whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

سایت آنلاین ارز دیجیتال

1402/01/15 ساعت 02:50


هیچ چیز ناامید کننده تر از انتخاب از میان انبوهی از خدمات ارز دیجیتال بدون منابع مناسب برای کمک به انتخاب آگاهانه نیست. ما در پرشین الیت از این موضوع آگاه هستیم و تلاش کرده‌ایم یک وب‌سایت سیگنال ارز دیجیتال با استفاده رایگان ایجاد کنیم که در آن بتوانید به محتوای دقیق در وب‌سایت‌ها، محصولات یا خدمات ارزهای دیجیتال برتر دسترسی داشته باشید. از وب‌سایت‌های فناوری بلاک چین گرفته تا ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین و پلتفرم‌های معاملاتی، می‌توانید همه آن‌ها را در پرشین الیت پیدا کنید.

هدف ما این است که شما را با وب سایت مناسب بر اساس عبارت جستجوی شما مرتبط کنیم. در پرشین الیت، وب‌سایت‌ها بر اساس جایگاه رمزنگاری که در آن قرار دارند، دسته‌بندی می‌شوند. و به صورت ارگانیک طیف وسیعی از سوله‌های رمزنگاری را تجزیه و تحلیل کرد تا اطمینان حاصل شود که بررسی‌های ما به اکوسیستم متنوعی که جامعه کریپتو را تشکیل می‌دهد پاسخ می‌دهد. 

در اینجا، مبتدیان، توسعه‌دهندگان، متخصصان رمزارز و سیگنال فارکس، معامله‌گران و سایر شرکت‌کنندگان رمزارز می‌توانند به محتوای مختصر مربوط به بخش رمزنگاری انتخابی خود دسترسی داشته باشند. بررسی‌های طبقه‌بندی‌شده ما، نقاط قوت و ضعف بهترین وب‌سایت‌های رمزنگاری و نحوه مقایسه آن‌ها را با سایر وب‌سایت‌های برتر و کانال سیگنال ارز دیجیتال در لیست‌های رمزنگاری ما نشان می‌دهد. با تمام این ویژگی‌ها و موارد دیگر، می‌توانید مطمئن باشید که انجام و پیوند تحقیقات و تحلیل رمزارز مورد نظر خود در زمان رکورد و به صورت رایگان امکان‌پذیر است. 

cryptocurrency-online-site

چه نوع از بهترین وب سایت های ارزهای دیجیتال را پیدا خواهید کرد؟ 

آیا شما از علاقه مندان به گروه ارز دیجیتال هستید و در مورد اینکه به طور مکرر از کدام وب سایت بازدید کنید سردرگم هستید؟ آیا از یک وب سایت ارز دیجیتال استفاده کرده اید و مطمئن نیستید که چقدر قابل اعتماد است؟ یا شاید، مورد استفاده شما قدیمی به نظر می رسد یا خدمات مورد نیاز شما را ارائه نمی دهد. اگر هر یک از موارد بالا برای شما صادق است، پرشین الیت اینجاست تا به شما کمک کند! از استفاده از صرافی های رمزنگاری گرفته تا پرداخت قبوض رمزنگاری خود.

ما بر این باوریم که ایجاد پلتفرمی که ذهن کنجکاو مبتدیان، معامله‌گران، توسعه‌دهندگان، حرفه‌ای‌های کسب‌وکار و امثال آن‌ها را برآورده می‌کند، ضروری است. تیم پرشین الیت به دلیل اشتیاق ما به پذیرایی از شرکت‌کنندگان رمزارز با سطوح مختلف تجربه در فضای رمزنگاری، اکوسیستمی از وب‌سایت‌های رمزنگاری قابل اعتماد و بررسی‌های مربوطه را ایجاد کرده است. 

