whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

آشنایی با سایت Poocoin

1401/11/15 ساعت 01:46


اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال فعالیت دارید، مطمئناً تا به حال نام پوکوین را شنیده‌اید. حتی در جهت آشنایی با سایت POOCOIN هم اقداماتی کرده باشید. پوکوین، یک پلتفرمی است که از آن به منظور تجزیه و تحلیل معاملاتی استفاده می‌کنند که در حوزه امور مالی DEFI و یا غیر متمرکز فعالیت دارند. بیشتر از آن برای شبکه‌های بلاکچینی همچون کوکوین، بایننس اسمارت چین و  پالیگان استفاده می‌کنند.

پوکوین را می‌توانیم به عنوان یکی از پربازدیدترین سایت‌هایی نام ببریم که در زمینه تحلیل دیفای در جهان فعالیت می‌کنند. شما هم با مراجعه به این سایت، خواهید توانست تا به بررسی وضعیت شت کوین‌های موجود در بازار ارزهای دیجیتال بپردازید. همینطور، آن‌ها را به صورت دقیق و اصولی، مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید. این سایت در رتبه 672 قرار دارد که از میان 1000 سایت برتر جهان در نظر گرفته‌اند.

پوکوین توانسته است، یک فهرست دقیق از برای تمامی قراردادهای توکن که در شبکه‌های پشتیبانی شده آمده است، ارائه نماید. به عنوان مثال، داده‌های مرتبط با خرید و فروش، میزان ارزش بازار، نمودارهای آن‌ها، دارایی‌های کیف پول و همچنین توکن های LP را مورد ارائه قرار می‌دهد. این پلتفرم، یک ربات تلگرامی دارد که می‌توانید آن را بر روی هر نوع کوین آماده سازی نمایید تا بتواند بررسی‌های دقیق قیمتی را در یک زمان واقعی و کانالی مشخص، صورت دهد. پلتفرم پوکوین ویژگی‌ها و مشخصات بسیاری دارد که باید در مورد آن‌ها نیز بیشتر بدانید.

پرشین الیت در تلاش است از طریق خدمات ارزنده‌ای چون سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال فارکس، سیگنال فیوچرز، احراز هویت بایننس، فروش اندیکاتور vip و خرید تتر به هم‌وطنان عزیز کمک کند. علاوه بر این در صورت تمایل می‌توانید با خرید اشتراک‌های ماهانه، سه‌ماهه و یا یک ساله در کانال سیگنال ارز دیجیتال عضو شوید، همچنین می‌توانید قیمت ارز دیجیتال را در این سایت به صورت لحظه‌ای رصد کنید و از خدمات بهترین گروه ارز دیجیتال بهره‌مند شوید.

پلتفرم پوکوین را باید بیشتر بشناسید. هرچه اطلاعات خود را در این زمینه پلتفرم های رمزارزها بیشتر کنید، برای ادامه فعالیت شما بهتر خواهد بود. همچنین لازم است اطلاعات قبلی خود را هم به روز نمایید.

پلتفرم پوکوین را باید بیشتر بشناسید. هرچه اطلاعات خود را در این زمینه پلتفرم های رمزارزها بیشتر کنید، برای ادامه فعالیت شما بهتر خواهد بود. همچنین لازم است اطلاعات قبلی خود را هم به روز نمایید.

آشنایی با سایت POOCOIN

در آشنایی با سایت POOCOIN متوجه مواردی شدید که می‌تواند در انتخاب نوع پلتفرم به شما کمک ویژه‌ای کند. زمانی که ارزهای دیجیتال روی کار آمدند، شاهد به وجود آمدن سایت و پلتفرم‌های گوناگونی بودیم که هریک از ویژگی‌ها و کاربردهای خاص خود برخوردار بودند. سایت پوکوین هم به همین روش، مزایا و ویژگی‌های خاص خود را دارد که عبارتند از:

1.    وجود رابط کاربری بسیار آسان 

از مهم‌ترین ویژگی‌های پلتفرم پوکوین، می‌توانیم به رابط کاربری ساده در آن اشاره کنیم. این ویژگی مورد استقبال کاربران فعالی در زمینه بازار ارزهای دیجیتال قرار گرفته است. دقیقاً یکی از دلایل محبوبیت این پلتفرم، همین ساده بودن کار با آن است. زیرا کاربران به راحتی می‌توانند از امکانات و خدماتی که سایت دارد، استفاده نمایند. به همین ترتیب، شت کوین‌هایی که مد نظر دارند را هم مورد تجریه و تحلیل قرار دهند. سایت مورد نظر به گونه‌ای طراحی شده است که حتی افراد کاملاً مبتدی هم می‌توانند از آن استفاده کنند.

