whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

آموزش وب سایت Look into Bitcoin

1401/11/09 ساعت 22:39


امروزه که فعالیت در دنیای دیجیتال جزء تجارت های محبوب جهان شده است و این سبب شده است که پلتفرم ها و وب سایت های مختلف در حوزه ی بلاک چین و ارزهای دیجیتال به رقابت با یکدیگر بپردازند در این بین یکی از بهترین سایت ها در حوزه ی تحلیل های کوتاه مدت و بلند مدت و آموزش‌های مختلف حوزه دیجیتال سایت look into Bitcoin است. Look into Bitcoin وب سایتی است که قصد دارد جهان بیت کوین را دموکراتیک کند و سبب شود که همه و نه تنها نخبگان از دارایی ها و داده های موجود در عرصه ی بیت کوین استفاده کنند. در این مقاله از پرشین الیت به شما آموزش کار با وب سایت look into Bitcoin را خواهیم داد.

کسب سود در دنیای ارز دیجیتال ملزم به آموزش و کار با ابزارهای مختلف و تحلیل سیگنال ارزهای دیجیتال است. برای استفاده از سیگنال ارز دیجیتال میتوانید در گروه ارز دیجیتال عضو شوید. کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت یکی از بهترین کانال ها برای دریافت روزانه سیگنال فیوچرز و سیگنال فارکس و دیگر سیگنال ارزهای دیجیتال است.

سایت look into Bitcoin چیست؟

شعار اصلی وب سایت look into Bitcoin  این جمله است: دسترسی بیشتر به داده های بیت کوین باید برای همه باشد.

همانطور که گفتیم امروزه که هر فردی به دنبال پس انداز در جهان مالی است. دنیای دیجیتال در برابر یک سیستم مالی سنتی که به نفع مؤسسات بزرگ است ایستاده است.  چاپ پول و تورم بی سابقه، سبب شده است که بسیاری از افراد به این نتیجه برسند که ذخیره پول در بانک های سنتی در آینده سودی ندارد چرا که در گذر زمان ارزش پول بسیار کاهش یافته است.

Look Into Bitcoin با توجه به شعار خود قصد دارد جهان بیت کوین را دموکراتیک ‌کند تا همه افراد، بتوانند از این انقلاب مالی جدید و داده‌های پیرامون آن بهره ببرند. وب سایت look into Bitcoin شفافیت را برای سرمایه گذاران بیت کوین فراهم می کند که آیا آنها سرمایه گذاران باتجربه‌ای هستند یا برای اولین بار است که در مورد بیت کوین یاد می گیرند.

تتر از سری ارزهای دیجیتال است که آینده ی درخشانی دارد شما میتوانید برای اطلاع از قیمت خرید تتر به کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت مراجعه کنید.

چرا look into Bitcoin متفاوت است؟

وب سایتlook into Bitcoin نمودارهای بیت کوین را به صورت رایگان و هشدارها را با قیمت مقرون به صرفه ارائه می کند که می تواند چندین هزار دلار در سال در پلتفرم های دیگر هزینه داشته باشد. در برخی موارد، نمودارهایی که نشان می دهد به سادگی در هیچ جای دیگری در دسترس نیستند.

با به اشتراک گذاری داده های ارزشمند بیت کوین از طریق نمودارها و اطلاعات به صورت بصری، look into Bitcoin را به یکی از سریع ترین وب سایت های ارز دیجیتال در حال رشد در سطح جهان تبدیل کرده است. Look into Bitcoin یکی از  بهترین منابع برای نمودارها و اطلاعات بیت کوین رایگان است.

همانطور که گفتیم شعار و ماموریت سایت look into Bitcoin این است که بیت کوین و اطلاعات مربوط به آن را در دسترس همه ی افراد در جهان قرار دهد.

دنیای ارز دیجیتال دنیای پر رمز و رازی است که نیاز به ابزارهای مختلفی دارد یکی از بهترین ابزارها دردنیای دیجیتال اندیکاتور ها هستند. شما میتوانید برای استفاده از اندیکاتورVIP به وب سایت پرشین الیت مراجعه کنید.

آموزش کار با وب سایت look into Bitcoin

آموزش کار با وب سایت look into Bitcoin

سایت  look into Bitcoin  همچون دیگر سایت های حوزه ی ارز دیجیتال دارای خدمات و بخش های مختلفی است که در ادامه ی این مقاله از پرشین الیت به بررسی این خدمات خواهیم پرداخت:

1. آموزش  

مهمترین بخش در فعالیت در دنیای ارز دیجیتال یادگیری است. در بخش آموزش وب سایت look into Bitcoin سرفصل های آموزشی موجود است که به تمامی افراد تازه کار در دنیای دیجیتال تعلق دارد  در بخش آموزش وب سایت look into Bitcoin  با سر فصل های زیر رو به رو خواهید شد و میتوانید از آن ها استفاده کنید:

  1. سرفصل اصول بلاک چین
  2. آموزش نمودارهای لایو
  3. آموزش شبکه لایتنینگ بیت کوین
  4. مالیات بیت کوین

2. Indicator alerts 

از دیگر بخش های حائز اهمیت در وب سایت look into Bitcoin بخش هشدارها است که این بخش از سری بخش هایی است که به صورت رایگان در دسترس نیست و برای استفاده از این بخش باید حتماً اشتراک داشته باشید. با استفاده از این بخش شما میتوانید اولین نفری باشید که که از زمان معیار ارزش گذاری سطوح با خبر شوید. 

