whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال PlatON پلاتون (LAT)

1401/11/17 ساعت 05:04


موفقیت بلاک چین در آینده قابل پیش‌بینی است. برای توصیف این همه موفقیت بزرگ در بلاکچین، اصطلاحات بی پایان هستند. دستاوردهای ارز دیجیتال بیت کوین تأیید می‌کند که این حوزه به آرامی به پیشرفت فناوری در سراسر جهان کمک می‌کند. از پرداخت سریع، کمیسیون‌های کوچک، تراکنش‌های تجاری تمیز و شفاف و بسیاری موارد دیگر که در حال حاضر قابل تصور نیست.

PlatON چیست؟

PlatON بیش‌ از یک پلتفرم بلاکچینی است. بلکه یک معماری محاسباتی بدون اعتماد را برای رسیدگی به مسائل مربوط به مقیاس‌پذیری و حریم خصوصی معرفی می‌کند که با کمک الگوریتم‌های رمزگذاری پیشرفته از جمله محاسبات قابل تایید، رمزگذاری همومورفیک، محاسبات چند جانبه ایمن و موارد دیگر کار می‌کند. فناوری PlatON اجازه می‌دهد تا قراردادهای هوشمند پیچیده‌تری با حفظ حریم خصوصی داده‌ها اجرا شود.

 PlatON یک زیرساخت آینده‌گرا برای محاسبات حریم خصوصی و توزیع شده است. اقتصادهایی که بر اساس فناوری‌های بلاک‌چین و رمزنگاری ساخته شده‌اند. هدف از PlatON فعال کردن و تسهیل تجارت در استفاده و محافظت از داده‌ها، مالکیت و حریم خصوصی و در نهایت یک بازار مناسب برای داده‌ها ایجاد می‌کند.

platon

قدرت محاسباتی PlatON، در ظرفیت خود به عنوان یک داده و محاسبات بازار، با سایر بلاکچین‌های عمومی متمایز می‌شود. ویژگی‌هایی که ارزش پیشنهادی جدیدی را برای توکن اصلی خود ایجاد می‌کند و به ساختار حکومتی منحصر به فردی نیاز دارد. 

ویژگی ها و امکانات پلتفرم PlatON

  • توانمندسازی هوش مصنوعی

یک مدل هوش مصنوعی قدرتمند باید از طریق تغذیه داده‌های انبوه ساخته شود. PlatON به مدل هوش مصنوعی کمک می‌کند تا یک کانال جمع آوری داده سازگار بدون نقض حریم خصوصی داده ایجاد کند.

  • حفاظت از حریم خصوصی

از طریق فناوری محاسبات حریم خصوصی مبتنی بر رمزنگاری، یک الگوی محاسباتی جدید ارائه می‌شود که داده‌ها را در دسترس و نامرئی می‌کند و به طور کامل از حریم خصوصی داده‌ها محافظت می‌کند.

  • حقوق داده ها

استفاده از داده‌ها در دنیای دیجیتال باید از اصول حق فراموش شدن، حق قابل حمل، مجوز مشروط و حداقل جمع‌آوری پیروی کند. PlatON حفاظت و رعایت حقوق داده‌ها را بر اساس اصول فوق تحقق می‌بخشد.

  • به اشتراک گذاری الگوریتم

مدل الگوریتمی که منطق محاسبات و فرمت ورودی و خروجی داده را تعریف می‌کند، می‌تواند بین درخواست‌کننده و ارائه‌دهنده در PlatON به اشتراک گذاشته و معامله شود.

  • گردش داده ها

بازار مبادلات داده‌ای که از طریق محاسبات حریم خصوصی و فناوری بلاک چین ساخته شده است، گردش منطبق بر دارایی‌های داده را در مقیاس جهانی درک می‌کند و واقعاً ارزش داده‌ها را آزاد می‌کند.

  • تجارت قدرت هش

یک پلتفرم انتشار از طریق محاسبات قابل تأیید و فناوری بلاکچین، برای وظایف محاسباتی با نیاز به توان محاسباتی بالا فراهم می‌کند و می‌تواند نتایج محاسبات را با قدرت محاسباتی بسیار کم برای دستیابی به تراکنش‌های همتا به همتای قدرت محاسباتی تأیید کند.

چشم انداز ارز دیجیتال PlatON

در حالی که حاکمیت و حریم خصوصی داده‌ها تحت حفاظت است، مهم‌ترین چشم انداز PlatON فعال کردن و تسهیل تجارت داده‌ها می‌باشد. در نتیجه بازاری برای داده‌ها و قدرت محاسباتی ایجاد می‌شود. PlatON با ارائه پشتیبانی نقطه به نقطه، پشتیبانی عملیاتی قابل تحویل و خدمات فنی به توسعه‌دهندگان، از اکوسیستم مبتنی بر PlatON پشتیبانی کامل خواهد کرد. این ارز یک شبکه محاسباتی مبتنی بر رمزنگاری است که دارای مقیاس پذیری و حفظ حریم خصوصی بالا در تکنولوژی می‌باشد.

platon technical details

نکات تکنیکال PlatON

محاسبات در PlatON شامل محاسبات قابل تایید، محاسبات حفظ حریم خصوصی، محاسبات خارج از زنجیره با راندمان بالا و جداسازی محاسبه از اجماع است. محصولات PlatON شامل ATON، سرویس گیرنده کیف پول غیرمتمرکز برای دستگاه اندرویدی و PlatScan، پلتفرم کاوشگر بلاک و تحلیل PlatON است.

رسانه های اجتماعی PlatON

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به PlatON می‌توانید از هر یک از راه‌های ارتباطی مرتبط زیر اقدام فرمایید:

لینکدین، تلگرام، فیس بوک، لینکدین، مدیوم، ردیت ، بیهو، گیتاب، وب سایت، وایت پیپر، توسعه‌دهنده، پرسش‌های متداول توسعه‌دهندگان، بلو پیپر، ایمیل 

کلام آخر

در این مقاله با PlatON پلاتون (LAT) آشنا شدیم که تمرکز بر یک پلتفرم تجاری است که دارایی‌های داده، مدل‌های الگوریتم و قدرت محاسباتی را همراه با محاسبات حریم خصوصی مبتنی بر رمزنگاری و فناوری بلاکچین فراهم می‌کند تا به گردش آزاد دارایی‌های داده در مقیاس جهانی دست یابد.

از نظر فنی این پلتفرم یک راه حل بلاک چینی است که به ارائه زیرساخت بلاک چین و خدمات داخلی را برای تجارت توزیع شده می‌پردازد. مکانیسم‌های اجماع جایگزین را برای پاسخگویی به نیازهای سناریوهای مختلف تجاری ارائه می‌دهد و همچنین به فراهم‌سازی محاسبات حفظ حریم خصوصی مبتنی بر رمزنگاری جهت پشتیبانی از تبادل امن داده‌ها می‌پردازد.

فراموش نکنید پرشین الیت با ارائه خدمات استثنایی عضویت در بهترین گروه ارز دیجیتال، در زمینه انواع سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال فیوچرز و سیگنال فارکس به مشتریان گرامی خدمات‌رسانی می‌کند. این ابرسایت در زمینه احراز هویت بایننس، خرید تتر، رصد لحظه‌ای قیمت ارز دیجیتال، فروش اندیکاتور vip و کانال سیگنال ارز دیجیتال آماده کمک به تریدرهای ارز دیجیتال و تحلیل‌گران گرامی است.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.