whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال HOKK

1400/10/25 ساعت 12:37


توکن HOKK، یکی از آن توکن هایی است که خود را از دار و دسته میم کوین های معروف بازار، نظیر دوج کوین می داند. این توکن که به رمزارز هوکایدو اینو نیز شهرت دارد، یکی از میم کوین های بازار ارزهای دیجیتال است که کمی پا را از میم کوین بودن فراتر گذاشته و کاربرد آن در انجام تراکنشات شبکه ای است. امروز قصد داریم این ارز دیجیتال تازه وارد به بازار ارزهای دیجیتال را به شما معرفی کنیم. پس تا انتها با ما باشید.

image

صفحه اصلی سایت هوک فایننس

هوکایدو اینو چیست؟

پروژه هوکایدو اینو (Hokkaido Inu) که به توکن HOKK در بازار ارزهای دیجیتال نیز شهرت دارد، یک میم کوین چند کاربردی مبتنی بر شبکه اتریوم است که در اوایل 2021، درست زمانی که بازار میم کوین ها حسابی داغ بود، پا به عرصه گذاشت. نام این توکن برگرفته از سگ های ژاپنی است که در جزیره هوکایدو ژاپن سکونت دارند. توکن HOKK طرفدارانش را به نگه داشتن این توکن تشویق می کند و خود را از خانواده دوج کوین و شیبا معرفی می کند.

چیزی که هوکایدو اینو را سر زبانها انداخت، شایعات مختلف تبلیغاتی و حمایت های افراد مشهوری بود که از این توکن صورت گرفت. اما ما بارها و بارها این قبیل اتفاقها را برای میم کوین های دیگر شاهد بوده ایم. تنها تعداد اندکی میم کوین توانستند با این روش های تبلیغاتی دوام آورند.

پشت پروژه توکن HOKK تیمی از افراد خلاق و مجرب در حوزه رمزارزها و بلاکچین وجود دارد که در راه توسعه خدمات این توکن تمام تلاش خود را دارند. مقر اصلی شرکت هوکایدو اینو نیز در سنگاپور قرار دارد.

توکن HOKK یک توکن همتا به همتایِ تماماً غیرمتمرکز است که بر مبنای پاداش های خودکار فارمینگ عمل می کند و دارندگانش را به هولد کردن توکن های هوک تشویق می کند. سیستم همتا به همتایِ هوک فایننس، تصمیم دارد به بهترین جایگزین بعدی برای کل اکوسیستم مالی سنتی تبدیل شود و یک سیستم یکپارچه و ادغام شده با بلاکچین که با ارزهای دیجیتال گره خورده است را ایجاد نماید. در یک کلام، هوک قصد دارد یک سیستم مالی جامع برای پرداخت های سریع و مقرون به صرفه در سراسر جهان ایجاد نماید.

یکی از طرح های پیش رو این پروژه نیز این است که NFT هوک را راه اندازی کند.

منظور از پاداش های خودکار فارمینگ یا ARF چیست؟

پاداش های خودکار فارمینگ (Automated Rewards Farming) یا به اختصار همان ARF، یک سیستم کاملاً منعطف است که در آن کاربران این امکان را دارند، هر زمان که خواستند نقدینگی خود را به اکوسیستم اضافه کنند و به این ترتیب ایجاد پاداش های خود را همراه با کسب جوایزِ بی وقفه افزایش دهند. این جوایز به صورت خودکار و بدون وقفه در بین هولدرهای توکن HOKK توزیع میشوند. با هر تراکنش خرید یا فروشی که در این سیستم صورت بگیرد، 2 درصد از ارزش معاملات به عنوان جوایز خودکار در نظر گرفته شده و بین هولدرها توزیع میشود و مابقی برای انجام بقیه تراکنشات مصرف میشود.

دقیقاً به همین علت است که هوک، توصیه می کند توکن ها را در کیف پول خود نگهدارید و شاهد رشد چند برابری آن باشید. هوک فایننس، علاوه بر این قصد دارد تا به وسیله توکن اش، اکوسیستمی از پرداخت های مقرون به صرفه و در دسترس را برای تمامی کاربران جهانی، به خصوص کاربرانی که از کشورهای کمتر توسعه یافته اند، فراهم کند.

 

image

توکن HOKK را از صرافی یونی سواپ نیز میتوانید تهیه کنید.

توکن HOKK را از کجا تهیه کنیم؟

صرافی های زیادی هستند که از توکن HOKK پشتیبانی می کنند. صرافی غیرمتمرکز سوشی سواپ، یکی از اولین گزینه هایی بود که این توکن در آنجا فهرست شد. صرافی های معروف دیگری از جمله صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ، Decoin، MDEX، Bitru و Hotbit نیز از این توکن پشتیبانی می کنند. علاوه بر اینها، این امکان را نیز دارید که این توکن را مستقیماً از صرافی بومی توکن HOKK که به صرافی HOKKFI شهرت دارد نیز تهیه کنید.

برخی از میم کوین ها میتوانند در بازه های زمانی کوتاه مدت، سودهای بسیار شگفت انگیزی به شما بدهند که حتی انتظار آن را هم ندارید، اما خطرات آنها بیشتر از مزایای آنهاست و بهتر است با علم و آگاهی کامل به سمت این دسته از ارزهای دیجیتال بروید.

image

پروژه هوکایدو اینو

کلام آخر

سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با خطرات بالقوه ای همراه است. وقتی بحث به سمت میم کوین ها میرسد، این خطرات به مراتب بیشتر هم میشود. پیشنهاد ما به شما این است که در بحث سرمایه گذاری روی میم کوین ها که در بعضی موارد سودهای عجیب و غریبی هم ممکن است به شما بدهد، جانب احتیاط را داشته باشید و سرمایه کمتری را بر روی آنها انجام دهید تا در صورت خطرات احتمالی، دچار ضررهای سنگین نشوید.

فعالیت در عرصه ارزهای دیجیتال نیازمند تسلط لازم و کافی بر دانش تحلیل تکنیکال، فاندامنتال و سنتیمنتال بازار کریپتو است. باید بتوانید بهترین سیگنال رمزارزها را از بین هزاران گزینه موجود پیدا کنید و در زمان مناسب روی آنها سرمایه گذاری کنید. اگر وقت یا دانش لازم جهت بررسی کل بازار را ندارید، بهتر است این کار را به متخصصان این عرصه بسپارید. پرشین الیت با سالها تجربه در زمینه بازار ارزهای دیجیتال بهترین سیگنال ارز دیجیتال و بروزترین سیگنال فیوچرز را در اختیار شما قرار میدهد تا زودتر از دیگر اهالی بازار برای معامله و سرمایه گذاری روی آن ارزهای دیجیتال اقدام کنید و در زمانی کوتاه سرمایه خود را چند برابر کنید. 


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.