whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

امضای 160 مدیر اجرایی پیرامون هوش مصنوعی آینده

1402/04/10 ساعت 16:15


 مقررات هوش مصنوعی اتحادیه اروپا باعث نگارش نامه ‌ای شده است که توسط 160 مدیر اجرایی شرکت فناوری امضا شده است. در حالی که اتحادیه اروپا در حال کار بر روی قانون AI آینده خود است، مدیران اجرایی از 160 شرکت در این صنعت، یک نامه عمومی در مورد پیامدهای مقررات بسیار سختگیرانه تهیه کردند.

یک نامه عمومی به قانون گذاران اتحادیه اروپا توسط بیش از 160 مدیر اجرایی از شرکت ‌های فناوری در سراسر جهان صادر شد که خواستار مراعات دقیق مقررات هوش مصنوعی (AI) بودند تا صنعت و بازارها را متضرر نکند.

در تاریخ 30 ژوئن، مدیران از شرکت ‌هایی نظیر رنو، متا، شرکت مخابراتی اسپانیایی Cellnex و بانک سرمایه‌گذاری آلمانی Berenberg، به طرح "قانون هوش مصنوعی اتحادیه اروپا" اشاره کردند و گفتند که این طرح ممکن است رقابت‌پذیری و نوآوری منطقه را به خطر بیاندازد.

به طور خاص، در نامه هشدار داده شد که قوانین پیشنهادی اتحادیه اروپا موجب محدودیت ‌های سنگین درباره ابزارهای تولیدی هوش مصنوعی می ‌شوند و همچنین برای شرکت‌ هایی که در حال توسعه این فناوری هستند، ریسک ‌ها و هزینه‌های پذیرش قانونی بالایی به همراه دارند.

در تاریخ 14 ژوئن، دو هفته قبل از این نامه، پارلمان اروپا قانون اولیه هوش مصنوعی اتحادیه اروپا را تصویب کرد که شامل قوانینی است که می ‌تواند ابزارهایی مانند ChatGPT تحت فشار قرار دهد قرار دهد تا تمامی محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را افشا کند و تدابیری علیه محتوای غیرقانونی بگیرد.

علاوه بر این، طبق قوانین فعلی، قصد دارند خدمات و محصولات هوش مصنوعی خاصی را ممنوع کنند. ممنوعیت‌های کلی روی فناوری‌هایی مانند استفاده عمومی از نظارت بیومتریک، سیستم ‌های امتیازدهی اجتماعی، پلیس‌ و پیشگوگری و سیستم ‌های شناسایی چهره بدون هدف تعریف شده است.

قبل از تبدیل طرح به قانون، مذاکرات فردی بین اعضای پارلمان برگزار خواهد شد تا جزئیات قانون هوش مصنوعی اتحادیه اروپا نهایی شود. این نامه اخیر در حالی صادر شده است که شرکت‌ های فناوری هنوز زمان دارند تا درخواست‌هایی از قانون‌گذاران برای تدابیری ملایم ‌تر داشته باشند.

در روز قبل از صدور این نامه، رئیس شرکت مایکروسافت به اروپا سفر کرده و با نظارتگران درباره بهترین روش برای تنظیم هوش مصنوعی مذاکره کرده است.

در ماه مه، سام آلتمن، مدیرعامل OpenAI نیز با نظارتگران اروپایی در بروکسل مذاکره کرد. او درباره تأثیرات منفی ممکن از سخت‌گیری ‌های زیاد در صنعت هوش مصنوعی هشدار داد.

سرپرست فناوری اتحادیه اروپا سعی دارد تا اتحادیه و ایالات متحده را متقاعد کند که با هم یک "کد اخلاقی هوش مصنوعی" داوطلبانه ایجاد کنند که در حالی که قانونگذاران تدابیر دائمی را نهایی می‌کنند، اجرا شود.

در مارس، یک نامه عمومی دیگر توسط بیش از 2600 رهبر و پژوهشگر صنعت فناوری، از جمله ایلان ماسک، صادر شد. با این حال، این نامه برای متوقف کردن موقت هر گونه توسعه بیشتر در زمینه هوش مصنوعی و تقاضای مقررات صادر شده بود.

خدمات پرشین الیت

پرشین الیت، به همراه ارائه آخرین اخبار روز، مجموعه‌ای از خدمات متنوع را در اختیار شما قرار می‌دهد. این خدمات شامل سیگنال‌ فارکس و سیگنال فیوچرز، احراز هویت بایننس و سایر سیگنال‌ ارز دیجیتال می‌باشد. کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت، با ارائه بهترین تحلیل‌های بازار و نشانه ‌های معاملاتی، به شما کمک می‌کند تا تصمیمات مناسب تری را در خرید و فروش ارزها بگیرید. 


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.