whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

کانال سیگنال ارز دیجیتال بینگ اکس (bingx)

1402/05/17 ساعت 01:57


در این مقاله با خواندن بینگ ایکس BingX راه‌اندازی معاملات سیگنال و پیشروی در نوآوری‌های ارز دیجیتال همراه ما باشید. یکی از مهم‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال یعنی بینگ ایکس با هیجان از راه‌اندازی معاملات سیگنال، یک ابزار معاملات آینده پیشرفته، رونمایی کرد. این تصمیم، BingX را یک قدم به سمت ماموریت خود می‌برد: برای بودن یک اکوسیستم کریپتو باز، قابل اعتماد و نوآوری.

در پرشین الیت این افتخار وجود دارد تا از سیگنال ارز دیجیتال و سیگنال فیوچرز بینگ اکس (bingx) مطلع شوید. به علاوه می‌توانید از سیگنال فارکس و حتی خدمات جانبی مانند خرید اندیکاتور حرفه‌ای و یا احراز هویت بایننس نیز استفاده کنید.

معاملات سیگنال امکان پیاده‌سازی خودکار استراتژی‌های پیچیده معاملات آتی دائمی براساس سیگنال‌های تحریکی دریافتی از پلتفرم‌های خارجی مانند TradingView را فراهم می‌کند. این ابزار تمام جفت‌های معاملاتی را در آتی دائمی BingX پوشش می‌دهد و برای کل فرآیند نیازی به API docking ندارد.

پس از ایجاد دستورالعمل‌های معاملاتی خاص در BingX، معامله‌گران تنها نیاز به به‌روزرسانی این دستورالعمل‌ها در پلتفرم‌های خارجی مانند TradingView دارند. سپس یک ربات آزاد تریدینگ ویو ایجاد می‌شود و سیگنال‌های زمان‌واقعی همگام‌سازی می‌شوند تا اجرای خودکار دستورالعمل‌های تنظیم‌شده را در زمان‌های مناسب تحریک می‌کند. 

شاید قبلا پرسیده باشید که چگونه معاملات سیگنال به معامله‌گران کمک می‌کند تا استراتژی‌های معاملاتی سفارشی و انعطاف‌پذیر را دنبال کنند؟ 

معاملات سیگنال برای تمام کاربران BingX به صورت رایگان و بدون محدودیتی در دفعات استفاده ارائه می‌شود. این ابزار بیشتر برای معامله‌گران حرفه‌ای در معاملات کمیتی مناسب است.

 BingX با انجام نوآوری‌های فنی مشکلات اجرایی را حل کرده‌است تا کاربران بتوانند به راحتی و با هوشمندی تراکنش‌های کمیتی را انجام دهند. علاوه بر معاملات سیگنال BingX در به‌روزرسانی‌های جدید خود پیشرفت‌های دیگری کرده‌است.

اکنون گرید آتی BingX حمایت از موقعیت بلندمدت، موقعیت کوتاه و موقعیت خنثی برای بازارهای خرسی، صعودی و نوسانی را پشتیبانی می‌کند. همچنین این امکان را به معامله‌گران می‌دهد که با استفاده از آن تا 20 برابر استفاده کنند تا سود خود را بی‌توجه به نوسانات قیمتی در بازارهای کریپتوی جهانی حداکثر کنند.

 در همین حال، امکان استفاده از ویژگی Trailing Stop/Profit که به تازگی معرفی شده‌است، به معامله‌گران تجربه‌ی معامله‌گری بدون نگرانی را ارائه می‌دهد. وقتی قیمت بالا یا پایین می‌رود، این ویژگی Trailing Stop/Profit هم‌راه با آن رفتار می‌کند و از نیاز به تغییر مکرر قیمت به تطابق با شرایط بازار برای کسب سود بیشتر جلوگیری می‌کند.

همچنین، BingX به پلتفرم معاملاتی MetaTrader 5 به زودی در آخر دسامبر متصل خواهد شد تا به معامله‌گران جهانی فرصت‌ها و خدمات بهتری ارائه دهد. MetaTrader 5، همچنین با نام MT5 شناخته می‌شود، یک پلتفرم معاملات وب‌مدار است که ابزارهای تحلیل پیشرفته‌ای را برای معامله‌گری کمیتی فراهم می‌کند.

اتصال BingX با MT5 را با نوآوری‌های ارز دیجیتال جدید در آتی‌های دائمی شارژ می‌دهد. دستورهای قرار داده‌شده در MT5 در دفتر سفارشات BingX به‌روزرسانی می‌شود. کاربران از تجربه معامله‌گری ایمن و پایدار در ارزهای کریپتویی مانند بیتکوین و اتریوم با ابزارهای تحلیل پیشرفته و توابع سفارشی بیشتری از طریق اتصال به‌روز شده بین BingX و MT5 انتظار دارند.

در بینگ ایکس دیدگاه آن است که دروازه‌ای برای میلیارد کاربر جدید کریپتو شود. و بینگ ایکس آن چه را که وعده می‌دهد جامه عمل می‌پوشاند. این گفته الویسکو کارینگتون، مدیر PR و ارتباطات BingX است. بینگ ایکس تصویر کلی را می‌بیند و متعهد است که هم از معامله‌گران حرفه‌ای و هم از معامله‌گران جدید از طریق نوآوری‌های فنی مداوم کمک می‌کند.

او چنین گفته است: « از ابتدای سال ما به اختراع محصولاتی دوستانه و معامله‌گرانه، مانند کوپن‌های حمایتی معامله‌گری کپی و خدمات کپی گرید نقطه‌ای پرداخته‌ایم، هدفمان از این زمان تمرکز بر طرف‌کردن مشکلات اجرایی است تا کاربران بتوانند با راحتی استراتژی‌های معاملاتی جدید را برای حداکثر کردن سود خود به کار گیرند. بینگ ایکس نمی‌تواند صبر کند که ویژگی‌ها و محصولات بیشتری را با MT5 راه‌اندازی کند که به‌طور همزمان به‌سود مشتریانمان و تجربه‌ معامله در سال آینده افزوده می‌شود. »

درباره بینگ ایکس

بینگ ایکس یکی از صرافی‌های برتر کریپتو است که خدمات معاملاتی نقدی، مشتقات، کپی و گرید را به بیش از 100 کشور و منطقه در سراسر جهان با بیش از 5 میلیون کاربر ارائه می‌دهد. بینگ ایکس این خدمات را تا جایی ادامه می‌دهد که کاربران را به صورت ایمن و نوآورانه با معامله‌گران حرفه‌ای و پلتفرم به یکدیگر متصل کند.

در پرشین الیت می‌توانید علاوه بر دریافت سیگنال ارز دیجیتال بینگ ایکس (BingX) در این صرافی پرافتخار ثبت نام کنید. می‌توانید از طریق صفحه پرشین الیت دست به کار شده تا از جوایز بیشتری برخوردار شوید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.