تیم پرشین الیت که توسط یک علاقه‌مند با تجربه و با انگیزه رمزنگاری اداره می‌شود، آرشیو رو به رشدی از سایت‌های رمزنگاری برتر را گردآوری کرده است که بر اساس جایگاه ارزهای دیجیتال و کیفیت خدماتی که استفاده می‌کنند مرتب شده‌اند. و بنابراین، این دسته‌ها شامل بهترین سایت‌های مبادله ارزهای دیجیتال و سیگنال فیوچرز، جمع‌آوری‌کننده‌های برتر ارزهای دیجیتال، بهترین برنامه‌های رمزنگاری، وب‌سایت‌های جدید قابل اعتماد و تعداد زیادی از بخش‌های مهم ارزهای دیجیتال است.

چگونه کیفیت بهترین وب سایت های ارزهای دیجیتال را انتخاب کردیم؟  

ما هنگام گردآوری لیست بهترین وب سایت ارزهای دیجیتال خود در صحنه رمزنگاری و بلاک چین هیچ چیز را به شانس واگذار نکردیم. ما در پرشین الیت با آگاهی کامل از این که نمی‌توان نظرات بی‌طرفانه‌ای را بدون درک اولیه محصول ارائه داد، بنابراین تصمیم گرفتیم تحقیقات خود را بر اساس یک رویکرد تجربی و ارگانیک قرار دهیم.

برای این پروژه، ما یک روش تحلیلی ارگانیک را اتخاذ کردیم که مستلزم ارزیابی اطلاعات به‌دست‌آمده از استفاده دست اول از محصولات یا وب‌سایت‌های ارزهای دیجیتال تحت بررسی است. این روش اطلاعات فیلتر نشده در مورد عملکردهای اصلی وب سایت ها را تضمین می کند، برخلاف نتایج غیرقابل اعتماد که اغلب از اتکای کامل به انتشارات شخص ثالث ایجاد می شود. 

جدا از تثبیت ویژگی‌ها، ما تحقیقات پس‌زمینه‌ای را روی تیم‌هایی که از محصولات حمایت می‌کنند انجام دادیم. متعاقباً، ما بازخورد جامعه ارزهای دیجیتال را ارزیابی کردیم و سوابق را ارزیابی کردیم. در زیر برخی از معیارهایی وجود دارد که تقریباً همیشه برای قضاوت در مورد شایستگی و دوام ابزارها و وب سایت های رمزنگاری استفاده می کنیم:

رابط کاربری و طراحی 

بسیاری بر این باورند که فناوری کریپتو به دلیل ماهیت پیچیده‌اش هنوز به موفقیت اصلی دست پیدا نکرده است. بنابراین، ما از هر توسعه‌دهنده و شرکت رمزنگاری انتظار داریم که از پلتفرم‌های خود برای از بین بردن این مفهوم با پیاده‌سازی ابزارها و ویژگی‌های رمزنگاری با استفاده آسان استفاده کند. 

به عبارت دیگر، یکی از اولین چیزهایی که هنگام تجزیه و تحلیل کیفیت وب سایت های رمزنگاری بررسی می کنیم، طراحی و تجربه کاربری آنهاست. پرشین الیت تضمین می‌کند که وب‌سایت‌هایی را در اولویت قرار می‌دهد، که به اندازه کافی برای ساده‌سازی فرآیندهای درگیر در تعامل با جهان کریپتو انجام داده‌اند. این کار مستلزم تجزیه و تحلیل دقیق UX/UI وب سایت های رمزنگاری و اینکه چقدر آسان است برای تازه کارها ادغام، استفاده و پیمایش ویژگی های پیاده سازی شده است.

کارمزدهای رمزنگاری 

به غیر از تجربه کاربر، ما بر ساختار قیمت‌گذاری بهترین وب‌سایت‌های ارزهای دیجیتال تمرکز می‌کنیم و فقط آن‌هایی را انتخاب می‌کنیم که قیمت‌ ارز دیجیتال رقابتی دارند. ما می‌دانیم که اکثریت بهترین وب‌سایت‌های ارزهای دیجیتال از مدل‌های تجاری مبتنی بر اشتراک یا کمیسیون استفاده می‌کنند. از این رو، منطقی بود که ما تفاوت قیمت بهترین وب‌سایت‌های ارزهای دیجیتال را که خدمات مشابهی را ارائه می‌دهند، بررسی کنیم تا به خوانندگان در تصمیم‌گیری صحیح کمک کنیم. با اطلاعاتی که در بخش‌های بررسی ما در دسترس است، می‌توانید به چارچوب‌های هزینه‌های سایت‌های رمزنگاری فهرست‌شده دسترسی داشته باشید تا مطمئن شوید که معامله عادلانه‌ای دارید.

