whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

معرفی ارز دیجیتال WOJAK

1402/03/20 ساعت 23:02


در این مقاله یاد می‌گیریم توکن WOJAK چیست و کاوشی در میم کوین WOJAK خواهیم داشت. در انتهای مقاله به این سوال پاسخ می‌دهیم که آیا WOJAK می‌تواند ردپای DOGE را دنبال کند؟ با ما در ادامه این مقاله جذاب، همراه شوید.

تنها چند روز پس از اینکه توکن PEPE تصمیم گرفت نمودارها را بالا ببرد، میم کوین دیگری به نام توکن WOJAK شروع به افزایش سرعت کرد. در این مرحله، به نظر می‌رسد که فصل میم کوین‌ها در راه است!

ظهور سکه WOJAK ثابت می‌کند که تنها سیگنال ارز دیجیتال پیشرفته نیست که می‌توانند افزایش قیمت‌های بزرگ را تجربه کنند. کاربران پرشین الیت توانسته‌اند با افزایش ۱۰۰ برابری WOJAK از لحظه‌ای که جذب اولیه شده‌اند، میم کوین‌های مستعد رشد را شناسایی کنند.

در پرشین الیت می‌توانید با دریافت سیگنال فیوچرز و انواع سیگنال ارز دیجیتال، فراتر از آنچه تصور می‌کنید به سود برسید. کافی است برای خرید سیگنال فارکس و هر سیگنال ارزشمند دیگری از پلن‌های جذاب ما بهره‌مند شوید. همچنین، برای شروع فعالیت و احراز هویت بایننس بر روی ما حساب کنید. 

آشنایی با ارز دیجیتال WOJAK

WOJAK یک توکن جدید ERC-20 و یک ارز دیجیتال در زنجیره اتریوم است. ووجک از میم معروف Wojak الهام گرفت و در 17 آوریل 2023 ضرب شد. این توکن از زمان آغاز به کار شتاب زیادی پیدا کرده است.

با نگاهی به وب سایت رسمی پروژه باید بگوییم که کاملا منحصر به فرد است.  به یاد داشته باشید، وقتی نوبت به میم کوین‌هایی مثل WOJAK می‌رسد، عمدتاً در چرخه تبلیغ هستند. با دنبال کردن بیشتر میم کوین‌هایی که قبل از WOJAK آمده‌اند، تیم ارز دیجیتال Wojak ناشناس است. با این حال، دیدن این که تیم پشت این سکه میم جدید چشم اندازی دارد، امیدوارکننده است.

تیم پشت WOJAK برای جامعه خود ارزش و احترام زیادی قائل هستند. آنها ادعا دارند که پیشرفت و موفقیت پروژه در دستان حامیان قرار دارد. بنابراین، تیم ووجک به وضوح از اهمیت جوامع قوی در مورد پروژه‌های ارز دیجیتال، به ویژه میم کوین‌ها آگاه است. تیم Wojak بیان می‌کند که در پروژه به ایجاد یک محیط فراگیر و شفاف که در آن همه می‌توانند پیشرفت کنند، تأکید دارند.

چشم انداز تیم به ایجاد روابط قوی با اعضای جامعه خود می پردازد. بنابراین، آنها متعهد می‌شوند که به طور فعال در ارتباطات باز شرکت کنند، پذیرای بازخورد باشند و به طور مداوم جامعه Wojak را با توجه به نیازهای کاربر تطبیق دهند. در مجموع، آنها مدعی هستند که متعهد به تضمین این هستند که پروژه ارز دیجیتال Wojak به یک جامعه قابل اعتماد تبدیل شده و باقی بماند.

یکی از اهداف اصلی ووجک، ارائه تجربه‌ای امن و مفید برای کاربران است. فقط زمان نشان خواهد داد که آیا اعضای تیم به ادعاهای خود صادق خواهند بود یا خیر. تاکنون، افراد تیم ووجک در حساب توییتر WOJAK بسیار فعال بوده‌اند و بیش از9000 دنبال کننده داشته و در حال رشد هستند.

