whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

سیگنال خرید ترون

1401/12/15 ساعت 14:25


TRON یک پلتفرم دیجیتال مبتنی بر بلاک چین است که به صورت غیرمتمرکز با ارز مخصوص به خود، معروف به Tronix یا TRX عمل می کند. این موسسه در سال 2017 توسط یک سازمان غیردولتی در سنگاپور به نام بنیاد TRON تاسیس شد. هدف TRON میزبانی برای یک سیستم سرگرمی بین المللی است که اشتراک گذاری محتوای دیجیتال را مقرون به صرفه و بدون دردسر می کند.

شروع اولیه TRON در درجه اول در آسیا بود. اکنون به کل جهان گسترش یافته است. TRON بیش از 50 میلیون کاربر دارد و انتظار می رود این تعداد با گذشت زمان افزایش یابد. ما در این مقاله از پرشین الیت به بررسی جزییات سیگنال خرید ترون خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید. پرشین الیت مرجع جدیدترین اخبار مربوط به قیمت ارز دیجیتال و مقالات مربوط به سیگنال ارز دیجیتال است.

سیگنال خرید ترون

TRON (TRX) چیست؟

TRON (TRX) یک سیستم عامل غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک چین است که توسط بنیاد ترون توسعه یافته و در سال 2017 راه اندازی شد. توکن های TRX در اصل توکن های مبتنی بر ERC-20 بودند که در اتریوم مستقر شدند، اما یک سال بعد به شبکه خودشان منتقل شدند.در ابتدا، این پروژه با هدف ارائه حقوق مالکیت کامل به سازندگان محتوای دیجیتال ایجاد شد.

هدف اصلی کمک به سازندگان محتوا (که تنها بخش کوچکی از درآمد را دریافت می کنند) و تشویق آنها با پاداش های بیشتر برای کارشان است. چگونه: از مصرف کنندگان محتوا دعوت کنید تا مستقیماً (بدون واسطه هایی مانند یوتیوب، فیس بوک یا اپل) به سازندگان محتوا پاداش دهند. نرم افزار TRON از قراردادهای هوشمند، انواع مختلف سیستم های بلاک چین و برنامه های غیرمتمرکز با نام dApps پشتیبانی می کند.

پلتفرم ارز دیجیتال از مدل تراکنش مشابه بیت کوین (BTC) یعنی UTXO استفاده می کند. تراکنش ها در یک دفتر کل عمومی انجام می شود، جایی که کاربران می توانند تاریخچه عملیات را پیگیری کنند. بنابراین، این پلتفرم برای ایجاد یک اینترنت غیرمتمرکز ساخته شده است و به عنوان ابزاری برای توسعه دهندگان برای ایجاد dApps عمل می کند و به عنوان جایگزینی برای اتریوم عمل می کند.

هر کسی می‌تواند در شبکه TRON برنامه‌های کاربردی ایجاد کند، محتوا ارائه دهد و در ازای آن دارایی‌های دیجیتالی را به عنوان جبران تلاش‌های خود دریافت کند. توانایی ایجاد محتوا و به اشتراک گذاری آن به طور آشکار بدون تردید در مورد هزینه های تراکنش، مزیت غیرقابل انکار ترون است.

تاثیر استفاده از سیگنال ارز دیجیتال در پیش بینی قیمت ارز دیجیتال بر هیچ سرمایه گذاری پوشیده نیست با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت از بهترین سیگنال ها بهره مند شوید.

اصول شبکه ترون 

داده های میزبانی شده در شبکه TRON رایگان و بدون هیچ منبع مرکزی است. سازندگان محتوا توکن های TRXبه عنوان پاداشی برای کار فکری آنها دریافت می کنند.

TRON از ایجاد سکه توسط سازندگان محتوا پشتیبانی می کند که می توانند در برنامه های توسعه یافته خودشان استفاده شوند.

TRON همچنین بازی‌های غیرمتمرکز را در شبکه انجام می‌دهد، بازیکنان می‌توانند مستقیماً سازندگان را با دارایی‌های دیجیتال تشویق کرده و به آنها پاداش دهند.

اکوسیستم بر سه سطح استوار است که عملکرد روان و قدرتمند TRON را تضمین می کند. نقشه شبکه ترون به شرح زیر است:

  • لایه ذخیره سازی، جایی که داده های شبکه، وضعیت بلاک چین و داده های تاریخچه به صورت ایمن ذخیره می شوند. به طور کلی، هدف آن تقسیم بندی انواع داده های اکوسیستم است.
  • لایه برنامه، که در آن توسعه دهندگان چهره های کلیدی هستند و در آن TRX برای توسعه برنامه ها و ایجاد کیف پول استفاده می شود.
  • لایه هسته، که در آن دستورالعمل های مختلف پردازش می شود (که فقط به دو زبان برنامه نویسی - Solidity و Java قابل نوشتن هستند).

