whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

خرید شیباریوم (Shibarium) بدون احراز هویت

1402/05/17 ساعت 02:16


شیباریوم (Shibarium) یک شبکه بلاکچین لایه دوم (L2) در حال ظهور است که بر پایه اتریوم برای شیبا اینو ساخته شده است. این شبکه این امکان را فراهم می‌کند که شیبا اینو، یک ممکوین، به یک اکوسیستم کامل تبدیل شود.

ریوشی، خالق ناشناس شیبا اینو، پروژه شیباریوم را در یک پست وبلاگ که در مه 2021 حذف شده است، پیشنهاد داد. هدف این پروژه ایجاد یک راه حل لایه دوم بلاکچین بر روی بلاکچین اتریوم است. این توسعه شیبا اینو را از یک ممکوین به یک اکوسیستم جامع تبدیل خواهد کرد که شامل یک صرافی غیرمتمرکز (DEX)، یک متاورس و بازی‌های بلاکچینی مانند Shiba Eternity خواهد شد.

ممکوین‌ها توکن‌های رمزارزی هستند که با میم‌های اینترنتی طنزآمیز یا انیمیشنی تصویری می‌شوند. به طور کلی، این ارزها تغییرپذیری بسیار بالایی دارند و به طور عمده تحت تأثیر فرهنگ جمعیت قرار دارند و دارای عرضه‌ای فراوان هستند که منجر به تورم بالا می‌شود. شیبا اینو (SHIB) خود دارای عرضه کلی 1 کوادریلیون، که معادل 1000 تریلیون است، می‌باشد. پرتال شیباریوم به هدف بازسازی شیبا اینو به عنوان یک پروژه چندگانه و یک اکوسیستم پایدار می‌پردازد.

تاکنون توسعه‌دهندگان شیباریوم (Shibarium) تاریخ راه‌اندازی را اعلام نکرده‌اند. با این حال، یک نسخه پیش‌نمایشی آلفا از متاورس SHIB، یک بخش از پروژه، در SXSW 2023 از 13 تا 15 مارس نمایش داده شد. عرضه این نسخه اصلیاً برای فوریه 2023 برنامه‌ریزی شده بود، اما به دلیل تمایل توسعه‌دهندگان برای انتشار یک نسخه بدون خطا پس از آزمایش دقیق در مراحل مختلف تأخیر کرد.

شیباریوم (Shibarium) برای شیبا اینو چه معنایی دارد؟

استفاده از شیباریوم دارای مزایایی از قبیل سرعت تراکنش بالاتر، کاهش هزینه‌ها، افزایش قابلیت استفاده توکن و توسعه برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز (DApp) به صورت بی‌درنگ می‌باشد.

از آنجایی که بلاکچین اتریوم به روش اثبات سهام (PoS) ارتقا یافته و از طریق ادغام (Merge) به بلاکچین PoS تبدیل شده است، با این حال هنوز با مشکل مقیاس‌پذیری مواجه است، علیرغم داشتن لایه امنیتی قدرتمند. شیباریوم همچنین یک پروژه PoS است که به شیبا اینو کمک خواهد کرد تا به مقیاس‌پذیری برسد و در عین حال به بلاکچین اتریوم وابسته بماند. انتظار می‌رود شیباریوم ارزش SHIB را استوار کند و شیبا اینو را به یک پروژه ارزش‌افزوده با چشم‌اندازهای بلندمدت تبدیل کند.

حالا ببینیم چگونه شیباریوم (Shibarium) پتانسیل درون‌ریخته در ممکوین را به ارمغان می‌آورد.

  • سرعت تراکنش بهتر

با افزودن لایه 2 به اکوسیستم شیبا اینو، شیباریوم قابلیت افزایش ظرفیت را دارد و به پروژه امکان مقابله با رشد قابل توجه را می‌دهد. انتظار می‌رود شیباریوم سرعت تراکنش را به طرز قابل‌توجهی افزایش دهد، اگرچه کاربران باید کمی بیشتر منتظر اطلاعات دقیق درباره ظرفیت باشند.

