می‌توانید در همان پلتفرم معامله کنید و انجام ندهید. نیاز به انتقال به پلتفرم دیگری که از FONE پشتیبانی می کند نیست.

مرحله 5: FONE را در بازار نقدی با USDT، ETH، یا BNB خریداری کنید.

بعد از خرید FONE چه باید کرد؟

ذخیره یا نگه داشتن FONE

بسیاری از سرمایه گذاران FONE خود را با انتظار افزایش ارزش آن نگه می دارند. می توانید FONE خود را در کیف پول صرافی های خود (مانند کیف پول بایننس) یا در کیف پول های رمزنگاری (مانند کیف پول Trust) ذخیره کنید.

تجارت FONE

می‌توانید FONE را با ارزهای دیجیتال دیگر در صرافی‌های کریپتو معامله کنید. صرافی های Cex یا Dex برخی از جفت های معاملاتی را برای معاملات FONE ارائه می دهند تا نیازهای شما را برآورده کنند.

FONE کسب کنید

با گذاشتن کوین ها جوایزی کسب کنید. شرط بندی یک راه عالی برای به حداکثر رساندن دارایی خود در سکه هایی است که در غیر این صورت در کیف پول یا حساب معاملاتی قرار می گیرند.

انتقال 

برخلاف ارسال پول به خارج از کشور، شما می توانید فورا FONE را برای هر کسی در جهان ارسال کنید.

خرید کالا

برخی از پلتفرم‌های آنلاین یا فروشگاه‌های آفلاین، رمزنگاری را به عنوان پرداخت می‌پذیرند. می توانید کالا یا خدمات را از این مکان ها خریداری کنید.

خرید FONE چقدر طول می کشد؟

فعالیت‌های سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال، از جمله اقدامات انجام شده برای خرید یا فروش آنلاین FONE، در معرض ریسک بازار هستند. CoinCarp.com راهنماهای آسان و راحت را برای خرید یا فروش FONE برای شما فراهم می کند.

تبدیل FONE به USD

می توانید فورا FONE را از صرافی های ارز دیجیتال مانند CEX خریداری کنید. با این حال، فرآیند KYC ممکن است چند دقیقه تا چند ساعت طول بکشد. هنگامی که یک حساب تایید شده دارید، همیشه می توانید فورا FONE را بخرید یا بفروشید. اگر از P2P یا سپرده حواله بانکی برای خرید استفاده می کنید، ممکن است از ده ها دقیقه یا حتی ساعت ها طول بکشد.

محدوده قیمت فعلی FONE ممکن است بسیاری از معامله گران را مورد توجه قرار دهد.

آیا FONE سرمایه گذاری خوبی در سال 2023 است؟

قیمت کریپتو غیر قابل پیش بینی است. همه سرمایه گذاری ها دارای فراز و نشیب هستند. هیچ استثنایی برای FONE وجود ندارد.

FONE (FONE) یک دارایی بلاک چین با ریسک بالا است، لطفاً قبل از سرمایه گذاری، اطلاعات رمزنگاری را به دقت مطالعه کنید.

چگونه FONE را ذخیره کنیم؟

اگر می خواهید FONE را برای طولانی مدت نگه دارید و نگه دارید و قصد فروش آن را ندارید، امنیت اولین چیزی است که باید در نظر بگیرید. اگرچه امروزه نگهداری آنها در کیف پول های صرافی های برتر، ایمن تر از قبل است، اما با توسعه تکنیک های امنیتی، اما به دلیل ماهیت کیف پول در صرافی ها، همیشه آنلاین خواهند بود. علاوه بر این، بسته شدن صرافی ها ممکن است باعث از دست رفتن سرمایه شما شود. بنابراین امن‌ترین راه برای ذخیره سکه‌ها یا توکن‌هایتان، قرار دادن آنها در کیف پولی است که کاملاً آفلاین است. 

آیا می توانم FONE را با پول نقد بخرم؟

هیچ راه مستقیمی برای خرید FONE با پول نقد وجود ندارد. با این حال، می توانید از بازارهایی مانند LocalBitcoins برای خرید USDT استفاده کنید و بقیه مراحل را با انتقال USDT خود به صرافی های AltCoin مربوطه به پایان برسانید.

LocalBitcoins یک صرافی بیت کوین همتا به همتا است. این بازاری است که در آن کاربران می توانند بیت کوین را به یکدیگر بخرند و بفروشند. کاربرانی که معامله گران نامیده می شوند، تبلیغاتی را با قیمت و روش پرداختی که می خواهند ارائه دهند ایجاد می کنند. می‌توانید از فروشندگان منطقه‌ای نزدیک در پلتفرم خرید کنید. زمانی که نمی توانید روش های پرداخت مورد نظر خود را در جای دیگری پیدا کنید، مکان خوبی برای خرید بیت کوین است. اما معمولاً قیمت‌ها در این پلتفرم بالاتر است و شما باید برای جلوگیری از کلاهبرداری دقت لازم را انجام دهید.

آیا پلتفرم های جایگزینی برای خرید FONE یا بیت کوین با کارت های اعتباری وجود دارد؟

بله. همچنین یک پلت فرم بسیار آسان برای خرید بیت کوین با کارت های اعتباری است. این یک صرافی فوری ارز دیجیتال است که به شما امکان می دهد رمز ارز را سریع مبادله کنید و آن را با کارت بانکی خریداری کنید. استفاده از رابط کاربری آن بسیار آسان است و مراحل خرید کاملاً واضح است.