تبلیغات رمزنگاری 

برخی از وب سایت های ارزهای دیجیتال خدمات رمزنگاری را به صورت رایگان ارائه می دهند. در برخی موارد نادر، صاحبان وب سایت برای فعال نگه داشتن سیستم های خود به کمک ها متکی هستند. برعکس، اکثر مالکان تصمیم می‌گیرند که تبلیغات را برای ایجاد درآمد ادغام کنند. 

با توجه به این موضوع، ما تا حد امکان سعی می‌کنیم بدون توجه به مدل درآمدزایی که توسط سایت‌های رمزنگاری استفاده می‌شود، تجربه کاربری وب‌سایت‌ها در بهترین حالت باشد. برای دستیابی به این هدف، ما همیشه بررسی می‌کنیم که ببینیم کاربران یا بازدیدکنندگان مجبور نیستند قبل از دسترسی به اطلاعات یا ابزارهای مورد نظر خود، رگباری از تبلیغات را مرور کنند. برای ما، هرچه تعداد تبلیغات در یک وب سایت کمتر باشد، لذت بردن از ویژگی های آن برای کاربران آسان تر است. بنابراین، ما اغلب وب سایت هایی را با تبلیغات کم یا بدون تبلیغات بالاتر رتبه بندی می کنیم.

شهرت و آبرو

رایج است که شهرت یکی از معیارهای حیاتی برای تعیین صلاحیت توسعه دهندگان کریپتو و مدیران وب سایت است. بنابراین، ما شروع به بررسی سوابق سایت های رمزنگاری و کشف حوادثی کرده ایم که می تواند به خوانندگان نشانه روشنی از مهارت برندهای رمزنگاری ترجیحی آنها بدهد. در اینجا، ما گواهی می‌دهیم که وب‌سایت‌ها در طول سال‌ها، به چالش‌هایی که ذاتاً در حوزه کریپتو رایج هستند، پاسخ مناسبی داده‌اند. به این ترتیب، ما فقط سایت‌هایی را به نمایش می‌گذاریم که سوابق خوبی دارند و در چشم‌انداز ارزهای دیجیتال مورد اعتماد هستند. با این حال، این بدان معنا نیست که ما وب‌سایت‌های جدید ارزهای دیجیتال را کاملاً به حاشیه می‌بریم.

نوآوری 

حتی اگر شهرت در روش تحقیق ما حیاتی است، ما اجازه نمی دهیم که ما را به سمت بهترین وب سایت های ارز دیجیتال با زیرساخت های قدیمی سوق دهد. در مقابل، ما مطمئن می شویم که نوآوری نقشی حیاتی در تحلیل ما دارد. و بنابراین، ما فقط سایت‌هایی را برجسته می‌کنیم که توانسته‌اند با ایجاد پارادایم‌های جدید و قدرتمند در بخش رمزنگاری خود، مزیت نوآورانه خود را حفظ کنند. 

با در نظر گرفتن این موضوع، ما نمی‌توانیم کمکی به نمایش سایت‌های امیدوارکننده جدید با قابلیت‌های چشمگیر کنیم. در حالی که وب‌سایت‌های ارزهای دیجیتال جدید سطح شهرت مترادف با برندهای معتبر را ندارند، به دلیل نوآوری‌هایی که روی میز آورده‌اند، اغلب در فهرست‌های ما قرار دارند.

امنیت

همانطور که انتظار دارید، امنیت نقشی اساسی در تحلیل ما ایفا می کند. کاربران همیشه در مورد قرار دادن اطلاعات شخصی، وجوه و دارایی‌های خود در اختیار پلتفرم‌های شخص ثالث، به‌ویژه زمانی که شامل ارزهای دیجیتال باشد، تردید دارند. وضعیت نامطمئن امنیت در دنیای رمزنگاری، بررسی مهارت امنیتی موجودیت های رمزنگاری قبل از انتخاب خدمات آنها را برای شرکت کنندگان ضروری کرده است. 

