whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

تجربه سه بعدی وب سه (Web3) در کفش پوما (Puma)

1402/03/24 ساعت 20:57


مجموعه کفش Puma تجربه Web3 سه بعدی را راه اندازی می‌کند. این تجربه برای همه طراحی شده است، اما دارندگان Puma Pass به امتیازات انحصاری دسترسی دارند.

گروه تولیدی کفش پوما تجربه Web3 سه بعدی را راه اندازی کرد.

در 13 ژوئن، گروه تولیدی کفش آلمانی پوما، تجربه متاورس سه بعدی خود، ایستگاه سیاه را راه‌اندازی کرد. همانطور که توسعه‌دهندگان گفته‌اند، Black Station یک «خانه تجربی» برای عرضه محصولات است که به‌منظور ارائه «دسترسی بی‌نظیر» برای دارندگان توکن غیرقابل تعویض Puma Pass (NFT) ساخته شده است.

پوما این چنین توضیح می‌دهد که تجربه بلک استیشن برای همه افراد قابل کاوش است، ولی تنها کسانی که مالک توکن‌های RB هستند و به دارندگان Puma Pass داده می‌شود، این امکلن را دارند تا یک کفش ورزشی دیجیتال رول بریکر (Rulebreaker) خریداری کنند و دو پوشیدنی دیجیتالی را ادعا کنند. در حال خاضر و در زمان انتشار، توکن‌های RB دارای برچسب قیمتی 0.0125 اتر (ETH)  معادل 1746 دلار هستند. توسعه دهندگان نوشتند:

"اگر شما توکن RB ندارید، هنوز چیزهای زیادی برای کشف وجود دارد. Unkai، شهر ما در ابرها، و Unter، باشگاه هیجان انگیز ما در پایین، هر دو مملو از اسرار برای کشف و جمع‌آوری هستند."

دارندگان توکن RB می توانند آن را از 13 تا 20 ژوئن در Black Station بسوزانند و به کیف پول والد خود اجازه دسترسی به محصولات مختلف در متاورس (metaverse) را بدهند. طبق نقشه راه، Black Station امسال چند رویداد عمومی دیگر برای کاهش NFT خواهد داشتکه مطابق رویدادهای 2024 هنوز در حال توسعه است.

این تجربه تا 23 ژوئن باز می‌ماند. پوما پیش از این گفته بود در حال بررسی زنجیره‌های جایگزین خواهد بود ولی با وجود این تصمیمش را مبنی بر باقی ماندن در اتریوم گرفت. خرید کلکسیون‌های دیجیتال از طریق کارت اعتباری علاوه بر اتصال کیف پول و استفاده از ETH امکان‌پذیر است.

کوین تلگراف در فوریه 2022 گزارش داد که پوما یک دامنه سرویس نام اتریوم را ثبت کرده و نام توییتر خود را به Puma.eth تغییر داده است. در آن زمان، پوما روی مجموعه‌های مختلف NFT با الهام از گربه‌ها از جمله Cool Cats NFT، Lazy Lions، Gutter Cat Gang و CatBlox سرمایه‌گذاری کرده بود.

ایستگاه سیاه اکنون زنده است! تجربه دیجیتالی PUMA کفش‌های نسخه محدود جدید را در فضایی کاملاً جدید نشان می‌دهد. UNKAI & UNTER را برای خود کاوش کنید و اسرار این دنیاها را کشف کنید.

در پرشین الیت می‌توانید علاوه بر دریافت انواع انواع سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال فارکس، سیگنال فیوچرز و اسپات، از امکاناتی چون عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی و داخلی، احراز هویت بایننس، رصد قیمت ارز دیجیتال به صورت لحظه‌ای و خرید انواع اندیکاتور vip برخوردار شوید.

به نقل از کوینتلگراف


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.