تمامی مقالات و تحلیل ها در واقع در این بخش قرار میگیرند و علاوه بر اعلان های مرتبط با بیت کوین به شما اطلاع میدهد بیت کوین در کدام نقطه از چرخه ی بازار ارز دیجیتال قرار دارد و در واقع پیش بینی آغاز حرکت از این بخش خواهد بود.
کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت مفتخر است که بهترین اندیکاتور  VIPرا در اختیار شما قرار دهد.

3. Bitcoin charts

نمودارهای لایو وب سایت look into Bitcoin به شما این امکان را میدهد که بدانید در چه زمانی بیت کوین ارزش بیشتر یا کمتری را دارد و  کدام زمان مناسب فروش یا خرید بیت کوین است. در این بخش در ابتدا با پیام هشدار زیر مواجه خواهید شد: 

"دقت داشته باشید که شاخص های داده شده تجربی هستند و قصد آن ها ایجاد رویکرد ارزش گذاری برای بیت کوین است. این نمودارها فقط به عنوان راهنما قرار داده شده اند و ما تضمینی بر صدق کردن این نمودارها در هنگام تغییرات بیت کوین نمی‌دهیم."

در بخش چارت های سایت look into Bitcoin دسته بندی برای نمودارهای زنده وجود دارد که تا تمامی افراد از افراد مبتدی تا حرفه ای بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند. دسته بندی سایت look into Bitcoin  شامل  چهار دسته است :

  1. نمودار Market Cycle charts: نمودار های عمومی بازار که به همراه شاخص های طمع و دیگر شاخص ها در این دسته بندی قرار دارند.
  2. نمودار  Onchain: در این بخش اندیکاتورهایی وجود دارد که از نمودار آنچین خارج شده اند.
  3. نمودار Address Balance: در این بخش از وب سایت  look into Bitcoin  میتوانید موجودی های کیف پول های بیت کوین را مشاهده کنید. 
  4. نمودارهای  lightening Network: در این بخش شما شاهد نمودارهای وضعیت شبکه مانند میزان نودها خواهید بود.

به یاد داشته باشید که برای فعالیت در دنیای فارکس نیازمند سیگنال فارکس هستید. برای استفاده از سیگنال فارکس میتوانید در گروه ارز دیجیتال عضو شوید و از بهترین سگینال ارز دیجیتال استفاده کنید. همچنین می‌توانید برای احراز هویت بایننس و یا خدماتی چون فروش اندیکاتور vip و آگاهی از قیمت ارز دیجیتال به شکل لحظه‌ای از پرشین الیت کمک بگیرید.

4. Bitcoin investor tool

یکی دیگر از بخش های ویژه در سایت look into botcoin که مناسب مبتدیان است بخش Bitcoin investor tool است. این بخش اندیکاتوری است که بر اساس مویینگ اووریج بلند مدت ساخته شده است و برای پیش بینی قیمت Bitcoin استفاده میشود و معامله گران برای فهمیدن قیمت روز بیت کوین از آن استفاده میکنند. با استفاده از این اندیکاتور شما میتوانید متوجه شوید که آیا بیت کوین در یک دوره بیشتر یا کمتر از ارزش خود قیمت خورده است. 

 پیش بینی قیمت Bitcoin

جمع بندی 

همانطور که در این مقاله از پرشین الیت خواندید وب سایت look into Bitcoin دارای معیارهای بسیار زیادی از بیت کوین است و داده های آن را به صورت دقیق مورد بررسی قرار میدهد و تنها نکته منفی وب سایت look into Bitcoin این است که فهرست پیگیری ندارد. این وب سایت یکی از بهترین وب سایت ها برای شروع کار و فعالیت در دنیای بیت کوین است و تاکنون توانسته است مأموریت خود یعنی استفاده از داده ها و بیت کوین را به خوبی به انجام برساند.

 استفاده از سیگنال ارز دیجیتال به خصوص سیگنال فیوچرز در دنیای دیجیتال برای پیش بینی قیمت ارز دیجیتال بسیار مهم است. با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت میتوانید به بهترین سیگنال فیوچرز و سیگنال فارکس دسترس داشته باشید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.