whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

معرفی ارز دیجیتال xwg

1401/03/03 ساعت 04:52


در این مقاله پیرامون ارز دیجیتال ایکس ورلد گیمز (X World Games) و توکن‌های (xwg) صحبت می‌کنیم. همیشه بازی‌های کارتی برای بازیکنان هیجان خاص خود را داشته است و آن‌ها را در تلاش برای برنده شدن و رقابت قرار می‌داده است. با رشد صنعت بلاکچین این نوع بازی‌ها در بستر جدیدی قرار گرفتند و روز به روز در حال تکامل هستند. بستری یکپارچه که در آن، افراد برنده توکن‌های واقعی دریافت می‌کنند. در ادامه این مقاله با این توکن‌ها آشنا می‌شویم.

XWG PLATFORM

آشنایی با ارز دیجیتال ایکس ورلد گیمز (xwg)

در اینجا با یک محیط و اکوسیستم سیستم جدید بر روی زنجیره هوشمند بایننس (BSC) به نام ایکس ورلد گیم آشنا می‌شویم که نوعی بازی نامتمرکز است. ایده این بازی از بازی دوست‌داشتنی پوکمون گرفته شده است و تیم برنامه‌نویسی تمام تلاش خود را برای ایجاد این بازی در بلاکچین و دنیای کروپتو مبذول داشتند تا سرانجام در سال 2021 میلادی این بازی کارتی و هیجان‌انگیز بر روی این بستر قرار گرفت.
البته‌ آغاز کار و شروع پروژه دو سال قبل‌تر یعنی 2019 استارت خورد ولی پروژه سرانجام توانست در ماه ژوئن سال 2021 میلادی به صورت رسمی بر روی بستر بایننس راه‌اندازی شود. دریم کارت (Dream Card) اولین بازی ایجاد شده در پلتفرم بایننس است و کاراکترهای داستان افسانه عاشقانه سه پادشاه (Romance of the Three Kingdoms) را در قالب بازی کارتی ارائه می‌دهد.

 

مشخصات توکن ایکس ورد گیمز
نام ارز X World Games
نام توکن XWG
آدرس پروتکل x6b23c89196deb721e6fd9726e6c76e4810a464bc
حداکثر تعداد عرضه 10,000,000,000

توکن (xwg)

XWG توکن بومی ارز دیجیتال X World Games می‌باشد که بر اساس استاندارد BEP-20 زنجیره هوشمند بایننس ساخته شده است. مجموع عرضه ثابت این توکن ده میلیارد است. XWG یک سوخت ضروری برای تقویت رشد اکوسیستم X World Games می‌باشد و نقش مهمی در برنامه‌های نامتمرکز dapp دارد. این توکن در تمام فعالیت‌های پلتفرم نقش دارد. برای مثال از جوایز بازی برای کسب درآمد استفاده می‌شود. به عنوانNFT خریداری می‌شود و در کارکردهای مهمی چون حاکمیت DAO نقش دارد.
پلتفرم ارز ایکس ورلد گیمز یا بازی‌های جهانی قدیمی به افراد کمک می‌کند تا بتوانند از طریق بازی کردن در دنیای جذاب متاورس کسب تجربه کنند و لذت ببرند. احساسی که بازیکن در این پلتفرم دارد خیلی واقعی است و حس می‌کند که واقعا در نقش کاراکتر کارت‌هایش است. این پلتفرم جادویی بازیکن را در کاراکتر بازی‌های پلتفرم غرق می‌کند و امکان تجربه حس جدیدی را برای او فراهم می‌سازد. 

XWG FEATURES

توکن XWG در این پلتفرم، تمامی کارها را تسریع می‌بخشد و آسان می‌کند. تمامی معاملات در بستر بازی‌های X World به توکن بومی این پلتفرم نیاز دارند. فرض کنید که بازیکنی می‌خواهد یک بسته کارت جدید ساخته و یا خریداری کند و یا حتی بخواهد جوایز درون بازی خود را به توکن تبدیل کند. در تمام این فعالیت‌ها باید از توکن XWG استفاده کند. حتی مالکین این توکن می‌توانند در رأی‌گیری‌های مالکیتی مشارکت داشته باشند. 
بازیکنندگان و یا مالکین توکن بومی می‌توانند در بازی‌هایی که بر روی پلتفرم برگزار می‌شود، شرکت کنند و حتی می‌توانند اقدام به بازی‌سازی کنند و جالب توجه است که با این کار ممکن است توکن‌های بیشتری به دست آورند. در کل می‌توانیم بگوییم که توکن بومی XWG از اکوسیستم X World Games حمایت و پشتیبانی مالی و اقتصادی می‌کند.

