whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

سیگنال ارز دیجیتال تومی نت TomiNet و توکن (TOMI)

1402/07/03 ساعت 22:45


تومی‌نت (TOMI) یک شرکت وب ۳ است که بلوک‌های اساسی وب را با لایه‌های مدیریت، ارز دیجیتال، هویت و حریم خصوصی ترکیب می‌کند تا کاربران امکان مدیریت مستقیم وب را از طریق DAO دموکراتیک داشته باشند.

این شرکت با استفاده از تکنولوژی محاسبات عملکرد بالا، کیف پول چند زنجیره‌ای و یک مرورگر منحصر به فرد، دارایی‌های دیجیتال و خدمات ابر را بیشتر متمرکز می‌کند و زیرساخت برای پروژه‌های وب ۳ فراهم می‌آورد تا کاملا متمرکز شوند و امکان بیان آزاد را فراهم کنند.

دنیای بازارهای مالی با کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی پرشین الیت متفاوت است. با انواع سیگنال‌ فیوچرز و سیگنال فارکس، سبد ارز دیجیتال و خدمات احراز هویت بایننس یا کوکوین به بهترین نتایج دست یابید.

 

 

تومی‌نت (TOMI) ایجاد یک وب جهانی واقعاً آزاد

در حالی که وب جهانی (WWW) با هدف ارائه یک پلتفرم بدون سانسور برای ابراز آزادانه نظرات افراد بدون محدودیت‌ها ایجاد شد، دخالت دولت‌ها و شرکت‌های بزرگ اثر مخالفی داشته است.

به جز محدودیت‌های دولتی، چالش‌های دیگری که اینترنت امروز با آن مواجه است عبارتند از نبود حریم داده‌ای؛ زیرا داده‌های شخصی تحت پروسس‌ها و نشت به طرفین سوم قرار دارند. در کل، آزادی بیان، حریم خصوصی و اطلاعات در وب ۲٫۰ به شدت آسیب دیده‌اند. علاوه بر این، وب۳ که با هدف ایجاد توزیع واقعی از طریق تکنولوژی بلاکچین طراحی شده بود، نیز تحت تاثیر نبود حاکمیت قرار گرفته است زیرا برخی از مؤلفه‌های آن هنوز هم به یک بنیان متمرکز وابسته‌اند.

اما، تومی‌نت™ یک شبکه جایگزین ایجاد کرده است که قوای وب ۲٫۰ و وب۳ را با یک وب موازی ترکیب کرده که هدف آن ارائه توزیع واقعی به اینترنت است.

نکات کلیدی ارز دیجیتال تومی نت TomiNet و توکن (TOMI)

تومی‌نت در تمرکز بر ارائه یک زیرساخت اینترنت جایگزین برای وب جهانی است که خود-حاکم و خود-تامین مالی می‌باشد. اکوسیستم تومی‌نت تحت حاکمیت تومی‌DAO است، در حالی که دارندگان NFT پیشگام و دارندگان توکن TOMI کنار هم می‌آیند تا تجربه مرور کاربران را مشخص کنند.

تومی‌نت چیست؟

تومی‌نت یک شبکه اینترنت موازی و خود-مدیریتی است که یک گزینه جایگزین برای طراحی فعلی وب جهانی ارائه می‌دهد تا حریم خصوصی را فراهم آورد و توزیع واقعی را به کاربران اینترنت برساند.

پلتفرم آن سعی دارد تا یک اکوسیستم شامل یک مرورگر غیرمتمرکز و سیستم نام دامنه (DNS)، تکنولوژی محاسبات پیشرفته و یک کیف پول چند زنجیره‌ای بسازد با چشم‌انداز ایجاد یک دوران جدید اینترنت که آزادی واقعی بیان را به همراه داشته باشد.

در هسته دیدگاه تومی برای دستیابی به توزیع، استفاده از مفهوم سازمان خودمختار غیرمتمرکز (DAO) در بلاکچین بدون یک مرجع مرکزی قرار دارد. از طریق تومی‌DAO، ابتدا دارندگان NFT پیشگام پیشنهاداتی ارائه می‌دهند، سپس دارندگان توکن TOMI رای می‌دهند که آیا یک سایت مقررات تعیین شده را نقض کرده است و آیا باید ممنوع شود یا نه؟ رای‌گیری در تومی‌DAO، بدون هرگونه اجبار یا تحریک کاملاً ناشناس است.

