whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

معرفی ارز دیجیتال CEL

1400/12/16 ساعت 19:15


پروژه سلسیوس و ارز دیجیتال آن

شبکه سلسیوس Celsius از انواع شبکه‌ های همتا به همتا می باشد. هدف این پروژه آسان ‌تر کردن و بهبود بخشیدن پروسه اخذ نمودن وام در حوزه کریپتو یا دنیای ارزهای دیجیتال عنوان شده است. ارز دیجیتال CEL ارائه شده توسط این شبکه می باشد. در شبکه سلسیوس Celsius کاربران می توانند با وثیقه گذاشتن رمز ارزها و پرداخت درصد اندکی کارمزد به این شبکه، ارزهای فیات Fiat دریافت نمایند. ارزهای فیات Fiat همچون یورو و دلار و غیره، پول های بدون پشتوانه هستند. این پول های قانونی، از دولت صادرکننده آن ها ارزش خود را می گیرند. در این شبکه همچنین به وام‌ دهندگانی که برای ذخیره رمز ارزهای خود از والت ها یا کیف پول های سلسیوس استفاده نمایند، به عنوان پاداش مقداری از توکن ‌های این شبکه را پرداخت می کند.

این موارد تنها بخشی از خصوصیات این شبکه نوین در زمینه کریپتوکارنسی می باشند. این رمز ارز از نگاه بسیاری از کاربران و توسعه دهندگان بسیار جذاب می باشد. به همین دلیل می خواهیم در این مقاله در مورد ارز CEL یا همان سلسیوس، تیم بنیانگذار و سایر ویژگی های مهم و کاربردی آن توضیحاتی را ارائه کنیم. پس اگر قصد سرمایه گذاری در این رمز ارز را دارید و یا مایل هستید بیشتر آن را بشناسید این مقاله را از دست ندهید.

 

ارز دیجیتال CEL

بنیانگذاران ارز دیجیتال CEL و پروژه سلسیوس Celsius

ارز دیجیتال CEL و شبکه سلسیوس Celsius در آغاز کار توسط دنیل لئون Daniel Leon و الکس ماشینسکی  Alex Mashinskyدر سال میلادی  ۲۰۱۷ راه اندازی شد. الکس ماشینسکی در حوزه توسعه اینترنت دارای سابقه‌ طولانی می باشد. وی از سال ۱۹۹۰ میلادی بر روی پروژه های مختلف مرتبط با اینترنت و همچنین پروتکل وویپ  VOIP( Voice over Internet )کار کرده است. دیگر بنیان ‌گذار این شبکه یعنی دنیل لئون نیز در زمینه رشد و توسعه استارتاپ ‌های مختلف تجربه کار دارد. از جمله سمت ‌هایی که وی داشته است، می توان مدیر عاملی آزمایشگاه آتلیس Atlis را نام برد.

پروژه سلسیوس Celsius و ارز CEL توسط یک تیم حرفه ‌ای مدیریت و پشتیبانی می شود. در حال حاضر شبکه سلسیوس Celsius را  تیم زبده و بزرگی از توسعه دهندگان، مشاوران و کارمندان اداره می کنند.  این افراد اکثرا در زمینه های بانکداری، کارآفرینی، امور مالی، اینترنت و تجارت دارای سوابق درخشانی می باشند.  آن ها در زمینه فناوری بلاک چین Block Chain  نیز  پیشرو هستند. این تیم فوق العاده مدعی است که فناوری بلاک چین به تحول بخشیدن به نظام بانکداری قدیمی و سنتی کمک خواهد نمود. همچنین بر این باورند که پلتفرم سلسیوس Celsius به سرعت بخشیدن به این موضوع کمک های فراوانی خواهد نمود. پروژه های زیادی توسط این تیم پیش برده شده اند. همین امر سبب قدرتمند شدن هرچه بیشتر این رمز ارز می ‌شود.