  • کاهش هزینه‌ها

هزینه‌های تراکنش بالا برای هر فردی که تراکنشی روی اتریوم انجام می‌دهد، یک مشکل بوده است. بعضی اوقات هزینه بیشتر از مقدار تراکنش است. به عنوان مثال، شاید بخواهید هزینه 50 دلار ارزش اتر (ETH) بابت یک تراکنش کوچک ارزش 10 دلار پرداخت کنید. معرفی راه حل لایه دوم شیباریوم احتمالاً هزینه‌های گاز را بی‌اثر خواهد کرد.

  • اکوسیستم کامل

بر خلاف یک ممکوین معمولی، اکوسیستم شیباریوم (Shibarium) جامع خواهد بود و شامل چندین پروژه از جمله متاورس SHIB، صرافی غیرمتمرکز ShibaSwap و بازی‌های بلاکچینی می‌شود. انتظار می‌رود متاورس و بازی‌ها کاربران را جذب کنند، در حالی که صرافی غیرمتمرکز مایعیت بهتری را فراهم می‌کند.

  • قابلیت توکن

عرضه فراوان SHIB، علیرغم سوزاندن بیش از 40٪ از توکن‌ها، مانعی بزرگ برای رشد آن بوده است. شیباریوم این مشکل را با معرفی BONE به عنوان سکه‌ی بومی حل می‌کند. هنگامی که شیباریوم به کار برود، ارزش‌گذاری‌ها در شبکه برای امنیت و تأیید تراکنش‌ها با BONE پاداش دریافت می‌کنند. علاوه بر این، در اکوسیستم جدید، هر تراکنش SHIB را مصرف خواهد کرد که یک مکانیسم برای کنترل عرضه بسیار بالای SHIB است.

  • توسعه DApp

DApps برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز هستند که کد پشتیبانی در یک شبکه غیرمتمرکز همتا به همتا (P2P) اجرا می‌شود. اما ممکوین ساده‌لوح نتوانست به عنوان سکه بومی DApps عمل کند. شیباریوم قصد دارد اکوسیستم قوی‌ای را به همراه راه حل لایه دوم در ارتباط با اتریوم توسعه دهد. این امکان فنی را فراهم می‌کند که DApps را در اکوسیستم ایجاد کند.

شیباریوم (Shibarium) چگونه کار خواهد کرد؟

شیباریوم یک بخش قابل ملاحظه‌ای از تراکنش‌ها را از زنجیره بلوک اتریوم حذف خواهد کرد که باعث افزایش سرعت تراکنش‌ها بدون کاهش از امنیت می‌شود. مکانیسم سوزاندن توکن‌ها به کنترل تورم کمک می‌کند.

شیباریوم (Shibarium) آینده به کار خواهد افتاد با پردازش تراکنش‌ها در حالی که لایه امنیتی اتریوم حفظ می‌شود. زیرا بیشتر فعالیت‌های شبکه توسط شیباریوم انجام می‌شود، اتریوم از حجم زیادی از تراکنش‌ها که ممکن است شبکه را زیرفشار قرار دهد، رهایی خواهد یافت. این باعث انجام تراکنش‌ها با سرعت بالا و به‌وقت و در عین حال با امنیت حفظ شده است.

قبل از اتخاذ روش PoS، کمبود ظرفیت اتریوم باعث شد ازفزایش هزینه‌های گازی به مبالغ بی‌شمار 50 تا 80 دلار برای هر تراکنش بروز بگیرد. ادغام تورم زنجیره را افزایش داد و هزینه‌ها را کاهش داد. با این حال، راه‌حل‌های L2 لازم است زیرا زنجیره اصلی باید با جریان پروژه‌ها که باعث کاهش سرعت آن می‌شود، مقابله کند.

برای کنترل تورم سکه SHIB و تنظیم قیمت آن به سمت بالا، پرتال شیباریوم یک مکانیسم برای سوزاندن توکن‌های SHIB پرداختی به عنوان هزینه اجرای تراکنش‌ها خواهد داشت. این عمل باعث کاهش تعداد سکه‌ها در جریان می‌شود و قیمت توکن‌ها را استوار می‌کند.

سوزاندن سکه یک مکانیسم است که توکن‌ها را به کیف‌پول‌های یکطرفه می‌فرستد که توکن‌ها را قبول می‌کنند اما هرگز آن‌ها را آزاد نمی‌کنند. این سکه‌ها برای همیشه از دست می‌روند. به مرور زمان، سوزاندن مداوم سکه‌ها تورم را در پروژه‌های رمزارزها کنترل می‌کند.