در نتیجه، ما چندین بررسی امنیتی را در هر وب سایتی که در پورتال بررسی ما ارائه می شود، انجام می دهیم. ما مطمئن هستیم که آنها از پروتکل های رمزگذاری استاندارد استفاده می کنند و سیستم های تأیید هویت مؤثر را پیاده سازی می کنند. ارزیابی های امنیتی به ویژه هنگام بررسی پلتفرم هایی که الزامات KYC را تحمیل می کنند یا رمزنگاری را از طرف کاربران خود ذخیره می کنند بسیار مهم است.

پشتیبانی مشتری

در نهایت، ما می‌دانیم که بسیاری از کاربران وب‌سایت‌های رمزنگاری با شرایط حاکم بر سایت‌های رمزنگاری و همچنین ویژگی‌های آن‌ها آشنا هستند. و آنها اغلب به کمک نمایندگان برای هدایت فرآیندهای پیچیده نیاز دارند. از این رو، سایت‌های رمزنگاری باید سیستم‌های پشتیبانی مشتری با کیفیت را برای پاسخ به سؤالات و حل مشکلات ارائه دهند. 

به همین ترتیب، این سیستم ها باید ظرفیت پاسخگویی سریع و تعامل شفاف را داشته باشند. برای ما در کریپتولینکز، اینها حداقل الزامات، از نظر روابط با مشتری، برای بهترین وب سایت ارزهای دیجیتال است. بنابراین، بررسی‌های ما همیشه پشتیبانی مشتری از وب‌سایت‌های ارزهای دیجیتال را بررسی می‌کند و اطمینان می‌دهد که آن‌ها به اندازه کافی همه کاره هستند تا نیازهای کاربران را در زمان بی‌سابقه برآورده کنند.

cryptocurrency-online-site 2

10 سایت برتر که به شما کمک می کند با ارزهای دیجیتال درآمد کسب کنید.

سایت‌های مختلفی وجود دارند که صرافی‌ها، معاملات یا سایت‌های ICO هستند که ابزارهای مختلفی را برای کسب سود از طریق سرمایه‌گذاری در یک ارز دیجیتال ارائه می‌دهند. در این مقاله، ما چنین سایت‌های برتری را فهرست کرده‌ایم که یا صرافی‌های ارز دیجیتال هستند یا پلتفرم‌هایی که می‌توانند سود بسیار خوبی ارائه دهند. 

کوین بیس

Coinbase محبوب ترین و یکی از بهترین صرافی های ارز دیجیتال است که سرمایه گذاران می توانند از آن استفاده کنند. آنها در معرض خرید بیش از 30 سکه و توکن دیگر از جمله ارزهای رمزپایه اصلی مانند بیت کوین، اتریوم و لایت کوین هستند. جدای از این، کاربران همچنین می توانند به USDT خود علاقه مند شوند و با انجام فعالیت های مختلف جوایزی به دست آورند.

بایننس

Binance نیاز به معرفی در مورد حضور و سهم خود در بازار کریپتو دارد. این پلتفرم برای کاربران مبتدی و پیشرفته بسیار مفید است. این سایت دارای یک گزینه داخلی در رابط کاربری خود است که به کاربران امکان می دهد بین دو حالت جابجا شوند، چیزی که ثابت می کند کاملا کاربر پسند است. همچنین، کاربران در هنگام استفاده و احراز هویت بایننس از آنجایی که یکی از صرافی های برتر بر اساس حجم است، هرگز با مشکل نقدینگی مواجه نخواهند شد.

ویجر

وویجر یک پلتفرم محبوب برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال است زیرا یکی از اولین صرافی های عمومی بود که کاملاً سیستم محور هستند و ساختار معاملاتی بدون کمیسیون را ارائه می دهند. این پلتفرم از اکثر ارزهای رمزنگاری شده در بازار پشتیبانی می کند، از پشتیبانی و تعامل قوی برخوردار است و نرخ بهره رقابتی برای دارایی ها می پردازد.