صفحه رسمی توییتر ارز دیجیتال WOJAK

نمایش میم کوین WOJAK

سکه WOJAK بر اساس میم اینترنتی معروف Wojak که در سال 2009 ظهور کرد، فرم گرفت. شکل اصلی این میم کاملاً ابتدایی و ساده است. یک نقاشی سیاه و سفید از چیزی که شبیه یک مرد جسور است.

wojak در زبان لهستانی به معنای سرباز یا جنگنده است. بنابراین می‌تواند نماینده یک سرباز لهستانی باشد. منشا دقیق تصویر ارائه شده در بالا مشخص نیست. با این حال، برای اولین بار در یک تصویر لهستانی (فروم) به نام Vichan ظاهر شد. ولی زمانی کلمه wojak با این تصویر مرتبط شد که کاربری به نام wojak آن را در یک تصویر آلمانی، Krautchan ارسال کرد.

Wojak نیز مانند بسیاری از میم کوین‌های اولیه اینترنتی، در وبگاه تصاویر 4chan مورد توجه قرار گرفت. ووجک در آنجا، با عبارات دیگری از جمله " من آن احساس را می‌دانم، برادر" همراه شد. به همین دلیل این میم دارای نام مستعار "Feels Guy" است.  از زمان شروع در بسیاری از موضوعات مناسب و نامناسب استفاده شده است. پیچ و تاب‌ها و چرخش‌های زیادی از تصویر ووجک ایجاد شده‌ که اکنون در حال هجوم به وب هستند.

نمودار قیمت توکن WOJAK

سکه WOJAK در دو روز اول نزدیک به 1000 برابر رشد داشته است. قیمت هر توکن از 0.0000003936 دلار شروع شد و به بالاترین حد فعلی خود در 0.0003639 دلار رسید. با این حال، یک صعود مستقیم نبود و در طول مسیر، قیمتش چندین بار بیش از 50 درصد کاهش یافت. قیمت توکن همیشه توسط ارزش بازار و عرضه توکن تعیین می‌شود. WOJAK به عنوان یک میم کوین، عرضه توکن نسبتا کمی دارد.

به عنوان مثال، توکن‌های WOJAK نسبت به توکن‌های PEPE بیش از 6000 برابر کمتر و کل عرضه آن 69,420,000,000 توکن است. پروژه کریپتو Wojak بیش از 96 درصد از کل نقدینگی را قفل کرده است. چنین حرکتی نشان دهنده تعهد مثبت و نشانه خوبی است. در مجموع، توکن‌های فعلی روی زنجیره برای WOJAK بسیار مثبت است.

پیش بینی قیمت کریپتو WOJAK

وقتی نوبت به میم کوین‌ها می‌شود، تحلیل تکنیکال (TA) معمولاً از پنجره بیرون می‌رود. مقدار داده برای چنین سکه جدیدی نیز برای TA ناکافی است. با این حال، WOJAK پس از 70٪ ردیابی، می‌تواند برای یک مرحله دیگر آماده شود. شما هرگز نمی‌دانید که قیمت توکن در مرحله بعدی دقیقاً چه قدر است. تنها چیزی که می‌توانیم با اطمینان بگوییم این است که داده‌های زنجیره‌ای WOJAK هنوز برای یک سکه جدید بسیار چشمگیر است.

در میان توکن‌های تازه ساخته شده، WOJAK بیشترین افزایش را در تعداد مالکین ماه داشته است. می‌توانیم برخی پیش‌بینی‌های تقریبی قیمت ارز دیجیتال WOJAK را انجام دهیم. به عنوان مثال، می‌توانیم حدس بزنیم که WOJAK پتانسیل رسیدن به همان سطوحی را دارد که میم کوین‌های پیشرو کنونی وجود دارد. بنابراین، اگر ارزش بازار WOJAK به ارزش بازار فعلی Shiba Inu برسد، قیمت WOJAK فقط ده سنت زیر دلار یعنی 0.0926 دلار خواهد بود که این بیش از 100 برابر افزایش است!