2.    امکان خرید و فروش شت کوین  

از دیگر ویژگی‌ها و همینطور دلایل محبوبیت پلتفرم پوکوین، این است که می‌توانید با استفاده از آن، نسبت به خرید شت کوین اقدام نمایید. برای این که عملیات خرید و فروش شت کوین‌های خود را آغاز کنید، لازم است به سایت پوکوین مراجعه کنید. وارد بخش TRADE شوید. سپس با اتصال کیف پول خود به سایت فوق، معاملاتی که در این زمینه مد نظر دارید را ثبت نمایید.

3.    تهیه نمودارهای قیمتی ارزهای گوناگون  

یکی دیگر از مواردی که موجب شده است تا این پلتفرم اهمیت بالایی داشته باشد، تهیه نمودارهای قیمتی به روزی است که از ارزهای دیجیتال به دست می‌آید. در این شرایط، شما به راحتی این امکان را دارید تا در سایت پوکوین، نام اختصاری و یا آدرس کانترکت آن چیزی که می‌خواهید را وارد نمایید. سپس امکان مشاهده نمودار قیمتی آن به طور کامل وجود دارد و می‌توانید به راحتی نسبت به تحلیل نمودار، اقدامی داشته باشید.

مزایای پلتفرم پوکوین 

در کنار کسب اطلاعات کلی در مورد آشنایی با سایت POOCOIN لازم است تا با مزایای پلتفرم پوکوین هم آشنا شوید. پلتفرم پوکوین، یک سری اطلاعات را برای تمامی توکن هایی که روی این شبکه قرار دارند، ارسال می‌کند. اطلاعاتی مانند داده‌های مرتبط با خرید و فروش لحظه‌ای، توکن های نقدینگی، سبد سرمایه گذاری، میزان ارزش بازار و غیره در این زمینه ارائه می‌شوند.

همچنین شما می‌توانید بسیاری از ارزهای دیجیتالی که تازه مورد معرفی قرار گرفته‌اند و یا شت کوین‌هایی که در بستری خاص وجود دارند را در این پلتفرم، مورد خرید و فروش قرار دهید. حتی امکان دنبال کردن نمودار قیمتی این خرید و فروش را هم خواهید داشت. بایننس اسمارت چین توانست با توجه به کارمزدهای پایینی که دریافت می‌کرد، در سه ماهه اول سال 2021 به رسمیت شناخته شود.

بنابراین نیاز داشت تا از یک پلتفرم استفاده کند تا بتواند علاوه بر خرید و فروش توکن ها، نسبت به تجزیه و تحلیل آن‌ها هم اقداماتی را انجام دهد. با این اوصاف، پوکوین به عنوان یک پروتکل جدید شناخته شد و آن را برای انجام این امور، راه اندازی کردند. همینطور باید بدانید که پوکوین، تجزیه و تحلیل‌های خود را مورد همگام سازی قرار می‌دهد. سپس به ادغام آن‌ها در پلتفرم‌ها می‌پردازد و به این ترتیب، مشکلات احتمالی را رفع می‌کند.

حال بعد از کسب اطلاعات فوق، لازم است تا با نحوه کار با سایت پوکوین آشنا شوید. هرچه سطح اطلاعاتی خود را در این زمینه بیشتر کنید، راحت‌تر می‌توانید در سایت فوق فعالیت داشته باشید.

اگر در مورد پوکوین، اطلاعات مناسب و خوبی را به دست آوردید، حال باید به این فکر کنید که از چه طریقی می توانید، با این سایت، کار کنید. بنابراین در ادامه می توانید با چگونگی کار با سایت پوکوین آشنا شوید.

اگر در مورد پوکوین، اطلاعات مناسب و خوبی را به دست آوردید، حال باید به این فکر کنید که از چه طریقی می توانید، با این سایت، کار کنید. بنابراین در ادامه می توانید با چگونگی کار با سایت پوکوین آشنا شوید.

چگونگی کار با سایت پوکوین 

زمانی که اطلاعاتی را در رابطه با این سایت کسب می‌کنید، تمایل بیشتری خواهید داشت تا با نحوه چگونگی کار با سایت پوکوین آشنا شوید. نکته جالب توجه این است که سایت مورد نظر، رابط کاربری فوق العاده ای ساده‌ای دارد. یعنی این که می‌توانید به راحتی با این سایت کار کنید.

