whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

چرا هودل ارزهای دیجیتال می‌تواند انتخاب بدی باشد؟

1400/10/14 ساعت 10:07


در اکثر جوامع ارزهای دیجیتال، تعداد زیادی از مردم به شما می‌گویند که باید توکن های خود را برای همیشه نگه دارید. در دنیای کریپو برای نگه داشتن طولانی مدت ارزهای دیجیتال یک اصطلاح رایج وجود دارد.  این اصطلاح هودل ارزهای دیجیتال (Crypto Hodling) است. افرادی که توصیه به هودل توکن ها می‌کنند شاید نیت خوبی داشته باشند اما به احتمال زیاد توصیه آنها همیشه بهترین توصیه برای موقعیت شما نیست. در این مقاله از مزایا و معایب هودل خواهیم گفت اما بیشتر قصد داریم آن را مورد نقد قرار دهیم تا در این رابطه بیشتر هوشیار باشید.

 

image

هودل ارزهای دیجیتال یک استراتژی سرمایه گذاری که مخالفان زیادی دارد

 

هودل HODL ارز دیجیتال چیست؟ 

کلمه هودل (HODL) در واقع همان Hold است که به عمد به صورت اشتباه به کار می‌رود. معنی این اشتباه مصطلح نگه داشتن ارزهای دیجیتال برای همیشه یا برای مدت های طولانی است. بسیاری از افراد علاقه خاصی به این کار دارند و آن را به عنوان یک استراتژی قدرتمند برای سرمایه گذاری (البته یک نوع سرمایه گذاری غیر فعال) روی ارزهای دیجیتال می‌دانند.

 

معایب هودل ارزهای دیجیتال

عیب 1 - ممکن است سود کمتری نسبت به تجارت فعال داشته باشد

به احتمال زیاد معاملات فعال نتایج بهتری را به سرمایه گذاران کریپتو ارائه می‌دهند. بسیاری از سرمایه گذاران و تریدرهای موفق، در اثر تجربه به این نتیجه رسیده اند که بررسی منظم روزانه یا هفتگی نمودارهای کریپتو، نتایج بهتری از نگه داشتن طولانی مدت توکن ها دارد. این افراد می‌گویند اگر می‌بینید که بازار در حال رسیدن به اوج است (مثلاً مانند اتفاقی که در سال 2017 برای بیت کوین رخ داد و این ارز دیجیتال به به 20 هزار دلار رسید)، بهترین ایده این نیست که دارایی های خود را نگه دارید، بلکه  بهتر است نزدیک به بالاترین قیمت بفروشید. این کار نتایج بهتری دارد چون در غیر این صورت ممکن است در یک بازار نزولی چندساله، گیر کنید و مجبور شوید چندین سال بدون امکان بازیابی وجوه سرمایه گذاری شده، منتظر بمانید.

 

عیب 2 - ممکن است سرمایه خود را از دست بدهید

بسیاری از معامله گرانی که خود را هودل کننده(Hodler) می‌نامند حتی به یاد نمی‌آورند که وجوه خود را کجا گذاشته اند. آنها فکر کرده اند که می‌توانند به کیف پول خود دسترسی داشته باشند و ناگهان متوجه شده اند که کلید خصوصی خود را گم کرده اند. این چیزی است که بیشتر از آنچه که ما تصور می‌کنیم اتفاق می‌افتد و مطمئناً می‌تواند به زندگی مالی یک فرد، آسیب برساند.

 

image

هودل ارزهای دیجیتال می‌تواند معایب زیادی داشته باشد

 

عیب 3 - ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا به سودآوری برسید

اگرچه ممکن است هودل کردن استراتژی خوبی برای دارندگان بلندمدت باشد، اما ممکن است برای معامله گرانی که به دنبال سود سریع در بازار ارزهای دیجیتال هستند، مناسب نباشد. در واقع، برای گروه دوم، بهتر است فعالیت های نوسانی و معاملات روزانه انجام شود.یک استراتژی هودلینگ، ممکن است چندین سال طول بکشد تا برای کاربران سودآوری داشته باشد مثلا فکر می‌کنید اگر در قیمت فعلی، بیت کوین بخرید چند سال طول می‌کشد تا به سودآوری برسید؟ مطمئنا ممکن است سودآوری برای شما بسیار دشوار باشد.

 پس باید بدانید که هودلینگ، یک استراتژی ایده آل برای بسیاری از معامله گران و سرمایه گذاران نیست. باید بدانید که چه اهدافی برای سرمایه گذاری خود تعیین کرده اید و در چه دوره زمانی می‌خواهید سرمایه خود را پس بگیرید بعد به هودل ارزهای دیجیتال فکر کنید.

