whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

کیف پول برد (Bread Wallet) یا (BRD)

1401/08/06 ساعت 04:55


کیف پول برد ولت (Bread Wallet) یکی از محبوب‌ترین والت‌های موجود در بازار است که برای نگهداری کریپتو کارنسی‌ها به کار می‌رود. این والت از پلتفرم‌های اندروید و آی او اس پشتیبانی می‌کند. توسعه دهنده این والت، شرکت سوئیسی Breadwinner AG است. این شرکت در سال 2015 میلادی توسط آقایان آرون ویزین (Aaron visine) و آدام تریدمن (Adam Traidman) تاسیس شده است.

این والت، دارای یک رابط گرافیکی جذاب و آسان است. به علاوه، از یک توکن اختصاصی به نام (BRD) بهره‌مند است که قابلیت خرید و فروش توسط برخی از صرافی‌ها را دارد. در این کیف پول، یک صرافی داخلی وجود دارد که شما را قادر می‌سازد بدون نیاز به خارج کردن دارایی، امکان اکسچینج و یا خرید و فروش رمز ارزها را داشته باشید. در ادامه این مقاله با من همراه شوید تا با این والت ارز دیجیتال بیشتر آشنا شویم.

وجود تیم پشتیبانی مناسب 

کیف پول برد در فروشگاه گوگل پلی بیش از یک میلیون کاربر دارد. پاسخ کاربرانی که به ثبت نظر در زیر این اپیلیکیشن می‌پردازند توسط تیم پشتیبانی به سرعت داده می‌شود و همچنین اگر با مشکلی رو به رو باشند، به خوبی راهنمایی می‌شوند. علاوه بر این، درون کیف پول با یک بخش ویژه به نام ارتباط مستقیم با پشتیبانی مواجه هسستیم و حتی قادرید از طریق ارسال ایمیل درون برنامه راهنمایی شوید.

بررسی جنبه‌های امنیتی 

توسعه‌دهندگان برد ولت نسبت به امنیت این کیف، اطمینان زیادی دارند. به خصوص که تاکنون هیچ نفوذ و یا حمله‌ای به این والت صورت نگرفته است. این کیف پس از ایجاد، کلیدهای خصوصی شما را به صورت آفلاین، ذخیره‌سازی می‌نماید. البته، باید به ضعف این کیف در گرفتن عکس از سیدزها اشاره کنیم. این موضوع کمی امنیت کیف را تهدید می‌کند.

در زمان ساخت کیف از شما درخواست می‌شود تا یک پسورد 6 رقمی تعیین کنید که برای هر بار ورود نیاز است. گزینه‌هایی مثل پین یا اثر انگشت را نیز می‌توانید فعال نمایید. البته امکانات دیگری نیز وجود دارد که همیشه کاربران می‌توانند از آنها استفاده کنند تا کیف پول آنها، امنیت بیشتری داشته باشد. در این مقاله با برخی از مهم‌ترین امکانات این والت آشنا می‌شویم: 

  • قابلیت دو امضایی

این قابلیت مثل قفل و کلیدی است که بدون همدیگر عمل نمی‌کنند. اگر یکی از این دو مثلا امضای دوم وجود نداشته باشند، امکان برداشت ندارید. متأسفانه برد ولت از این قابلیت پشتیبانی نمی‌کند.

  •  تأیید هویت دو مرحله‌ای

از طریق فعال کردن این گزینه، به جز احراز هویت، امکان استفاده از عامل دیگری مثل پسورد را دارید تا امنیت را بیشتر کرده و از نفوذ بیگانگان جلوگیری نمایید. متأسفانه برد ولت از این قابلیت پشتیبانی نمی‌کند.

  • حفاظت شخصی

این مود بیشتر دست خود کاربر است تا اطلاعات محرمانه و یا کیف پولش را در دسترس افراد غریبه نگذارد و نسبت به امنیت دستگاهش نیز اطمینان حاصل کند. به علاوه، همیشه کیف پول برد را از مکان مطمئن دانلود کنید.

  • نصب ساده و راه‌اندازی آسان 

بر خلاف برخی از کیف‌ها، نصب برد ولت به سادگی از مایکت‌ها انجام می‍پذیرد. پس از دانلود برنامه و کلیک بر روی آیکون آن به سادگی مانند برنامه‌های معمولی نصب می‌شود. البته، در زمان راه‌اندازی لازم است تا برای کیفتان یک پسورد مناسب 6 رقمی تعیین کنید و همچنین سیدز یا عبارات بازیابی را نیز فعال‌سازی نمایید. 

  • قابلیت بک‌آپ گیری یا تهیه نسخه پشتیبان 

در برد ولت نیز مانند کیف‌ پول‌های مطرح قادرید تا با کمک یک عبارت 12 کلمه‌ای از کیف پول خود، نسخه پشتیبان بگیرید. این اقدام به خصوص در زمان حذف خود به خود کیف پول به شما کمک زیادی می‌کند. پس از نصب مجدد می‌توانید با کمک این عبارات کیف خود را به راحتی بازیابی نمایید.

  • برخورداری از قابلیت صرافی داخلی 

در برد ولت از یک صرافی داخلی برخوردارید و نیازی ندارید تا برای خرید و فروش توکن‌ها و یا سکه‌ها به صرافی مراجعه نمایید. بخش ترید در این کیف پول به شما امکاناتی نظیر مبادله و یا خرید و فروش کوین و یا توکن‌ها را خواهد داد.

  • امکان اسکن کیف پول یا استفاده از کد QR

در این والت می‌توانید از قابلیت اسکن کیف پول‌های دیگر استفاده نمایید.

  • امکان انتخاب واحد پولی در والت 

در قسمت ترجیحات کیف پول برد خود می‌توانید نوع واحد پولی والت را انتخاب و تعویض نمایید.

کلام آخر

در این مقاله با کیف پول نرم‌افزاری برد آشنا شدیم. این کیف پول با داشتن رابط کاربری جذاب، قابلیت ذخیره‌سازی ارزهایی مثل بیت‌کوین و اتریوم را دارد و از امنیت مناسبی برخوردار است. البته برای هولدینگ بلندمدت توصیه نمی‌شود. امیدواریم این مقاله به شما آگاهی کافی در مورد این والت داده باشد.

اگر قصد دارید در مدتی کوتاه به سودی مناسب برسید ولی فرصت تحلیل ندارید، در کانال سیگنال ارز دیجیتال عضو شوید تا با کمک سیگنال ارز دیجیتال زودتر به نتیجه برسید. علاوه بر این می‌توانید از قیمت ارز دیجیتال به صورت لحظه‌ای مطلع شوید. پرشین الیت با خدمات سیگنال‌دهی، احراز هویت بایننس، خرید تتر و فروش اندیکاتور vip می‌تواند به تمام معامله‌گران ارز دیجیتال کمک کند.  


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.