علاوه بر این، رویکرد تازه‌اش به اینترنت بدون سانسور تکنولوژی‌های وب ۲٫۰ مانند TCP/IP و DNS را با تکنولوژی وب۳ از طریق بلاکچین اتریوم ترکیب می‌کند تا یک تجربه مرور مقاوم، سریع و کم هزینه برای کاربران فراهم کند.

مانند بیت‌کوین، بنیان‌گذاران تومی‌نت نیز ترجیح داده‌اند تا ناشناس بمانند، اما تیم تومی شامل حدود ۹۶ عضو در ده مکان در سراسر جهان است. تیم به شدت باور دارد که با ماندن ناشناس، تومی می‌تواند کاملاً مستقل باشد و بدون دردسر از طریق DAO خود کار کند، در نهایت به رویای خود از یک اینترنت بدون سانسور دست یابد.

اکوسیستم تومی‌نت


منبع: تومی‌نت

ویژگی‌های کلیدی تومی‌نت

به عنوان یک پروتکل اینترنت کامل، تومی‌نت از مؤلفه‌های کلیدی زیر تشکیل یافته است:

  • مرورگر

مرورگر تومی به شما اجازه می‌دهد تا به صورت مشابه به WWW وب را مرور کنید، اما با حفظ کامل ناشناسی. با استفاده از یک شاخه از Brave، شما می‌توانید پنجره‌های ناشناس باز کنید، جستجوهای خصوصی انجام دهید و از VPN‌ها برای مرور ایمن و بسیار خصوصی استفاده کنید.

tomiBrowser با کد منبع باز IPFS از Tor برای مسیریابی پیازی، و جستجوهای فیلتر سفارشی یک اتصال امن به دامنه‌های تومی را فراهم می‌کند. این به شما دسترسی به هر وب‌سایتی را می‌دهد و می‌تواند همزمان با مرورگر معمولی شما استفاده شود. شما همچنین می‌توانید مرورگر خودتان را ایجاد کرده و tDNS (در زیر مشاهده کنید) را برای حمایت از تومی‌نت با حداکثر امنیت کاربر ادغام کنید.

  • tDNS

سیستم نام دامنه غیرمتمرکز (tDNS) تومی‌نت به کاربران اجازه می‌دهد تا از طریق یک حراجی نام دامنه خریداری کنند. این کاملاً توسط تومی‌DAO کنترل می‌شود تا توزیع و انصاف در توزیع آدرس‌های دامنه تأمین شود.

tDNS نه تنها یک آدرس IP دامنه را نمایان می‌کند، بلکه چندین آدرس عمومی را برای استفاده در چند بلاک‌چین نیز فتح می‌کند. هر آدرس tDNS در تومی‌نت به عنوان یک توکن غیر قابل تبدیل (NFT) در اتریوم ساخته می‌شود، که مالکیت URL را منحصر به فرد و رمزنگاری می‌کند تا از دستکاری جلوگیری کند.

  • tomiPay

tomiPay یک کیف پول و سیستم پرداخت کریپتو چند زنجیره‌ای غیر متصدی است که توسط تومی‌نت طراحی شده است. این به شما امکان می‌دهد که به راحتی توکن‌ها و DApp‌ها را خریداری، فروش و استفاده کنید، و NFT‌ها را ذخیره کنید. شما همچنین می‌توانید از آن برای خرید دامنه‌های تومی و تعامل با تومی‌نت استفاده کنید.

به عنوان یک کیف پول چند زنجیره‌ای، tomiPay در حال حاضر توکن‌ها و NFT‌ها را در بیت‌کوین، اتریوم، پلی‌گان، آوالانچ، زنجیره BNB، سولانا و کاردانو پشتیبانی می‌کند. برای ترویج حریم خصوصی، کاربران tomiPay نیازی به انجام KYC ندارند. اگر اما آن‌ها بخواهند KYC را انجام دهند، می‌توانند تامین‌کننده‌های KYC خود را انتخاب کنند تا در مورد دسترسی به داده‌های خود تصمیم بگیرند.