 

عیب 4: سناریوی بیت کوین و اتریوم قابل تکرار ولی نامحتمل تر از قبل شده است

بسیاری از افرادی که به شما توصیه می‌کنند یک آلت کوین را هودل کنید مثال اتریوم و بیت کوین را برای شما می‌آورند. این دو ارز دیجیتال از زمان پیدایش، صدها برابر رشد کرده اند و اگر مقدار ناچیزی از آنها می‌خریدید الان ثروت بزرگی داشتید. این گفته، کاملا درست است اما امروزه شرایط عوض شده است؛ بیش از 8000 آلت کوین در بازار کریپتو وجود دارند که هر هفته تعدادی از آنها در فضای مجازی، ترند می‌شوند.

 

image

در بسیاری از موارد هودل ارزهای دیجیتال به امید تکرار سناریوی بیت کوین انجام می‌شود

 

 با این حال آیا از خود پرسیده اید که کدام آلت کوینِ جدید به اندازه بیت کوین و اتریوم پشتوانه تکنولوژیک دارد؟ و چرا باید آلت کوینی که شما انتخاب کرده اید به اندازه دو ارز دیجیتال مذکور رشد کند؟ آنچه مشخص است این است که بالای 70 درصد از آلت کوین های جدید، هیچ گونه ارزش واقعی و آینده ای ندارند. شاهدی بر این ادعا لیست توکن های غیرفعال شده سالهای اخیر است که می‌توانید در خود Coinmarketcap آنها را ببینید. پس باید از خود بپرسید که در میان هزاران آلت کوین موجود، چند درصد احتمال دارد آلت کوین مورد نظر شما آینده ای داشته باشد و جزو شت کوین های زودگذر نباشد؟ اگر استراتژی شما هودل ارزهای دیجیتال باشد شاید زمانی متوجه این واقعیت شوید که بسیار دیر شده است.

 

عیب 5: HODLing به بلاک چین آسیب می‌زند

برخی از افراد عقیده دارند که هودلینگ، اقدامی‌ ضد ارزهای دیجیتال است و افرادی که با آن موافقند به صورت ناخواسته خلاف آرمان های ارزهای دیجیتال عمل می‌کنند؛ ارزهای دیجیتال، تراکنش ها را بدون گذر از یک موسسه مالی، امکان پذیر می‌کنند. این تراکنش ها از طریق بلاک چین انجام می‌شوند.بلاک چین یک دفتر کل دیجیتال عمومیِ ‌غیرمتمرکز، ضد دستکاری و تغییر ناپذیر است. کلمه تغییر ناپذیر به این معنی است که بلاک چین، تنها از طریق افزودن بلوک های جدید به روز می‌شود. این بلوک ها مملو از تراکنش ها هستند.

HODLing در لغت به معنای پارک کردن سکه ها در بلاک چین برای مدت طولانی است. متوسط ​​دوره HODLing، طبق آنچه در پست های رسانه های اجتماعی می‌بینیم، 5 سال است. برخی حتی HODLing را برای 10 سال یا بیشتر در نظر می‌گیرند. مشکلی که هودل ارزهای دیجیتال  ایجاد می‌کند از اینجا شروع می‌شود. متأسفانه، وقتی افراد HODL می‌کنند، به آرامی‌تراکنش ها را از بین می‌برند.

 

image

هودل ارزهای دیجیتال باعث کاهش میزان تراکنش ها در بلوک های بلاکچین می‌شود

 

اگر همه کاربران، اهل HODL باشند، بلوک‌های بلاک چین به تدریج خالی از تراکنش خواهند شد. اگر این اتفاق بیفتد ماینرها باید بلوک های خالی را استخراج کنند و این یک کابوس برای این افراد خواهد بود.

HODLing با تبدیل بلاک چین از یک شبکه همتا به همتا به یک انبار ارز دیجیتال، موجب آسیب به بلاک چین می‌شود. این اقدام، تنها بلاک چین را به بانکی دیگری تبدیل می‌کند و کاربران دلسوزِ بلاک چین این را نمی‌خواهند.

عیب 6:HODLing   به ارزهای دیجیتال آسیب می‌رساند

بسیاری از صاحب نظران کریپتوکارنسی عقیده دارند هودل ارزهای دیجیتال، از ارزش آنها به عنوان یک ارز دیجیتال می‌کاهد. به گفته Investopedia، ارز چیزی نیست جز «وسیله ای برای مبادله کالاها و خدمات».