پروژه  X World Games

هدف پروژهX World Games ساخت نسل جدید بازی‌های متاورسی غیرمتمرکز است و چشم‌انداز آن ایجاد یک اکوسیستم بازی متنوع است که گیمرهای سنتی را با دنیای بلاکچین مرتبط می‌سازد. این پلتفرم با ایجاد و ارائه چارچوب بلاکچین، توسعه دهندگان بیشتری را به فضای کریپتو دعوت می‌کند. این پروژه توانسته است با نوآوری خود، بازی کریپتویی دریم کارت (Dream Card) ، بازار توکن‌های NFT، کارت و استخر دیفای هم‌اکنون با بیش از 2 میلیون گیمر ثبت شده، خدمت‌رسانی می‌کند. این پروژه به سریع ترین پلتفرم بازی‌های کریپتویی در حال رشد در اکوسیستم تبدیل شده است. دفتر مرکزی X World Games در سنگاپور است و بیش از صد تیم پویا در سراسر جهان دارد.

TOKINOMIC XWG

توکنومیک ارز ایکس ورلد گیمز

تیم متشکل از توسعه‌دهندگان این پروژه تنها مالک 9 درصد از کل توکن‌ها هستند و تقریبا 50 درصد توکن‌ها نیز متعلق به استخر ماینینگ این ارز است. دلیل این امر توجه به گسترش ماینینگ است، جایی که در آن توکن‌ها می‌توانند برای جمع‌آوری و ایجاد کارت‌ مورد استفاده قرار گیرند و به عنوان پاداش به افراد اهدا شوند. البته، نسبت ثابتی از درآمدهای فروش یا کارمزد تراکنش‌ها نیز در استخر استخراج توزیع می‌شود.

تیم توسعه دهنده ارز دیجیتال ایکس ورلد گیمز

اطلاعات تیم توسعه‌دهنده رمز ارز ایکس ورلد گیمز کامل است و حتی آدرس ایمیل و صفحه لینکدین اعضای تیم در اختیار است. مهم‌ترین فرد پروژه، فرناندو اسکار لیو نقش مهمی در این پلتفرم دارد. او با داشتن بیش از 10 سال سابقه در امر سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر و خصوصی، در جمع‌آوری سرمایه‌های جدید در جهان فعالیت دارد. برای مثال در پروژه بازی‌های موبایلی Hangzhou Zhexin به عنوان اولین سرمایه‌گذاران همکاری کرده است.
از دیگر اعضای تیم می‌توان به اریک وو اشاره کرد. او نیز با تجربه 5 ساله در کار بازاریابی و 3 ساله سرمایه‌گذاری در کریپتو نقش مهمی در توسعه استراتژی پروژه داشته و توانسته است روابط بین‌المللی خوبی با سرمایه‌گذاران خارجی برقرار کند. گذشته از این، آقای مهندس شون چن با داشتن 15 سال سابقه در مهندسی نرم‌افزار و صنعت گیمینگ نقش مهمی در توسعه این ارز داشته است. در مورد چن باید گفت که وی مالک چند شرکت بازی‌سازی چینی است که بیش از صد میلیون دلار درآمد به دست آورده‌اند، همچنین او بنیانگذار پلتفرم بازی بلوکت و طراح زنجیره زورو است.