هدف اصلی: لایه هسته دستورالعمل ها را محاسبه می کند، آنها را پردازش می کند و آنها را به ماشین مجازی Tron می فرستد، جایی که استدلال و منطق اتفاق می افتد و dApps اجرا می شوند.

سیگنال ارز دیجیتال از جمله دلایل کسب سود سرمایه گذاران بزرگ است، ما در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت هرروز بهترین سیگنال فیوچرز و سیگنال فارکس را در اخیتار شما قرار خواهیم داد.

مزایا و معایب ترون 

از مزایای ارز دیجیتال ترون می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

با ارز ترون، شخص می تواند سرگرمی های زنده را از بخشی از کره زمین خریداری کند. سکه ترون بر موانع پرداخت سنتی مانند داشتن حساب در بانکی خارج از کشور مبدا غلبه می کند. با استفاده از ترون، می‌توانید محتوا را با افراد دیگر به اشتراک بگذارید و به‌عنوان یک سازنده محتوا برای مطالب ایجاد شده پاداش مالی دریافت کنید. این مدل برخلاف نحوه کار پلتفرم های رسانه های اجتماعی سنتی مانند فیس بوک است. شما محتوای خود را کنترل می کنید و برای خلاقیت خود درآمد کسب می کنید.

بنیانگذار پروژه ترون، جاستین سان، توانسته است ارز دیجیتال TRX را با اعلام همکاری بالقوه با شرکت های فهرست شده در NASDAQ به اوج برساند. همکاری های کنونی سان با پلتفرم های بازی آنلاین پیشرو در بازار مانند game.com به آینده امیدوار کننده ای برای این پلتفرم اشاره دارد. شرکای دیگر شامل Obike، Bitmain، و Zag-S&Wهستند.

از دیگر مزایای خرید ترون این است که حمایت رو به رشد توسعه دهندگان و مدیران عامل چینی و همچنین اعضای بخش مالی و فناوری نسبت به حال و آینده پروژه Tron crypto وجود دارد که نشان می دهد سکه TRX می تواند در چند سال آینده نقشی کلیدی در بازارها داشته باشد. سیگنال فیوچرز به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید سیگنال آتی خرید ترون را به دست آورید.

 

از معایب خرید ترون می‌توانیم موارد زیر را بیان کنیم:

استخراج ترون. Tronix قابل استخراج نیست و شرکت کنترل کامل روی توکن ها دارد. شما همچنین نمی توانید با Tronix پرداخت کنید. فقط در داخل اکوسیستم خودش وجود دارد و هیچ کاربردی جدا از آن ندارد. ترون همچنین دارای رقبای قدرتمندی مانند Qtum و Ethereum است که از نظر فناوری پیشرفته تر هستند و مدت طولانی تری در دنیای ارزهای دیجیتال وجود داشته اند.

در ژانویه 2020، این شرکت Tron به دلیل اقدامات مشکوک درگیر چندین جنجال شد. به طور خاص، آنها به دلیل داشتن قطعات کپی شده از منابع دیگر به سرقت ادبی در وایت پیپر ترون متهم شدند. برخی از مردم انتقاد می کنند که این پروژه بیش از حد جاه طلبانه است و نقشه راه آن گام های مشخصی برای اجرا ارائه نمی دهد.

چگونه به خرید ترون بپردازیم؟

اگرچه این یک ارز دیجیتال تازه ایجاد شده است، اما به لطف استقبال گسترده از توکن TRX، می‌توانید Tronix را در صرافی‌های متعددی مانند Binance، Bittrex یا Mercatox از جمله محبوب‌ترین آنها دریافت کنید. اگرچه رایج‌ترین جفت‌ها TRX به ETH و TRX به BTC هستند، شما همچنین می‌توانید به خرید ترون با پول فیات بپردازید: TRX به USD، EUR، و KRW. همچنین می‌توانید Tron را در جمع‌آوری کننده صرافی ارزهای دیجیتال SwapSpace دریافت کنید، که راهی سریع و آسان برای به دست آوردن مقدار مورد نیاز TRX است.

از مهمترین اقدامات برای خرید ترون احراز هویت بایننس است.