HODLing سبب مسدود سازی تراکنش ها و گردش ارزهای دیجیتال در بلاک چین می‌شود. این نوع انبار کردن ارزهای دیجیتال از ارزش مبادله ای ارزهای دیجیتال می‌کاهد و میزان مبادلاتی که قرار بود به وسیله این ارزها انجام شود کاهش می‌یابد. به عبارت دیگر اگر هودل ارزهای دیجیتال فراگیر تر از آن چیزی شود که در حال حاضر رایج است، تبدیل شدن ارزهای دیجیتال به پول رایج هیچ گاه محقق نمی‌شود.

HODLing به نفع جوامع ضد رمزنگاری بازی می‌کند. ارزهای فیات به لطف هودل کنندگان کریپتو به ​​عنوان ارز رایج جایگاه خود را حفظ خواهند کرد و ارزهای دیجیتال، صرفا مانند دارایی های سوداگرانه باقی می‌مانند. این زیان بزرگی است که هودل ارزهای دیجیتال به عرصه کریپتو وارد می‌کند.

 

 عیب 7: HODLing  به پرتفوی شما آسیب می‌زند

دو رفتار در هنگام سرمایه گذاری وجود دارند؛ صبر و طمع. در عرصه کریپتو، سرمایه‌گذاران صبور، برندگان بزرگی هستند در حالی که حریصان به قعر، سقوط خواهند کرد. بسیاری از تریدرها فکر می‌کنند که هودل ارزهای دیجیتال، حرص و آز را تقویت می‌کند.

image

هودل ارزهای دیجیتال موجب برانگیختن طمع در سرمایه گذاران می‌شود

 

همانطور که گفتیم اکثر مردم به این دلیل HODL می‌کنند که می‌خواهند داستان بیت‌کوین را تکرار کنند. این درست است که دارندگان اولیه بیت کوین از سود زیادی در سرمایه گذاری های خود بهره مند شدند، اما هیچ مدرکی مبنی بر افزایش ارزش بیت کوین در آینده وجود ندارد. مشخص شده است که بسیاری از توکن‌ها به صورت پامپ به قیمت هایی می‌رسند که دیگر هرگز نمی‌توانند بار دیگر آن قیمت ها را تجربه کنند پس توصیه می‌شود به امید واهی Hodl نکنید.

عیب 8:HODLing، معاملات و سرمایه گذاری ها را تبدیل به قمار می‌کند

HODLing باعث می‌شود سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال شبیه قمار به نظر برسد؛ یک بازیِ قمار طولانی مدت. همچنین افراد را غیرمنطقی و بی روش می‌کند. سرمایه گذاران را وادار می‌کند که استراتژی های سرمایه گذاری خود را کنار بگذارند. به طور خاص، HODLing افراد را تشویق می‌کند تا یک استراتژی مشخص برای خروج از بازار نداشته باشند.

عیب 9: هودلینگ،منفعت طلبی شخصی را جایگزین حمایت از فناوری می‌کند

بلاک چین، فناوری بزرگ بعدی و آغاز یک عصر دیجیتال جدید. ویکرام پاندیت- مدیرعامل سابق سیتی بانک می‌گوید « اگر از بلاک چین حمایت نکنیم و آن را پرورش ندهیم، هرگز جوهر واقعی فناوری را تجربه نخواهیم کرد.» بلاک چین، هنوز در مراحل ابتدایی است. تاکنون راه حمایت از این فناوری، ترویج ارزهای دیجیتال بوده است. ترویج ارزهای دیجیتال به معنای دور انداختن آهسته آهسته و کم کردن استفاده از ارزهای کاغذی است. متأسفانه، وقتی ما HODL می‌کنیم، هیچ یک از این اتفاقات نمی‌افتد. اتفاقی که می‌افتد این است که مردم به خاطر خودشان پول را زیر تشک پنهان می‌کنند. از قضا، آنها در نهایت به همه آسیب می‌رساندند، از جمله به خودشان.

 

image

منفعت طلبیِ موجود در هودل ارزهای دیجیتال با حمایت از بلاک چین در تضاد است

 

هودل کردن از نظر موافقان

ظاهرا بحث هودل کردن یا نکردن در بین کاربران کریپتو بحث داغی است که نمی‌توان به آسانی از کنار آن عبور کرد. در ادامه بیشتر به دیدگاه موافقان هودل می‌پردازیم که در تلاشند وجهۀ منفعت طلبانه هودل را به نوعی تطهیر کنند.