  • artDAO

artDAO یک DAO فرعی برای دارندگان توکن TOMI است که هنر توکن TOMI و طراحی‌های Pioneer NFT را مدیریت می‌کند. هر کس می‌تواند هنر خود را برای نمایش در صدور توکن روزانه ارسال کند. هنر برنده توسط رای‌گیری اعضای artDAO تصمیم‌گیری می‌شود. طراحی که هنرش در آن روز به عنوان یک Pioneer NFT فروخته می‌شود، ۷۲۰ توکن TOMI، تازه توسط یک قرارداد هوشمند ساخته شده، به همراه چاپ هنرش بر روی توکن‌ها دریافت می‌کند.

به جز رأی‌دهندگان، artDAO نیز یک کمیته انتخابی دارد که توسط DAO اصلی Pioneer انتخاب می‌شود و مطمئن می‌شود که کارهای ارسالی با دستورالعمل‌های جامعه مطابقت دارند. کمیته artDAO ۱۸۰ توکن TOMI دریافت می‌کند، در حالی که رأی‌دهندگان برای هر فروش Pioneer NFT ۱۸۰ توکن TOMI دریافت می‌کنند.

 

 

سیستم توکن‌اقتصادی تومی‌نت

توکن‌اقتصادی تومی‌نت شامل توکن‌های TOMI و Pioneer NFTs می‌شود که نقش‌های متفاوتی در پایداری و طول عمر بلند مدت اکوسیستم پلتفرم دارند. بیایید به این دو مؤلفه نگاهی بیندازیم.

توکن TOMI

TOMI یک توکن ERC-20 است و توکن حکومت و کاربردی برای تومی‌نت می‌باشد. برخی از موارد استفاده آن عبارتند از:

  • در تومی‌DAO و artDAO قدرت رای دهی می‌دهد
  • کاربرانی که به تومی‌DAO کمک می‌کنند، پاداش می‌گیرند
  • توسعه‌دهندگان را از طریق صندوق توسعه تومی‌نت ترغیب می‌کند
  • برای پرداخت آدرس‌های دامنه تومی استفاده می‌شود
  • برای پرداخت هزینه‌های تراکنش بر روی تومی‌نت استفاده می‌شود

توکن‌های TOMI تعداد کل ثابتی ندارند، اگرچه تومی‌DAO می‌تواند تصمیم بگیرد که پس از پنج سال اول، سیاست‌های صدور را تغییر دهد.

TOMI از دو راه وارد دوره‌ گردش شد یک رویداد اولیه و یک صدور روزانه مداوم، هر دو بر اساس صدور Pioneer NFTs می‌باشند. هر سال، توکن‌های TOMI معادل ۱۰ میلیون دلار اضافه خواهند شد و در صندوق توسعه شبکه سپرده می‌شوند.

بر اساس صدور اولیه و روزانه، تیم برآورد می‌کند که تعداد کل در پنج سال اول پروژه ۵۹۷ میلیون توکن TOMI خواهد بود، که به شرح زیر توزیع می‌شوند:

  • ۱۸٪ به تیم بنیان‌گذار
  • ۷٪ به سرمایه‌گذاران اولیه و همکاران اولیه
  • ۳۳٪ به تیم اصلی، مشاوران، توسعه‌دهندگان و بازاریابی
  • ۴۲٪ به عموم، توزیع‌کنندگان و تومی‌DAO

Pioneer NFT

تومی‌پایونیرها کسانی هستند که از ابتدا برآرمان تومی را پذیرفته‌اند. به عنوان تقدیر، در ژانویه ۲۰۲۳، ۱۵۰۰ Pioneer NFT اولیه صادر شدند، با خریداران اولیه برای هر Pioneer NFT خریداری شده، ۱۸۰۰۰ توکن حکومتی TOMI دریافت کردند. دارندگان Pioneer NFT با قدرت تصمیم‌گیری در مورد چگونگی عملکرد تومی‌نت، تومی‌DAO را کنترل می‌کنند.

Pioneer NFT ها همچنین روزانه از طریق یک حراجی با نرخ سه، هفت و ده در سال اول، دوم و سوم پروژه به فروش می‌رسند. از سال چهارم، فقط یک Pioneer NFT روزانه صادر خواهد شد.

پیش‌بینی قیمت توکن TOMI

تا تاریخ ۱۹ سپتامبر ۲۰۲۳، قیمت TOMI $3.89 بوده است، که نسبت به کمترین قیمت آن یعنی $0.16 در میانه ژانویه ۲۰۲۳، افزایشی بیش از ۲۴۰۰٪ داشته و نسبت به بالاترین قیمت آن یعنی $6.59 در ۶ ژوئن ۲۰۲۳، کاهش تقریباً ۴۰٪ داشته است.