قیمت fone در حال حاضر

قیمت FONE امروز0.00001370  دلار با احتساب قیمت خرید تتر ۴۰.۸۵۰ تومان معادل ۰.۵ تومان در حال معامله است. قیمت FONE در 24 ساعت گذشته 11.58 درصد افزایش یافته است. 

 

به نظر پلتفرم های پیش‌بینی، FONE برای مدت طولانی در قیمت فعلی خود ثابت خواهد ماند.

پیش بینی قیمت FONE 2023

نشانه هایی وجود دارد که بازار ارزهای دیجیتال در آستانه ورود به عصر جدیدی است. مطمئناً پیش‌بینی بلندمدت قیمت برای قیمت FONE افزایش خواهد یافت زیرا هنوز خوش‌بینی وجود دارد که این ارز توجه بیشتری را به خود جلب کند. سال 2023 می تواند با میانگین قیمت 0.00002955 دلار و حداقل ارزش قیمت 0.00002875 دلار به پایان برسد. انتظار می رود حداکثر قیمت در حدود 0.00003365 دلار معامله شود. 

پیش بینی قیمت FONE 2024

به نظر می رسد که تا سال 2024، قیمت های FONE (FONE) به سطحی مشابه با بالاترین رکورد قبلی خود خواهند رسید. تا سال 2024، ممکن است انتظار قیمت متوسط 0.00004170 دلار را داشته باشیم. اگر همه چیز به خوبی پیش برود، ما پیش‌بینی کردیم که حداکثر قیمت FONE می‌تواند تا 0.00004907 دلار در سال 2024 باشد. البته، این احتمال وجود دارد که بازار پس از یک دوره صعودی طولانی سقوط کند و این برای بازار ارزهای دیجیتال طبیعی است.   

پیش بینی قیمت FONE 2025

ارزش FONE به دلیل تلاش های توسعه دهندگان شبکه و سرمایه گذاران جامعه افزایش خواهد یافت. بنابراین، قیمت محاسبه شده برای سال 2025 صعودی است. به گفته تحلیلگران پیش بینی می شد FONE تا پایان سال 2025 به حداکثر سطح قیمت 0.00007001 دلار برسد. از سوی دیگر، بسیار خوش بینانه است که آینده FONE در نهایت رشد خواهد کرد. بنابراین، میانگین قیمت پیش بینی شده FONE در حدود 0.00005661 دلار تا 0.00005828 دلار در سال 2025 بسته به بازار پیش بینی می شود. همانطور که در همان شعار گفته شد، حداکثر قیمت FONE از 0.00005661 دلار تا 0.00007001 دلار برای سال 2025 متغیر است.  

پیش بینی قیمت FONE برای ۵سال بعد

بسیاری از پلتفرم ها و تحلیلگران فکر می کنند که قیمت FONE در 5 سال آینده به رشد خود ادامه خواهد داد.

با این حال نوسانات بازار ارزهای دیجیتال را هدایت می کند. امروزه پیش بینی و همگام شدن با قیمت فعلی آسان نیست. بسیاری از تحلیلگران رمزارز در این زمینه وارد بازی می شوند. پیش بینی قیمت ها برای سال های مذکور صحیح است. مصرف کنندگان کریپتو همچنان نگران ممنوعیت های کریپتو و محدودیت های جدید هستند. قیمت FONE ممکن است از 0.00020423 دلار عبور کند اگر بازار شاهد روند صعودی خوبی در ۵ سال بعد باشد. با توجه به اینکه انتظار می رود سرمایه گذاران بلندمدت آن را نگه دارند، میانگین قیمت آن برای سال 2028 حدود 0.00017535 دلار خواهد بود.  

پیش بینی قیمت FONE 2030

FONE پتانسیل بسیار زیادی دارد، با همکاری‌ها و نوآوری‌های خاص ممکن است تعداد کاربران و جذب افراد افزایش یابد. اگر بازار بر روی سرمایه گذاری در FONE متمرکز شود، قیمت ممکن است بسیار بیشتر شود. تا سال 2030، می تواند به حداکثر ارزش 0.00043293 دلار برسد. انتظار می رود در صورت افت بازار، FONE اندکی تغییر کند. سال 2030 می تواند با میانگین قیمت 0.00038483 دلار با حداقل قیمت 0.00037209 دلار و حداکثر قیمت 0.00043293 دلار به پایان برسد.

10 سال دیگر FONE چقدر می ارزد؟

احتمال افزایش قیمت FONE به 0.00057557 دلار در ده سال بسیار زیاد است. ارزش 1 FONE می تواند از حداقل قیمت 0.00055632 دلار و حداکثر قیمت 0.00064423 دلار در 8 تا 10 سال آینده فراتر رود.

کلام پایانی 

از زمان راه اندازی، FONE چندین بخش را متحول کرده است. بسیاری از رگولاتورها این کوین را تایید کرده‌اند و تیمی از توسعه‌دهندگان متخصص سخت تلاش می‌کنند تا آن را تبلیغ کنند و استقبال را افزایش دهند.بسیاری از کارشناسان و معامله گران معتقدند که FONE برای مدت طولانی یک سرمایه گذاری عالی بوده است. با کمال تعجب، ارزش در حال افزایش است. بنابراین، تضمین می شود که سرمایه گذاری بازده خوبی داشته باشد.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.