برخی از موافقان هودل می‌گویند این ما هستیم که مفهوم هودل ارزها دیجیتال را بد متوجه شده ایم. اینکه فکر کنیم هودل، به معنی نگهداری یک ارز دیجیتال برای همیشه است، تعبیری اشتباه است. متأسفانه این مفهومی ‌است که ما به HODL داده ایم. این احساس که باید خرید کنید و هرگز معامله نکنید دیدگاه درستی از آن نیست.

مفهوم و هدف واقعی هودل ارز دیجیتال

برخی از موافقان هودل ارز دیجیتال می‌گویند که مفهوم واقعی هودل، یک مفهوم حامیانه است یعنی اینکه از حمایت از یک ارز دیجیتال، دست برندارید.

هدف، این است جامعه کاربران به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت، ارزهای دیجیتال خود را نگهدارند به امید اینکه این کار سبب استقبال از این ارزها شود درست مانند اتفاقی که برای بیت کوین و اتریوم افتاد. پس این افراد می‌گویند که هودل ارزهای دیجیتال به معنی ادامه سرمایه گذاری است نه به معنی انبار کردن یک ارز دیجیتال خاص.

 

مزایای هودل از دید موافقان

مزیت 1 – هودل، بدون تلاش در بازار ارزهای دیجیتال، شرکت کنید

این یکی از مزایای اصلی سرمایه گذاری در استراتژی هودلینگ است. با نگهداری ارزهای دیجیتال برای طولانی مدت، لازم نیست همیشه نگران خرید و فروش باشید. از پرداخت هزینه ها و سایر فعالیت های وقت گیر مانند تحلیل مداوم بازار نیز معاف خواهید شد.

 

image

هودل ارزهای دیجیتال از دید موافقان آن یک استراتژی آسان و سودآور است

 

مزیت 2 – هودل، استرس ترید را کاهش می‌دهد

با پیروی از استراتژی هدلینگ، می‌توانید استرس خرید و فروش بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال را برای همیشه کاهش دهید. علاوه بر آن، مدت زمانی را که برای دیدن نمودارها صرف می‌کنید کاهش می‌دهد. در واقع به دلیل اینکه بسیاری از تریدر های آماتور، زمانی طولانی را به نمودارها نگاه می‌کنند و منتظر رسیدن قیمت به یک سطح خاص می‌مانند، استرس می‌گیرند و ممکن است تصمیمات بدی بگیرند. این می‌تواند تأثیر مالی منفی بر پرتفوی آنها داشته باشد و هودل ارزهای دیجیتال، حداقل از این نظر برای این افراد بهتر خواهد بود. البته هودل ارزهای دیجیتال شما را 100% از استرس رها نمی‌کند، اما به شما کمک می‌کند کمی ‌بهتر عمل کنید.

 

مزیت 3: از دست ندادن روند های صعودی احتمالی

اگر دارایی انتخابی شما در حال عبور از دوره رکود است، بهترین تصمیمی‌که می‌توانید بگیرید این است که هیچ تصمیمی ‌نگیرید و دارایی خود را به حال خویش رها کنید. همه انواع بازارها به صورت چرخه ای گرفتار روند های نزولی می‌شوند و ارزهای دیجیتال نیز از این قاعده مستثنی نیستند. این بدان معناست که اگر بخواهید یک سرمایه‌گذاری ‌ را که در حال حاضر روند نزولی دارد کنار بگذارید، احتمالاً روند صعودی بعدی را از دست خواهید داد. بسیاری از سرمایه گذارانِ بی حوصله طعمه این موضوع شده اند. شبکه اجتماعی Reddit پر از فروشندگان پشیمانی است که درست قبل از اینکه بتوانند سودهای خیره کننده ای کسب کنند، از بازار خارج شده اند.

 

image

به گفته موافقان، هودل ارزهای دیجیتال مانع از دست دهی روندهای صعودی آینده است

 

مزیت 4: ثبات در سرمایه گذاری ها لازمه سلامت اقتصادی

موافقان هودل می‌گویند سلامت اقتصادیِ بازار ارزهای دیجیتال به ثبات بیشتر سرمایه گذاری ها و رشد و تامین بیشتر نقدینگی در این عرصه بستگی دارد. این نه تنها برای توکن هایی که انتخاب کرده‌اید خوب است، بلکه برای شما و هر بخش معتقدی از جامعه ارزهای دیجیتال نیز مفید خواهد بود. هودل ارزهای دیجیتال میتواند ما را به این اهداف برساند.