BlockFi

BlockFi یک پلتفرم سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال است که به کاربران امکان می دهد وام دهند و از سهام خود سود کسب کنند. بنابراین، به جای فروش سکه ها و توکن ها، می توانند در مقابل دارایی های خود وام بگیرند. سرمایه‌گذاران همچنین می‌توانند سود کسب کنند، همانطور که و زمانی که توکن‌های خود را نگه می‌دارند.

کراکن

Kraken یکی دیگر از پلتفرم‌های معاملات ارزهای دیجیتال است که دارای مجموعه‌ای خوب از سکه‌ها و توکن‌ها برای معامله و سرمایه‌گذاری است. آنها همچنین اجازه معامله حاشیه را می‌دهند و یکی از معدود پلتفرم‌هایی هستند که به سرمایه‌گذاران امکان داد و ستد در Dogecoin و سایر سکه‌های پرخطر را می‌دهند. اما Kraken عموماً توسط سرمایه‌گذاران خبره ارزهای دیجیتال استفاده می‌شود و ظاهراً استفاده از آن چندان آسان نیست.

بیتفینیکس

Bitfinix یکی از قدیمی ترین بازیکنان در حوزه تبادل ارز دیجیتال است و به طور گسترده توسط مبتدیان استفاده می شود. این پلتفرم از نظر حجم بسیار زیاد است، بنابراین سرمایه گذاران نیازی به نگرانی در مورد نقدینگی هنگام خرید تتر یا فروش اندیکاتور VIP در این بورس ندارند. رابط کاربری مبادله تمیز است و دستورالعمل های کافی در هر صفحه به طور موثر دارد.

KuCoin

KuCoin یک صرافی ارز دیجیتال درخشان است و در چند ماه گذشته با استقبال زیادی روبرو شده است. افزایش کشش عمدتاً به دلیل مشارکت تیم مبادله در ایجاد رابط کاربری آسان و آسان برای پیمایش است. سهام KuCoin همچنین به سرمایه گذاران این امکان را می دهد که درآمد غیرفعال اضافی را در قالب کارمزد مبادله به دست آورند.

Changelly

 Changelly یکی از ساده ترین صرافی های ارز دیجیتال در بازار است. با کمک این پلتفرم، سرمایه گذاران می توانند یک ارز را ارسال کرده و آن را با ارز دیگری که پشتیبانی می شود، مبادله کنند. آنها حتی نیازی به انجام فرآیند خسته کننده KYC در حین ثبت نام ندارند و فقط باید با شناسه ایمیل خود وارد شوند.

eToro

eToro برای مدتی در بریتانیا و در سراسر اروپا وجود داشته است و در حال حاضر شعبه های خود را در ایالات متحده گسترش داده است. این پلتفرم طیف گسترده ای از دارایی های دیجیتال را برای خرید و فروش ارائه می دهد. آنها همچنین سیستم های حساب معاملاتی را تمرین می کنند تا سرمایه گذاران علاقه مند بتوانند از وجوه واقعی استفاده کنند.

Crypto.com

Crypto.com یکی از بزرگترین و سریع ترین صرافی های ارز دیجیتال در صنعت است. در حال حاضر، سرمایه گذاران می توانند به 90 توکن و سکه در سراسر جهان دسترسی داشته باشند، و اگر در ایالات متحده واقع شده باشند، تقریباً 50 سکه. حتی آنها نرخ بهره قابل قبولی را برای پس انداز کریپتو ارائه می دهند، یکی از اشکالات اصلی آن این است که مبتنی بر برنامه است و هیچ پلت فرم دسکتاپ وجود ندارد.

کلام آخر

اطلاعات ارائه شده در این مقاله صرفاً نظر نویسنده یا تبلیغ کنندگان است و توصیه سرمایه گذاری نیست. فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. هرکسی که مایل به سرمایه گذاری است باید به دنبال مشاوره مالی یا حرفه ای مستقل خود باشد. قبل از هر گونه تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، تحقیقات خود را همراه با مشاوران مالی انجام دهید. 


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.