کارشناسان پیش‌بینی قیمت بسیار مثبت نسبت به تومی‌نت هستند. بر اساس پیش‌بینی PricePrediction برای TOMI در سال ۲۰۲۵، این توکن می‌تواند $9.14 برسد و تا سال ۲۰۳۰ به $54.79 افزایش یابد. DigitalCoinPrice نیز احساسات مشابهی را نشان می‌دهد، با یک پیش‌بینی قیمت TOMI از $14.00 در سال ۲۰۲۵ که ممکن است تا $40.92 در سال ۲۰۳۰ افزایش یابد.

 

 

اقتصاد توکن تومی‌نت (TOMI)

شبکه تومی شامل توکن‌های TOMI است که به عنوان توکن‌های تراکنش و خدمات عمل می‌کنند، همچنین NFT‌های پیشگام که نشان‌دهنده وضعیت افراد نخستین هستند که در مراحل اولیه پروژه به تامین مالی و حمایت از تومی پرداخته‌اند.

اقتصاد توکن برای تضمین پایداری بلند مدت خودکفا، ایجاد اعتماد در پروژه و اکوسیستم در کل، جذب و حفظ کاربران و پاداش به سهم‌داران و توسعه‌دهندگان طراحی شده‌است. تامین کلی توکن TOMI برای پنج سال اول از پیش تعیین شده‌است، که پس از آن DAO می‌تواند با رای اکثریت دارندگان توکن TOMI، سیاست‌های صدور توکن را تغییر دهد. تامین کل تومی‌نت TOMI، ۹۸٬۱۴۲٬۴۵۳٫۴۵ TOM است.

چگونه تومی‌نت (TOMI) را خریداری کنیم؟

  • در پلتفرم مبادله توصیه شده یک حساب باز کنید.
  • ارز مناسب دیجیتال (مانند USDT) یا ارز فیات (دلار، GBP، یورو، و غیره) را به حساب خود واریز کنید.
  • به دنبال TOMI/USDT بگردید و یک دستور خرید قرار دهید.
  • منتظر بمانید تا تراکنش شما تکمیل شود و توکن‌های TOMI خود را در کیف پول خود نگه دارید.
  • شما می‌توانید با استفاده از پلتفرم مبادله توصیه شده به صورت امن در تومی‌نت (TOMI) و دیگر ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنید.

مزایای تومی‌نت (TOMI) چیست؟

مزایای تومی‌نت (TOMI) شامل یک ساختار کاملاً غیرمتمرکز، توانایی بیان آزاد، و توانایی کاربران برای مدیریت مستقیم شبکه است. تومی مجموعه‌ای از ابزارها ارائه می‌دهد تا دارایی‌های دیجیتال و خدمات ابر را بیشتر غیرمتمرکز کند، امکان بیان آزاد را فراهم کند و زیرساخت برای پروژه‌های وب ۳ فراهم آورد تا کاملاً غیرمتمرکز شوند.

قیمت تومی‌نت (TOMI) در آینده چقدر خواهد بود؟

اگرچه پیش‌بینی قطعی درباره قیمت‌های آینده ارزهای دیجیتال مشکل است، مزایای تکنولوژیک TOMI می‌تواند تاثیر مثبتی بر قیمت آن داشته باشد. با این حال، برای سرمایه‌گذاران مهم است که همیشه تحقیقات خود را انجام دهند و قبل از سرمایه‌گذاری ریسک‌ها را به دقت ارزیابی کنند.

 

 

ریسک‌ها و چالش‌های تومی‌نت (TOMI)

شبکه‌های غیرمتمرکز مانند تومی‌نت ممکن است با ریسک‌ها و چالش‌های معینی مرتبط با متمرکزسازی مواجه شوند. این چالش‌ها ممکن است شامل مسائل حاکمیت، موانع فناوری و چالش‌های قانونی باشند. علاوه بر این، ارزهای دیجیتال عموماً نوسانات قیمت زیادی دارند و قیمت‌های آن‌ها ممکن است بسته به شرایط بازار و وضعیت اقتصاد کلان به شدت تغییر کنند.