کدام سکه‌ها در اکوسیستم شیباریوم  (Shibarium) حضور خواهند داشت؟

اکوسیستم شیباریوم (Shibarium) چندین سکه با نقش‌های مختلف خواهد داشت. شیباریوم با شبیه‌سازی شیبا اینو به‌طور قابل توجهی متفاوت خواهد بود. با این حال، اکوسیستم جدید چندین توکن دیجیتال را خواهد داشت، که همگی با موضوع سگ نامگذاری شده‌اند:

SHIB: یک توکن ERC-20 است که برای انرژی‌دهی به شیبا اینو استفاده می‌شود و از ماه اوت 2020 وجود دارد. قیمت آن همیشه در حال نوسان بوده و هرگز به ارزش 1 دلار برای هر توکن نرسیده است.

BONE: یک توکن حاکمیتی در ShibaSwap است که اکنون همچنین یک توکن کاربردی در شیباریوم است. توسعه‌دهندگان به ازای کارهایشان دریافت BONE می‌کنند. تامین توکن به 230 میلیون سکه محدود شده است.

LEASH: با محدودیت تامین به 107,646 توکن، LEASH توسط دارندگان نگهداری می‌شود تا پاداش بگیرند. پاداش‌ها شامل توکن‌های xLEASH هستند که کاربران می‌توانند آن‌ها را پس از از سکه نگهداری کردن، تولید کنند.

TREAT: به عنوان یک توکن پاداش طراحی شده، TREAT به ولیداتورها و توسعه‌دهندگان پرداخت می‌شود همراه با BONE پس از رسیدن به آستانه معینی. همچنین این توکن استخوان پول‌های مایعیت را در ShibaSwap تشویق خواهد کرد.

SHI: اکوسیستم شیباریوم همچنین شامل توکن پایدار SHI خواهد بود. هدف SHI کنترل و توازن پرداخت‌ها در برابر نوسانات بازار است.

نقش متاورس SHIB و ShibaSwap در اکوسیستم شیباریوم چیست؟

متاورس و صرافی ShibaSwap در اکوسیستم شیباریوم، چندین مورد کاربردی را دارند که کاربران را به عضویت در شبکه ترغیب می‌کند.

متاورس SHIB یک فضای مجازی سه‌بعدی و فراگیر است که شامل 11 مرکز با ویژگی‌های مختلف است. نسخه پیش نمایش آلفا این متاورس از تاریخ 13 تا 15 مارس 2023 در SXSW نمایش داده شد و به تصویر درآوردن هاب WAGMI، اولین مرکز از این مراکز که به سلامت و بهبودی اختصاص دارد، پرداخت.

در مراکز متاورس، کاربران از چندین مورد استفاده‌کنندی بهره‌مند می‌شوند، مانند ایجاد کسب‌وکارهای دیجیتال، جذب کسب‌وکارهای واقعی، توسعه ساختمان‌های تجاری و مسکونی، بازی‌های نوآورانه و حتی پلتفرم‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi). متاورس در کل 100,595 نقطه زمین خواهد داشت که به تدریج باز می‌شود.

برای شرکت در مزایده و فرآیند خرید زمین، کاربران می‌توانند از کیف پول MetaMask استفاده کنند. مزایده‌ها و خریدها باید با اتریوم انجام شوند. کاربران یک محل مجازی در مراکز پیدا می‌کنند تا اجازه‌ی کاوش، کشف، معامله‌گری، فروش و خرید اقلام را داشته باشند.

تیم امیدوار است به اعضای جامعه که به عنوان ShibArmy شناخته می‌شوند، یک دنیای پویا را که مشارکت آن‌ها را پاداش می‌دهد، ارائه دهد. ShibaSwap، یک نسخه از صرافی SushiSwap، به کاربران امکان انجام چندین عملیات را می‌دهد.

آن‌ها می‌توانند انواع عملیات‌ها را انجام دهند، از جمله ارائه مایعیت برای کسب BONE، دریافت توکن‌های غیرقابل معامله (NFT)، مدفون کردن (Stake) توکن‌ها برای بهره‌وری، جابه‌جایی توکن‌ها، رأی‌گیری برای جفت‌های کریپتوکارنسی موردعلاقه خود برای دریافت BONE و کشتن توکن‌ها.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.