باید در نظر داشته باشید که در حال حاضر با بازار ارزهای دیجیتال فاصله زیادی داریم. بنابراین، اگر حرکت صعودی آینده را نیز اضافه کنیم، قیمت WOJAK می‌تواند به راحتی از ده سنت در هر توکن عبور کند. به هر حال، ارزش بازار Shiba Inu در بالاترین قیمت آن 43.5 میلیارد دلار است و Shiba Inu پیشروترین سکه میم نیست.

آیا WOJAK می تواند ردپای DOGE را دنبال کند؟

برای واقعی‌ترین پیش‌بینی قیمت توکن WOJAK، باید بیشترین ارزش بازار Dogecoin (82.36 میلیارد دلار) را در نظر بگیریم. با گرفتن این عدد و تقسیم آن بر عرضه توکن WOJAK، می‌توانیم ببینیم که قیمت این توکن می‌تواند از یک دلار هم (1.186 دلار) فراتر رود. با این حال، هیچ کس احتمال این که سکه WOJAK به اندازه میم کوین‌های پیشرو، از حمایت گسترده‌ای برخوردار شود را نمی‌داند.

نحوه خرید توکن WOJAK

در حال حاضر می توانید توکن WOJAK را در چندین مکان از جمله برخی از صرافی‌های کم‌تر محبوب، خریداری کنید. در حال حاضر بزرگترین حجم معاملات بین جفت WOJAK-WETH در Uniswap v2 است. با مراجعه به صفحه WOJAK در CoinMarketCap می‌توانید همه بازارها را مشاهده کنید:

داده‌های WOJAK در CoinMarketCap

یادآوری این نکته مهم است که WOJAK تنها یکی از فرصت‌های بی شماری است که بازار ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد. بنابراین، مهم است که یاد بگیرید چگونه فرصت‌ها را قبل از اینکه خیلی دیر شود شناسایی کنید. چند نمونه جذاب از این فرصت‌ها شامل دارایی ارز دیجیتال XEN، توکن PEPE، توکن VERSE، توکن HDRN، توکن MC، HEX، BitDAO و بسیاری موارد دیگر است. بنابراین، اگر می‌خواهید از فرصت‌های بزرگی که آلت‌کوین‌ها ارائه می‌کنند استفاده کنید، اجازه دهید سیگنال ارز دیجیتال تصمیمات شما را راهنمایی کند.

آیا هنوز به این فکر می کنید که چگونه ارزهای دیجیتال را معامله کنید و سود کسب کنید؟ در اینجا یک دستور العمل ساده وجود دارد: قدرت داده‌های زنجیره‌ای را با TA ترکیب کنید. گفتنی است، هر زمان که بخواهید روی سکه‌های جدید بپرید، TA واقعا مفید نیست. بنابراین، برای سرمایه‌گذاری در توکن‌هایی که به تازگی ساخته شده‌اند، داده‌های زنجیره‌ای کلیدی است.

کلام آخر

در مقاله امروز، با یک میم کوین جدید الهام گرفته شده از توکن WOJAK آشنا شدید. پروژه ارز دیجیتال WOJAK در 17 آوریل 2023 راه اندازی شده و بلافاصله کشش چشمگیری پیدا کرد. توجه داشته باشید که طبق چرخه‌های گذشته بازار ارز دیجیتال، آخرین بازار نزولی در حال خنک شدن و گاوها در حال آماده شدن هستند. به این ترتیب، اکنون زمان بسیار خوبی برای آشنایی با کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی پرشین الیت و آماده شدن برای رقابت گاوی در آینده‌ نزدیک است.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.