 

ارز دیجیتال CEL

آشنایی با ارز دیجیتال CEL

ارز دیجیتال ارائه شده توسط شبکه سلسیوس Celsius که به اسم اختصاری CEL شناخته می شود، یکی دیگر از دارایی های دیجیتال در دنیای ارزهای رمزنگاری شده می باشد و توکن اختصاص این شبکه محسوب می شود. ارز دیجیتال سل CEL با داشتن ارزشی در حدود ۷۲۲ میلیون دلار، سهمی برابر با ۰۳/۰ درصد از کل بازار کریپتو را در اختیار خود دارد. بر اساس داده های سایت کوین مارکت کپ CoinMarketCap ارز سل CEL در رتبه ۹۳ این بازار قرار گرفته است. قیمت ارز CEL در تاریخ ۳ ژوئن سال ۲۰۲۱ میلادی یعنی در ۱۴ خرداد سال ۱۴۰۰ به بالاترین میزان خود رسید. که هم اکنون قیمت این رمز ارز در حدود ۶۳ درصد کمتر از آن زمان قرار دارد.

تعداد کل توکن های شبکه سلسیوس Celsius یا همان ارز دیجیتال CEL حداکثر برابر با ۶۹۵۶۵۸۱۶۱ واحد می باشد. که از این میان ۷۶% این توکن ها در گردش بوده و ۲۴% نیز بر اساس برنامه‌ ریزی انجام ‌شده، در داخل خود پروژه قفل ‌شده‌ اند. دارندگان توکن سل یا سلسیوس از چندین امتیاز و مزیت برخوردار می شوند. این امتیازات شامل: کسب سود بیشتر در سرمایه گذاری ها، اولویت در نوبت انتظار اخذ وام، دریافت وام هایی با نرخ های مطلوب تر از جمله دلاری و رمز ارزی، برخورداری از تخفیف به میزان ۳۰ درصد، امکان استفاده نمودن از حق بیمه وام می باشد.  

 

ارز دیجیتال CEL

چگونگی عملکرد شبکه سلسیوس Celsius و ارز CEL

در قسمت های قبل گفته شد که شبکه سلسیوس Celsius، یک شبکه نظیر به نظیر یا همتا به همتا می باشد. این شبکه و توکن آن یعنی ارز CEL به منظور آسان تر کردن فرآیند وام دهی و یا وام گیری ایجاد شده است. در شبکه کریپتو سلسیوس Celsius، قابلیت وثیقه ‌گذاری رمز ارزها با پرداخت میزان کمی کارمزد وجود دارد. که در قبال آن کاربران می توانند ارز فیات دریافت کنند. علاوه بر آن وام دهندگان با واریز کردن توکن سل CEL به والت یا کیف پول خود پاداش دریافت می کنند. شبکه سلسیوس Celsius یک بستر تکنولوژی مالی یا به عبارتی Fintech است. این بستر همان طور که اشاره شد خدمات دریافت وام،  خدمات حساب ‌های پس ‌انداز با بهره را به کاربران خود ارائه می دهد. همچنین خدمات سیستم ‌های پرداخت کردن توسط ارزهای فیات و ارزهای رمزنگاری شده را برای کاربران فراهم آورده است.

می توان گفت این قبیل شبکه ها مثل شبکه ارز دیجیتال CEL طبق الگوی اقتصادی عمل می نمایند. به این صورت که جامعه کاربران شبکه را در اولویت قرار می دهند. همچنین الگوهای رایج در امور بانکداری قدیمی و سنتی را به چالش می‌کشانند. شبکه سلسیوس Celsius در حدود ۸۰ درصد از درآمدی که به دست می آورد را به عنوان پاداش به کاربران پس می دهد. ۲۰ درصد باقیمانده نیز صرف هزینه های لازم برای توسعه دادن پروژه می شود. این شبکه با ارائه نمودن توکن اختصاصی خود و سایر مجموعه محصولات دیگر خود، در کنار سیستم های پرداخت توسط ارز فیات و رمز ارزها، در تلاش است که یک اکوسیستم یکپارچه ایجاد نماید. که تا حدودی نیز موفق شده است.