سیگنال خرید ترون 

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال مانند TRON و دیگر پیشنهادات اولیه سکه ("ICO") بسیار نامشخص و پرخطر است. اطلاعات به اشتراک گذاشته شده در بالا در مقاله تایید یا توصیه ما برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال یا هر ICO دیگری نیست. از آنجایی که شرایط هر فرد فردی است، قبل از هر گونه تصمیم گیری مالی باید به دنبال یک متخصص بود. بنابراین همیشه قبل از هر گونه سرمایه گذاری در TRON یا هر ارز رمزپایه دیگری، بررسی های لازم و تحقیقات لازم را انجام دهید یا با یک متخصص ارز دیجیتال حرفه ای را برای مشورت کنید. در وب سایت پرشین الیت میتوانید از تجربه ی بهترین سرمایه گذاران ارز دیجیتال استفاده کنید.

تجزیه و تحلیل تکنیکال ترون توسط CoinCodex نشان داد که میل به خرید نسبت به سکه در حدود 29 مارس 2022 مثبت بود و 24 اندیکاتور سیگنال خرید و 7 نشانگر سیگنال فروش را نشان دادند. در پیش‌بینی کوتاه‌مدت TRON، CoinCodex تخمین زد که ارزش TRX تقریباً بدون تأثیر در 0.071 دلار در 3 آوریل 2022 باقی می‌ماند. پیش‌بینی قیمت ارز دیجیتال TRON که توسط Wallet Investor انجام شد، نسبت به چشم‌انداز آینده این ارز دیجیتال خوش‌بینانه بود و پیش‌بینی کرد که TRX می‌تواند ظرف دوازده ماه آینده با قیمت 0.112 دلار معامله شود. سایتی که بر تجزیه و تحلیل الگوریتمی متکی است، پیش بینی کرد که TRX در مارس 2027 با قیمت 0.278 دلار معامله شود.

استفاده از اندیکاتورها به شما کمک میکند که پیش بینی دقیق تری را در اختیار داشته باشید، با خرید اندیکاتور VIP شما میتوانید از خدمات ویژه ی وب سایت ما بهره مند شوید. تتر یکی از آینده دارترین ارزهای دیجیتال است برای اطلاع از قیمت خرید تتر به وب سایت پرشین الیت مراجعه کنید.

در سیگنال خرید ترون، گاورنر کپیتال همچنین در ابتدا افزایش آهسته قیمت را توصیه کرد و پیش بینی کرد که ترون ممکن است در این نقطه در سال آینده با قیمت 0.13 دلار و سپس در پایان مارس 2027 با 0.53 دلار معامله شود. پیش‌بینی قیمت TRX/USD برای چشم‌انداز بلندمدت صعودی است و تخمین می‌زند که قیمت TRX می‌تواند به میانگین سالانه 0.083 دلار در سال 2022، سپس 0.26 دلار در سال 2025 و تا 1.64 دلار تا سال 2030 افزایش یابد.

توجه به این نکته مهم است که بازار ارزهای دیجیتال به شدت ناپایدار است و پیش‌بینی دقیق ارزش یک سکه در عرض چند ساعت و ارائه تخمین‌های بلندمدت را دشوارتر می‌کند. بنابراین تحلیلگران و پیش‌بینی‌کنندگان حتی با استفاده از الگوریتم‌ها، مستعد پیش‌بینی نادرست هستند.

اگر قصد دارید یک حرکت سریع به سمت ارز دیجیتال انجام دهید، به شما توصیه می کنیم مطالعه خود را انجام دهید. قبل از هر تصمیم سرمایه گذاری، آخرین تحولات بازار، اخبار و تحلیل های اساسی و نظر یک متخصص را بررسی کنید. به یاد داشته باشید که عملکرد گذشته هر ارز دیجیتال هرگز تضمینی برای سودهای خوب آینده نیست. شما میتوانید از کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت که به روز ترین اخبار را در اختیار شما قرار می‌دهد، استفاده کنید.

کلام آخر

ترون از مکانیزم اجماع استفاده می کند که به عنوان اثبات سهام واگذار شده شناخته می شود. دارندگان توکن ترون می‌توانند ارز دیجیتال خود را مسدود کنند تا Tron Power را دریافت کنند، به این معنی که می‌توانند به «نمایندگان فوق‌العاده» که به‌عنوان تولیدکننده بلاک عمل می‌کنند رأی دهند. این تولیدکنندگان بلاک در ازای تایید تراکنش‌ها، پاداش‌های TRX دریافت می‌کنند و سپس این جوایز بین افرادی که به آنها رای داده‌اند توزیع می‌شود.

سیگنال ها به شما کمک میکنند که به سود بهتری دست پیدا کنید. سیگنال های عرضه شده در کانال سیگنال ارز دیجتیال پرشین الیت از بهترین کانالهای سیگنال ارز دیجیتال جهان در اختیار شما قرار میگیرند.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.