 

مزیت 5: چرخه یاری رسانی در انجمن‌های توکن‌های نوظهور

وقتی یک توکن جدید متولد می‌شود تعدادی از کاربران برای حمایت از آن بسیج می‌شوند. این انجمن، درست مثل هر جامعه دیگری یک چرخه دارد؛ من به شما کمک می‌کنم، شما به من کمک می‌کنید، ما به شرکتی که به ما کمک می‌کند کمک می‌کنیم و در نهایت همه ما رشد می‌کنیم. هیچ کس به تنهایی قادر نیست اتفاقی را که مثلا برای بیت کوین رخ داد دوباره تکرار کند ولی در صورت کار گروهی این اتفاق، بارها تکرار خواهد شد. این یک شعار کلیشه ای نیست بلکه یک حقیقت که با هودل می‌توان به آن رسید.

مزیت 6 : دور ماندن از بازی های ذهنی

درک هودل ارزهای دیجیتال برای بسیاری از مردم آسان نیست، زیرا در بازار ارزهای دیجیتال، بازی و دام های ذهنی زیادی وجود دارند که ثبات روانی شما را به هم می‌زنند. این بازی های ذهنی ممکن است با ترساندن کاربران، کاری کنند تا آنها توکن های ارزشمند خود را بفروشند. اگر یاد بگیریم که در بازار کریپتو نیاز به خودکنترلی زیادی داریم و بدانیم که همه چیز یک بازی ذهنی است سرمایه گذارانی موفق خواهیم شد. هودل ارزهای دیجیتال نمادی کامل از خود کنترلی و ثبات در عقیده است.

 

image

هودل ارزهای دیجیتال راهی برای پیروزی بر بازی های ذهنی در چارت های کریپتو

 

مزیت 7: هودل یک سپر دفاعی در برابر ترس

به عقیده موافقان، استراتژی HODL رایج ترین دشمن ترس در معامله گری است. عدم اطمینان و شک ناشی از ترس، اغلب می‌تواند منجر به تسلیم شدن سرمایه گذاران و در نهایت فروش توکن ها با قیمت های پایین تر شود اما اگر یک هودل کننده قاطع باشید مانند کوهی استوار خواهید بود.

 

هودل در مقابل وام دهی ارز دیجیتال

برخی از مخالفان هودل ارزهای دیجیتال به دلیل معایب هودل با آن مخالف نیستند. به این دلیل مخالف هودل هستند که فکر می‌کنند راه بهتری برای سرمایه گذاری و سودآوری می‌شناسند. این راه همان وام دهی ارزهای دیجیتال است. پس بیایید این دو را با هم مقایسه کنیم تا با مزایای وام دهی نسبت به هودل آشنا شویم.

 

image

وام دهی کریپتو یک روش سرمایه گذاری بهتر از هودل کردن

 

بازدهی وام دهی نسبت به هودل

هودل ارزهای دیجیتال، ممکن است بازده قابل توجهی داشته باشد اما به شرطی که بازار همواره صعودی باشد. این اتفاق در واقعیت نمی‌افتد پس به طور کلی هودل، یک سرمایه گذاری کم بازده است و غالبا زمان زیادی طول می‌کشد تا هر گونه بازدهی سودآور از طریق آن ایجاد شود.

با این حال، در وام های رمزنگاری، وام ها و وثیقه هایی وجود دارند. وام گیرندگان وام های خود را با بهره بازپرداخت می‌کنند و این منجر به ایجاد ارزش واقعی می‌شود که صرفاً وابسته به احساسات بازار نیست. این دقیقاً ارزشی واقعی است که وام دهی کریپتو  برای مشتریان خود فراهم می‌کند. علاوه بر این، وام دهندگان برای سودآوری سرمایه گذاری خود، نیازی به مدت طولانی ندارند. با این حال، صرافی‌های مختلف کریپتو می‌توانند سیاست های وام دهی متفاوت و نرخ های وام متفاوتی داشته باشند. بنابراین در کل اگر وام دهی کریپتو از طریق صرافی یا مرجع مناسب اجرا شود، پتانسیل سودآوری بیشتری نسبت به هودل ارزهای دیجیتال دارد.