شبکه سلسیوس و ارز دیجیتال آن یک پلتفرم مالی یکپارچه مبتنی بر تکنولوژی بلاک چین Block Chain‌ محسوب می شود. دسترسی به این پلتفرم برای تمامی افرادی که از رایانه و تلفن همراه هوشمند برخوردار می باشند امکان پذیر خواهد بود. شبکه سلسیوس Celsius با ارائه دادن راه حل برای سیستم وام دهی و پس انداز، همچنین پرداخت های منحصر به فرد خود، موفق شده است که برای کاربران خود، امکان دسترسی به خدمات مالی و شرایطی که هرگز به وسیله سیستم‌ های مالی سنتی امکان پذیر نیستند را فراهم آورد.  

شبکه ارز دیجیتال CEL همچنین امکاناتی را برای کاربران جهت کسب سود فراهم آورده است. به این صورت که کاربرانی که ارزهای رمزنگاری شده خود را برای دریافت کردن وام در اختیار شبکه قرار دهند، به غیر از وام دریافتی بنا به میزان سپرده گذاری سود نیز دریافت خواهند نمود. بهتر است بدانید که پلتفرم سلسیوس Celsius، پشتیبانی کننده بیش از سی رمز ارز مختلف می باشد. از جمله  آن ها می توان بیت کوین BTC، اتریوم ETH، لایت کوین Lite Coin، تتر Tetherو دای Dai را نام برد.

 

ارز دیجیتال CEL

مزایای ارز دیجیتال CEL

در این بخش به بیان برخی از مزایای ارز دیجیتال CEL می پردازیم. این مزایا عبارتند از:

 

  • وجود نداشتن محدودیت برای شرکت نمودن در برنامه وام‌ دهی
  • عدم دریافت هیچگونه کارمزدی در برداشت ها، واریزها و تراکنش ها
  • انتخاب نمودن کوین یا توکن مورد نظر کاربران برای پرداخت نمودن سود ها
  • دریافت ۳۰ درصد سود بیشتر در ازای انتخاب توکن اختصاصی این شبکه
  • عدم نیاز به پرداخت کارمزد در صورت برداشت دارایی خود از این پلتفرم
  • عدم فریز نمودن دارایی ‌های کاربران و نبود محدودیت در برداشت آن  

 

سخن آخر

دست یافتن به محدوده های مناسب برای سرمایه گذاری کردن در ارزهای رمزنگاری شده مختلف همچون ارز دیجیتال CEL، و در خرید و فروش آن ها بسیار دارای اهمیت می باشد. یکی از مطمئن ترین راه ها جهت گرفتن تصمیمات درست در بازار کریپتو مراجعه به سایت های ارائه دهنده خدمات مربوط به سیگنال ارز دیجیتال می باشد. امروزه سایت های مختلفی وجود دارند که در این زمینه فعالیت می کنند. یکی از معتبر ترین این سایت ها، سایت پرشین الیت می باشد. سایت پرشین الیت از جمله سایت های فعال در زمینه فروش اندیکاتور و سیگنال فیوچرز است که امکانات فوق العاده و مختلفی را به کاربران خود ارائه می دهد. از جمله مهم ترین و کارآمدترین خدمات ارائه شده توسط این سایت می توان به انجام مراحل ثبت نام و احراز هویت بایننس، آگاهی یافتن از قیمت ارزهای دیجیتال و نمودار لحظه ای و نوساناتی که دارند می باشد.  

کانال های خارجی مختلف و فراوانی در زمینه ارائه سیگنال ارز دیجیتال وجود دارند. به دلیل تعداد زیاد و تنوعی که این کانال های خارجی دارند ممکن است انتخاب مناسب ترین کانال ها برای کاربران سخت باشد. یا موجب سردرگمی آن ها شود. یکی از خدمات وبسایت پرشین الیت گلچین نمودن این کانال ها می باشد. که  کار کاربران را بسیار راحت تر نموده است. کاربران می توانند تنها با داشتن یک اشتراک از سیگنال کانال های خارجی وی آی پی  معتبر به صورت یکجا استفاده نمایند. از این که تا پایان ما را همراهی نمودید سپاسگزاریم. امیدواریم اطلاعات لازم در زمینه ارز دیجیتال CEL را کسب کرده باشید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.