آیا تومی‌نت یک سرمایه‌گذاری خوب است؟

با افزایش دائمی سانسور و نقض حریم داده توسط دولت‌ها و شرکت‌های بزرگ، تومی‌نت راه‌حل معقولی برای کاربران اینترنت دارد. شبکه اینترنت جایگزین آن، مجدداً مرکزیت‌زدایی را به اینترنت باز می‌گرداند و کاربران را در مورد آنچه می‌توانند مرور کنند، آزاد می‌کند.

تومی‌نت نیز از اشتباهات جدانشان یاد گرفته است و سانسور برای محتوای مخرب و افراطی پیاده کرده است. پایونیرها و دارندگان توکن TOMI قدرت تنظیم وب‌سایت‌ها را دارند، جلوگیری از تشکیل وب تاریک و وب‌سایت‌های مخرب می‌کنند.

علاوه بر این، همکاری تومی با پولیگون هزینه استفاده از artDAO را کاهش خواهد داد، چرا که هزینه‌های رای دهی به طور قابل توجهی کاهش می‌یابند. این همکاری کمک خواهد کرد که تصاحب را افزایش دهد و پلتفرم را به تحقق بینی خود نزدیک کند که ترویج آزادی بیان و یک وب بدون مرکزیت است.

بر اساس این عوامل، ما باور داریم که تومی ممکن است یک سرمایه‌گذاری خوب باشد. با این حال، به دلیل نوسان بازار رمز ارز  به شدت توصیه می‌کنیم که قبل از سرمایه‌گذاری در TOMI یا هر altcoin دیگر، تحقیق خود را انجام دهید.

چگونه می‌توان تومی‌نت (TOMI) را خریداری کرد؟

شما می‌توانید تومی‌نت (TOMI) را در بورس Bybit به عنوان یک جفت معامله‌ای spot USDT (TOMI/USDT) خریداری کنید. برای انجام این کار، باید یک حساب در Bybit ایجاد کنید، تایید شوید، و سپس با استفاده از گزینه‌های مختلف موجود در پلتفرم، وجوه USDT را واریز کنید. پس از اینکه حساب شما موجودی داشته باشد، می‌توانید به ترمینال معامله spot بروید و توکن‌های TOMI خود را خریداری کنید.

تومی‌نت به یک اینترنت مستقل و بدون سانسور اعتقاد راسخ دارد. از طریق مرورگر و DNS غیرمرکزی خود، این پلتفرم یک جایگزین برای وب جهانی فراهم کرده است که همیشه تحت رادار دولت‌ها در سراسر جهان است.

 

 

با بهره‌گیری از استقامت معماری وب ۲٫۰ و ویژگی‌های امنیتی حریم خصوصی پیشرفته تکنولوژی‌های وب۳، تومی‌نت یک راه‌حل معقول است که می‌تواند آزادی بیان را به یک اینترنت امن تحقق بخشد.

کلام آخر

تومی‌نت (TOMI) یک ارز دیجیتال است که تکنولوژی‌های وب ۲ و وب ۳ را ترکیب می‌کند تا کاربران بتوانند اینترنت را مستقیماً از طریق DAO دموکراتیک مدیریت کنند. ساختار غیرمتمرکز و مزایای فناوری TOMI آن را یک فرصت سرمایه‌گذاری جذاب می‌کند، اما برای سرمایه‌گذاران مهم است که ریسک‌ها و چالش‌های بالقوه را در نظر بگیرند. بنابراین، شما همیشه باید تحقیقات خود را انجام دهید و قبل از سرمایه‌گذاری به دقت ریسک‌ها را ارزیابی کنید.

در دنیای دیجیتال امروزی که تغییرات بازارهای مالی و رمزارزها سریع و ناگهانی است، انتخاب یک همراه مطمئن و کارآمد اهمیت بی‌بدیلی دارد. "پرشین الیت" با دانش و تجربه برجسته‌اش، شما را در میانه‌ این جهان متغیر هدایت می‌کند تا تصمیمات مناسب و استراتژیک بردارید.

با بهره‌مندی از خدمات متمایز مشاوره بازارهای مالی و سیگنال‌ فیوچرز ما در "پرشین الیت"، قادر به کشف فرصت‌های زرین بازار و محافظت از سرمایه‌های خود در برابر ریسک‌های احتمالی خواهید بود. با ما، ادعای پیشتازی در دنیای مالی را به واقعیت تبدیل کنید و از موقعیت‌های ارز دیجیتال لذت ببرید. هم‌اکنون به جمع ما بپیوندید و با هم به قله‌های موفقیت در دنیای مالی برسیم!


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.