 

سادگی دو شیوه سرمایه گذاری

هودل کریپتو، کاری ساده است زیرا شامل خرید و ذخیره ارزهای رمزنگاری شده برای بازدهی طولانی مدت میشود بنابراین، کاربران می‌توانند بدون هیچ تلاشی در بازار ارزهای دیجیتال شرکت کنند و نگران نوسانات کوتاه مدت یا پرداخت هزینه تراکنش ها نباشند.

از این نظر، وام دهی کریپتو نیز چندان پیچیده نیست. در فرایند وام دهی، وام گیرندگان ملزم می‌شوند که دارایی های دیجیتال خود را به عنوان وثیقه به یک پلتفرم وام دهی بسپارند و وام ها بسیار سریعتر از سیستم های سنتی تایید می‌شوند. وام دهندگان نیز می‌توانند به طور غیر فعال سود دریافت کنند.

 

image

وام دهی کریپتو نیز مانند هودل ارزهای دیجیتال پیچیدگی خاصی ندارد

 

 

 ایمنی وجوه در هودل و وام دهی کریپتو

ایمنی وجوه اغلب یک نگرانی عمده در حوزه ارزهای دیجیتال است. در مورد هودلینگ، اگر کاربران کلیدهای خصوصی خود را گم کنند یا به خاطر نداشته باشند که وجوه خود را در کجا ذخیره کرده اند، ممکن است دسترسی به کیف پول خود را از دست بدهند. در سیستم وام دهی این مشکلات وجود ندارد زیرا افراد با یک پلتفرم سرو کار دارند که قبلا در آن لاگین شده اند و می‌توانند رمزهای خود را بازیابی کنند حتی اگر آنها را فراموش کرده باشند.

بعلاوه در مورد وام های رمزنگاری، تا زمانی که پلتفرم های وام دهی قابل اعتماد باشند، کاربران می‌توانند از امنیت دارایی های خود اطمینان بیشتری داشته باشند. صرافی‌های معتبر رمز ارز، معمولاً اقدامات امنیتی لازم را در وب‌سایت‌های و نحوه ذخیره‌سازی وجوه اعمال می‌کنند و در نتیجه فرآیند را برای کاربران شفاف‌تر می‌کنند.

 

نتیجه گیری مقایسه هودل ارز دیجیتال با وام دهی کریپتو

بدیهی است که هودلینگ کریپتو بهترین استراتژی برای کسانی نیست که به دنبال بازدهی سودآور هستند. وام های رمزنگاری به دلیل مزایای خاص خود از جمله بازدهی کوتاه مدت و سریع تر، ایجاد ارزش واقعی و ایمنی وجوه، جایگزین بهتری برای هودل کردن هستند. به‌طور خلاصه، به شرطی که وام‌دهی رمزنگاری از طریق یک پلتفرم قابل اعتماد اجرا شود مطمئناً می‌توان آن را یک استراتژی برتر نسبت به هودل در نظر گرفت.

 

image

خرید سیگنال ارز دیجیتال، خرید اندیکاتور ترید، استیک و ... همگی روش‌هایی بهتر از هودل کردن هستند

 

 خرید سیگنال ارز دیجیتال و خرید اندیکاتور ترید به جای HODLING

 توصیه ما این است که به جای هودل، سایر روش های کسب سود از بازارهای مالی از جمله: ترید روزانه، هفتگی یا میان مدت، خرید سیگنال ارز دیجیتال از منابع معتبر و یا ورود به پلتفرم های معتبر وام دهی را امتحان کنید. یا لااقل با استیک کردن دارایی های دیجیتال خود در صرافی های غیرمتمرکز به یک تامین کننده نقدینگی تبدیل شوید. خدمتی که از این راه می‌توانید به یک ارز دیجیتال دلخواه بکنید بسیار بیشتر از کاری است که با هودل کردن می‌خواهید به آن برسید. در صورت نیاز به خرید سیگنال ارز دیجیتال به سایت پرشین الیت مراجعه کنید زیرا که این سایت یکی از معتبرترین منابع برای خرید سیگنال و خرید اندیکاتور ترید است.

 

کلام آخر

در کل باید گفت که علی رغم تبلیغات گسترده ای که در شبکه های اجتماعی در حمایت از هودل ارزهای دیجیتال مختلف انجام می‌شود نمی‌توان آن را به عنوان یک روش درست سرمایه گذاری در نظر گرفت. هودل ارزهای دیجیتال هرگونه تفکر معاملاتی را از تریدر صلب می‌کند و وی را به پیروی از امیدی واهی صوق می‌دهد پس بهتر است به جای استفاده از این شیوه منفعل،  سایر روش های کسب سود در بازارهای مالی استفاده کنید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.