مرحله اول: ورود به سایت پوکوین 

زمانی که تصمیم به استفاده از امکانات و خدمات پلتفرم پوکوین گرفتید، بایستی قبل از هرکاری، ابتدا وارد سایت رسمی poocoin شوید. به این منظور، باید ابتدا سایت poocoin.app را سرچ نموده و وارد شده تا بتوانید نسبت به خرید و فروش انواع شت کوین اقدام نمایید. همچنین این توانایی را خواهید داشت تا وضعیت تمامی شت کوین‌های خود را مورد بررسی قرار دهید.

نکته‌ای که باید در رابطه با سایت مورد نظر به شما اعلام کنیم، این است که این سایت در کشور ایران، تحریم نیست. بنابراین می‌توانید به راحتی از تمامی امکانات این سایت بهره مند شوید. نکته دیگر، این است که برای استفاده از خدمات سایت، اصلاً نیازی ندارید تا ثبت نام کنید یا این که اطلاعات شخصی خود را وارد نمایید.

بلکه تنها با اتصال کیف پول ارز دیجیتال مخصوص خود به سایت، می‌توانید فعالیت‌هایی که دارید را انجام دهید. در سایت مورد نظر، امکان مشاهده نموار قیمتی شت کوین‌ها میسر شده است. همچنین می‌توانید وضعیت دقیق آن‌ها را هم مورد بررسی قرار دهید. در نهایت با توجه به بررسی‌های صورت گرفته و وضعیت تحلیل آن‌ها می‌توانید نسبت به خرید و یا فروش شت کوین‌ها اقدام کنید.

مرحله دوم: اتصال کیف پول ارز دیجیتال به سایت 

ابتدا بایستی کیف پول رمزنگاری شده خود را به این سایت متصل کنید. تنها در این صورت است که می‌توانید از امکانات و خدماتی که این سایت به شما اختصاص داده است، بهره مند شوید. در سایت گزینه‌ای تحت عنوان کانکت وجود دارد. با کلیک بر روی آن، کیف پول‌های متعددی برای شما باز می‌شود که لازم است، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. با کلیک بر روی آن‌ها می‌توانید، اتصال خود را برقرار نمایید.

مرحله سوم: مشاهده نمودارهای مرتبط قیمتی 

لازم است بدانید که در این سایت رسمی پوکوین، نمودار قیمتی ارزهای دیجیتالی، قابلیت مشاهده دارد. در بخش بالایی سایت، قسمتی با عنوان چارت وجود دارد. در این قسمت می‌توانید نام شت کوین مورد نظر خود را سرچ کنید. در نهایت، می‌توانید نمودار قیمتی آن را مشاهده کنید.

مرحله چهارم: خرید و یا فروش شت کوین‌های مورد نظر

از دیگر مزایای سایت پوکوین این است که به کرابران خویش اجازه می‌دهد تا در رابطه با خرید و فروش انواع شت کوین تصمیم بگیرند. برای این که بتوانید این کار را انجام دهید، لازم است تا بر روی گزینه trade کلیک کنید. در این حالت، وارد بخش خرید و فروش مرتبط با شت کوین‌ها خواهید شد. نکته مهم دیگر، این است که خرید و فروش شت کوین در سایت پوکوین، شامل کارمزد می‌شود. بنابراین می‌توانید با کاهش یا افزایش سرعت انجام تراکنش‌های خود، کارمزدی که دارید را کم و زیاد کنید.

بهترین کیف پول برای ذخیره پوکوین 

انتخاب یک کیف پول دیجیتالی، قبل از خرید ارزهای دیجیتال، اهمیت زیادی دارد. بنابراین قبل از هرگونه ثبت سفارش و خرید رمزارزها، ابتدا کیف پولی مشخص را انتخاب و خریداری کنید. کیف پولی که باید انتخاب کنید، لازم است از دارایی‌ها و همینطور بلاکچین های متنوعی پشتیبانی کند. در کنار تمامی موارد فوق، باید بتواند با پلتفرم‌های گوناگون ادغام شود.

زیرا می‌توانید فعالیت‌های ساده‌تری داشته باشید. سهولت در استفاده را در اولویت قرار دهید تا رضایت صد در صدی برای شما به همراه داشته باشد. توجه داشته باشید که وقتی در حال صحبت از ارز دیجیتال پوکوین هستید، نمی‌توانید توکن مورد نظر را بدون وجود کیف پول آن خریداری کنید.زیرا باید در نظر داشته باشید که به یک ارز دیجیتال دیگری هم نیاز دارید.