ویژگی های ارز ایکس ورلد گیمز

رمز ارز ایکس ورلد گیمز ویژگی‌های متمایز و منحصر به فردی دارد. برخی از مهم‌ترین این ویژگی‌ها شامل موارد زیر است:
🤳 نامتمرکز بودن
سازمان خودمختار دائو(DAO)مسئول مالکیت‌های نامتمرکز در دنیای بازی‌ است و تمام بازیکنانی که توکن‌های XWG دارند، می‌توانند در مورد خط‌مشی حاکمیت یا توسعه درون ‌بازی‌های بعدی اکوسیستم، از جمله مکانیسم‌های پاداش و سیستم‌های توکنومیک تصمیم بگیرند.
🎨 ایجاد و جمع آوری
بازیکنان می‌توانند انواع آیتم‌های درون بازی، از آواتارهای منحصر به فرد گرفته تا تجهیزات فانتزی را ایجاد کنند. همه آیتم‌های درون بازی توکنیزه می‌شوند و توسط NFT نشان داده می‌شوند. همه دارایی‌ها می‌توانند از طریق یک بازار غیرمتمرکز و باز معامله شوند.
🏡 جامعه جهانی
توکن  XWGتوسط یک جامعه جهانی متشکل از گیمرها، سرمایه‌گذاران و سازندگان ساخته شده است تا یک تجربه چندنفره همه‌جانبه و یک اکوسیستم متعادل را تجربه کنند.
🕹 تجربه متقابل بازی
ایکس ورلد گیمز سبب می‌شود تا از بازی‌های مختلف در یک متاورس باز و از طریق تجربه بازی متقابل لذت ببرید. بازیکنان واقعاً صاحب شخصیت‌ها و مجموعه‌های خود هستند و دارایی‌های منحصر به فرد خود را در هر بازی مختلف X World تجربه می‌کنند.
🪐 اکوسیستم متقابل بازی، سیستم  X World
شخصیت و تجهیزات متقابل بازی، برای ایجاد یک تجربه منحصر به فرد به بازیکنان این امکان را می‌دهند که مالکیت دیجیتالی آیتم‌های درون بازی را ایمن کنند و منابع چند بازی را به اشتراک بگذارند، همچنین پروتکل‌های بیشتری را برای ادغام پروژه‌های دیگر و دستیابی به تجربه بازی AR/VR از پلتفرم به کار گیرند.

XWG BLOCKCHAIN

نقشه مسیر ایکس ورلد

ایکس ورد گیمز یک زیرساخت پلتفرم غول ‌پیکر از جمله سرویس توزیع دیجیتال بازی‌های بلاکچین، بازار مبادلاتNFT، درگاه پروتکل متقابل بازی، جعبه ابزار ساخت بازی با عملکرد کامل را برای این محصول تکمیل می‌کند. در همین اثنی اکوسیستم و جامعه ایکس ورد گیمز با انتشار بازی‌های بیشتر و امضای IP انیمه، اتصال بازی‌های مهاجرت ‌شده با سیستم‌های توکنومیک از پیش تأسیس‌شده و هدایت جامعه بازیکنان به سمت یک حکومت DAO کامل را، غنی‌تر خواهد کرد. این پروژه در تلاش است تا تمامی ابهامات کاربران و سرمایه‌گذاران را رفع کند و به صورت شفاف به جزییات بیشتر پرداخته و فعالیت‌ پایدارتری داشته باشد. 
بهترین کیف پول های ارز دیجیتال ایکس ورلد گیمز
می‌توانید با دانلود کردن کیف پول نرم‌افزاری این ارز از وبسایت رسمیش، بازی‌های X World را در رایانه شخصیتان ذخیره کنید. برای امنیت بیشتر نیز، می‌توانید ارزهای دیجیتال خود را بر روی یک کیف پول سخت‌افزاری(مانند کیف پول ترزور یا لجر)ذخیره کنید. شما می‌توانید از صرافی پنکیک سوآپ، هات بیت یا کوین بیس و ... به خرید و فروش این رمز ارز بپردازید. 

کلام آخر

توکن XWG با رشد بالایی که داشته است، در بین سه پروژه برتر GameFi جای دارد و یک اکوسیستم بازی بلاکچینی بی‌همتا همراه با پتانسیل بسیار زیاد است که می‌تواند برای کاربران کریپتویی و غیر کریپتویی به طور یکسانی موثر باشد. دیدگاه این شرکت ایجاد نه تنها یک بازی مختص به بازیکنان بلاکچین، بلکه یک بازی است که می‌تواند بلاکچین را به میلیون‌ها بازیکن غیرکریپتو معرفی و ترغیب کرده و منتظر رشد آنها در آینده باشند. 


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.