انواع کیف پول‌های دیجیتالی را می‌توانیم به شرح ذیل بیان داریم که از اهمیت بیشتری برخورارند و عبارتند از:

1.    متاماسک 

این کیف پول دیجیتال را می‌توان به عنوان یکی از محبوب‌ترین و در واقع برترین کیف پول‌های رمزنگاری شده به شمار آورد. با استفاده از متاماسک، می‌توانید به راحتی کیف پول خود را راه اندازی کنید و برای همیشه در دسترس داشته باشید. امکان اتصال آن به سایر سایت‌ها هم میسر است. به این ترتیب، می‌توانید دارایی‌های خود را به راحتی مورد کنترل قرار دهید.

2.    کیف پول بایننس 

این کیف پول از دیگر کیف پول‌های مبتنی بر مرورگر است. شما می‌توانید بسیاری از ویژگی‌ها و مشخصاتی را که در کیف پول متاماسک مشاهده می‌کنید را در این کیف پول هم ببینید. بایننس یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین برندها در فضای ارزهای دیجیتالی شناخته می‌شود. اگر فردی را می‌شناسید که کریپتو مورد معامله قرار می‌دهد، به احتمال خیلی زیاد، یک حساب در این پلتفرم دارد.

3.    ترزور و لجر

این دو نوع کیف پول، از محبوب‌ترین کیف پول‌های سخت افزاری هستند. اغلب، آن‌ها را شبیه به فلش مموری های مانند usb مشاهده خواهید کرد. در این صورت از امنیت بیشتری برخوردارند. زمانی که کلیدهای خصوصی خود را بر روی این نوع از کیف پول ذخیره می‌کنید، در این صورت، دارایی‌های خود را در حالت ذخیره سرد، در ایمنی کامل، نگهداری خواهید کرد.

زیرا در شرایط فوق، دارایی‌های شما در پشت لایه‌های حفاظتی قرار می‌گیرند. به این ترتیب، دیگر هیچ گونه نگرانی برای شما وجود ندارد. در انتخاب بهترین نوع کی پول مخصوص ارز دیجیتال، دقت زیادی به خرج دهید. زیرا دارا بودن امنیت در آن و کاربری راحت و آسان را باید در اولویت قرار دهید.

منحصر به فرد بودن پوکوین 

شاید این سؤال برای شما مطرح شده باشد که چه چیزهایی می‌توانند موجب شوند تا پوکوین منحصر به فرد تلقی شود؟ POOCOIN در این سال‌ها، چند بار تمامی برنامه‌های خود را مورد بروزرسانی قرار داده است. زیرا در این صورت می‌توانست، عملکرد بهتری داشته باشد و ویژگی‌های جدیدی را به همراه آورد. از مهم‌ترین ویژگی‌های پوکوین، می‌توانیم به موارد ذیل اشاره‌ای داشته باشیم:

  1. مشاهده کامل لیست انواع دارایی‌های هر فرد
  2. خرید و یا فروش ریع تمامی توکن های مرتبط با شبکه بایننس
  3. بررسی همزمان چند نمودار قیمتی مربوط به توکن
  4. دارای ابزار بررسی تمام مشخصات و اطلاعات توکن های آن
  5. دارا بودن ابزار مرتبط با توکن های ترند شده و یا پرطرفدار
  6. بررسی توکن هایی که به تازگی به شبکه اضافه شده‌اند.
  7. ابزارهای بررسی مزرعه‌ای که  بازدهی سکه را مشخص می‌کند.

شایان ذکر است که در کنار این مشخصات و ویژگی‌هایی که برای پلتفرم POOCOIN نام بردیم، ویژگی‌های ممتاز دیگری هم هستند که دانستن آن‌ها می‌تواند مفید باشد. در صورت دارا بودن یک مقدار مشخص نقدینگی در حساب خود، می‌توانید تبلیغاتی که برای شما ارسال می‌شود را لغو کنید. با نگه داشتن 2000 دلار در حساب خود، امکان در اختیار داشتن تمامی قسمت‌های سایت برای شما فعال خواهد بود. بنابراین می‌توانید 100 توکن فعال را به صورت فهرست وار مشاهده کنید.

سؤالات متداول:

poocoin questions

1.    آیا می‌توان سرمایه گذاری در پوکوین را مورد توصیه قرار داد؟

در پاسخ به سؤال فوق باید بدانید که سرمایه گذاری رد شت کوین‌ها و همینطور توکن هایی که اهداف مبهمی دارند، به هیچ عنوانی مورد توصیه قرار نمی‌گیرند.

2.    آیا پوکوین از اعتبار کافی برخوردار است؟

اعتبار و ارزش هر پروژه‌ای با توجه به اهداف آن، نقشه راهی که در نظر دارند، ایده‌ها و تکنولوژی که پشت این قضیه هستند، بستگی دارد. در صورتی که به بررسی پوکوین بپردازید، وجود خلاهای بسیاری را مشاهده خواهید کرد.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.